"verkapt met-een-bandit-kan-je-niets-compenseren" postquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:32 schreef hicham het volgende:
Ach, die motoren hebben ze zeker gekocht om hun buikjes te compenseren??![]()
Uh, moest je nog even teruglezen ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:03 schreef hicham het volgende:
Hier nog een filmpje van een 2 takt SM'er die 3 x een straatje op z'n achterwiel rijdt
http://members.home.nl/g.j.teunissen/filmpjes/Wheely%20MPEG.MPG
Eigenlijk had pepijn die moeten posten, kwam hem tegen in een 2takt SM topic die ik uit verveling maar begon te lezen![]()
En dan ook nog een zonnebril opzetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef vetprob het volgende:
Pfff, stelletje slaapkoppen
Even het topic opfleuren
[afbeelding]
quote:MIJDRECHT – Donderdag 4 augustus tussen 15.00 en 16.00 uur daagde een onbekend gebleven motorrijder de politie uit. De motorrijder reed op de Dr.
J. van der Haarlaan op een snelle crossmotor zonder kentekenplaten. De agenten gingen in eerste instantie nog achter de bestuurder aan, maar moesten de achtervolging staken omdat de motorrijder vele verkeersovertredingen maakte en met hoge snelheid door de bebouwde kom reed. Hierdoor werden andere weggebruikers in gevaar werden gebracht.
Signalement motorrijder: man met leren motorpak. Achterop zijn rug was het woord ‘Racing’ leesbaar. Hij droeg een opvallende bril met blauw spiegelend glas. De motor was voorzien van racebanden en de achterband was opvallend breed/dik. Voorop de motor was op een wit bord het nummer 69 met dikke zwarte letters zichtbaar.
Heeft u informatie die de politie kan helpen bij het onderzoek naar de motorrijder, belt u dan met het district Rijn & Venen (0900-8844). Anoniem bellen kan ook, via 0800-7000.
Hahahahahahha echt goed, en zo moet het eigenlijk ookquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:52 schreef vetprob het volgende:
Volgens Horeon was mijn voorband ook gewoon opgeragdNu was aan de rechterkant wel een heel stuk al glad geworden, maar nav mijn vraag over de cups zeiden ze niet dat het aan de veerinstelling lag
Volgens RB wel
Wie moet ik nou geloven
En zijn rug, en zijn geheugen. RB dit gaat niet meer goed komenquote:
Politie tegen een die hard SM rijder die waarschijnlijk zijn sporen al verdient heeft in de cross.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
Hahahahahahha echt goed, en zo moet het eigenlijk ook![]()
![]()
Kenteken weg skeften en boeken die handel
Ik geloof jou.quote:
Ben alles kwijt zo lijkt hetmaar ik mag zo weer op de tafelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
[..]
En zijn rug, en zijn geheugen. RB dit gaat niet meer goed komen
Wel bikkel dat je zo laat nog aan het fokken was en nu alweer paraat bent![]()
![]()
Maar hij kan tussendoor zijn ogen dicht doen, met zijn laptopje op de buik een dutje doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
Wel bikkel dat je zo laat nog aan het fokken was en nu alweer paraat bent![]()
![]()
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Politie tegen een die hard SM rijder die waarschijnlijk zijn sporen al verdient heeft in de cross.![]()
Moby Dick kan het niet geweest zijn, want die woont in Den Haag.![]()
[..]
Ik geloof jou.![]()
![]()
En Youssef, waar lag dan cuppen dan aan vlg Horeon.![]()
![]()
Hoe dan welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swa![]()
HoreonHoerion
Hoeren Jong
Horeon, zo noem je je zaak toch niet man![]()
![]()
Echt wel een puikplan om een zaak op te zetten in de SM sfeerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe dan welNol Bikker
Motorcross Aad
Safe
Motoport.
Daar zit geen enkele bijzonder goede naam bij.
MotorXtra![]()
Wel moderner, maar nee, vind ik ook niet helemaal toppie.
M(ega)arkP(ower)epijnSM motorimport?![]()
Die is geclaimd, kijk maar nu, en check later voor mijn content.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:10 schreef Makster het volgende:
Die url dan net weer niet maar het idee snap je vast wel![]()
Dat zeg ik toch dat ie geclaimed is johquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is geclaimd, kijk maar nu, en check later voor mijn content.![]()
![]()
Maar inderdaad alle goede goodies op 1 plek gaat zeker werken.
Nu is het een beetje van hier, een beetje van daar.
Meer zakenmensen dan liefhebbers die het opzetten en er dus geen kaas van gegeten hebben, of wel een beetje kaas maar geen handelsvisie. (dat laatste verwijt ik mx-world)
Kijk ook maar zo'n Louis.de die amper op de SM wereld inspeelt, een log bedrijf die al jaren met hetzelfde assortiment zit.![]()
Kon 3 ledig zijn, jij verzon'em net, maar 1) vond de titel te lang / 2) hij bleek al te bestaan / 3) jij kende hem al.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:28 schreef Makster het volgende:
Dat zeg ik toch dat ie geclaimed is joh
Tjek de smiley.quote:Maar als het domein echt van jou is ben je goed bezig
quote:Ik voel er wel wat voor omdat gewoon is op te gan zetten kijken hoe dat gaat lopen. Lijtk me wel business in te zitten vooral omdat ik nu ook ervaar dat het SM werk niet gecentraliseerd wordt aangepkat. Iedereen snabbelt maar niemand sabbelt (snaak bedoel)
Klopt, maar je moet niet denken dat je het zelf hebt verzonnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
En die bevestiging van mij zat al in die post.
![]()
Nee, een online SM verzendhuis gaat mijn brilliantie te boven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:05 schreef Makster het volgende:
Klopt, maar je moet niet denken dat je het zelf hebt verzonnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar hij kan tussendoor zijn ogen dicht doen,
Ik wil niet gebrandmerkt worden door een fujitsu semensquote:met zijn laptopje op de buik een dutje doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |