abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:42:56 #1
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29521749

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 283] Het begin van de old-timer hype
    Fok Motorclub [SC Deel 284] bwt let niet op
    Fok Motorclub [SC Deel 285] Goldwing topic O-)
    Fok Motorclub [SC Deel 286] Kneuzen topic
    Fok Motorclub [SC Deel 287] Buell met racekit

•   dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:47:35 #2
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:51:56 #3
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29522149
    Before

After

Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al af Welliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
    Best fout, maar wel apart.

[afbeelding]
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:22:50 #5
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_29522185
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
    Before

[afbeelding]

After

[afbeelding]

Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al af Welliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
    [..]

Goed werk, onze eigen knutsel turk

Maar Skai is Skai toch, gaat wel goed komen en anders is het binnen 10 minuten weer vervangen Wel een beetje een mietenzadel qua moeilijkheidsgraad
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_29522255
    Ja, brood is ook brood Maar je hebt bruin brood, wit brood, volkoren brood, tarwe brood, stokbrood en ga zo maar door Stof voelde gewoon wat minder stevig aan, maar dat kan ook komen omdat de vorige stof natuurlijk al een tijdje een dikke reet op zich heeft gehad en in alle weersomstandigheden heeft moeten doorbrengen. Dat het daarom zo anders voelt

Maar het ziet er mooi uit, daar gaat het om (weet jij alles van )

Waarom heb jij eigenlijk geen Busa Makster, dat is egwel wat voor jou

Volgens mij was jouw zadel wel makkelijker trouwens, simpele vorm

En ik heb weer CJIB fanmail binnen, 7 km/h te hard
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:46:35 #7
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29522431
    Jongens jongens jongens,
    wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
    Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.

[edit]
    o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
    [/edit]
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_29522689
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
    Jongens jongens jongens,
    Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.

[edit]
    [/edit]
    Zolang mijn flitspaalzintuig nog niet volledig ontwikkeld is zal ik het maar rustiger aan doen M'n pa weet nu ook waar die enveloppen voor zijn Hij had hem per ongeluk open gemaakt omdat ie dacht dat het een enveloppe voor hem was, en toen opeens "oeps, die's van hicham"

Vroeg ook gelijk hoeveel de vorige boete was, hij kon zich namelijk nog herinneren dat er wel vaker van die enveloppen binnenkwamen Voordeel van Fok!MC is wel dat ik ongeveer kan achterhalen wanneer ik die boete heb gehad

Las in deeltje 279 dat ik rond de 20:15 weg ging om te toeren omdat ik me verveelde Dat was dus dat toertje dat me extra geld heeft gekost

Ik las op het motor-forum dat iemand iets verderop (naja, een stuk verderop) de dijk waar ik onderuit ging, ook onderuit is gegaan. Alleen ging hij op een iets nadeligere plek neer. Het water in

Zie:

http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387056
    http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387061
    http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387067

Toen ik laatst over die dijk reed had ik ook al zoiets van, hmm... als ik hier onderuit ga lig ik in het water
    pi_29522710
    pi_29522764
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
    Vieze vreemdganger.
    pi_29522770
    Jij gaat straks ff toeren met wat Arnhemmers OPM??

Wou de URL van het topic aan je geven maar zag dat je zelf al erin had gereageerd (op MF)
    pi_29522817
    nou, niet touren ze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:14 #13
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29522882
    quote:
    Was ter illustratie van de topictitel.
    Alleen die middelste foto.

En Hayabusa trekt veel viewers uit PTA.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
    Jongens jongens jongens,

[edit]
    [/edit]
    Ik heb vorig jaar 12 meetings ofzo gehad, en niet 1 bekeuring.
    En toen reed ik toch aardig door met de Beemer.
    Er ging ook geen week voorbij of ik zat niet boven de 200 km/u.

Nou heeft Youssef natuurlijk wel een goede smoes dat hij alweer een bekeuring heeft..
    Op een Bandit lijkt alles veel trager te gaan dan de werkelijke snelheid.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    nou, niet touren ze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
    Ah, wilde net zeggen: veel plezier.

En poserplek?
    Pics en filmpjes dus straks.
    pi_29522999
    Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ers ik ga niet stunten
    pi_29523023
    Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten

Busa
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:36:46 #16
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523031
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ers ik ga niet stunten
    Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten

Busa
    Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:44:01 #17
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523131
    quote:
    Before

[afbeelding]

After

[afbeelding]

Maar waarom geen fohn?

Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.
    Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.

Next: zadel KLX en CR. Zo eerst de gaskabel shaffen en een proefrit maken.
    pi_29523155
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.
    [..]

Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
    Druk geweest. Nieuwe baan en daar heb ik nog geen internet. ZIjn verder nogal druk geweest met andere woning. Ben sowieso niet op fok geweest de afgelopen dagen
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:23 #19
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29523229
    Dit is dus echt toeval hoor! Ik dacht, eens kijken of die vis nog iets gepost heeft daar.

Geen nieuwe baan, wel een 'verhoogde staat van paraatheid' gewenst op mijn werk. Stervensdruk dus. Morgen voor anderhalve week naar het buitenland voor mijn werk dus dan helemaal weinig posten.

Enne Gebakken_vissie... iets minder bescheiden mag ook wel. 'Druk geweest met andere woning'. We hebben dus gewoon vanmiddag een huis gekocht samen!
    14 Oktober krijgen we de sleutel!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:51:28 #20
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523262
    Ik wilde net zeggen, dat is dus voor 50% verklaart.

Maar feli met de nieuwe woning, ik had alleen het idee dat jullie net in Gouda woonden.

Edit:
    Nog tips voor mensen die nog moeten tekenen binnenkort?
    Hoe onderzoek je het te kopen huis.
    Ik dacht aan de hypotheker als onafhankelijke derde partij, of is dat zonde geld.
    Edit2: het huis waar wij naar kijken is dan ook al van 1938 en in orginele staat, inclusief het dak.

[ Bericht 26% gewijzigd door Patrick281 op 09-08-2005 18:56:53 ]
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:50 #21
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29523482
    Bouwtechnische keuring laten uitvoeren. Kan je zelf direct bij de Vereniging Eigen Huis 'bestellen', uit laten voeren. Moet je wel lid zijn.
    Makelaars kunnen het ook. Hypotheker kan het ook voor je regelen, maar het blijft geld kosten. +/- 200 euro afhankelijk van de grootte van het huis.

Bij een huis uit 1938 is het wel verstandig om het te laten doen.
    Bij 'ons' huis (1936) was het al gedaan, een paar maanden geleden dus dat scheelde.

En over dat 'net' in Gouda wonen. Ik woon hier al zo goed als m'n hele leven, net 14 maanden in dit huis, maar dat is enigszins gedwongen nadat mijn vorige relatie stuk liep. Is een oerlelijk, oersaai huis in een oersuffe nieuwbouwwijk. Nu gewoon weer sfeer en lekker dicht bij de binnenstad!

En nu gaan we even wat eten om het te vieren!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:07:28 #22
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523556
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
    Tnx.
    Klikt wel alsof jullie het weer snel samen gevonden hebben.

i Ikke ook weg.
    pi_29523894
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar waarom geen fohn?

Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.
    Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.
    Gewoon even snel snel gedaan, daarom geen fohn En die vouwen aan de achterkant heb je goed gezien, maar dat komt omdat het daar smaller wordt en dus hier en daar wat overtollig stof hebt. Dan moet je dat een beetje vouwen en trekken om goed te krijgen Maar dat is alleen als je erop let ja. Weet niet of je het uberhaupt ziet als het zadel op de motor zit

Stinkie & BE, feli met nieuw huis

Of zoals Mercy zou zeggen :

En OPM gaat ff de hangjongere uithangen
    pi_29524231
    Heeeujjj Er komen draadjes uit mijn achterband

Donderdag maar aan de slag, of even niet rijden meer.

Rij wel bagger de laatste tijd trouwens, maar dat heeft meerdere redenen Op het circuit kom ik veel beter tot mijn recht
    Vet proppig man.
    pi_29524867
    Houdt het maar even hier bij, want FOK laat het vandaag een beetje afweten:

@ Hicham: mooi gedaan dat zadel enne je moet je gewoon heel sterk focussen op flitspalen e.d. Continu de weg scannen. Ik was er eerst ook heel slecht in, maar ik heb me steeds ingeprent dat ik de hele weg moet scannen.

@ Stinkie en BE: gefeliciteerd met het huis!!!
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_29526166
    Voortaan maar mijn scanbrilletje meenemen dan

i Ik ga vroeg pitten vandaag, en dat terwijl ik pas 13:30 opstond
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:02:21 #27
    17596 Makster
    pi_29526433
    Avond

Net weer een vloer gelegd, straks begin ik het nog leuk te vinden

@ hiesjam : Nee mijn zadel is kutter omdat die hoger om hoog loopt aan het eind en een flinke bocht echt strak moet trekken

Desalniettemin ben ik zeer trots op je, vooral omdat je WEER het CJIB heb gesponsord
    pi_29526487
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Makster het volgende:

Desalniettemin ben ik zeer trots op je, vooral omdat je WEER het CJIB heb gesponsord

Vet proppig man.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:22:07 #29
    17596 Makster
    pi_29526786
    Rossi de stink aap

Die onderste poser is goed bezig
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:23:13 #30
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29526810
    Kouwe knieeen.

Weer een harde bevalling die veel meer tijd in beslag nam dan gepland, maar ik heb alles kunnen doen wat ik wilde. Dus ik kon net om 21:50 vertrokken voor een ritje met de KLX..
    Even 6 kilometertjes in Hoogvliet gereden, en dezelfde afstand binnendoor..

Lijkt allemaal goed te gaan, bovenin is het uit effect veel minder extreem dan het eerst was, dus deze kleinere sproeier is zeker beter.
    Ik denk dat ik nu gewoon de toerenbegrenzer raak of zo en gewoon meer verwacht.
    Kut CR gooit mijn relatie met de KLX in de war.

Morgen maar even verder kijken, ritje was nu tekort om goede conclusie's te trekken.
    In het begin was ik alleen maar bezig met rustig warm rijden, wat ook beter gaat nu ik de naald een tikkeltje armer gezet heb.

Ik wilde nu eigenlijk nog gaan tanken, maar het is zo wel goed, morgen weer een dag. Dat wordt straks rugzakje vullen en na een vergadering naar de sportschool.

En koude knieeen is ok dus.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:31:16 #31
    17596 Makster
    pi_29526952
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
    Kouwe knieeen.

Weer een harde bevalling die veel meer tijd in beslag nam dan gepland, maar ik heb alles kunnen doen wat ik wilde. Dus ik kon net om 21:50 vertrokken voor een ritje met de KLX..
    Even 6 kilometertjes in Hoogvliet gereden, en dezelfde afstand binnendoor..

Lijkt allemaal goed te gaan, bovenin is het uit effect veel minder extreem dan het eerst was, dus deze kleinere sproeier is zeker beter.
    Ik denk dat ik nu gewoon de toerenbegrenzer raak of zo en gewoon meer verwacht.
    Kut CR gooit mijn relatie met de KLX in de war.

Morgen maar even verder kijken, ritje was nu tekort om goede conclusie's te trekken.
    In het begin was ik alleen maar bezig met rustig warm rijden, wat ook beter gaat nu ik de naald een tikkeltje armer gezet heb.

Ik wilde nu eigenlijk nog gaan tanken, maar het is zo wel goed, morgen weer een dag. Dat wordt straks rugzakje vullen en na een vergadering naar de sportschool.

En koude knieeen is ok dus.
    Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidoki
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:44:25 #32
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29527167
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
    Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidoki
    Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.
    vol gas houden resulteerde gewoon in het dood vallen van de motor.
    Nu is dat over.

Wel gaat'ie sputteren en stotteren bovenin, maar hij rijdt geen streep langzamer.
    Dus ik denk de toerenbegrenzer. Maar wat komt die vlug.
    Hij maakt er ook zo'n piepend jenggjenggjengg geluid bij dus.

Maar morgen ga ik er weer eens mee naar mijn werk, en dan zien we nog verder.

Halfgas rijden is ook weer lekker strak met een motor die niet sputtert.
    Dat voelt echt lekker.

Hier is de gasnaald de verantwoordelijke.
    Ik had die de vorige keer niet veranderd, gereden, en na het in elkaar vallen bij hoge toeren een standje hoger gezet waarop die ging bokken bij constante toeren.
    Nu met het opnieuw schoonmaken de naald weer teruggezet, en dat is ook weer ok.

Maar het ging innitieel om het starten, dat weten we morgen zeker.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:56:32 #33
    17596 Makster
    pi_29527395
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.
    vol gas houden resulteerde gewoon in het dood vallen van de motor.
    Nu is dat over.

Wel gaat'ie sputteren en stotteren bovenin, maar hij rijdt geen streep langzamer.
    Dus ik denk de toerenbegrenzer. Maar wat komt die vlug.
    Hij maakt er ook zo'n piepend jenggjenggjengg geluid bij dus.

Maar morgen ga ik er weer eens mee naar mijn werk, en dan zien we nog verder.

Halfgas rijden is ook weer lekker strak met een motor die niet sputtert.
    Dat voelt echt lekker.

Hier is de gasnaald de verantwoordelijke.
    Ik had die de vorige keer niet veranderd, gereden, en na het in elkaar vallen bij hoge toeren een standje hoger gezet waarop die ging bokken bij constante toeren.
    Nu met het opnieuw schoonmaken de naald weer teruggezet, en dat is ook weer ok.

Maar het ging innitieel om het starten, dat weten we morgen zeker.

Goed werk afgeleverd dus
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:06:13 #34
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29527549
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:

Goed werk afgeleverd dus
    Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.
    Een viertakt motor afstellen is heeeeeeeeel moeilijk.

Leuke is dat ik nu alles zo verzonnen heb, naald standje armer, kleinere sproeier.
    Nu het starten nog, maar moet de stationair sproeier ook nog afstellen.
    Maar daar is een warme motor en geduld voor nodig.
    Dat kon wel even wachten dacht ik al eerder.
    Maar dat is de laatste optie mocht het starten nog niet naar behoren zijn.

Morgen even in de pauze snel naar de Motoport, onderdeeltje bestellen waarvoor ik zaterdag aan het hek bij Nol stond.

Vlakschuifje kan wel even wachten.
    De rekening is wel binnen inmiddels, maar niet betalen is niet bestellen toch.

Ik ben benieuwd hoeveel ik nu met een tank ga doen, hij moet gewoon zuiniger lopen nu.

i

[ Bericht 11% gewijzigd door Patrick281 op 09-08-2005 23:13:02 ]
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:13:45 #35
    17596 Makster
    pi_29527743
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.
    Een viertakt motor afstellen is heeeeeeeeel moeilijk.

Leuke is dat ik nu alles zo verzonnen heb, naald standje armer, kleinere sproeier.
    Nu het starten nog, maar moet de stationair sproeier ook nog afstellen.
    Maar daar is een warme motor en geduld voor nodig.
    Dat kon wel even wachten dacht ik al eerder.
    Maar dat is de laatste optie mocht het starten nog niet naar behoren zijn.

Morgen even in de pauze snel naar de Motoport, onderdeeltje bestellen waarvoor ik zaterdag aan het hek bij Nol stond.

Vlakschuifje kan wel even wachten.
    De rekening is wel binnen inmiddels, maar niet betalen is niet bestellen toch.
    Aad bilnaat, nooit meer heen skeften

Maar klinkt goed allemaal chef, ik ben trots op je, serieus

Mocht ik ooit in de KLX carb shit komen dan weet ik je te vinden

En die vlakschuif kan zeker ff wachten
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:15:08 #36
    17596 Makster
    pi_29527783

Ik ook neer
    pi_29527835
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
    geflept [...] owkidoki
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
    jenggjenggjengg
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef Makster het volgende:

[..]

bilnaat, [...] skeften
    Gaat lekker hier

Slapen
    Vet proppig man.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 00:40:39 #38
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29530345
    @ BE en Vissie - Feli met het huis

k zal maar niet zeggen dat het weer rustig is op het forum
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      woensdag 10 augustus 2005 @ 00:44:27 #39
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29530437
    Nachtbraker
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
      woensdag 10 augustus 2005 @ 00:59:09 #40
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29530887
    Hey, jij ook nog wakker
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:06:18 #41
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531037
    Ikke wel
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:07:43 #42
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531063
    Heb net filmpie gehaald van busa turbo met 490 pk.
    30 Mb groot

Kan hem alleen hier niet plaatsen
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:16:51 #43
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29531271
    HoeZoo kun je hem niet plaatsen?
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:17:09 #44
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531278
    Shit is niet af te spelen in wma en quicktime
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:17:53 #45
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531296
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
    HoeZoo kun je hem niet plaatsen?
    Ben een NooB wat dat betreft
    weet niet hoe
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:21:14 #46
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29531373
    Ah, vandaar.
    Wat dat betreft ben ik ook wel noob - ik pleur mijn shit gewoon op mijn eigen webservertje en that's it.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:23:31 #47
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531432
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef bwt het volgende:
    Ah, vandaar.
    Wat dat betreft ben ik ook wel noob - ik pleur mijn shit gewoon op mijn eigen webservertje en that's it.
    Die heb ik niet, en via photo bucket zal het wel niet willen
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:24:29 #48
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29531453
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef RB het volgende:
    Shit is niet af te spelen in wma en quicktime
    Wat voor extentie is het eigenlijk?
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:26:27 #49
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29531495
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef bwt het volgende:

[..]

Wat voor extentie is het eigenlijk?
    Ikke niet weten.
    Heb wma en quicktime geprobeerd geen van bijde werkt
      woensdag 10 augustus 2005 @ 01:43:33 #50
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29531909
    Mogelijk met DivX codec naar MPEG omgezet
      woensdag 10 augustus 2005 @ 02:40:59 #51
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29532872
    i slaap tijd
      woensdag 10 augustus 2005 @ 02:52:23 #52
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29533015
    me to
      woensdag 10 augustus 2005 @ 03:35:12 #53
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29533561
    @bwt
    Hij doet het
    pi_29533964
    なんだっけ
    pi_29534087
    Leuk zo bijlezen
    Een typisch Fok!MC avondje

Als Makster en Pepijn tegelijk aanwezig zijn gaat het natuurlijk weer over SM's en falende techniek (of monteurs ) en daarna nog even de nachtbrakers erachteraan
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef vetprob het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_29534102
    morgen

was gezellig gisteren vanavond maar weer ff kijken
    [/vreemdganger]
    pi_29534169
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    morgen

[/vreemdganger]
    Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebt Geen specifieke meettijden. Magoed, ben nog steeds niet langs de Mac hierzo geweest om dei Motor-Forum-Amsterdammers te meeten

eng ...

Jullie hebben natuurlijk wel een klaverblad in de buurt
    Vet proppig man.
    pi_29534287
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    morgen

[/vreemdganger]
    Natuurlijk ben jij weer nergens te zien op de foto's
    Maar je motor wel
    pi_29534305
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar je motor wel
    Misschien verschool ie zich wel achter die zeug

( )
    Vet proppig man.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 08:23:28 #60
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29534447
    KLX starte met de eerste trap.

Ik had er nog wel de choke bij, want ik was al aan de late kant.
    Straks om 12:00 even snel naar de Motoport (ca. 2 x 10 kilometer) en einde van de middag start ik hem zonder choke .. of straks.
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 03:35 schreef RB het volgende:
    @bwt
    Hij doet het
    .MOV waarschijnlijk.
    Er zijn wel gratis servers voor filmpjes, maar die link heb ik thuis in mijn favorieten.
    Iemand?

Ik las overigens gisteravond toevallig een test van een auto met een Busa blok en 450 pk.
    Die ging 1:1 het circuit op met een standaard Busa motorfiets, en de motor was compleet nergens.
    quote:
    Maar je motor wel
    Die gasten gaan zich natuurlijk nooit aan het protocol houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 08:40:02 ]
    pi_29534483
    http://www.putfile.com ofzo was het toch?

i slapen
    Vet proppig man.
    pi_29534491
    Voor je het weet staat ie overal op internet Daar gaat OPM
    Gratis filmpjes hosten kan op www.putfile.com dacht ik, ook op rapidshare.de maar die's bagger

Stoer van die KLX, je verdient wel een chocowafel eigenlijk Nu heb je dus weer twee rijdende brommers De vraag is alleen hoe lang ze dat volhouden

En nog een pijnlijk crashfilmpje http://capotv.com/clips/10_motorrad_unfall_full.wmv

Voor de arbeiders met wat minder tijd, scroll door naar 45 seconden. De eerste 45 seconden zijn ze gewoon de motor zelf aan het filmen. Daarna gaat het mis Blegh, die klap kun je zowat uit je bureaustoel voelen Ook wel handig voor Mercy om te zien, zo zag zijn crash er ook ongeveer uit (qua vliegende motor, onderdelen en mercy zelf) (misschien dat ik daarom dat filmpje zo vind)
      woensdag 10 augustus 2005 @ 08:32:39 #63
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29534513
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
    Gisteravond nog een 3 pagina lang intervieuw met Nol Bikker gelezen. Damn, die is maf.

Meervoudig winnaar van diverse enduro wedstrijden, wereldtopper in Jet Ski varen, even met het open Nederlands kampioenschap Supermoto meedoen en de zevende plaats halen.
    En het is best een oude man. Zal hem eens inscannen en posten.
    Volgend jaar wil hij Parijs Dakar gaan rijden overigens.
    pi_29534682
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 07:43 schreef vetprob het volgende:
    Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebt Geen specifieke meettijden. Magoed, ben nog steeds niet langs de Mac hierzo geweest om dei Motor-Forum-Amsterdammers te meeten

eng ...

Jullie hebben natuurlijk wel een klaverblad in de buurt
    Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn he maar het viel reuze mee 1 bekende via mijn oom en 1 oude schoolgenoot die zelfs mijn achternaam nog kende blijkbaar indruk gemaakt toen

Deze R6-rijder was er ook, toen we wegreden trok ie nog even een wheelie naast me
    quote:
    Maar je motor wel
    louter toeval, dacht dat ie maar 1 pic had gemaakt

Er was trouwens ook een nieuwe triumph sprint st 1050, best apart ding die drie seat-uitlaatjes, de wielophanging achter met de remklauw achter de spaken.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 08:49:06 #65
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29534691
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 08:29 schreef hicham het volgende:
    Stoer van die KLX, je verdient wel een chocowafel eigenlijk Nu heb je dus weer twee rijdende brommers De vraag is alleen hoe lang ze dat volhouden
    Ik heb mij voor het eten, na het eten en tijdens het sleutelen, en na het sleutelen op 4 chocowafels getracteerd, en nog een melkchocolade reep van 200 gram.

En hoe lang ze dat volhouden Waarom reageer ik eigenlijk.
    Bij de KLX was de stationairsproeier vervuild na 13 jaar.
    Na het schoonmaken was de carb in de war van zoveel capaciteit.
    Maar het blijft een oude en heavy used machine dus altijd afwachten wat de toekomst brengt.

Bij de CR heb ik maar 1 echte storing gehad aan het apparaat zelf, en dan ook nog een slijtage onderdeel ook, de koppeling waarmee ik hem nog weg kon brengen ook .. zij het moeizaam met een constant trekkende machine. Wel leuk rijden over 30 kilometer en 10 stoplichten met zo'n ding.
    Bougiefoutjes bagataliseer ik maar, want die horen erbij met een 2 takt.

Mark heeft nog nooit een storing gehad, en sleutelt louter voor meer porno.
    pi_29534825
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
    Waarom reageer ik eigenlijk.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 09:07:57 #67
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29534933
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn he maar het viel reuze mee 1 bekende via mijn oom en 1 oude schoolgenoot die zelfs mijn achternaam nog kende blijkbaar indruk gemaakt toen
    Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.

Leuk dat het meeviel, meeten met vage gasten via het internet.

En je achternaam onthouden.. nou ja die is ook niet standaard.
    Wie weet wat voor ezelsbruggetjes hij daarvoor heeft.
    pi_29534949
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zou ik dus nooit doen

Jullie ook niet toch

woensdag 10 augustus 2005 @ 09:28:51 #69
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      woensdag 10 augustus 2005 @ 09:30:09 #70
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29535235
    Vond die post met alleen een smiley wel mooi.

Echt nooit gewoon.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_29535305
    Dat afsnijden is je wel bijgebleven heH

Lachuh @ MSN.nl

Zullen de Tokkies leuk vinden, zo een 'reclame' tekst
    Verder zuigt MSN.nl maar daar kom ik dus automatisch op als ik me van hotmail afmeld
      woensdag 10 augustus 2005 @ 09:43:36 #72
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29535425
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 09:34 schreef hicham het volgende:
    Lachuh @ MSN.nl

[afbeelding]

Zullen de Tokkies leuk vinden, zo een 'reclame' tekst
    Verder zuigt MSN.nl maar daar kom ik dus automatisch op als ik me van hotmail afmeld
    Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.
    pi_29536118
    quote:
    Op maandag 08 augustus 2005 22:58 schreef Kawa_Fan het volgende:
    Open pijp. Je bent niet in de Eifel.

En snachts is het daar een gewoonte om zonder pijp een boel herrie te maken. Begint er in de verte 1, binne 5 minuten antwoord de hele camping. Pleerol op een stok en gas... net confettie.

Snap nog steeds niet hoe ik ook een motor van een duitser heb durven kopen
      woensdag 10 augustus 2005 @ 10:34:07 #74
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29536327
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
    Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.
    Vette zelfpromotie vinden ze dat.

De buren zijn bang voor ons zingen ze zelfs.

pi_29536399
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.
    pics doorlinken naar MF wil wel es niet werken, dan moet je weer save-assen en uploaden naar bucket
    quote:
    Ja, doe het normaal ook nooooit vin ik voor beetje trieste gasten
    quote:
    En je achternaam onthouden.. nou ja die is ook niet standaard.
    Wie weet wat voor ezelsbruggetjes hij daarvoor heeft.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 10:46:22 #76
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29536532
    RB - Wat was het nou?
    pi_29536714
    Guzzi streetfighter

Heb weer zin om te rijden maar het regent keihard ineens hier Half sneeuw half regen lijkt het wel En bovendien zijn mijn hand en motor daar toch nog niet aan toe
    pi_29536878
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Ja, doe het normaal ook nooooit vin ik voor beetje trieste gasten
    Tijdens de crashmeet ook.. :

Plissie: Waar kenne jullie elkaar dan van als jullie zover uit elkaar wonen
    Hicham: Nou, we hebben gewoon via internet afgesproken.
    Plisie: Zo gewoon vinden we dat anders niet

Vet proppig man.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 11:31:30 #79
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29537176
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 10:56 schreef hicham het volgende:
    Guzzi streetfighter [afbeelding]

Heb weer zin om te rijden [afbeelding] maar het regent keihard ineens hier Half sneeuw half regen lijkt het wel En bovendien zijn mijn hand en motor daar toch nog niet aan toe
    Ik zal het maar toegeven, ik heb een zwak voor die motoren met kniewarmers.

Het ziet er hier ook matig uit buiten, maar ik moet zo echt even naar Motoport.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 11:50:26 #80
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29537379
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef vetprob het volgende:
    Plisie: Zo gewoon vinden we dat anders niet

Zitten anders een hoop dienstkloppers op M-F.
    En meettopics houden ze soms goed in de gaten.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 12:10:13 #81
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29537549
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 10:46 schreef bwt het volgende:
    RB - Wat was het nou?
    Weet ik niet
    Heb cyberlink power dvd op de pc gezet, en toen deed hij het wel

middag
    pi_29537686
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 12:10 schreef RB het volgende:

[..]

Weet ik niet
    Heb cyberlink power dvd op de pc gezet, en toen deed hij het wel

middag

Was het soms een MPEG file die heel traag gaat en geen geluid heeft als je die met windows media player start Dat probleem heb ik namelijk ook al een tijd Bepaalde MPEG files die doen het dan niet. Als ik ze echt graag wou zien ging ik ze eerst naar Divx coderen (dat lukte dan wel weer) en dan kijken, beetje omslachtig Daarna ontdekte ik dat ie het wel deed met cyberlink powerdvd, dus sindsdien gebruik ik dat als een filmpje tegenwerkt
      woensdag 10 augustus 2005 @ 12:54:59 #83
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29537933
    Nou, het was een MPEG die helemaal niets deed
    pi_29537983
    Heb jij als (ex)helpdesker geen oplossing voor mijn omschreven probleem dan bwt?
      woensdag 10 augustus 2005 @ 13:09:33 #85
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29538070
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef hicham het volgende:
    Daarna ontdekte ik dat ie het wel deed met cyberlink powerdvd, dus sindsdien gebruik ik dat als een filmpje tegenwerkt
    Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.

Wat ik nog wilde zeggen, maar te lang duurde om te editten bij de vorige post is dat bij een regiomeet hier de politie in een taxi zat toe te kijken of we allemaal een beetje normaal deden bij de afspreekplaats.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 13:26:08 #86
    17596 Makster
    pi_29538226
    Middag

Best tof zo een Guzzi, alleen die cardan heh

Goed om te horen dat de KLX het weer doet Pep Heb je best goed gedaan voor een amateur
    pi_29538235
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.

Wat ik nog wilde zeggen, maar te lang duurde om te editten bij de vorige post is dat bij een regiomeet hier de politie in een taxi zat toe te kijken of we allemaal een beetje normaal deden bij de afspreekplaats.
    Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownload Heb al genoeg troep op m'n PC staan Zolang powerdvd het nog doet kan ik daar nog mee door, maar wel bedankt voor de tip heH

En wat doet de politie in een taxi? Wouden ze weten hoe het voelt om een chauffeur te hebben of reden ze de taxi zelf

i Ik ben zo weg, wat dingetjes halen
      woensdag 10 augustus 2005 @ 13:32:59 #88
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29538280
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 12:54 schreef bwt het volgende:
    Nou, het was een MPEG die helemaal niets deed
    Bij mij deed hij idd niks maar bij jou deed hij het wel.
    Heb van alles geprobeert, media player naar versie 10, verschillende codec`s gehaald en zelfs windows media encoder gehaald hielp allemaal niks.
    Gooi alle players weg en hou het wel bij power dvd voor filmpjes

[ Bericht 2% gewijzigd door RB op 10-08-2005 13:38:03 ]
      woensdag 10 augustus 2005 @ 13:38:01 #89
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29538330
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Makster het volgende:
    Best tof zo een Guzzi, alleen die cardan heh

Goed om te horen dat de KLX het weer doet Pep Heb je best goed gedaan voor een amateur
    Cardan is fijn.

Net even naar de Motoport geweest, Rotterdam is ok blijkt maar weer.
    Kan het waarschijnlijk vrijdag ophalen, en hoefde niets aan te betalen in tegenstelling tot Safe.

De KLX starte net weer met de eerste trap, nog wel met choke erbij en daarna bij het tankstation ook weer (zonder choke ), want zelfs de warme start was niet normaal met soms 30 keer trappen.

Dat hikken bovenin is niet de toerenbegrenzer, had het net ook toen ik een auto inhaalde met +/- 140 km/u.
    Ik wilde eigenlijk 2 sproeiers kleiner, maar die hadden ze niet bij Safe.
    Maar het is igg een stuk beter.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 13:54:15 #90
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29538483
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
    Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownload
    Heb al genoeg troep op m'n PC staan
    Dit is geen troep, maar een serieus alternatief voor WM.
    Anders zou ik het niet zeggen heH. Heb de link uit een hoog* aangeschreven pc magazine, alweer 3 jaar geleden.

* de hoogste zelfs.
    quote:
    En wat doet de politie in een taxi?
    Wouden ze weten hoe het voelt om een chauffeur te hebben of reden ze de taxi zelf
    Ze wilden niet opvallen. Maar 1 van de jongens had ze gespot.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 14:00:10 ]
      woensdag 10 augustus 2005 @ 14:02:40 #91
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29538548
    Nog ff verder geklooid en nu doet hij het wel met media player
    Heb ac 3 filter geinstalleerd en klaar is kees
      woensdag 10 augustus 2005 @ 14:39:28 #92
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29538839
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 14:02 schreef RB het volgende:
    Nog ff verder geklooid en nu doet hij het wel met media player
    Heb ac 3 filter geinstalleerd en klaar is kees
    Daarom is een helpdesk ook overbodig, bijna alle problemen lossen de mensen uiteindelijk vanzelf op.
    Zelfs als mensen zoals jij zeggen dat ze alles al gedaan hebben.

Waar is Kaatje trouwens?
    Ze heeft niet i
      woensdag 10 augustus 2005 @ 14:46:32 #93
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29538893
    idd. ondeugent is al weer ff niet meer aanwezig ja
      woensdag 10 augustus 2005 @ 14:57:16 #94
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29539006
    Ondeugend post nog wel zie ik net ,maar hier schijnbaar niet.
    volgns mij heeft z een vriendje
      woensdag 10 augustus 2005 @ 15:12:15 #95
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29539178
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 14:57 schreef RB het volgende:
    Ondeugend post nog wel zie ik net ,maar hier schijnbaar niet.
    volgns mij heeft z een vriendje

Maakt dan alleen niet uit voor hier posten.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 15:29:22 #96
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29539314
    En dan zijn wij geen vriendjes meer kennelijk
      woensdag 10 augustus 2005 @ 15:34:22 #97
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29539362
    Misschien schaamt ze zich ergens voor.

Hij heeft vast een vette Harley bijvoorbeeld.

Of het is die Volvo gast die haar al een keer geketst had.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 15:51:39 ]
      woensdag 10 augustus 2005 @ 15:51:59 #98
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29539530
    Alleen balen dan dat ze zelf nog niet kan/mag rijden
    Ze heeft nog altijd last van dat stuk glas wat ze in duitsland in haar voet kreeg.
      woensdag 10 augustus 2005 @ 16:50:22 #99
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29540293
    Zo een vergadering na werktijd hopen dat die snel over is, maar een uur ben ik zo kwijt.
    Daarna weer eens op die oerbetrouwbare KLX stappen en sporten na alweer 6 weken ofzo.
    pi_29541844
    Vergadering over internetten tijdens werktijd zeker?

Trouwens pepijn, jij doet toch van die leuke dingen met rubber in vormpjes maken enzo Ik heb onder mijn zadel 2 rubberen dingetjes aan de ene helft. Die van de andere helft zijn verdwenen, kan jij ff twee nieuwe rubbertjes maken als ik een design aanlever?

De motorzaak hier in de buurt had ze niet Waar vind je zoiets
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')