Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef RB het volgende:
Ik wil niet gebrandmerkt worden door een fujitsu semens![]()
![]()
![]()
Precies, dat je je dat maar ff realiseerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, een online SM verzendhuis gaat mijn brilliantie te boven.![]()
![]()
Godver de hoeruh, das waar ook jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.
Nou ben jij natuurlijk ook al de overgang voorbij dus dan maakt het ook niet meer uit.![]()
stuur je vriendin maar langsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is ook aangetoont dat laptop gebruik de vruchtbaarheid aantast.
Waneer begint datquote:Nou ben jij natuurlijk ook al de overgang voorbij dus dan maakt het ook niet meer uit.![]()
Of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat die laptop ff een weekie terug gaat naar Acer, kan mijn superieure zaad zich ook weer herstellen![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Godver de hoeruh, das waar ook jaZit de laatste tijd vaak met de laptop op schoot te Inetten en tv te kijken
![]()
Ben blij dat die laptop ff een weekie terug gaat naar Acer, kan mijn superieure zaad zich ook weer herstellen![]()
Moet ze eerst stoppen met de pil.quote:
Nee, dat is de potentiedaling.quote:Waneer begint dat![]()
Dat gebeurt toch pas als je al kinderen hebt![]()
![]()
Anders zit ik vaak genoeg nog om 2 uur te posten en daarna weer om 7 uur 's ochtends. Beetje erkenning mag ook hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
Wel bikkel dat je zo laat nog aan het fokken was en nu alweer paraat bent![]()
![]()
Nergens aan, hiij bestudeerde het geheel heel aandachtig, fronste zijn wenkbrauwen en vond toen dat de voorband wel erg verrot wasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
En Youssef, waar lag dan cuppen dan aan vlg Horeon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Moby Dick die boekt inderdaad ook wel ja, serio swa Mi t abin cobra e cama swa![]()
HoreonHoerion
Hoeren Jong
Horeon, zo noem je je zaak toch niet man![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Vrouwen hebben met al die drukte om hun heen nog maar zo weinig zin dat je vanzelf ontwent, en als je eindelijk eens de aandacht hebt dan worden kids wakker of komen ze net opgewekt de slaapkamer binnenwandelen, soms zelfs midden in de nacht of in het weekend s'ochtends om 5 uur.![]()
![]()
Sex en kinderen kan je sowiezo niet combineren natuurlijk.![]()
Pil is bijzaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ze eerst stoppen met de pil.![]()
Wat en pechquote:Nee, dat is de potentiedaling.![]()
Vrouwen hebben weinig zin dat alles went, en als je eindelijk eens de aandacht hebt dan wil het bij mij niet.Ze komt soms opgewekt de slaapkamer binnenwandelen, soms zelfs midden in de nacht of in het weekend s'ochtends om 5 uur.![]()
![]()
Sex en slapen kan je sowiezo niet combineren natuurlijk.![]()
Dat moet je anders zien, in de loop der jaren krijg je er een hoop bagage bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:38 schreef vetprob het volgende:![]()
Wat zijn jullie toch ook een stel ouwe lullen bij elkaar he
![]()
Ze heeft al genoeg aandacht, hoor dagelijks annekdotes over versietruucjes van derden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef RB het volgende:
Pil is bijzaakJe kunt haar zo ook wel langs sturen
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:35 schreef vetprob het volgende:
In de stad met een SM is wel lekker makkelijk, beetje hier en daar de steegjes door, achteraf pleur je hem gewoon in de bosjes, netzoals je hem altijd parkeerd.![]()
Nog ff en we zijn van ze afquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:30 schreef RB het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijnnog meer tomaatjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Leuke nieuwe reclame heeft SIRE
[..]
Nog ff en we zijn van ze af![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
Lekker chill joh, kennis gemaakt met mijn aanstaande collega's en hebben zelfs als een sleuteltje gekregen van ons kamertje waar m'n stagegenoot en ik nog de nodige tijd in zullen doorbrengen![]()
Kwamen echt megachill over die gasten, volgens mij vonden ze het allemaal leuk dat ze nieuwe collega's (broekies) erbij kregen
Omdat we allebei uit Amsterdam komen heeft de baas daar op de afdeling ons een kaartje van Leiden en nog een toeristisch reclameboekje over Leiden als welkomstcadeautje gegeven
Woont zelf in Leiden en is daar trots op, die gast zal wel niet beter weten
![]()
Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:46 schreef Makster het volgende:
Pa is rood, Ma is officieel Rood, zus is rood, ik ben rood, Deus (de kat) is zelfs Rood
Wat ik zeg, mijn zaad gaat geld opleveren
[..]
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboek![]()
Wordt ontwikkeld voor later in de toekomst enzo dat ze kunnen zijn hoe geil roodharige waren
Pa is rood, Ma is officieel Rood, zus is rood, ik ben rood, Deus (de kat) is zelfs Rood
Ik ga een meeloopstage doen met een gyneacoloogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Stage is altijd leuk
Wat ga je doen voor stage
Is dat ook rood danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:46 schreef Makster het volgende:
Oud filmpje, heb em al veel eerder gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:56 schreef vetprob het volgende:
Het was maar een grapje mannen, niet direct FokMC boycotte
http://www.putfile.com/media.php?n=CBRcrash Iemand die tijd teveel heeft gehad
Duh, je ziet toch dat ie zwart wit isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Oud filmpje, heb em al veel eerder gezien
Oude glorie tijdenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef vetprob het volgende:
Geweldig om af en toe "toevallig" een oud topic tegen te komen en door te lezen![]()
Vooral dit![]()
![]()
![]()
Check de laatste 12 posts in het topicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
Fin Dir is op vakantie maar Manager zit gewoon achter me, omdat FD weg is zit hij zo'n beetje de hele dag op zijn plekaf en toe mail checken maar verder moet ik gewoon werken
de hele dag
voor mijn centen
@ hiesj, hoe is het gegaan??
Zag het filmpje ook al, vond het niveau van het filmpje zelfs te laag voor Fok!MCquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:22 schreef vetprob het volgende:
[..]
Duh, je ziet toch dat ie zwart wit is![]()
ook de bewerkte al gezien dan, de onbewerkte kende ik ook al
ja, had geen zin om terug te lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:29 schreef hicham het volgende:
Check de laatste 12 posts in het topicDe iets langere posts met mijn naam en icon links ervan moet je hebben
De rest kun je overheen lezen
klinkt goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
Lekker chill joh, kennis gemaakt met mijn aanstaande collega's en hebben zelfs als een sleuteltje gekregen van ons kamertje waar m'n stagegenoot en ik nog de nodige tijd in zullen doorbrengen![]()
Kwamen echt megachill over die gasten, volgens mij vonden ze het allemaal leuk dat ze nieuwe collega's (broekies) erbij kregen
Omdat we allebei uit Amsterdam komen heeft de baas daar op de afdeling ons een kaartje van Leiden en nog een toeristisch reclameboekje over Leiden als welkomstcadeautje gegeven
![]()
dat is een juiste datumquote:Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
komt vanzelfquote:Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
Heb nog nooit van een Leidense 'R' gehoord, maar zal erop lettenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goedga je nou ook met een Leidense 'R' praten
![]()
너의 전자 우편을 검사하십시요quote:[..]
dat is een juiste datum![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
You'd better get geld voor dat fotoboek
[..]
Ik ga een meeloopstage doen met een gyneacoloog
Moet bij de universiteit van Leiden wat applicaties ontwerpen + programmeren en conversie tools voor hele grote databases (data loopt in de gigabytes). Het werkt momenteel allemaal wel, maar niet simpel zoals ze het willen. Daar moeten wij verandering in gaan brengen![]()
En nu kan ik zeggen dat ik bij de Universiteit van Leiden werk
Daarom, ook als je van plan bent concierge te worden ofzo, gewoon bij een universiteit solliciteren. Zeg je gewoon dat je bij een universiteit werkt als iemand er naar vraag, meer hoeven ze niet te weten![]()
niet opgevallen vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
Heb nog nooit van een Leidense 'R' gehoord, maar zal erop letten
너의 전자 우편을 검사하십시요quote:너의 전자 우편을 검사하십시요!
(Dat is Koreaans voor: "Check je e-mail")
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Leuke nieuwe reclame heeft SIRE
[..]
Nog ff en we zijn van ze af![]()
[..]
Inderdaad ik ben op de hoogte, het is zelfs zo erg dat mijn zus het gezin heeft aangemeld voor een rood harigen fotoboek![]()
Wordt ontwikkeld voor later in de toekomst enzo dat ze kunnen zijn hoe geil roodharige waren
http://www.sire.nl/kortlontje/media/sounds/mix_Kort_Lontje.mp3quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.
Een stakker van de radio gaat op verschillende locaties kijken hoe kort de lontjes zijn. Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen.![]()
Soms lukt het ff, soms niet. Maar meestal nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef bwt het volgende:
Vergis ik mij of is fok in eens erg snel geworden.
mss is het wel tijdelijk
Thxquote:
Ik zal eens op die R gaan letten, weet alleen niet hoeveel echte Leidse mensen daar werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet opgevallen vandaagof hebbie er al 1
![]()
[..]
너의 전자 우편을 검사하십시요![]()
Stond op Fok-nieuwsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh is die reclame er al? Ik hoorde vandaag op de radio dat SIRE daar een reclamespotje over wilde gaan maken.
Een stakker van de radio gaat op verschillende locaties kijken hoe kort de lontjes zijn. Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef hicham het volgende:back
![]()
Heb er zin in, 5 september begin ik [afbeelding]
Moet ik nu vast beginnen met koffie leren drinken of komt dat vanzelf?? [afbeelding]
Thanxquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey gaaf voor je. Goed gedaan. [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:37 schreef vetprob het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/games/hamgame.html
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zaterdag oefensessie [afbeelding]![]()
Nog zo een vreemdgangerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou die vorige week niet doorging door het schijtweer![]()
quote:Quote van Tweakurs:
E.e.a. verandert natuurlijk als je kat altijd binnen is of altijd buiten is. Als je kat altijd binnen zit zou ik hem zeker dieet voer geven aangezien het anders een vette klomp vlees wordt...
Welkom nieuweling, stel je even voor ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
De KLX starte met 1 trap en dat zegt genoeg denk ik.![]()
![]()
En of we er uitkomen met de hypotheekquote:Goed onderhouden woning met berging, royaal balkon en terras aan de achterzijde in de nabijheid van de jachthaven met een schitterend uitzicht over het water. Totale oppervlakte 289 M2.![]()
![]()
![]()
quote:Beste mensen.
Vanmorgen 1 augustus 2005 is rond 8 uur een plastick zak langs de kant van de weg gevonden. In deze plastick zak lag een dode Engels Bulldog teefje. Ze is gevonden in de omgeving van Purmerend. Dit bruin/witte teefje heeft een identificatiechip dat ons brengt bij een vorige eigenares is België. We weten inmiddels dat de hond WIZZY heet, geboren op 18-07-2000 en waarschijnlijk afgelopen nacht om het leven is gekomen door een gevecht met een andere hond. In haar kop, poten, oksels, nek en hals zijn vele diepe tandengaten aangetroffen. Een voorpoot is zelfs gebroken door een beet.
Wizzy moet dus een aanvaring hebben gehad met een behoorlijk grote tegenstander.
Dat Wizzy zelf heeft gebeten lijkt ons zeer onwaarschijnlijk gezien de stand van haar kaken en haar gebid.
Misschien kunnen uw mensen (die zoveel om deze honden geven) ons en de politie helpen de eigenaar en/of dader van deze laffe streek helpen vinden?
Misschien heeft u iets aan het chipnummer? Als dat zo is, laat het ons even weten dan geven wij het door.
Bijgevoegd toch maar een foto van de dode bulldog.
De hond ligt voorlopig nog in de koeling bij de dierenambulance in Purmerend.
Mocht u informatie hebben over dit teefje dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 033-4805997 of 06-40712204.
Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking.
>>Brrr pic<<
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Toch niet in Stadspolders he? Deze wijk is al vaag zat![]()
Had ik ook al gelezenquote:
Lijkt wel een amerikaans huis met dat ronde pleintje ervoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt en Zwijdrecht.![]()
Van het weekend gaan we bij deze kijken, misschien dat Lars dit geen bouwkit noemt.![]()
![]()
[..]
En of we er uitkomen met de hypotheekFS krijgt hem al alleen op haar naam.
![]()
Hebbik al best vaak gezien nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
En op de weblog een leuk filmpje gezien.
http://www.sparkvideos.com/motorcyclecrashvideo.shtml
niet geschikt voor jeugdige kijkers
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteravond niet gepost, even naar huizen wezen kijken in Dordt en Zwijdrecht.![]()
Van het weekend gaan we bij deze kijken, misschien dat Lars dit geen bouwkit noemt.![]()
![]()
[..]
En of we er uitkomen met de hypotheekFS krijgt hem al alleen op haar naam.
![]()
Beats me, zo groot?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef bwt het volgende:
Lijkt wel op een vijverbak die omgedraait ligt.
Zie ik het goed dat die dakgoot een sneeuw hekje heeft?
Tuurlijk ga ik IRL kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is het gewoon een berg zand afgedekt met zeil. Of als het boeren zijn een berg hooi oid
En je gaat IRL kijkenDan ga je dus niet emigreren naar een ver land
Kunnen we Australie en Nieuw-Zeeland alvast van het goklijstje afhalen
Ik denk irl kleiner dan zo op de foto, nee dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:18 schreef hollander172 het volgende:Ziet er goed uit. Beide panden?
![]()
quote:
Nice doggie space, en kleine Larsjes.quote:Tuin: (met schommel)
[afbeelding]
En nee ik weet bij god niet wat dat zwarte gevaarte is, gonna find out tomorrow.
Het was al bekend welk land.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Volgens mij is het gewoon een berg zand afgedekt met zeil. Of als het boeren zijn een berg hooi oid
En je gaat IRL kijkenDan ga je dus niet emigreren naar een ver land
Kunnen we Australie en Nieuw-Zeeland alvast van het goklijstje afhalen
Wist niet dat je al zo ver gevorderd wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik IRL kijken.Je koopt toch geen huis vanaf de foto's?
![]()
Hij heeft nooit echt iets bevestigd, of heb ik dat over het hoofd gezienquote:
quote:Deze vakantie lijkt mij een beetje erg mislukt.![]()
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/6059/metronieuws4py.th.jpg]afbeelding][/URL]
Best confronterende foto ook in het Metronieuws.nl .![]()
Gaan alleen kijken he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Wist niet dat je al zo ver gevorderd was![]()
Heb ik wel gezegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef bwt het volgende:
Hij heeft nooit gezegd waarheen.
Mijn gok is nog altijd de volgende:
Hij wilde binnen europa maar buiten de EU.
KM's was goed te doen vanaf hier.
Dan blijft er erg weinig over
Mijn idee: zuidelijk Zweden
Dit ietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef hollander172 het volgende:
Oooww, dus toch wel Belgiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik wel gezegd.Je kan ook de URL van de plaatjes even bekijken.
![]()
Belgie dus.Vlaams Brabant grenzend aan Belgisch Limburg en Wallonie.
Uurtje of 2 rijden vanaf Vianen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit ietshttp://www.geldexpresse.nl/belgie_hypotheek_sluiten.htm
Ik had 5 jaar geleden de goedkoopste hypotheek bij Argenta in Belgie.
De lui van deze site ken ik overigens niet.![]()
Die Duitser doet hetzelfde, maar is met de auto nog goedkoper uit denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
Oooww, dus toch wel BelgieIk dacht al dat het vrij zeker was dat het Belgie was maar ik kon geen Belgisch kenteken herkennen op die Mercedes van de foto
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img337.imageshack.us/img337/6059/metronieuws4py.th.jpg]afbeelding][/URL]
Best confronterende foto ook in het Metronieuws.nl .![]()
Misschien is het wel een Nederlander met een Duitse auto in Belgiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Duitser doet hetzelfde, maar is met de auto nog goedkoper uit denk ik.![]()
Weer geen KD?quote:
Misschien niet nee, mijn ritssluiting van pakkie ging stuk toen ik net wou gaan rijdenquote:
Misschien niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Misschien niet nee, mijn ritssluiting van pakkie ging stuk toen ik net wou gaan rijden![]()
Ligt nu bij de schoenmaker, hopelijk fixed hij hem voor 18:00 uur![]()
Nouja oefenen.. ik heb eens een dagje gereden en geoefend met de zitpositie in bochtjes en op rotondes om te kneedownen. Maar kwa snelheid zal het dan flink sneller moeten, maar morgen ga ik dus met een stel lui oefenen die het wel kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien niet?Ben je soms serieus aan het oefenen of neem je ons in de maling
![]()
En hoe komt je ritssluiting kapot, piemoltje d'r tussen gekomen?![]()
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja oefenen.. ik heb eens een dagje gereden en geoefend met de zitpositie in bochtjes en op rotondes om te kneedownen. Maar kwa snelheid zal het dan flink sneller moeten, maar morgen ga ik dus met een stel lui oefenen die het wel kunnen
Mits mijn pakkie weer goed is tenminste![]()
laat maarquote:Op woensdag 06 juli 2005 20:58 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
Stap twee is wiel eruit vogelen, maar dat mag je zelf doen. De personen die aan banden wisselen beginnen zullen dat wel kunnen, ga ik niet uitleggen. Bandje leeg latenbn lopen met een schoevendraaier in ventiel, moet ook wel lukken. Draai gelijk ff het moertje van het ventiel eraf, gaat nu het makkelijkst.
(Afbeelding)
Zonder kont te verschuiven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...
Handig die howtokomt precies op tijd
Hmm, twijfel een beetje hoe ik over mijn eigen reactie moet denkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
Rij nu maar eerst op je grens en steek dan die knie uit ...
Ja, ben bang dat ik als Rietvaerder ga klinken daarom blijf ik verder ook stilquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hmm, twijfel een beetje hoe ik over mijn eigen reactie moet denken![]()
Will the real Hicham please stand up? I repeat, will the real Hicham please stand up, please stand up ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat ik als Rietvaerder ga klinken daarom blijf ik verder ook stilMaar dat komt meer door mijn aversie tegen mensen die rechtop de bocht doorgaan en het alsnog voor elkaar krijgen het knietje tegen de grond te rijden
(en het feit dat je met dit baggerweer de afgelopen dagen zo graag wil leren kneedownen, wacht toch tot het mooier weer is
)
Ik ga voorlopig echt geen kneedowns oefenen, gecontroleerd steppie tegen de grond is leuk genoeg. Kneedownen doe ik wel op een supersport
Okay, misschien ziet het er wel een beetje leuk uit: http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3000529 Maar ik zag 1 of andere Erwin op MF die steeds KD foto's op MF neerzette, waarbij zijn dijen een spagaat maakte zodat z'n knie ver genoeg naar buiten kwam
Wel pics maken he, ook als het je niet lukt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zonder kont te verschuiven?![]()
Ik rijd het steppie op een rotonde bijna aan de grond
Misschien moet je veervoorspanning wat hoger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zonder kont te verschuiven?![]()
Ik rijd het steppie op een rotonde bijna aan de grond
euh ik weet niet of er iemand meegaat met een fototoestel, hoop het wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wel pics maken he, ook als het je niet lukt.
Waar ga je eigenlijk oefenen? Grote rotonde?![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar voorlopig rijdt ik als oma Ondeugend in haar Alto,
Pics? Specs?quote:
Die heet in het echt zo ja, maar weet alleen niet of hij het ook is die je heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben bij MSN toegevoegd door 1 of andere Ferry.![]()
Kan dat Stinky zijn, of hoe heet die in het echt?![]()
![]()
Ze is getrouwd, dus die pics en specs heb je niet nodigquote:
Heb nog niks gefixed en ben samen met broertje in koekblik gegaanquote:En kon je weer met de Bandit.![]()
quote:Ik zag trouwens een Guzzi koplamp, die past wel bij de Bandit.![]()
Normaal, groot en klassiek rond model, maar met 2 lampen boven elkaar.![]()
Ja, MSN ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef vetprob het volgende:
MSN? Jij![]()
Maareeuh, ben ook ooit nog door die CandyGSXF oid toegevoegd, hoe zij aan mijn mailadres komt
![]()
![]()
Wie van hier moet ik verdenken?
Dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef hicham het volgende:
Ze is getrouwd, dus die pics en specs heb je niet nodig
MC Fokkers in een koekblik.quote:Heb nog niks gefixed en ben samen met broertje in koekblik gegaan
Check me edit's dan check ik jouw link.quote:[afbeelding] Ben op zoek naar ene dubbele koplamp zoal deze >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic/6620/singlepost/3407166Morgen even een zaak bellen die het zou kunnen hebben. Zaak die ik vandaag belde had ze niet meer
Had het al gezienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check me edit's dan check ik jouw link.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |