Je kon toch niet kijkenquote:
Omdat we eerst nog de stad in zouden gaan na de kijkavond in Den Haag. Half 8 waren we echter al klaar en we kwamen geen files tegenquote:
Is gewoon te downloaden op internetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef Reticulin het volgende:
ik vond 'm vanavond een beetje over the top, maar misschien omdat dit pas de vierde aflevering is die ik zie...vind 't verder wel erg grappig, behalve vanavond dus...binnenkort maar 's kijken of ik de eerste serie ergens kan zien (waarschijnlijk dvd bestellen dus)
doe niet aan downloadenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is gewoon te downloaden op internet
Opnames van serie deel 3 zijn nu bezig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer het verder gaat?
Hmmm, ik vond hem gister juist wel erg grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef Reticulin het volgende:
..vind 't verder wel erg grappig, behalve vanavond dus...
Alleen beschikbaar op DVD met Engelse ondertiteling. Hij zal ook 99% zeker niet meer uitkomen met NL'se ondertiteling. Over 2 maanden komt de DVD van serie2 uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef mvd1968 het volgende:
Ik heb de laatste 3 aflevering op mijn HD recorder opgenomen. Nu ben ik opzoek naar de eerste 14 afleveringen. Is deze serie al op DVD beschikbaar met NL ondertitels? Of heeft iemand hem opgenomen en kan hem op dvd zetten?
Alle Info welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |