abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 19:15:06 #26
521 ruby
Hell yeah!
pi_34621918
Ja ha ha, Cecelia kan er wat van. Maar ik vind het wel gezellig.

En de Hitkrant....dat ze aandacht besteden aan Eastendersacteurs, of is die Matt Di Angelo bekend van nog meer dingen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34622823
Uuuh Reticulin,,,,, je zegt precies hetzelfde als wat mijn vriend altijd zegt Ja ik praat altijd zo veel, nog leuker is dat ik ook nog een 2ling zus heb ( Dawn, maar eigenlijk heet ze Lorraine, is haar bijnaam). En zij is net zoals ik. En we hebben altijd bij elkaar in de klas gezeten, en de leraren werden stapelgek van ons ! Enne dat ik het topic levendig houd, ach ik ben gewoon een levendig mens . Maar bedankt voor je compliment. En thanks Reticulin, het word mijn eerste. Super spannend, maar zoals ik eerder heb gepost zal ik regelmatig wat laten weten ( om het 'levendig' te houden ) van hoe het met mij en de kleine gaat. Mijn andere zus Sharon heeft vorige week donderdag/vrijdag ( in de nacht van..) haar 2ling gekregen, 2 meisjes Iphigenia en Sligo. Eind Februari begin maart moet mijn beste vriendin bevallen, dus ik kan nog veel beschuit met muisjes eten Overigens krijgt mijn vriendin een jongen Maar mij maakt het niet uit wat ik krijg, ze zijn alletwee even welkom . Enne Reticulin, mijn liover zegt ook thanks.... . Misschien moet ik maar mijn mond dicht lijmen met secondelijm Enne ik praat nu gewoon veel meer, omdat ik super happy ben, maar bedankt voor je gelukswensen Reticulin>>>>>>>>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Volgens mij praten alle vrouwen veel, ff aan mijn docent Latijn vragen ( dat vak was niet door te komen, lag altijd of te slapen of met mijn tweeling zus Lorraine te kwekken ... ) Wiskunde was ook altijd zo saai, totdat iemand op het idee kwam diegene Dirty Den te noemen ( It wasn't me ). Even iets aan IEDEREEN op dit forum van EE : Als ik ben bevallen ( og 41 weekjes wachten, dus nog even geduld hebben) heb ik Sharon gevraagd of zij het bericht zou willen plaatsen ( mijn lover snapt nix van pc's ) dat ik ben bevallen. Zo gauw ik weer wat ben uitgerust, kom ik jullie weer "verblijden ( he Reticulin), met mijn getetter. Jullie zijn nog neit van me af. In ieder geval bedankt voor julllie gelukswensen! Goed, schopstoel is al aangekomen, nu nog die make-over voor Keith. ..... is er hier iemand visagiste ofzo hier in dit topic???? Overigens ga ik in Maart al naar Londen, zo ergens in het midden van Familie bezoek én musical kijken . Toppie!!!! En Pauline, ren die vent van je achterna, trouw met hem, krijg kinderen ( adopteer Rebecca desnoods, of een ander kindje) en stop met zeveren ( en met je neus in andermans zaken stoppen, vind je ook niet leuk als ze dat bij jouw doen ). Goed, voordat EE begint, ga ik nu even aan een van mijn vaste rituelen beginnen: Mijn schoonmoeder op stang jagen met mijn Latijn ( kent ze niet, ikke lekker wel. mijn hele familie trouwens :p Arm vrouwjte ) Is mijn hobby. Een beetje van Dot, een beetje van Paulin, that's my mother-in-law
pi_34622966
Thanks Ruby Enne nee, gewoon omdat hij een van de hunks van de BBC is ( in de inhoud stond: From the BBC with love.....) . Ja Ruby, ik kan er wat van En thank you dat jij me ook gezellig vind, altijd leuk om complimentjes te krijgen ( geld ook voor jou Reticulin, wat ik net tegen Ruby zei). Ik tetter hier ook de hele dag, samen met mijn zussen vooral op school deden we dat altijd, ben bijna afgestudeerd, in de zomer ben ik klaar en kan ik lekker worden wat ik wil ( maar ik wil wel aandacht kenne besteden aan de kleine of course.... ).....
  maandag 30 januari 2006 @ 23:02:07 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_34632273
Whehe, ik denk dat ze ons gehoord hebben over een kapper voor Keith. Hij had zowaar wat kortere lokken.

En die dokter Bibber ziet er niet slecht uit overigens. Hebben we weer wat om naar te kijken.
pi_34639483
Hehehe Doctor Oliver Psst, Ruby. Het was me nog niet eens opgevallen dat Keith kortere lokken had Is dat erg??? . Ja dokter Bibber liep te strippen voor Mo om binnen te mogen . En Dot heeft haar eerste slachtoffer al gemaakt, én hij ontmoette als een van de eerste mensen Pauline.

Dot: I've got me whipplash again.
Pauline: And I've got to work all day again, Dot ( met de nadruk op Dot )
hehe en Stacey, een beetje lopen gooien met water naar Deano en Bradley. Net op het moment dat Dot aangereden komt ..... Dat is lef hebben zeg
K heb nu al zin in vanavond, kenne we de dokter weer zien,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar gelukkig voldoet deze knul ook aan de eisen he . M'n zus loopt me nu al karnemelk aan te smeren, dat is schijnbaar goed voor de kleine.... Jakkkes . En Honey zwanger van Billy, vind ik zielig voor het baby'tje. Trouwens het was me niet eens opgevalllen dat Little Mo weg was. Laat JohnJohn maar lekker wegblijven, veel gezelliger nu op de Square
pi_34643989
P)**&^%*()&)*+_*!!! Laat ik nou deze afl. hebben gemist, grrrr! Me zus aan de foon, mega-kwebbelkous, nou ja, zondag maar effies zien dan, kennelijk heel wat gemist. Komt goed.
pi_34645583
Je hebt de nieuwe doctor dan gemist. Hij is lekker joh .

pi_34647364
Mijn bange vermoedens zijn bewaarheid, Stacey dreigt weer in oude gewoontes te vallen; haar uitval tegen Freddie ("Dacht ik een week van dat mormel verlost te zijn ") en de manier waarop ze Bradley haar bekomst gaf.

Dot: "Wil je gebakken eieren met spek ?"
Bradley: "Ik heb liever muesli"
Jim: "Muesli, da's toch geen echtemannen-ontbijt ?"

Garry: "Heb jij dat rijdende stinkdier gekocht ?"
Billy: "Nee, alleen maar geleend."
Honey: "Sorry maar ik kan dit niet; ik heb tijd nodig"
Garry: "Meneer is degradatiekandidaat"
Minty: "Het zat eraan te komen"
Billy: "Get a life"
pi_34648841
haha Suko, dan ken je mij en mijn twin sister nog niet . ( we stonden op school bekend als de tetteraars . maar we haalden wel goede punten ). Jup de nieuwe doctor is lekker,, . Niet verkeerd nee, hebben we in de plaats van Dennis toch nog wat leuks gekregen. En ach, laat Stacey maar lekker zeveren, kan ze binnekort bij Pauline Fowler intrekken . Zijn volgens mij elkaars tegenpolen, kan ze haar lekker very pissed-off maken heheheh....... Freddie is dus terug van weggeweest?? Ik dacht al waar is dat kind. Ik dacht werkelijk de hele tijd dat ie samen met Little Mo verstoppertje aan het spelen was in de kelder van de Vic ( Den incluus) !. ....... Jaja de doctor heeft ook weer een 'mooie' entree gemaakt ( kijkt naar het bericht van Schatje,,,,, ). meer van dat soort acties graag ( maar niet met Keith , bah dan zap ik meteen weg, ). Over iets minder dan 3 weken ben ik jarig ! . heh heh heh, kan ik tenminste een kroeg in duiken in Engeland . maar dat zal ik maar niet doen nu,, Heb er nu al zin in (mijn verjaardag, eindelijk 21 ) vanavond weer lekker EE, zie er al naar uit. Dot rijd weer iemand omver ( Pauline ???? of Keith heheheheheh.) en dr Oliver komt weer in beeld. Tenminste nog wat leuks in EE, het oog wil ook wat. ( voor de vrouwen dan he ).
pi_34653433
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!

Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....

Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem! ) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
pi_34657088
Hoi hoi, ja ik ben er weer . Cecelia is niet te stoppen . Hier is het nu ' rush hour ' . Schoonmama loopt hier rond te rennen met het jachtgeweer, de hond zit te bibberen en wij wachten met spanning af. Nee er is heir geen oorlog tussen de Dean's ( mijn familie ) en de Byrne 's ( schoonfamilie , fam van lover ). Nee, er zit hier een muis in huis. Jullie weten wel, zo'n lief klein knaagdiertje met lekker veel vlooien enzo. wat dol is op kaas. . Aangezien wij geen kat hebben, heeft mrs. Byrne besloten om zelf maar achter dat mormel aan te rennen. Gevolg dat we nu allemaal op de laptop moete surfen, want mevrouw heeft de pc's gemold . En iedere Dean en Byrne heeft er een, dus geen nood aan de man. Hier maak je nog wat mee, met mijn familie. On topic; Keith moet maar eens lekker kleren gaan kopen, een ander kapsel, ( kleurtje ofzow) tanden laten bleken en misschien dat het dan nog wel wat kan worden . En zou Rosie ooit op kenne houde met dat irritante slaafse gedoe van der! ik word er gewoon van. moet toch maar eens een afspraak maken bij de dokter,,, ....... Nee, ik ben tevreden met mijn lover . En Dot, pak gezellig een bijbel, ga wat breien ( sokjes voor de baby van Sharon, stuur je ze maar op naar de VS! ) of wat anders nuttigs. haal de stoofpot op bij doctor Oliver ofzo, maak pauline het leven zuur, maar doe wat!!!! ( behalve zeveren tegen Bradley, die knul word ook gek van je)
pi_34657158
Jah Dennis was een hunk, maar ik zie m binnenkort in het eggie. Joeppie! En thnx mommychaos, zal ik zeker doen! Jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:40:09 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_34666188
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!

Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....

Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem! ) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
Pfff, ik kan me niet echt veel mooie mannen herinneren in EE. Ik denk dat Dennis toch wel het meest oké was, altans van wat ik me kan heugen. En Colin, de naam komt me bekend voor maar daar blijft het eigenlijk ook bij.

En die stem van Beppe, ik werd daar altijd kriegel van. Het leek wel of er een stuk brood in z'n strot was blijven hangen.
Zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten.

Nou, het hoge woord is er uit.. Honey heeft eindelijk aan Billy verteld dat ze zwanger is. Heeft gelukkig niet te lang geduurd.
Nu zal Little Mo wel weer depressief worden.
pi_34670799
Dennis was ook oke, maar helaas voor ons moest lowlife hem het levenslicht ontnemen! The bastard!. En Honey heeft het op aandringen van moeder theresa gezegd, dat leert peggs ook nooit af. Heheheheh Dot Pauline kreeg de les gelezen van Dot, ze was niet very amuzed ( een koekje van eigen deeg zou k zeggen ) En ach, als Little Mo depressief word, gewoon anti- depressivia geven. Werkt het beste met die mensen! Gaat ze maar lekker langs de dokter, misschien dat ze wel wat krijgt met hem . Ik krijg echt medelijden met dat kind van Honey. Bah Billy . Dat is voor mij een van de redenen om keihard weg te rennen. Overigens zit die muis hier nog steeds, mrs. Byrne ligt half KO en wij moeten het nog steeds met de laptops doen. . Overigens gaat met mij alles goed . Gelukkig maar.
pi_34677779
Nu we het toch over ex-EE-hunks hebben...

Jee, wat zou ik onrustig worden van zo'n huisarts, veel te mooi. Neu, een grijzig tiep is veel 'veiliger.' Toch blijft het jammer dat de rol van Jake Moon is uitgehold, zucht. En Stacey, misschien wordt het nog wat met die Bradley, is EE hè, kan van alles gebeuren, ha ha!
pi_34680421
Bradley schijnt gay te zijn .
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:54:40 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_34680781
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
pi_34681121
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef ruby het volgende:
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
Stacey betrapt haar vriendje Deano met Bradley. Wat denk je daar van?

allemaal speculaties natuurlijk

pi_34682573
Zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Stacey: "Ik barst van de koppijn en heb een zere strot, ik denk dat ik maar weer me nest in ga".
Mo: "STALL, NOW!".

Stacey: "Ouwe viezerik".
Jim: "Ik doe alleen maar wat research".
Stacey: "Vanwege Bradley ? Da's een hopeloos geval. Dat blaadje zal je echt niets vertellen over wat tienermeisjes willen; better ask the real thing".
pi_34683091
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
SPOILER
kon natuurlijk niet uitblijven he. Man Pauline onderneem eens aktie! OMG! Mens doe wat nuttigs, ga Keith ofzo wassen, knipbeurt en klaar is kees ! Alles behalve zeveren!. Neej Bradley zal iets voelen voor Ian óf Billy Jakkes ( wat een fantasie he )
pi_34683897
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Cecelia34 het volgende:
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
SPOILER
Ik las het ook al. Ik ben benieuwd naar dr 'subtiele 'aanpak....
pi_34685004
me too.
SPOILER
Heb je ook de veronica?? Wij wel ( als mrs. Byrne m niet ingepalmd heeft om de muis mee te meppen, loopt nog steeds rond hier . En wij maar lokken met kaas .) heh heh heh. Ow Dawn . het word nog es wat daar
pi_34691911
Wonderfull news ( zou mrs Byrne zeggen ) De muis is overleden aan een 'head-thing". Nee, Chrissie is niet ontsnapt uit de bak om de muis met de deurstop te meppen nee . Nee mevrouw Byrne kan waarschijnlijk toch nog goed meppen ( raak dus). heh heh heh. Morgen hebben wij gebakken muis met saus . Gelukkig maar, want Gillian weigerde het bed in te gaan zolang dat mormel hier liep. jup jullie lezen het goed, ik, Lorraine ( Dawn ), Gillian, Shane, Daniel en James wonen bij elkaar in een huis, gezien we toch allemaal studeren in de zelfde stad net zo makkelijk . heh heh heh, vind het wel zielig, het was zown lief muisje, zo'n lieve grijze...... Muis R.I.P. dankzij mrs Byrne heh heh heh. En mijn vriend maar lachen heh heh heh, sorry da's zielig voor HAAR. Hier is de veronica foetsie ( in de prullenbak, er zit muis aan ( Jummie ) ). Morgen maar een nieuwe halen. Dr Oliver beware!!! heh heh heh, en dan Pauline er met haar abnormaal lange neus bovenop en Dot met de bijbel erachter aan Oww het word nog wat met mijn fantasie .... Misschien moet ik maar eens een storyline ofzow schrijven.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:26:48 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_34697225
Over muizen gesproken...bij mij op m'n werk ligt er ergens een muis in staat van ontbinding (gelukkig niet heel dicht bij mij), Maar wat een grafgeur zeg, niet te harden.
Is niets zeldzaam hoor, gebeurt vaker. Maar nu was het alweer een tijdje geleden en sinds vandaag kwam die putlucht weer opdoemen.

Hebben jullie ook bij Dawn (nee, niet jouw zus Cecelia ) dat ze op één of andere manier irritant overkomt?
Ik heb dat vanaf het begin eigenlijk al. Het is hoe ze haar hoofd beweegt of hoe ze met haar mond doet als ze haar snavel opentrekt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Beetje semi-stoer ofzo. Nah, het zal wel aan mij liggen.
pi_34705746
heh heh heh, jup mrs Byrne heeft m doodgemept, Mét de nieuwe veronica . Kon zeker niets anders vinden maja. Enne Dawn is ook irritant ( sorry sis, no offence ). Wat dacht je van een gasmasker Ruby? Weet je héél zeker dat Den niet in de buurt van je ligt te rotten, ? Of Keith? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')