Goed nieuws.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef brighton het volgende:
De VPRO heeft de volgende reeks Shameless aangekocht en gaat die in het voorjaar van 2006 uitzenden, las ik net in de gids
Misschien iemand iets opgenomen op de HD recorder???quote:Alleen beschikbaar op DVD met Engelse ondertiteling. Hij zal ook 99% zeker niet meer uitkomen met NL'se ondertiteling. Over 2 maanden komt de DVD van serie2 uit.
Nope, pas vanaf januari 2006 op Channel 4quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Opnames van serie deel 3 zijn nu bezig.
Worden 7 afleveringen en een kerstspecial.
Hopelijk snel te bewonderen?
Ik ben jammer genoeg niet zo'n ster in downloaden. Heb het geduld niet en ik wil gewoon alles echt hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef A.l.e.x het volgende:
oude afleveringen zijn erg makkelijk te krijgen
Het is inmiddels voorjaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef brighton het volgende:
De VPRO heeft de volgende reeks Shameless aangekocht en gaat die in het voorjaar van 2006 uitzenden, las ik net in de gids
www.play.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef morgane het volgende:
*enorme schop*
weet iemand toevallig waar ik de dvd (van welk seizoen dan ook) vandaan kan halen?het liefst met ondertiteling, dat vage dialectje valt niet altijd mee
ik heb maar eeh, 5 afleveringen gezien ofzo, volgens mij net de laatste
en ik vind het absoluut briljant
![]()
Ik heb ze een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het is inmiddels voorjaar. [afbeelding]
quote:Voorlopig staat de derde reeks in ons uitzendschema gepland op vrijdag 5 mei. Je moet er wel rekening mee houden, dat er zich altijd nog wijzigingen in ons schema kunnen voordoen.
Met vriendelijke groeten,
Marlou Buisman, VPRO publieksinformatie
Telefoonnummer: 035-6712200
E-mailadres: m.buisman@vpro.nl
Voor informatie over onze artikelen (cd's dvd's etc.) en bestelwijze zie: www.vpro.nl/winkel
Speelt Fiona Gallagher nou wel of niet mee in serie 3? Want op het eind van serie 2 ging ze weg. Zou het wel jammer vinden.quote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef Stroekie het volgende:
Ik was deze serie een beetje uit het oog verloren
Maar met het downloaden van andere series kwam ik famlilie Gallagher weer tegen.
En ik moet zeggen ze beleven weer flink wat avonturen daar op Chatsworth Estate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |