SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgens mij praten alle vrouwen veel, ff aan mijn docent Latijn vragen ( dat vak was niet door te komen, lag altijd of te slapen of met mijn tweeling zus Lorraine te kwekken ... ) Wiskunde was ook altijd zo saai, totdat iemand op het idee kwam diegene Dirty Den te noemen ( It wasn't me
). Even iets aan IEDEREEN op dit forum van EE : Als ik ben bevallen ( og 41 weekjes wachten, dus nog even geduld hebben) heb ik Sharon gevraagd of zij het bericht zou willen plaatsen ( mijn lover snapt nix van pc's
) dat ik ben bevallen. Zo gauw ik weer wat ben uitgerust, kom ik jullie weer "verblijden
( he Reticulin), met mijn getetter. Jullie zijn nog neit van me af. In ieder geval bedankt voor julllie gelukswensen! Goed, schopstoel is al aangekomen, nu nog die make-over voor Keith. ..... is er hier iemand visagiste ofzo hier in dit topic???? Overigens ga ik in Maart al naar Londen, zo ergens in het midden van
Familie bezoek én musical kijken
. Toppie!!!! En Pauline, ren die vent van je achterna, trouw met hem, krijg kinderen ( adopteer Rebecca desnoods, of een ander kindje)
en stop met zeveren ( en met je neus in andermans zaken stoppen, vind je ook niet leuk als ze dat bij jouw doen
). Goed, voordat EE begint, ga ik nu even aan een van mijn vaste rituelen beginnen: Mijn schoonmoeder op stang jagen met mijn Latijn ( kent ze niet, ikke lekker wel. mijn hele familie trouwens :p Arm vrouwjte
) Is mijn hobby. Een beetje van Dot, een beetje van Paulin, that's my mother-in-law
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar gelukkig voldoet deze knul ook aan de eisen he. M'n zus loopt me nu al karnemelk aan te smeren, dat is schijnbaar goed voor de kleine.... Jakkkes .
En Honey zwanger van Billy, vind ik zielig voor het baby'tje. Trouwens het was me niet eens opgevalllen dat Little Mo weg was. Laat JohnJohn maar lekker wegblijven, veel gezelliger nu op de Square
![]()
Pfff, ik kan me niet echt veel mooie mannen herinneren in EE. Ik denk dat Dennis toch wel het meest oké was, altans van wat ik me kan heugen. En Colin, de naam komt me bekend voor maar daar blijft het eigenlijk ook bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef mommychaos het volgende:
Cecelia, gefeliciteerd! Mijn knul wordt van de week alweer 10! Geniet ervan, want echt..het vliegt zó voorbij!![]()
Voor de rest - leve de doctor, al heeftie me Dennis nog niet doen vergeten....
Wat vonden jullie vroeger de mooie mannen in EE? Ik had een zwak voor Dennis, voor Beppe (okee, iets te glad maar die stem!) voor Colin, geloof ik, die ier die er met Ruth vandoor ging, voor Clyde Tavernier...en ik ben dr vast nog een paar vergeten!
![]()
![]()
Stacey betrapt haar vriendje Deano met Bradley. Wat denk je daar van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef ruby het volgende:
Ahaaa...en wie zal zijn vriend worden? Deano, Minty, Gary of Charlie, ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon natuurlijk niet uitblijven he. Man Pauline onderneem eens aktie! OMG! Mens doe wat nuttigs, ga Keith ofzo wassen, knipbeurt en klaar is kees ! Alles behalve zeveren!. Neej Bradley zal iets voelen voor Ian óf BillyJakkes ( wat een fantasie he
)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Cecelia34 het volgende:
Heh heh heh. Dot zal wel in shock zijn
Ik las het ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar dr 'subtiele 'aanpak....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb je ook de veronica??Wij wel ( als mrs. Byrne m niet ingepalmd heeft om de muis mee te meppen, loopt nog steeds rond hier
. En wij maar lokken met kaas
.) heh heh heh. Ow Dawn
![]()
. het word nog es wat daar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |