Stevequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat was Craig toch? Die wás ook leukOf was het nou Steve?
lang geleden allemaal
![]()
Dit is serie 3.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef morgane het volgende:
ja dieeee!alleen er staat op de IMDB-site dat hij ook in de eerste aflevering van het 2e seizoen zat...maar ik heb m helemaal niet gezien
![]()
Dan weet je vast ook niet dat er een dubbellange Christmass special is?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
oh dat gaat snel!! Dan heb ik het eerste seizoen dus blijkbaar ook gemist![]()
Volgens mij niet wegens Champions League.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef morgane het volgende:
oh joepie, vanavond weer een nieuwe aflevering![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef APK het volgende:
Volgens mij niet wegens Champions League.![]()
Woensdag 8 november om 21:05 weer.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef morgane het volgende:
iddwanneer wordt het wel uitgezonden? Kan het in de tv-gids niet vinden.
![]()
Stoer dat je daar gewoon voor uit durft te komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef Dandilion het volgende:
oww yes ik heb dus niks gemist, zat bij george micheal concert
Volgens mij hebben ze het 1e en 2e seizoen in een lange ruk uitgezonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef morgane het volgende:
[..]
oh dat gaat snel!! Dan heb ik het eerste seizoen dus blijkbaar ook gemist![]()
Het is inderdaad echt een serie om heerlijk naar uit te kijken. (al zijn er volgende week ook verkiezingen waar ik niet te veel van wil missenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Geweldig weer.![]()
Kan niet wachten op volgende week.
Even de gids van volgende week bekeken:quote:Op donderdag 16 november 2006 00:41 schreef du_ke het volgende:
Het is inderdaad echt een serie om heerlijk naar uit te kijken. (al zijn er volgende week ook verkiezingen waar ik niet te veel van wil missenmaar een uurtje moet lukken
).
Kijk eens aan dat is positief.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Even de gids van volgende week bekeken:
Geruststelling voor ons allemaal: volgende week is er geen Shameless, i.v.m. CL-voetbal op Ned3.
Je kunt dus met een gerust hart kiezen tussen de verkiezingen op Ned1 of het voetbal op Ned3.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:08 schreef wlsandman het volgende:
Godver, ik heb het weer is gemist![]()
![]()
Echt een meesterlijke serieVooral die 2 broers en hun altijd dronken pa
![]()
quote:Even de gids van volgende week bekeken:
Geruststelling voor ons allemaal: volgende week is er geen Shameless, i.v.m. CL-voetbal op Ned3.
Je kunt dus met een gerust hart kiezen tussen de verkiezingen op Ned1 of het voetbal op Ned3.
Er komt toch voetbal op TV vanavond? En volgende week ook ?quote:
Woensdag de 13e december.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef RuutR het volgende:
Dit is echt een geweldige serie, deel 1 heb ik al op dvd en als ik in januari stage ga lopen bij Freerecordshop ga ik deel en 2 goedkoop regelen
Weet iemand toevallig wanneer de VPRO eindelijk weereens door gaat met deel 3 uitzenden?
Goh geen voetbal danquote:
LOL, oh verrek inderdaad, dan is de UEFA Cup op woensdag ipv donderdag. NOG 1 weekje later dan eindelijkquote:
Nope, je hebt vorige week niets gemist.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef MissMatch het volgende:
Dus ik heb het helemaal niet gemist, vorige week?
Is vorige week dan toevallig ook Extras niet uitgezonden?
Klopt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef RuutR het volgende:
nieuwe aflevering is volgens mij pas 3 januari
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende week inderdaad alweer geen Shameless.
Oooh dat meen je nietquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Wij hebben de VPRO gids thuis dus ben ik goed op de hoogtequote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Marty de la tourettequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef DuchessX het volgende:
Hij was weer goed gistgeravond![]()
En volgende week Martyin de hoofdrol
Zeker was een topaflevering.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef Dandilion het volgende:
shit wat gemist dus???
Ik heb ze van play.com MET subtitles gekocht (wel engelse subtitles, maar IMO goed te doen)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:15 schreef Ringo het volgende:
waarom heb ik zo'n overvolle avondagenda? Kijk vrijwel geen televisie meer maar voor Shameless maak ik graag een uitzondering.
Heb net even gesnuffeld op de VPRO-site maar daar bieden ze geen DVD's van Shameless aan, voorzover ik zie. Play.com biedt ze wel aan, hoewel temporarily out of stock, maar dat platte Drinklish zonder subtitles... lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |