quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
Of het is die Volvo gast die haar al een keer geketst had.
Omzet, procedures, toekomstperpectieven, inzet en motivatie personeel, persoonlijke ideeen personeel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Vergadering over internetten tijdens werktijd zeker?
Soesoekie.quote:Trouwens pepijn, jij doet toch van die leuke dingen met rubber in vormpjes maken enzoIk heb onder mijn zadel 2 rubberen dingetjes aan de ene helft. Die van de andere helft zijn verdwenen, kan jij ff twee nieuwe rubbertjes maken als ik een design aanlever?
De motorzaak hier in de buurt had ze nietWaar vind je zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja daarom ben ik hier ook maar weer sporadisch. En daarnaast begonnen met werken, dus dan is het sowieso al lastig fokken. Gisteren nog geprobeerd te fokken, maar het duurde allemaal zo lang
dat ik wist dat het dan toch niet veel zou worden. Ik kan alleen even snel een post doen of zo. Dat komt vooral door die vervelende deadlines op de dag (en daar ook veel te veel werk voor) en natuurlijk door de bemoeials die op mijn scherm kijken.
![]()
Viel best tegen de eerste werkdag. Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven. Met Mercy gaat het gelukkig allemaal best goed. De kneuzingen zijn nog behoorlijk gevoelig en hij heeft vrij veel last van zijn rug, maar verder gaat het best goed.![]()
![]()
Ow sjit, kreeg al buikpijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb na de vergadering onderweg naar huis nog een fractie van een seconde aan een nieuwe vlakschuif gedacht toen ik de motor al na 100 meter voelde stotteren, en eenmaal de hoek om op hetzelfde punt stilstand als met alle problemen voordien.
Maar sinds ik weet hoe een carb er van binnen uitziet doe ik de benzinekraan maar dicht bij het stallen.
Moest hem dus nog aanzetten.![]()
quote:Soesoekie.![]()
![]()
Nee, ik doe niks voor anderen.
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken
Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen
Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
Dacht dat het juist daardoor zou tegenvallen, op het werk komen en iedereen vragen "hehHHH waar is je vrienndjuUUUhhh, is ie gevalleuuhHHhh/H??!?! Ik zeg toch motoren zijn levensgevaarlijk jUllLLiE gAaan doOOowwdDDquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven.".
Zoiets zeg maar
Of hadden ze het nieuws al eerder gehoord en wisten ze het al
-edit
Aargh, ik lees weer eens te snelIk dacht dat je eerste dag meeviel maar je zei dus dat het tegenviel. Post hierboven past dus niet helemaal meer bij de quote
![]()
Nog even foto's voor pepijn(ja, brakke foto's. Focus staat verkeerd en 100% crop - moet nog steeds nieuwe digicam ivm LCD scherm
)
Dat op het rechterplugje van het linkerblokje is geen snot hoor![]()
Is een beetje aangekoekt spons van m'n zadel
[ Bericht 5% gewijzigd door hicham op 10-08-2005 21:52:34 ]
Het viel me nog mee wat er is blijven liggen eigenlijk. Nou ja in mijn eigen inbox had ik iets van 200 mails (wat ook nog wel meeviel), maar dat heb ik eigenlijk even heel snel bekeken en gewoon weggepleurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?![]()
Wanneer komt die gozer dan weer posten als het best goed gaat?![]()
We willen hem wel even uithoren over de toekomstplannen qua motor en hoe hij nu op dingen terugkijkt.
Maar jij mag het natuurlijk ook zeggen.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De Hornet is wel leuk (de 900), maar de vraag is of dat "sportief genoeg" is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hier Nol Bikker, Kawa dealer te Noordeloos. Die vent is geeeek!![]()
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7403/nol16nk.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img353.imageshack.us/img353/8909/nol22ww.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/4020/nol39ik.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img353.imageshack.us/img353/2861/nol41aa.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Makster het volgende:
En ook weer thuis van het klussen
@ Raus, damn wat een verhalen. Je hebt het record, maar daar ben je dan ook een vrouw voor![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is hem inderdaad, beste vent![]()
Die blauwe bus, daar heb ik ooit nog is mijn carter voor de ZXR uit gehaald
Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euroZijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken
Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen
Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
![]()
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
deadlines etc.
Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm onderuit gegaan klinkt toch wat verwijtbaarder dan omver gereden.![]()
Hondaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Honda CBR900RR
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Het blijkt ook wel weer uit opmerkingen zoals 'ik hoop dat hij gauw beter is, want dan wordt mijn computer weer gemaakt'.Er was er zelfs iemand, waarvan ik dacht dat ze het toch best goed met Martie kon vinden op basis van oprechte grond, die al meteen wilde regelen dat hij haar computer van thuis zou gaan maken.
Als hij iets voor anderen zou kunnen doen, zou hij ook wel aan het werk zijn.
quote:no·zem (de ~ (m.), ~s)
1 stoer geklede, van vetkuif voorziene en door sociale onlustgevoelens beheerste branieschopper, die zich 's avonds met enig machtsvertoon in gezelschap van gelijkgezinden op straat vertoonde [in de jaren vijftig van de twintigste eeuw]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hier Nol Bikker, Kawa dealer te Noordeloos. Die vent is geeeek!![]()
Ach, ik probeer eerst wel even hier te zoeken. Ik dacht gewoon even uit luiheid bij jou te informeren omdat jij zo een rubber-fetisht bentquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.
Maar dat massieve blok incl pluggen is zo niet na te maken.![]()
Was het die bolle, met dat schele oogquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
die zei dat ze het misschien wel hadden liggen maar de gene achter de balie wist niet waar het allemaal lag.
Ja ergens zijn deadlines wel goed, want dan wordt er nog wat gedaan. De werkdruk is vrij hoog inderdaad, maar ik probeer wel altijd goed te delegeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn) aan de andere kant lijkt de werkdruk erg hoog te zitten (slavernij
) Je mag toch wel een beetje Fok!ken tussendoor?
![]()
![]()
[..]
Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen."Oh, gelukkig.. hij heeft tenminste niet iets doms gedaan
"
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Was het die bolle, met dat schele oog![]()
Het is een leuk zooitje ongeregeld bij elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm onderuit gegaan klinkt toch wat verwijtbaarder dan omver gereden.![]()
En computers makenkunnen die mensen niet met hun spullen omgaan ofzo.
![]()
De nieuwe motor zal wel een CBR1100XX worden gezien Martie's lengte.![]()
Ik zag er overigens vandaag nog 1 bij Motoport voor 6750 euro.
Maar die zijn best nog goedkoper te verkrijgen.
Maar ik opteer ook voor veel proefitmeetings.![]()
![]()
Voorlopig kan Marie wel bij jou achterop.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor.Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
En ja ik rij er ook mee in de regen.![]()
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Boycot imageshack!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Mercy op een kawaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor.Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
![]()
Jij en vetprob moeten een team wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij moet ons nog steeds een off road demonstratie gevenquote:
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy op een kawa![]()
![]()
![]()
Dat klinkt niet![]()
Dacht je dat ik geen deadlines had?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
Ah, dank u voor het vertellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat de laag draden die ik nu zie een soort waarschuwingslaag is? Ah wel, morgen laat ik het wel even zienEn anders tegen die tijd dat ik de velgen eronder uit haal. Dit kan alleen pas volgende week donderdag weer.
![]()
In de tussentijd niet rijden dan maar?![]()
Ignorence is a blessquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
bandenmontageapparaat, bandenbalanseerapparaat, momentsleutel en bandenlood besteld.![]()
![]()
Ja, maar dit lijken gewoon simpele draden, geen stalen draden. Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je bandenquote:Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.
Maar hoe zit het dan met je Rodamoto verhaal, banden liggen al lang klaar toch.![]()
Uh, bandenapparaat is maar 69 euro dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef vetprob het volgende:![]()
Doe mij ook eens zaadjes van die geldboom
![]()
Damn, goed voor elkaar
quote:Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je banden![]()
SM sletjes.quote:Rodamoto is slechts uitstel = afstelToen ik het weer tegen mijn vader zei begon ie weer over "banden zijn toch nog helemaal niet versleten
" Moest hem echt even wijzen op de draden eer ie me wilde geloven.
Nu ook maffe SM sletjes
Laat ze maar komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
't zijn watjes
ps. met dergelijke opmerkingen moeten ik wel uitkijken.
anders gaan ze het hebben over jouw rug en mijn werkeloos zijn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
Kijk that's the spirit
Vriendjes meegenomen zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |