quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Makster het volgende:
Desalniettemin ben ik zeer trots op je, vooral omdat je WEER het CJIB heb gesponsord![]()
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidokiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Kouwe knieeen.![]()
Weer een harde bevalling die veel meer tijd in beslag nam dan gepland, maar ik heb alles kunnen doen wat ik wilde. Dus ik kon net om 21:50 vertrokken voor een ritje met de KLX..
Even 6 kilometertjes in Hoogvliet gereden, en dezelfde afstand binnendoor..
Lijkt allemaal goed te gaan, bovenin is het uit effect veel minder extreem dan het eerst was, dus deze kleinere sproeier is zeker beter.
Ik denk dat ik nu gewoon de toerenbegrenzer raak of zo en gewoon meer verwacht.![]()
Kut CR gooit mijn relatie met de KLX in de war.![]()
Morgen maar even verder kijken, ritje was nu tekort om goede conclusie's te trekken.
In het begin was ik alleen maar bezig met rustig warm rijden, wat ook beter gaat nu ik de naald een tikkeltje armer gezet heb.![]()
Ik wilde nu eigenlijk nog gaan tanken, maar het is zo wel goed, morgen weer een dag. Dat wordt straks rugzakje vullen en na een vergaderingnaar de sportschool.
![]()
En koude knieeen is ok dus.![]()
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidoki![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.
vol gas houden resulteerde gewoon in het dood vallen van de motor.![]()
Nu is dat over.
Wel gaat'ie sputteren en stotteren bovenin, maar hij rijdt geen streep langzamer.
Dus ik denk de toerenbegrenzer. Maar wat komt die vlug.![]()
Hij maakt er ook zo'n piepend jenggjenggjengg geluid bij dus.![]()
![]()
Maar morgen ga ik er weer eens mee naar mijn werk, en dan zien we nog verder.
Halfgas rijden is ook weer lekker strak met een motor die niet sputtert.![]()
Dat voelt echt lekker.![]()
![]()
Hier is de gasnaald de verantwoordelijke.
Ik had die de vorige keer niet veranderd, gereden, en na het in elkaar vallen bij hoge toeren een standje hoger gezet waarop die ging bokken bij constante toeren.
Nu met het opnieuw schoonmaken de naald weer teruggezet, en dat is ook weer ok.
Maar het ging innitieel om het starten, dat weten we morgen zeker.![]()
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.quote:
Aad bilnaat, nooit meer heen skeftenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.
Een viertakt motor afstellen is heeeeeeeeel moeilijk.![]()
Leuke is dat ik nu alles zo verzonnen heb, naald standje armer, kleinere sproeier.
Nu het starten nog, maar moet de stationair sproeier ook nog afstellen.
Maar daar is een warme motor en geduld voor nodig.
Dat kon wel even wachten dacht ik al eerder.
Maar dat is de laatste optie mocht het starten nog niet naar behoren zijn.![]()
Morgen even in de pauze snel naar de Motoport, onderdeeltje bestellen waarvoor ik zaterdag aan het hek bij Nol stond.![]()
Vlakschuifje kan wel even wachten.![]()
De rekening is wel binnen inmiddels, maar niet betalen is niet bestellen toch.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
jenggjenggjengg
Gaat lekker hierquote:
Ben een NooBquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
HoeZoo kun je hem niet plaatsen?
Die heb ik niet, en via photo bucket zal het wel niet willenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef bwt het volgende:
Ah, vandaar.
Wat dat betreft ben ik ook wel noob - ik pleur mijn shit gewoon op mijn eigen webservertje en that's it.
Wat voor extentie is het eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef RB het volgende:
Shit is niet af te spelen in wma en quicktime![]()
![]()
Ikke niet weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |