quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
Best fout, maar wel apart.![]()
[afbeelding]
Goed werk, onze eigen knutsel turkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang mijn flitspaalzintuig nog niet volledig ontwikkeld is zal ik het maar rustiger aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Was ter illustratie van de topictitel.quote:
Ik heb vorig jaar 12 meetings ofzo gehad, en niet 1 bekeuring.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Ah, wilde net zeggen: veel plezier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, niet tourenze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten
vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ersik ga niet stunten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten
Busa![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
Druk geweest. Nieuwe baan en daar heb ik nog geen internet. ZIjn verder nogal druk geweest met andere woning. Ben sowieso niet op fok geweest de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.![]()
[..]
![]()
Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
![]()
![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon even snel snel gedaan, daarom geen fohnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar waarom geen fohn?
Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.![]()
Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Makster het volgende:
Desalniettemin ben ik zeer trots op je, vooral omdat je WEER het CJIB heb gesponsord![]()
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidokiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Kouwe knieeen.![]()
Weer een harde bevalling die veel meer tijd in beslag nam dan gepland, maar ik heb alles kunnen doen wat ik wilde. Dus ik kon net om 21:50 vertrokken voor een ritje met de KLX..
Even 6 kilometertjes in Hoogvliet gereden, en dezelfde afstand binnendoor..
Lijkt allemaal goed te gaan, bovenin is het uit effect veel minder extreem dan het eerst was, dus deze kleinere sproeier is zeker beter.
Ik denk dat ik nu gewoon de toerenbegrenzer raak of zo en gewoon meer verwacht.![]()
Kut CR gooit mijn relatie met de KLX in de war.![]()
Morgen maar even verder kijken, ritje was nu tekort om goede conclusie's te trekken.
In het begin was ik alleen maar bezig met rustig warm rijden, wat ook beter gaat nu ik de naald een tikkeltje armer gezet heb.![]()
Ik wilde nu eigenlijk nog gaan tanken, maar het is zo wel goed, morgen weer een dag. Dat wordt straks rugzakje vullen en na een vergaderingnaar de sportschool.
![]()
En koude knieeen is ok dus.![]()
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidoki![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.
vol gas houden resulteerde gewoon in het dood vallen van de motor.![]()
Nu is dat over.
Wel gaat'ie sputteren en stotteren bovenin, maar hij rijdt geen streep langzamer.
Dus ik denk de toerenbegrenzer. Maar wat komt die vlug.![]()
Hij maakt er ook zo'n piepend jenggjenggjengg geluid bij dus.![]()
![]()
Maar morgen ga ik er weer eens mee naar mijn werk, en dan zien we nog verder.
Halfgas rijden is ook weer lekker strak met een motor die niet sputtert.![]()
Dat voelt echt lekker.![]()
![]()
Hier is de gasnaald de verantwoordelijke.
Ik had die de vorige keer niet veranderd, gereden, en na het in elkaar vallen bij hoge toeren een standje hoger gezet waarop die ging bokken bij constante toeren.
Nu met het opnieuw schoonmaken de naald weer teruggezet, en dat is ook weer ok.
Maar het ging innitieel om het starten, dat weten we morgen zeker.![]()
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.quote:
Aad bilnaat, nooit meer heen skeftenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.
Een viertakt motor afstellen is heeeeeeeeel moeilijk.![]()
Leuke is dat ik nu alles zo verzonnen heb, naald standje armer, kleinere sproeier.
Nu het starten nog, maar moet de stationair sproeier ook nog afstellen.
Maar daar is een warme motor en geduld voor nodig.
Dat kon wel even wachten dacht ik al eerder.
Maar dat is de laatste optie mocht het starten nog niet naar behoren zijn.![]()
Morgen even in de pauze snel naar de Motoport, onderdeeltje bestellen waarvoor ik zaterdag aan het hek bij Nol stond.![]()
Vlakschuifje kan wel even wachten.![]()
De rekening is wel binnen inmiddels, maar niet betalen is niet bestellen toch.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
jenggjenggjengg
Gaat lekker hierquote:
Ben een NooBquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
HoeZoo kun je hem niet plaatsen?
Die heb ik niet, en via photo bucket zal het wel niet willenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef bwt het volgende:
Ah, vandaar.
Wat dat betreft ben ik ook wel noob - ik pleur mijn shit gewoon op mijn eigen webservertje en that's it.
Wat voor extentie is het eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef RB het volgende:
Shit is niet af te spelen in wma en quicktime![]()
![]()
Ikke niet weten.quote:
quote:
Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
was gezellig gisterenvanavond maar weer ff kijken
[/vreemdganger]
Natuurlijk ben jij weer nergens te zien op de foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
was gezellig gisterenvanavond maar weer ff kijken
[/vreemdganger]
Misschien verschool ie zich wel achter die zeugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij weer nergens te zien op de foto's
Maar je motor wel
.MOV waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
Maar je motor wel
Gisteravond nog een 3 pagina lang intervieuw met Nol Bikker gelezen. Damn, die is maf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:43 schreef vetprob het volgende:
Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebtGeen specifieke meettijden.
Magoed, ben nog steeds niet langs de Mac hierzo geweest om dei Motor-Forum-Amsterdammers te meeten
![]()
eng ...
![]()
Jullie hebben natuurlijk wel een klaverblad in de buurt
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
Maar je motor wel
Ik heb mij voor het eten, na het eten en tijdens het sleutelen, en na het sleutelen op 4 chocowafels getracteerd, en nog een melkchocolade reep van 200 gram.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:29 schreef hicham het volgende:
Stoer van die KLX, je verdient wel een chocowafel eigenlijkNu heb je dus weer twee rijdende brommers
De vraag is alleen hoe lang ze dat volhouden
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom reageer ik eigenlijk.![]()
Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn hemaar het viel reuze mee
1 bekende via mijn oom en 1 oude schoolgenoot die zelfs mijn achternaam nog kende
blijkbaar indruk gemaakt toen
Zou ik dus nooit doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat het meeviel, meeten met vage gasten via het internet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:09 schreef hicham het volgende:
Zou ik dus nooit doen
Jullie ook niet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:34 schreef hicham het volgende:
Lachuh @ MSN.nl![]()
[afbeelding]
Zullen de Tokkies leuk vinden, zo een 'reclame' tekst
Verder zuigt MSN.nl maar daar kom ik dus automatisch op als ik me van hotmail afmeld
quote:Op maandag 08 augustus 2005 22:58 schreef Kawa_Fan het volgende:
Open pijp. Je bent niet in de Eifel.
En snachts is het daar een gewoonte om zonder pijp een boel herrie te maken. Begint er in de verte 1, binne 5 minuten antwoord de hele camping. Pleerol op een stok en gas... net confettie.
Snap nog steeds niet hoe ik ook een motor van een duitser heb durven kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.![]()
![]()
Ja, doe het normaal ook nooooitquote:Leuk dat het meeviel, meeten met vage gasten via het internet.![]()
![]()
quote:En je achternaam onthouden.. nou ja die is ook niet standaard.
Wie weet wat voor ezelsbruggetjes hij daarvoor heeft.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja, doe het normaal ook nooooitvin ik voor beetje trieste gasten
Ik zal het maar toegeven, ik heb een zwak voor die motoren met kniewarmers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:56 schreef hicham het volgende:
Guzzi streetfighter [afbeelding]
Heb weer zin om te rijden [afbeelding] maar het regent keihard ineens hierHalf sneeuw half regen lijkt het wel
En bovendien zijn mijn hand en motor daar toch nog niet aan toe
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef vetprob het volgende:
Plisie: Zo gewoon vinden we dat anders niet
Weet ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:46 schreef bwt het volgende:
RB - Wat was het nou?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:10 schreef RB het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Heb cyberlink power dvd op de pc gezet, en toen deed hij het wel![]()
middag
Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef hicham het volgende:
Daarna ontdekte ik dat ie het wel deed met cyberlink powerdvd, dus sindsdien gebruik ik dat als een filmpje tegenwerkt
Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownloadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.![]()
Wat ik nog wilde zeggen, maar te lang duurde om te editten bij de vorige post is dat bij een regiomeet hier de politie in een taxi zat toe te kijken of we allemaal een beetje normaal deden bij de afspreekplaats.![]()
![]()
Bij mij deed hij idd niksquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:54 schreef bwt het volgende:
Nou, het was een MPEG die helemaal niets deed
Cardan is fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Makster het volgende:
Best tof zo een Guzzi, alleen die cardan heh![]()
Goed om te horen dat de KLX het weer doet PepHeb je best goed gedaan voor een amateur
Dit is geen troep, maar een serieus alternatief voor WM.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownload![]()
Heb al genoeg troep op m'n PC staan![]()
Ze wilden niet opvallen. Maar 1 van de jongens had ze gespot.quote:En wat doet de politie in een taxi?![]()
Wouden ze weten hoe het voelt om een chauffeur te hebben of reden ze de taxi zelf![]()
Daarom is een helpdesk ook overbodig, bijna alle problemen lossen de mensen uiteindelijk vanzelf op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:02 schreef RB het volgende:
Nog ff verder geklooid en nu doet hij het wel met media player![]()
Heb ac 3 filter geinstalleerd en klaar is kees![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:57 schreef RB het volgende:
Ondeugend post nog wel zie ik net ,maar hier schijnbaar niet.
volgns mij heeft z een vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 15:51:39 ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
Of het is die Volvo gast die haar al een keer geketst had.
Omzet, procedures, toekomstperpectieven, inzet en motivatie personeel, persoonlijke ideeen personeel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Vergadering over internetten tijdens werktijd zeker?
Soesoekie.quote:Trouwens pepijn, jij doet toch van die leuke dingen met rubber in vormpjes maken enzoIk heb onder mijn zadel 2 rubberen dingetjes aan de ene helft. Die van de andere helft zijn verdwenen, kan jij ff twee nieuwe rubbertjes maken als ik een design aanlever?
De motorzaak hier in de buurt had ze nietWaar vind je zoiets
Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja daarom ben ik hier ook maar weer sporadisch. En daarnaast begonnen met werken, dus dan is het sowieso al lastig fokken. Gisteren nog geprobeerd te fokken, maar het duurde allemaal zo lang
dat ik wist dat het dan toch niet veel zou worden. Ik kan alleen even snel een post doen of zo. Dat komt vooral door die vervelende deadlines op de dag (en daar ook veel te veel werk voor) en natuurlijk door de bemoeials die op mijn scherm kijken.
![]()
Viel best tegen de eerste werkdag. Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven. Met Mercy gaat het gelukkig allemaal best goed. De kneuzingen zijn nog behoorlijk gevoelig en hij heeft vrij veel last van zijn rug, maar verder gaat het best goed.![]()
![]()
Ow sjit, kreeg al buikpijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb na de vergadering onderweg naar huis nog een fractie van een seconde aan een nieuwe vlakschuif gedacht toen ik de motor al na 100 meter voelde stotteren, en eenmaal de hoek om op hetzelfde punt stilstand als met alle problemen voordien.
Maar sinds ik weet hoe een carb er van binnen uitziet doe ik de benzinekraan maar dicht bij het stallen.
Moest hem dus nog aanzetten.![]()
quote:Soesoekie.![]()
![]()
Nee, ik doe niks voor anderen.
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken
Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen
Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
Dacht dat het juist daardoor zou tegenvallen, op het werk komen en iedereen vragen "hehHHH waar is je vrienndjuUUUhhh, is ie gevalleuuhHHhh/H??!?! Ik zeg toch motoren zijn levensgevaarlijk jUllLLiE gAaan doOOowwdDDquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven.".
Zoiets zeg maar
Of hadden ze het nieuws al eerder gehoord en wisten ze het al
-edit
Aargh, ik lees weer eens te snelIk dacht dat je eerste dag meeviel maar je zei dus dat het tegenviel. Post hierboven past dus niet helemaal meer bij de quote
![]()
Nog even foto's voor pepijn(ja, brakke foto's. Focus staat verkeerd en 100% crop - moet nog steeds nieuwe digicam ivm LCD scherm
)
Dat op het rechterplugje van het linkerblokje is geen snot hoor![]()
Is een beetje aangekoekt spons van m'n zadel
[ Bericht 5% gewijzigd door hicham op 10-08-2005 21:52:34 ]
Het viel me nog mee wat er is blijven liggen eigenlijk. Nou ja in mijn eigen inbox had ik iets van 200 mails (wat ook nog wel meeviel), maar dat heb ik eigenlijk even heel snel bekeken en gewoon weggepleurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?![]()
Wanneer komt die gozer dan weer posten als het best goed gaat?![]()
We willen hem wel even uithoren over de toekomstplannen qua motor en hoe hij nu op dingen terugkijkt.
Maar jij mag het natuurlijk ook zeggen.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De Hornet is wel leuk (de 900), maar de vraag is of dat "sportief genoeg" is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hier Nol Bikker, Kawa dealer te Noordeloos. Die vent is geeeek!![]()
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7403/nol16nk.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img353.imageshack.us/img353/8909/nol22ww.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/4020/nol39ik.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img353.imageshack.us/img353/2861/nol41aa.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Makster het volgende:
En ook weer thuis van het klussen
@ Raus, damn wat een verhalen. Je hebt het record, maar daar ben je dan ook een vrouw voor![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is hem inderdaad, beste vent![]()
Die blauwe bus, daar heb ik ooit nog is mijn carter voor de ZXR uit gehaald
Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euroZijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken
Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen
Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
![]()
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
deadlines etc.
Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm onderuit gegaan klinkt toch wat verwijtbaarder dan omver gereden.![]()
Hondaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Honda CBR900RR
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Het blijkt ook wel weer uit opmerkingen zoals 'ik hoop dat hij gauw beter is, want dan wordt mijn computer weer gemaakt'.Er was er zelfs iemand, waarvan ik dacht dat ze het toch best goed met Martie kon vinden op basis van oprechte grond, die al meteen wilde regelen dat hij haar computer van thuis zou gaan maken.
Als hij iets voor anderen zou kunnen doen, zou hij ook wel aan het werk zijn.
quote:no·zem (de ~ (m.), ~s)
1 stoer geklede, van vetkuif voorziene en door sociale onlustgevoelens beheerste branieschopper, die zich 's avonds met enig machtsvertoon in gezelschap van gelijkgezinden op straat vertoonde [in de jaren vijftig van de twintigste eeuw]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hier Nol Bikker, Kawa dealer te Noordeloos. Die vent is geeeek!![]()
Ach, ik probeer eerst wel even hier te zoeken. Ik dacht gewoon even uit luiheid bij jou te informeren omdat jij zo een rubber-fetisht bentquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.
Maar dat massieve blok incl pluggen is zo niet na te maken.![]()
Was het die bolle, met dat schele oogquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
die zei dat ze het misschien wel hadden liggen maar de gene achter de balie wist niet waar het allemaal lag.
Ja ergens zijn deadlines wel goed, want dan wordt er nog wat gedaan. De werkdruk is vrij hoog inderdaad, maar ik probeer wel altijd goed te delegeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn) aan de andere kant lijkt de werkdruk erg hoog te zitten (slavernij
) Je mag toch wel een beetje Fok!ken tussendoor?
![]()
![]()
[..]
Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen."Oh, gelukkig.. hij heeft tenminste niet iets doms gedaan
"
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Was het die bolle, met dat schele oog![]()
Het is een leuk zooitje ongeregeld bij elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm onderuit gegaan klinkt toch wat verwijtbaarder dan omver gereden.![]()
En computers makenkunnen die mensen niet met hun spullen omgaan ofzo.
![]()
De nieuwe motor zal wel een CBR1100XX worden gezien Martie's lengte.![]()
Ik zag er overigens vandaag nog 1 bij Motoport voor 6750 euro.
Maar die zijn best nog goedkoper te verkrijgen.
Maar ik opteer ook voor veel proefitmeetings.![]()
![]()
Voorlopig kan Marie wel bij jou achterop.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor.Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
En ja ik rij er ook mee in de regen.![]()
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Boycot imageshack!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Mercy op een kawaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor.Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
![]()
Jij en vetprob moeten een team wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij moet ons nog steeds een off road demonstratie gevenquote:
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy op een kawa![]()
![]()
![]()
Dat klinkt niet![]()
Dacht je dat ik geen deadlines had?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
Ah, dank u voor het vertellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat de laag draden die ik nu zie een soort waarschuwingslaag is? Ah wel, morgen laat ik het wel even zienEn anders tegen die tijd dat ik de velgen eronder uit haal. Dit kan alleen pas volgende week donderdag weer.
![]()
In de tussentijd niet rijden dan maar?![]()
Ignorence is a blessquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
bandenmontageapparaat, bandenbalanseerapparaat, momentsleutel en bandenlood besteld.![]()
![]()
Ja, maar dit lijken gewoon simpele draden, geen stalen draden. Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je bandenquote:Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.
Maar hoe zit het dan met je Rodamoto verhaal, banden liggen al lang klaar toch.![]()
Uh, bandenapparaat is maar 69 euro dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef vetprob het volgende:![]()
Doe mij ook eens zaadjes van die geldboom
![]()
Damn, goed voor elkaar
quote:Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je banden![]()
SM sletjes.quote:Rodamoto is slechts uitstel = afstelToen ik het weer tegen mijn vader zei begon ie weer over "banden zijn toch nog helemaal niet versleten
" Moest hem echt even wijzen op de draden eer ie me wilde geloven.
Nu ook maffe SM sletjes
Laat ze maar komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
't zijn watjes
ps. met dergelijke opmerkingen moeten ik wel uitkijken.
anders gaan ze het hebben over jouw rug en mijn werkeloos zijn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
Kijk that's the spirit
Vriendjes meegenomen zie ik
wroommmmmmmmmmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:34 schreef ondeugend het volgende:
Ga *&^%verdomme eens uit mijn active topics jullie !
klessebessen
Hey, ze leeft nogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:34 schreef ondeugend het volgende:
Ga *&^%verdomme eens uit mijn active topics jullie !
klessebessen
De duivel haarzelf...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef bwt het volgende:
En wie ben jij dat je ons klessebesse noemt???
Als ik kawasaki hoor denk ik gelijk aan een groene supersport, maar een Z1000 oid is wel okayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.![]()
quote:
Moet ik je voortaan helpen bij het neergaan?quote:
Ze zijn toch niet versletenquote:Yous, begrijp ik het nou goed dat je met versleten banden rond rijdt terwijl je nieuwe thuis heb liggen![]()
![]()
![]()
Volgens Horeon was mijn voorband ook gewoon opgeragdquote:Dacht dat alleen Hollanders zuinig waren(owja w8 halfbloedjes vandaar dat je voorband nog ok is
)
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:14 schreef RB het volgende:
Trust zontomaatje![]()
+ de rest van de smilies en onzin die de nachtbrakers weer hebben achtergelaten ..
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:03 schreef hicham het volgende:
http://members.home.nl/g.j.teunissen/filmpjes/Wheely%20MPEG.MPG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet proppig man.
"verkapt met-een-bandit-kan-je-niets-compenseren" postquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:32 schreef hicham het volgende:
Ach, die motoren hebben ze zeker gekocht om hun buikjes te compenseren??![]()
Uh, moest je nog even teruglezen ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:03 schreef hicham het volgende:
Hier nog een filmpje van een 2 takt SM'er die 3 x een straatje op z'n achterwiel rijdt
http://members.home.nl/g.j.teunissen/filmpjes/Wheely%20MPEG.MPG
Eigenlijk had pepijn die moeten posten, kwam hem tegen in een 2takt SM topic die ik uit verveling maar begon te lezen![]()
En dan ook nog een zonnebril opzetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef vetprob het volgende:
Pfff, stelletje slaapkoppen
Even het topic opfleuren
[afbeelding]
quote:MIJDRECHT – Donderdag 4 augustus tussen 15.00 en 16.00 uur daagde een onbekend gebleven motorrijder de politie uit. De motorrijder reed op de Dr.
J. van der Haarlaan op een snelle crossmotor zonder kentekenplaten. De agenten gingen in eerste instantie nog achter de bestuurder aan, maar moesten de achtervolging staken omdat de motorrijder vele verkeersovertredingen maakte en met hoge snelheid door de bebouwde kom reed. Hierdoor werden andere weggebruikers in gevaar werden gebracht.
Signalement motorrijder: man met leren motorpak. Achterop zijn rug was het woord ‘Racing’ leesbaar. Hij droeg een opvallende bril met blauw spiegelend glas. De motor was voorzien van racebanden en de achterband was opvallend breed/dik. Voorop de motor was op een wit bord het nummer 69 met dikke zwarte letters zichtbaar.
Heeft u informatie die de politie kan helpen bij het onderzoek naar de motorrijder, belt u dan met het district Rijn & Venen (0900-8844). Anoniem bellen kan ook, via 0800-7000.
Hahahahahahha echt goed, en zo moet het eigenlijk ookquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:52 schreef vetprob het volgende:
Volgens Horeon was mijn voorband ook gewoon opgeragdNu was aan de rechterkant wel een heel stuk al glad geworden, maar nav mijn vraag over de cups zeiden ze niet dat het aan de veerinstelling lag
Volgens RB wel
Wie moet ik nou geloven
En zijn rug, en zijn geheugen. RB dit gaat niet meer goed komenquote:
Politie tegen een die hard SM rijder die waarschijnlijk zijn sporen al verdient heeft in de cross.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
Hahahahahahha echt goed, en zo moet het eigenlijk ook![]()
![]()
Kenteken weg skeften en boeken die handel
Ik geloof jou.quote:
Ben alles kwijt zo lijkt hetmaar ik mag zo weer op de tafelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
[..]
En zijn rug, en zijn geheugen. RB dit gaat niet meer goed komen
Wel bikkel dat je zo laat nog aan het fokken was en nu alweer paraat bent![]()
![]()
Maar hij kan tussendoor zijn ogen dicht doen, met zijn laptopje op de buik een dutje doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
![]()
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Politie tegen een die hard SM rijder die waarschijnlijk zijn sporen al verdient heeft in de cross.![]()
Moby Dick kan het niet geweest zijn, want die woont in Den Haag.![]()
[..]
Ik geloof jou.![]()
![]()
En Youssef, waar lag dan cuppen dan aan vlg Horeon.![]()
![]()
Hoe dan welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swa![]()
HoreonHoerion
Hoeren Jong
Horeon, zo noem je je zaak toch niet man![]()
![]()
Echt wel een puikplan om een zaak op te zetten in de SM sfeerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe dan welNol Bikker
Motorcross Aad
Safe
Motoport.
Daar zit geen enkele bijzonder goede naam bij.
MotorXtra![]()
Wel moderner, maar nee, vind ik ook niet helemaal toppie.
M(ega)arkP(ower)epijnSM motorimport?![]()
Die is geclaimd, kijk maar nu, en check later voor mijn content.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:10 schreef Makster het volgende:
Die url dan net weer niet maar het idee snap je vast wel![]()
Dat zeg ik toch dat ie geclaimed is johquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is geclaimd, kijk maar nu, en check later voor mijn content.![]()
![]()
Maar inderdaad alle goede goodies op 1 plek gaat zeker werken.
Nu is het een beetje van hier, een beetje van daar.
Meer zakenmensen dan liefhebbers die het opzetten en er dus geen kaas van gegeten hebben, of wel een beetje kaas maar geen handelsvisie. (dat laatste verwijt ik mx-world)
Kijk ook maar zo'n Louis.de die amper op de SM wereld inspeelt, een log bedrijf die al jaren met hetzelfde assortiment zit.![]()
Kon 3 ledig zijn, jij verzon'em net, maar 1) vond de titel te lang / 2) hij bleek al te bestaan / 3) jij kende hem al.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:28 schreef Makster het volgende:
Dat zeg ik toch dat ie geclaimed is joh
Tjek de smiley.quote:Maar als het domein echt van jou is ben je goed bezig
quote:Ik voel er wel wat voor omdat gewoon is op te gan zetten kijken hoe dat gaat lopen. Lijtk me wel business in te zitten vooral omdat ik nu ook ervaar dat het SM werk niet gecentraliseerd wordt aangepkat. Iedereen snabbelt maar niemand sabbelt (snaak bedoel)
Klopt, maar je moet niet denken dat je het zelf hebt verzonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
En die bevestiging van mij zat al in die post.
![]()
Nee, een online SM verzendhuis gaat mijn brilliantie te boven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:05 schreef Makster het volgende:
Klopt, maar je moet niet denken dat je het zelf hebt verzonnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar hij kan tussendoor zijn ogen dicht doen,
Ik wil niet gebrandmerkt worden door een fujitsu semensquote:met zijn laptopje op de buik een dutje doen.![]()
Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef RB het volgende:
Ik wil niet gebrandmerkt worden door een fujitsu semens![]()
![]()
![]()
Precies, dat je je dat maar ff realiseerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, een online SM verzendhuis gaat mijn brilliantie te boven.![]()
![]()
Godver de hoeruh, das waar ook jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.
Nou ben jij natuurlijk ook al de overgang voorbij dus dan maakt het ook niet meer uit.![]()
stuur je vriendin maar langsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.
Waneer begint datquote:Nou ben jij natuurlijk ook al de overgang voorbij dus dan maakt het ook niet meer uit.![]()
Of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat die laptop ff een weekie terug gaat naar Acer, kan mijn superieure zaad zich ook weer herstellen![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Godver de hoeruh, das waar ook jaZit de laatste tijd vaak met de laptop op schoot te Inetten en tv te kijken
![]()
Ben blij dat die laptop ff een weekie terug gaat naar Acer, kan mijn superieure zaad zich ook weer herstellen![]()
Moet ze eerst stoppen met de pil.quote:
Nee, dat is de potentiedaling.quote:Waneer begint dat![]()
Dat gebeurt toch pas als je al kinderen hebt![]()
![]()
Anders zit ik vaak genoeg nog om 2 uur te posten en daarna weer om 7 uur 's ochtends. Beetje erkenning mag ook hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
![]()
Nergens aan, hiij bestudeerde het geheel heel aandachtig, fronste zijn wenkbrauwen en vond toen dat de voorband wel erg verrot wasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
En Youssef, waar lag dan cuppen dan aan vlg Horeon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swa![]()
HoreonHoerion
Hoeren Jong
Horeon, zo noem je je zaak toch niet man![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Vrouwen hebben met al die drukte om hun heen nog maar zo weinig zin dat je vanzelf ontwent, en als je eindelijk eens de aandacht hebt dan worden kids wakker of komen ze net opgewekt de slaapkamer binnenwandelen, soms zelfs midden in de nacht of in het weekend s'ochtends om 5 uur.![]()
![]()
Sex en kinderen kan je sowiezo niet combineren natuurlijk.![]()
Pil is bijzaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ze eerst stoppen met de pil.![]()
Wat en pechquote:Nee, dat is de potentiedaling.![]()
Vrouwen hebben weinig zin dat alles went, en als je eindelijk eens de aandacht hebt dan wil het bij mij niet.Ze komt soms opgewekt de slaapkamer binnenwandelen, soms zelfs midden in de nacht of in het weekend s'ochtends om 5 uur.![]()
![]()
Sex en slapen kan je sowiezo niet combineren natuurlijk.![]()
Dat moet je anders zien, in de loop der jaren krijg je er een hoop bagage bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:38 schreef vetprob het volgende:![]()
Wat zijn jullie toch ook een stel ouwe lullen bij elkaar he
![]()
Ze heeft al genoeg aandacht, hoor dagelijks annekdotes over versietruucjes van derden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef RB het volgende:
Pil is bijzaakJe kunt haar zo ook wel langs sturen
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:35 schreef vetprob het volgende:
In de stad met een SM is wel lekker makkelijk, beetje hier en daar de steegjes door, achteraf pleur je hem gewoon in de bosjes, netzoals je hem altijd parkeerd.![]()
Nog ff en we zijn van ze afquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:30 schreef RB het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijnnog meer tomaatjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Leuke nieuwe reclame heeft SIRE
[..]
Nog ff en we zijn van ze af![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
Lekker chill joh, kennis gemaakt met mijn aanstaande collega's en hebben zelfs als een sleuteltje gekregen van ons kamertje waar m'n stagegenoot en ik nog de nodige tijd in zullen doorbrengen![]()
Kwamen echt megachill over die gasten, volgens mij vonden ze het allemaal leuk dat ze nieuwe collega's (broekies) erbij kregen
Omdat we allebei uit Amsterdam komen heeft de baas daar op de afdeling ons een kaartje van Leiden en nog een toeristisch reclameboekje over Leiden als welkomstcadeautje gegeven
Woont zelf in Leiden en is daar trots op, die gast zal wel niet beter weten
![]()
Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:46 schreef Makster het volgende:
Pa is rood, Ma is officieel Rood, zus is rood, ik ben rood, Deus (de kat) is zelfs Rood
Wat ik zeg, mijn zaad gaat geld opleveren
[..]
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboek![]()
Wordt ontwikkeld voor later in de toekomst enzo dat ze kunnen zijn hoe geil roodharige waren
Pa is rood, Ma is officieel Rood, zus is rood, ik ben rood, Deus (de kat) is zelfs Rood
Ik ga een meeloopstage doen met een gyneacoloogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Stage is altijd leuk
Wat ga je doen voor stage
Is dat ook rood danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:46 schreef Makster het volgende:
Oud filmpje, heb em al veel eerder gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:56 schreef vetprob het volgende:
Het was maar een grapje mannen, niet direct FokMC boycotte
http://www.putfile.com/media.php?n=CBRcrash Iemand die tijd teveel heeft gehad
Duh, je ziet toch dat ie zwart wit isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Oud filmpje, heb em al veel eerder gezien
Oude glorie tijdenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef vetprob het volgende:
Geweldig om af en toe "toevallig" een oud topic tegen te komen en door te lezen![]()
Vooral dit![]()
![]()
![]()
Check de laatste 12 posts in het topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
Fin Dir is op vakantie maar Manager zit gewoon achter me, omdat FD weg is zit hij zo'n beetje de hele dag op zijn plekaf en toe mail checken maar verder moet ik gewoon werken
de hele dag
voor mijn centen
@ hiesj, hoe is het gegaan??
Zag het filmpje ook al, vond het niveau van het filmpje zelfs te laag voor Fok!MCquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:22 schreef vetprob het volgende:
[..]
Duh, je ziet toch dat ie zwart wit is![]()
ook de bewerkte al gezien dan, de onbewerkte kende ik ook al
ja, had geen zin om terug te lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:29 schreef hicham het volgende:
Check de laatste 12 posts in het topicDe iets langere posts met mijn naam en icon links ervan moet je hebben
De rest kun je overheen lezen
klinkt goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
Lekker chill joh, kennis gemaakt met mijn aanstaande collega's en hebben zelfs als een sleuteltje gekregen van ons kamertje waar m'n stagegenoot en ik nog de nodige tijd in zullen doorbrengen![]()
Kwamen echt megachill over die gasten, volgens mij vonden ze het allemaal leuk dat ze nieuwe collega's (broekies) erbij kregen
Omdat we allebei uit Amsterdam komen heeft de baas daar op de afdeling ons een kaartje van Leiden en nog een toeristisch reclameboekje over Leiden als welkomstcadeautje gegeven
![]()
dat is een juiste datumquote:Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
komt vanzelfquote:Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
Heb nog nooit van een Leidense 'R' gehoord, maar zal erop lettenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goedga je nou ook met een Leidense 'R' praten
![]()
너의 전자 우편을 검사하십시요quote:[..]
dat is een juiste datum![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
You'd better get geld voor dat fotoboek
[..]
Ik ga een meeloopstage doen met een gyneacoloog
Moet bij de universiteit van Leiden wat applicaties ontwerpen + programmeren en conversie tools voor hele grote databases (data loopt in de gigabytes). Het werkt momenteel allemaal wel, maar niet simpel zoals ze het willen. Daar moeten wij verandering in gaan brengen![]()
En nu kan ik zeggen dat ik bij de Universiteit van Leiden werk
Daarom, ook als je van plan bent concierge te worden ofzo, gewoon bij een universiteit solliciteren. Zeg je gewoon dat je bij een universiteit werkt als iemand er naar vraag, meer hoeven ze niet te weten![]()
niet opgevallen vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Heb nog nooit van een Leidense 'R' gehoord, maar zal erop letten
너의 전자 우편을 검사하십시요quote:너의 전자 우편을 검사하십시요!
(Dat is Koreaans voor: "Check je e-mail")
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Leuke nieuwe reclame heeft SIRE
[..]
Nog ff en we zijn van ze af![]()
[..]
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboek![]()
Wordt ontwikkeld voor later in de toekomst enzo dat ze kunnen zijn hoe geil roodharige waren
http://www.sire.nl/kortlontje/media/sounds/mix_Kort_Lontje.mp3quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.
Een stakker van de radio gaat op verschillende locaties kijken hoe kort de lontjes zijn. Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen.![]()
Soms lukt het ff, soms niet. Maar meestal nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef bwt het volgende:
Vergis ik mij of is fok in eens erg snel geworden.
mss is het wel tijdelijk
Thxquote:
Ik zal eens op die R gaan letten, weet alleen niet hoeveel echte Leidse mensen daar werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet opgevallen vandaagof hebbie er al 1
![]()
[..]
너의 전자 우편을 검사하십시요![]()
Stond op Fok-nieuwsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.
Een stakker van de radio gaat op verschillende locaties kijken hoe kort de lontjes zijn. Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
![]()
Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
Thanxquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey gaaf voor je. Goed gedaan. [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef vetprob het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/games/hamgame.html
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zaterdag oefensessie [afbeelding]![]()
Nog zo een vreemdgangerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou die vorige week niet doorging door het schijtweer![]()
quote:Quote van Tweakurs:
E.e.a. verandert natuurlijk als je kat altijd binnen is of altijd buiten is. Als je kat altijd binnen zit zou ik hem zeker dieet voer geven aangezien het anders een vette klomp vlees wordt...
Welkom nieuweling, stel je even voor ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX starte met 1 trap en dat zegt genoeg denk ik.![]()
![]()
En of we er uitkomen met de hypotheekquote:Goed onderhouden woning met berging, royaal balkon en terras aan de achterzijde in de nabijheid van de jachthaven met een schitterend uitzicht over het water. Totale oppervlakte 289 M2.![]()
![]()
![]()
quote:Beste mensen.
Vanmorgen 1 augustus 2005 is rond 8 uur een plastick zak langs de kant van de weg gevonden. In deze plastick zak lag een dode Engels Bulldog teefje. Ze is gevonden in de omgeving van Purmerend. Dit bruin/witte teefje heeft een identificatiechip dat ons brengt bij een vorige eigenares is België. We weten inmiddels dat de hond WIZZY heet, geboren op 18-07-2000 en waarschijnlijk afgelopen nacht om het leven is gekomen door een gevecht met een andere hond. In haar kop, poten, oksels, nek en hals zijn vele diepe tandengaten aangetroffen. Een voorpoot is zelfs gebroken door een beet.
Wizzy moet dus een aanvaring hebben gehad met een behoorlijk grote tegenstander.
Dat Wizzy zelf heeft gebeten lijkt ons zeer onwaarschijnlijk gezien de stand van haar kaken en haar gebid.
Misschien kunnen uw mensen (die zoveel om deze honden geven) ons en de politie helpen de eigenaar en/of dader van deze laffe streek helpen vinden?
Misschien heeft u iets aan het chipnummer? Als dat zo is, laat het ons even weten dan geven wij het door.
Bijgevoegd toch maar een foto van de dode bulldog.
De hond ligt voorlopig nog in de koeling bij de dierenambulance in Purmerend.
Mocht u informatie hebben over dit teefje dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 033-4805997 of 06-40712204.
Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking.
>>Brrr pic<<
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Toch niet in Stadspolders he? Deze wijk is al vaag zat![]()
Had ik ook al gelezenquote:
Lijkt wel een amerikaans huis met dat ronde pleintje ervoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt en Zwijdrecht.![]()
Van het weekend gaan we bij deze kijken, misschien dat Lars dit geen bouwkit noemt.![]()
![]()
[..]
En of we er uitkomen met de hypotheekFS krijgt hem al alleen op haar naam.
![]()
Hebbik al best vaak gezien nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
En op de weblog een leuk filmpje gezien.
http://www.sparkvideos.com/motorcyclecrashvideo.shtml
niet geschikt voor jeugdige kijkers
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt en Zwijdrecht.![]()
Van het weekend gaan we bij deze kijken, misschien dat Lars dit geen bouwkit noemt.![]()
![]()
[..]
En of we er uitkomen met de hypotheekFS krijgt hem al alleen op haar naam.
![]()
Beats me, zo groot?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef bwt het volgende:
Lijkt wel op een vijverbak die omgedraait ligt.
Zie ik het goed dat die dakgoot een sneeuw hekje heeft?
Tuurlijk ga ik IRL kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is het gewoon een berg zand afgedekt met zeil. Of als het boeren zijn een berg hooi oid
En je gaat IRL kijkenDan ga je dus niet emigreren naar een ver land
Kunnen we Australie en Nieuw-Zeeland alvast van het goklijstje afhalen
Ik denk irl kleiner dan zo op de foto, nee dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:18 schreef hollander172 het volgende:Ziet er goed uit. Beide panden?
![]()
quote:
Nice doggie space, en kleine Larsjes.quote:Tuin: (met schommel)
[afbeelding]
En nee ik weet bij god niet wat dat zwarte gevaarte is, gonna find out tomorrow.
Het was al bekend welk land.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is het gewoon een berg zand afgedekt met zeil. Of als het boeren zijn een berg hooi oid
En je gaat IRL kijkenDan ga je dus niet emigreren naar een ver land
Kunnen we Australie en Nieuw-Zeeland alvast van het goklijstje afhalen
Wist niet dat je al zo ver gevorderd wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik IRL kijken.Je koopt toch geen huis vanaf de foto's?
![]()
Hij heeft nooit echt iets bevestigd, of heb ik dat over het hoofd gezienquote:
quote:Deze vakantie lijkt mij een beetje erg mislukt.![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/6059/metronieuws4py.th.jpg]afbeelding][/URL]
Best confronterende foto ook in het Metronieuws.nl .![]()
Gaan alleen kijken he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist niet dat je al zo ver gevorderd was![]()
Heb ik wel gezegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef bwt het volgende:
Hij heeft nooit gezegd waarheen.
Mijn gok is nog altijd de volgende:
Hij wilde binnen europa maar buiten de EU.
KM's was goed te doen vanaf hier.
Dan blijft er erg weinig over
Mijn idee: zuidelijk Zweden
Dit ietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Oooww, dus toch wel Belgiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik wel gezegd.Je kan ook de URL van de plaatjes even bekijken.
![]()
Belgie dus.Vlaams Brabant grenzend aan Belgisch Limburg en Wallonie.
Uurtje of 2 rijden vanaf Vianen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit ietshttp://www.geldexpresse.nl/belgie_hypotheek_sluiten.htm
Ik had 5 jaar geleden de goedkoopste hypotheek bij Argenta in Belgie.
De lui van deze site ken ik overigens niet.![]()
Die Duitser doet hetzelfde, maar is met de auto nog goedkoper uit denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
Oooww, dus toch wel BelgieIk dacht al dat het vrij zeker was dat het Belgie was maar ik kon geen Belgisch kenteken herkennen op die Mercedes van de foto
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/6059/metronieuws4py.th.jpg]afbeelding][/URL]
Best confronterende foto ook in het Metronieuws.nl .![]()
Misschien is het wel een Nederlander met een Duitse auto in Belgiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Duitser doet hetzelfde, maar is met de auto nog goedkoper uit denk ik.![]()
Weer geen KD?quote:
Misschien niet nee, mijn ritssluiting van pakkie ging stuk toen ik net wou gaan rijdenquote:
Misschien niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Misschien niet nee, mijn ritssluiting van pakkie ging stuk toen ik net wou gaan rijden![]()
Ligt nu bij de schoenmaker, hopelijk fixed hij hem voor 18:00 uur![]()
Nouja oefenen.. ik heb eens een dagje gereden en geoefend met de zitpositie in bochtjes en op rotondes om te kneedownen. Maar kwa snelheid zal het dan flink sneller moeten, maar morgen ga ik dus met een stel lui oefenen die het wel kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien niet?Ben je soms serieus aan het oefenen of neem je ons in de maling
![]()
En hoe komt je ritssluiting kapot, piemoltje d'r tussen gekomen?![]()
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja oefenen.. ik heb eens een dagje gereden en geoefend met de zitpositie in bochtjes en op rotondes om te kneedownen. Maar kwa snelheid zal het dan flink sneller moeten, maar morgen ga ik dus met een stel lui oefenen die het wel kunnen
Mits mijn pakkie weer goed is tenminste![]()
laat maarquote:Op woensdag 06 juli 2005 20:58 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
Stap twee is wiel eruit vogelen, maar dat mag je zelf doen. De personen die aan banden wisselen beginnen zullen dat wel kunnen, ga ik niet uitleggen. Bandje leeg latenbn lopen met een schoevendraaier in ventiel, moet ook wel lukken. Draai gelijk ff het moertje van het ventiel eraf, gaat nu het makkelijkst.
(Afbeelding)
Zonder kont te verschuiven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...
Handig die howtokomt precies op tijd
Hmm, twijfel een beetje hoe ik over mijn eigen reactie moet denkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...
Ja, ben bang dat ik als Rietvaerder ga klinken daarom blijf ik verder ook stilquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hmm, twijfel een beetje hoe ik over mijn eigen reactie moet denken![]()
Will the real Hicham please stand up? I repeat, will the real Hicham please stand up, please stand up ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik als Rietvaerder ga klinken daarom blijf ik verder ook stilMaar dat komt meer door mijn aversie tegen mensen die rechtop de bocht doorgaan en het alsnog voor elkaar krijgen het knietje tegen de grond te rijden
(en het feit dat je met dit baggerweer de afgelopen dagen zo graag wil leren kneedownen, wacht toch tot het mooier weer is
)
Ik ga voorlopig echt geen kneedowns oefenen, gecontroleerd steppie tegen de grond is leuk genoeg. Kneedownen doe ik wel op een supersport
Okay, misschien ziet het er wel een beetje leuk uit: http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3000529 Maar ik zag 1 of andere Erwin op MF die steeds KD foto's op MF neerzette, waarbij zijn dijen een spagaat maakte zodat z'n knie ver genoeg naar buiten kwam
Wel pics maken he, ook als het je niet lukt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zonder kont te verschuiven?![]()
Ik rijd het steppie op een rotonde bijna aan de grond
Misschien moet je veervoorspanning wat hoger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zonder kont te verschuiven?![]()
Ik rijd het steppie op een rotonde bijna aan de grond
euh ik weet niet of er iemand meegaat met een fototoestel, hoop het wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wel pics maken he, ook als het je niet lukt.
Waar ga je eigenlijk oefenen? Grote rotonde?![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar voorlopig rijdt ik als oma Ondeugend in haar Alto,
Pics? Specs?quote:
Die heet in het echt zo ja, maar weet alleen niet of hij het ook is die je heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben bij MSN toegevoegd door 1 of andere Ferry.![]()
Kan dat Stinky zijn, of hoe heet die in het echt?![]()
![]()
Ze is getrouwd, dus die pics en specs heb je niet nodigquote:
Heb nog niks gefixed en ben samen met broertje in koekblik gegaanquote:En kon je weer met de Bandit.![]()
quote:Ik zag trouwens een Guzzi koplamp, die past wel bij de Bandit.![]()
Normaal, groot en klassiek rond model, maar met 2 lampen boven elkaar.![]()
Ja, MSN ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef vetprob het volgende:
MSN? Jij![]()
Maareeuh, ben ook ooit nog door die CandyGSXF oid toegevoegd, hoe zij aan mijn mailadres komt
![]()
![]()
Wie van hier moet ik verdenken?
Dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef hicham het volgende:
Ze is getrouwd, dus die pics en specs heb je niet nodig
MC Fokkers in een koekblik.quote:Heb nog niks gefixed en ben samen met broertje in koekblik gegaan
Check me edit's dan check ik jouw link.quote:[afbeelding] Ben op zoek naar ene dubbele koplamp zoal deze >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic/6620/singlepost/3407166Morgen even een zaak bellen die het zou kunnen hebben. Zaak die ik vandaag belde had ze niet meer
Had het al gezienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check me edit's dan check ik jouw link.![]()
Ik zal er ff versieren voor jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
En ga maar eens meeten met die CandyGSXF, want ik wil haar nog een paar meppen verkopen voor het afkraken van een CR en een KLX.![]()
![]()
Hicham was te luiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |