Och ja die sukkel die wat met Fiona wou he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef du_ke het volgende:
Steve moest er vandoor omdat z'n zaakjes wat misliepen. Hij moest met een van de hoofdcommissaris gestolen auto drugs afleveren maar die wijkagent kwam daar achter en verstoorde de boel. Daarom moest steve vluchten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]Ok, 14, maar in toen de serie werd opgenomen dus 12 en later misschien 13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan je natuurlijk ook een spoiler verklappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, 14, maar in toen de serie werd opgenomen dus 12 en later misschien 13.
Ik gooide het juist in een spoiler omdat misschien niet iedereen het wil weten, anders kijk je wel even op IMDB toch? Zoals ik deedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk ook een spoiler verklappen.
Sinds wanneer is de leeftijd van een acteur of een actrice een spoiler?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gooide het juist in een spoiler omdat misschien niet iedereen het wil weten, anders kijk je wel even op IMDB toch? Zoals ik deed
Precies. Leuk dat je dat voor anderen verborgen wou houden hoor, maar leek mij niet echt nuttig....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de leeftijd van een acteur of een actrice een spoiler?
Meer dan de helft zelfs!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef Dagonet het volgende:
Ach, iemand die bijna de helft van haar leeftijd speelt
Ik hoop op de kerstspecial en anders de DVD-boxquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Dandilion het volgende:
Net de afl. van afgelopen dinsdag gezien. Debbie speelt eg goed zo over bezorgt! :-)
Craig move over cause Steve is coming back! Next week jippie!!!!! maar geen jippie omdat laatste afl is.
Steve vond ik veel leuker dan Craig!
En dan Frank die als low-life de low lifes die staat te joelen dat marty moet springen, ze wel ff de les leest lol!
Iemand enig idee wanneer het weer te zien is??
De DVD van serie 2 inclusief de kerstspecial is vanaf 31 oktober (helaas pas) te koopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik hoop op de kerstspecial en anders de DVD-box![]()
Dat is jammer! Maar is dit serie twee dan al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
De DVD van serie 2 inclusief de kerstspecial is vanaf 31 oktober (helaas pas) te koopt.
Ja. We hebben nog 1 aflevering tegoed (komende dinsdag) van serie 2. Daarna waarschijnlijk zo´n jaar wachten voor serie 3 in NL op tv komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat is jammer! Maar is dit serie twee dan al?
Boequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja. We hebben nog 1 aflevering tegoed (komende dinsdag) van serie 2. Daarna waarschijnlijk zo´n jaar wachten voor serie 3 in NL op tv komt![]()
Sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
En ik wil dat jij voortaan beter het topic leest.![]()
Jazeker... gewoon voor Serie 2 uitgezonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Boe![]()
Maar wat is er met serie 1 gebeurt dan? Is die ook in NL op tv geweest?
Oh...dus als zijnde 1 van de 17 afleveringen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jazeker... gewoon voor Serie 2 uitgezonden.
Yups.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef PAA-053 het volgende:
Oh...dus als zijnde 1 van de 17 afleveringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |