quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
Best fout, maar wel apart.![]()
[afbeelding]
Goed werk, onze eigen knutsel turkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang mijn flitspaalzintuig nog niet volledig ontwikkeld is zal ik het maar rustiger aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Was ter illustratie van de topictitel.quote:
Ik heb vorig jaar 12 meetings ofzo gehad, en niet 1 bekeuring.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef bwt het volgende:
Jongens jongens jongens,
wanneer gaan jullie leren om de flitsers van een KM afstand al te ruiken?
Ik heb inmiddels al een hele tijd geen bon mer gehad. in iedergeval nog nooit zo'n witte env.
[edit]
o ja, ik moet natuurlijk ook aan de meisjes denken die hier vertoeven.
[/edit]
Ah, wilde net zeggen: veel plezier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, niet tourenze willen een vaste hangplek waar je een beetje kunt ouwehoeren, posen en stunten
vanavond voor het eerst dus, ben benieuwd.
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pics en filmpjes missch jah, maar dan wel van die MF-ersik ga niet stunten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ah, eindelijk een TT waardoor ik me niet hoef te schamen hier te posten
Busa![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Before
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Weet alleen niet of de stof die ik heb net zo sterk is als de vorige bekleding, heb het gevoel dat dit minder sterk is. Maar het was in 10 minuten al afWelliswaar niet zo strak als dat het eerst was en geen fohn gebruikt oid, maar het resultaat mag er wezen
Druk geweest. Nieuwe baan en daar heb ik nog geen internet. ZIjn verder nogal druk geweest met andere woning. Ben sowieso niet op fok geweest de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze even een vette wheelie op jouw ZX7R trekken,heb je toch een mooie foto voor op je bureaublad.![]()
[..]
![]()
Where have you been. Opeens alletwee niet meer in onze topics.
![]()
![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon even snel snel gedaan, daarom geen fohnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar waarom geen fohn?
Ik zie inderdaad wat randjes van het vouwen lopen, voornamelijk aan de achterkant.![]()
Maar dat zie je pas als het net gemaakt is, of als je er vervolgens echt op blijft letten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |