quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
Best fout, maar wel apart.![]()
[afbeelding]
Goed werk, onze eigen knutsel turkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang mijn flitspaalzintuig nog niet volledig ontwikkeld is zal ik het maar rustiger aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Was ter illustratie van de topictitel.quote:
Ik heb vorig jaar 12 meetings ofzo gehad, en niet 1 bekeuring.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Ah, wilde net zeggen: veel plezier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, niet tourenze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten
vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ersik ga niet stunten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten
Busa![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
Druk geweest. Nieuwe baan en daar heb ik nog geen internet. ZIjn verder nogal druk geweest met andere woning. Ben sowieso niet op fok geweest de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.![]()
[..]
![]()
Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
![]()
![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon even snel snel gedaan, daarom geen fohnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar waarom geen fohn?
Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.![]()
Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef Makster het volgende:
Desalniettemin ben ik zeer trots op je, vooral omdat je WEER het CJIB heb gesponsord![]()
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidokiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Kouwe knieeen.![]()
Weer een harde bevalling die veel meer tijd in beslag nam dan gepland, maar ik heb alles kunnen doen wat ik wilde. Dus ik kon net om 21:50 vertrokken voor een ritje met de KLX..
Even 6 kilometertjes in Hoogvliet gereden, en dezelfde afstand binnendoor..
Lijkt allemaal goed te gaan, bovenin is het uit effect veel minder extreem dan het eerst was, dus deze kleinere sproeier is zeker beter.
Ik denk dat ik nu gewoon de toerenbegrenzer raak of zo en gewoon meer verwacht.![]()
Kut CR gooit mijn relatie met de KLX in de war.![]()
Morgen maar even verder kijken, ritje was nu tekort om goede conclusie's te trekken.
In het begin was ik alleen maar bezig met rustig warm rijden, wat ook beter gaat nu ik de naald een tikkeltje armer gezet heb.![]()
Ik wilde nu eigenlijk nog gaan tanken, maar het is zo wel goed, morgen weer een dag. Dat wordt straks rugzakje vullen en na een vergaderingnaar de sportschool.
![]()
En koude knieeen is ok dus.![]()
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Je hebt nu dus een kleinere sproeier erin geflept en de carb gecleaned en nu is het owkidoki![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal was het met maximaal optrekken net alsof je bovenin toeren het contact uitzette.
vol gas houden resulteerde gewoon in het dood vallen van de motor.![]()
Nu is dat over.
Wel gaat'ie sputteren en stotteren bovenin, maar hij rijdt geen streep langzamer.
Dus ik denk de toerenbegrenzer. Maar wat komt die vlug.![]()
Hij maakt er ook zo'n piepend jenggjenggjengg geluid bij dus.![]()
![]()
Maar morgen ga ik er weer eens mee naar mijn werk, en dan zien we nog verder.
Halfgas rijden is ook weer lekker strak met een motor die niet sputtert.![]()
Dat voelt echt lekker.![]()
![]()
Hier is de gasnaald de verantwoordelijke.
Ik had die de vorige keer niet veranderd, gereden, en na het in elkaar vallen bij hoge toeren een standje hoger gezet waarop die ging bokken bij constante toeren.
Nu met het opnieuw schoonmaken de naald weer teruggezet, en dat is ook weer ok.
Maar het ging innitieel om het starten, dat weten we morgen zeker.![]()
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.quote:
Aad bilnaat, nooit meer heen skeftenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze bij Aad een puntje aan zuigen.
Een viertakt motor afstellen is heeeeeeeeel moeilijk.![]()
Leuke is dat ik nu alles zo verzonnen heb, naald standje armer, kleinere sproeier.
Nu het starten nog, maar moet de stationair sproeier ook nog afstellen.
Maar daar is een warme motor en geduld voor nodig.
Dat kon wel even wachten dacht ik al eerder.
Maar dat is de laatste optie mocht het starten nog niet naar behoren zijn.![]()
Morgen even in de pauze snel naar de Motoport, onderdeeltje bestellen waarvoor ik zaterdag aan het hek bij Nol stond.![]()
Vlakschuifje kan wel even wachten.![]()
De rekening is wel binnen inmiddels, maar niet betalen is niet bestellen toch.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
jenggjenggjengg
Gaat lekker hierquote:
Ben een NooBquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
HoeZoo kun je hem niet plaatsen?
Die heb ik niet, en via photo bucket zal het wel niet willenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef bwt het volgende:
Ah, vandaar.
Wat dat betreft ben ik ook wel noob - ik pleur mijn shit gewoon op mijn eigen webservertje en that's it.
Wat voor extentie is het eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef RB het volgende:
Shit is niet af te spelen in wma en quicktime![]()
![]()
Ikke niet weten.quote:
quote:
Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
was gezellig gisterenvanavond maar weer ff kijken
[/vreemdganger]
Natuurlijk ben jij weer nergens te zien op de foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
was gezellig gisterenvanavond maar weer ff kijken
[/vreemdganger]
Misschien verschool ie zich wel achter die zeugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij weer nergens te zien op de foto's
Maar je motor wel
.MOV waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
Maar je motor wel
Gisteravond nog een 3 pagina lang intervieuw met Nol Bikker gelezen. Damn, die is maf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:43 schreef vetprob het volgende:
Is wel leuk ja, zo een groepje. Gewoon een bepaalde plek afspreken zodat je altijd wat te doen hebtGeen specifieke meettijden.
Magoed, ben nog steeds niet langs de Mac hierzo geweest om dei Motor-Forum-Amsterdammers te meeten
![]()
eng ...
![]()
Jullie hebben natuurlijk wel een klaverblad in de buurt
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:02 schreef hicham het volgende:
Maar je motor wel
Ik heb mij voor het eten, na het eten en tijdens het sleutelen, en na het sleutelen op 4 chocowafels getracteerd, en nog een melkchocolade reep van 200 gram.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:29 schreef hicham het volgende:
Stoer van die KLX, je verdient wel een chocowafel eigenlijkNu heb je dus weer twee rijdende brommers
De vraag is alleen hoe lang ze dat volhouden
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom reageer ik eigenlijk.![]()
Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tis altijd ff afwachten wat voor figuren het zijn hemaar het viel reuze mee
1 bekende via mijn oom en 1 oude schoolgenoot die zelfs mijn achternaam nog kende
blijkbaar indruk gemaakt toen
Zou ik dus nooit doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat het meeviel, meeten met vage gasten via het internet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:09 schreef hicham het volgende:
Zou ik dus nooit doen
Jullie ook niet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:34 schreef hicham het volgende:
Lachuh @ MSN.nl![]()
[afbeelding]
Zullen de Tokkies leuk vinden, zo een 'reclame' tekst
Verder zuigt MSN.nl maar daar kom ik dus automatisch op als ik me van hotmail afmeld
quote:Op maandag 08 augustus 2005 22:58 schreef Kawa_Fan het volgende:
Open pijp. Je bent niet in de Eifel.
En snachts is het daar een gewoonte om zonder pijp een boel herrie te maken. Begint er in de verte 1, binne 5 minuten antwoord de hele camping. Pleerol op een stok en gas... net confettie.
Snap nog steeds niet hoe ik ook een motor van een duitser heb durven kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Dat soort lui zijn daar nog trots op ook.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik post foto's altijd hier, en link niet naar M-F.![]()
![]()
Ja, doe het normaal ook nooooitquote:Leuk dat het meeviel, meeten met vage gasten via het internet.![]()
![]()
quote:En je achternaam onthouden.. nou ja die is ook niet standaard.
Wie weet wat voor ezelsbruggetjes hij daarvoor heeft.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja, doe het normaal ook nooooitvin ik voor beetje trieste gasten
Ik zal het maar toegeven, ik heb een zwak voor die motoren met kniewarmers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:56 schreef hicham het volgende:
Guzzi streetfighter [afbeelding]
Heb weer zin om te rijden [afbeelding] maar het regent keihard ineens hierHalf sneeuw half regen lijkt het wel
En bovendien zijn mijn hand en motor daar toch nog niet aan toe
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef vetprob het volgende:
Plisie: Zo gewoon vinden we dat anders niet
Weet ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:46 schreef bwt het volgende:
RB - Wat was het nou?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:10 schreef RB het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Heb cyberlink power dvd op de pc gezet, en toen deed hij het wel![]()
middag
Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef hicham het volgende:
Daarna ontdekte ik dat ie het wel deed met cyberlink powerdvd, dus sindsdien gebruik ik dat als een filmpje tegenwerkt
Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownloadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Probeer ook deze eensz http://www.bsplayer.org/ vind ik wel een mooi playertje, en ze zijn al jaren driftig met de ontwikkeling ervan.![]()
Wat ik nog wilde zeggen, maar te lang duurde om te editten bij de vorige post is dat bij een regiomeet hier de politie in een taxi zat toe te kijken of we allemaal een beetje normaal deden bij de afspreekplaats.![]()
![]()
Bij mij deed hij idd niksquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:54 schreef bwt het volgende:
Nou, het was een MPEG die helemaal niets deed
Cardan is fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Makster het volgende:
Best tof zo een Guzzi, alleen die cardan heh![]()
Goed om te horen dat de KLX het weer doet PepHeb je best goed gedaan voor een amateur
Dit is geen troep, maar een serieus alternatief voor WM.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
Die BullShitPlayer heb ik wel eerder gezien ja, alleen nooit gedownload![]()
Heb al genoeg troep op m'n PC staan![]()
Ze wilden niet opvallen. Maar 1 van de jongens had ze gespot.quote:En wat doet de politie in een taxi?![]()
Wouden ze weten hoe het voelt om een chauffeur te hebben of reden ze de taxi zelf![]()
Daarom is een helpdesk ook overbodig, bijna alle problemen lossen de mensen uiteindelijk vanzelf op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:02 schreef RB het volgende:
Nog ff verder geklooid en nu doet hij het wel met media player![]()
Heb ac 3 filter geinstalleerd en klaar is kees![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:57 schreef RB het volgende:
Ondeugend post nog wel zie ik net ,maar hier schijnbaar niet.
volgns mij heeft z een vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 15:51:39 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |