abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:42:56 #1
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29521749

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 283] Het begin van de old-timer hype
    Fok Motorclub [SC Deel 284] bwt let niet op
    Fok Motorclub [SC Deel 285] Goldwing topic O-)
    Fok Motorclub [SC Deel 286] Kneuzen topic
    Fok Motorclub [SC Deel 287] Buell met racekit

•   dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:47:35 #2
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:51:56 #3
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29522149
    Before

After

Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al af Welliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
    Best fout, maar wel apart.

[afbeelding]
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:22:50 #5
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_29522185
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
    Before

[afbeelding]

After

[afbeelding]

Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al af Welliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
    [..]

Goed werk, onze eigen knutsel turk

Maar Skai is Skai toch, gaat wel goed komen en anders is het binnen 10 minuten weer vervangen Wel een beetje een mietenzadel qua moeilijkheidsgraad
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_29522255
    Ja, brood is ook brood Maar je hebt bruin brood, wit brood, volkoren brood, tarwe brood, stokbrood en ga zo maar door Stof voelde gewoon wat minder stevig aan, maar dat kan ook komen omdat de vorige stof natuurlijk al een tijdje een dikke reet op zich heeft gehad en in alle weersomstandigheden heeft moeten doorbrengen. Dat het daarom zo anders voelt

Maar het ziet er mooi uit, daar gaat het om (weet jij alles van )

Waarom heb jij eigenlijk geen Busa Makster, dat is egwel wat voor jou

Volgens mij was jouw zadel wel makkelijker trouwens, simpele vorm

En ik heb weer CJIB fanmail binnen, 7 km/h te hard
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:46:35 #7
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29522431
    Jongens jongens jongens,
    wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
    Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.

[edit]
    o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
    [/edit]
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_29522689
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
    Jongens jongens jongens,
    Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.

[edit]
    [/edit]
    Zolang mijn flitspaalzintuig nog niet volledig ontwikkeld is zal ik het maar rustiger aan doen M'n pa weet nu ook waar die enveloppen voor zijn Hij had hem per ongeluk open gemaakt omdat ie dacht dat het een enveloppe voor hem was, en toen opeens "oeps, die's van hicham"

Vroeg ook gelijk hoeveel de vorige boete was, hij kon zich namelijk nog herinneren dat er wel vaker van die enveloppen binnenkwamen Voordeel van Fok!MC is wel dat ik ongeveer kan achterhalen wanneer ik die boete heb gehad

Las in deeltje 279 dat ik rond de 20:15 weg ging om te toeren omdat ik me verveelde Dat was dus dat toertje dat me extra geld heeft gekost

Ik las op het motor-forum dat iemand iets verderop (naja, een stuk verderop) de dijk waar ik onderuit ging, ook onderuit is gegaan. Alleen ging hij op een iets nadeligere plek neer. Het water in

Zie:

http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387056
    http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387061
    http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3387067

Toen ik laatst over die dijk reed had ik ook al zoiets van, hmm... als ik hier onderuit ga lig ik in het water
    pi_29522710
    pi_29522764
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
    Vieze vreemdganger.
    pi_29522770
    Jij gaat straks ff toeren met wat Arnhemmers OPM??

Wou de URL van het topic aan je geven maar zag dat je zelf al erin had gereageerd (op MF)
    pi_29522817
    nou, niet touren ze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:26:14 #13
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29522882
    quote:
    Was ter illustratie van de topictitel.
    Alleen die middelste foto.

En Hayabusa trekt veel viewers uit PTA.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
    Jongens jongens jongens,

[edit]
    [/edit]
    Ik heb vorig jaar 12 meetings ofzo gehad, en niet 1 bekeuring.
    En toen reed ik toch aardig door met de Beemer.
    Er ging ook geen week voorbij of ik zat niet boven de 200 km/u.

Nou heeft Youssef natuurlijk wel een goede smoes dat hij alweer een bekeuring heeft..
    Op een Bandit lijkt alles veel trager te gaan dan de werkelijke snelheid.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    nou, niet touren ze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
    Ah, wilde net zeggen: veel plezier.

En poserplek?
    Pics en filmpjes dus straks.
    pi_29522999
    Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ers ik ga niet stunten
    pi_29523023
    Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten

Busa
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:36:46 #16
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523031
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ers ik ga niet stunten
    Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten

Busa
    Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:44:01 #17
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523131
    quote:
    Before

[afbeelding]

After

[afbeelding]

Maar waarom geen fohn?

Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.
    Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.

Next: zadel KLX en CR. Zo eerst de gaskabel shaffen en een proefrit maken.
    pi_29523155
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.
    [..]

Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
    Druk geweest. Nieuwe baan en daar heb ik nog geen internet. ZIjn verder nogal druk geweest met andere woning. Ben sowieso niet op fok geweest de afgelopen dagen
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:49:23 #19
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29523229
    Dit is dus echt toeval hoor! Ik dacht, eens kijken of die vis nog iets gepost heeft daar.

Geen nieuwe baan, wel een 'verhoogde staat van paraatheid' gewenst op mijn werk. Stervensdruk dus. Morgen voor anderhalve week naar het buitenland voor mijn werk dus dan helemaal weinig posten.

Enne Gebakken_vissie... iets minder bescheiden mag ook wel. 'Druk geweest met andere woning'. We hebben dus gewoon vanmiddag een huis gekocht samen!
    14 Oktober krijgen we de sleutel!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:51:28 #20
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523262
    Ik wilde net zeggen, dat is dus voor 50% verklaart.

Maar feli met de nieuwe woning, ik had alleen het idee dat jullie net in Gouda woonden.

Edit:
    Nog tips voor mensen die nog moeten tekenen binnenkort?
    Hoe onderzoek je het te kopen huis.
    Ik dacht aan de hypotheker als onafhankelijke derde partij, of is dat zonde geld.
    Edit2: het huis waar wij naar kijken is dan ook al van 1938 en in orginele staat, inclusief het dak.

[ Bericht 26% gewijzigd door Patrick281 op 09-08-2005 18:56:53 ]
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:50 #21
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29523482
    Bouwtechnische keuring laten uitvoeren. Kan je zelf direct bij de Vereniging Eigen Huis 'bestellen', uit laten voeren. Moet je wel lid zijn.
    Makelaars kunnen het ook. Hypotheker kan het ook voor je regelen, maar het blijft geld kosten. +/- 200 euro afhankelijk van de grootte van het huis.

Bij een huis uit 1938 is het wel verstandig om het te laten doen.
    Bij 'ons' huis (1936) was het al gedaan, een paar maanden geleden dus dat scheelde.

En over dat 'net' in Gouda wonen. Ik woon hier al zo goed als m'n hele leven, net 14 maanden in dit huis, maar dat is enigszins gedwongen nadat mijn vorige relatie stuk liep. Is een oerlelijk, oersaai huis in een oersuffe nieuwbouwwijk. Nu gewoon weer sfeer en lekker dicht bij de binnenstad!

En nu gaan we even wat eten om het te vieren!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:07:28 #22
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29523556
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
    Tnx.
    Klikt wel alsof jullie het weer snel samen gevonden hebben.

i Ikke ook weg.
    pi_29523894
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar waarom geen fohn?

Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.
    Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.
    Gewoon even snel snel gedaan, daarom geen fohn En die vouwen aan de achterkant heb je goed gezien, maar dat komt omdat het daar smaller wordt en dus hier en daar wat overtollig stof hebt. Dan moet je dat een beetje vouwen en trekken om goed te krijgen Maar dat is alleen als je erop let ja. Weet niet of je het uberhaupt ziet als het zadel op de motor zit

Stinkie & BE, feli met nieuw huis

Of zoals Mercy zou zeggen :

En OPM gaat ff de hangjongere uithangen
    pi_29524231
    Heeeujjj Er komen draadjes uit mijn achterband

Donderdag maar aan de slag, of even niet rijden meer.

Rij wel bagger de laatste tijd trouwens, maar dat heeft meerdere redenen Op het circuit kom ik veel beter tot mijn recht
    Vet proppig man.
    pi_29524867
    Houdt het maar even hier bij, want FOK laat het vandaag een beetje afweten:

@ Hicham: mooi gedaan dat zadel enne je moet je gewoon heel sterk focussen op flitspalen e.d. Continu de weg scannen. Ik was er eerst ook heel slecht in, maar ik heb me steeds ingeprent dat ik de hele weg moet scannen.

@ Stinkie en BE: gefeliciteerd met het huis!!!
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')