abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29542527
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:

Of het is die Volvo gast die haar al een keer geketst had.

Volgens mij was ze hem weer effe gepeerd na dat gezeik

hoi
Vet proppig man.
pi_29544029
ik word doodziek van dit trage forum MF is tenminste betrouwbaar
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:55:20 #103
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29544403
Hebben ze daar dan ook een fok-mc sc topic?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_29544445
Ze hebben iig een zwaaitopic

Check vooral de laatste pagina's
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:13:30 #105
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29546268
En weer thuis, bedankt voor het vele posten wat ik moest bijlezen.

Ik heb na de vergadering onderweg naar huis nog een fractie van een seconde aan een nieuwe vlakschuif gedacht toen ik de motor al na 100 meter voelde stotteren, en eenmaal de hoek om op hetzelfde punt stilstand als met alle problemen voordien.

Maar sinds ik weet hoe een carb er van binnen uitziet doe ik de benzinekraan maar dicht bij het stallen.
Moest hem dus nog aanzetten.

Dus weer helemaal ok het starten en de betrouwbaarheid.
Ik moest voor de sportschool toch ook even ruim 40 kilometer rijden vanaf het werk en naar huis.

Nog een leuke discussie met de sportschoolmedewerker die Harley rijdt.
Hij vroeg of ik met de CR was.
Nope KLX antwoorde ik, deez is ook mooi, klinkt best wel als een HD namelijk.
Maar dat vond hij van niet, was denk ik tegen het zere been.
(heeft niet eens geluisterd ofzo, want zijn intresse was gelijk weg )
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Vergadering over internetten tijdens werktijd zeker?
Omzet, procedures, toekomstperpectieven, inzet en motivatie personeel, persoonlijke ideeen personeel.
Djust the normal corporate stuff.

Een stuk of 15 man van de 40 waren uitgenodigd.

Leuk dat de hele tijd dezelfde collega aan het woord was, en alle stellingen van anderen verdedigde, of ideeen direct besprak waar anderen van de groep alleen hun mond hielden.

Wasn't me both.
quote:
Trouwens pepijn, jij doet toch van die leuke dingen met rubber in vormpjes maken enzo Ik heb onder mijn zadel 2 rubberen dingetjes aan de ene helft. Die van de andere helft zijn verdwenen, kan jij ff twee nieuwe rubbertjes maken als ik een design aanlever?

De motorzaak hier in de buurt had ze niet Waar vind je zoiets
Soesoekie.

Nee, ik doe niks voor anderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29546279
Ja daarom ben ik hier ook maar weer sporadisch. En daarnaast begonnen met werken , dus dan is het sowieso al lastig fokken. Gisteren nog geprobeerd te fokken, maar het duurde allemaal zo lang dat ik wist dat het dan toch niet veel zou worden. Ik kan alleen even snel een post doen of zo. Dat komt vooral door die vervelende deadlines op de dag (en daar ook veel te veel werk voor) en natuurlijk door de bemoeials die op mijn scherm kijken.

Viel best tegen de eerste werkdag. Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven. Met Mercy gaat het gelukkig allemaal best goed. De kneuzingen zijn nog behoorlijk gevoelig en hij heeft vrij veel last van zijn rug, maar verder gaat het best goed.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:18:22 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29546401
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja daarom ben ik hier ook maar weer sporadisch. En daarnaast begonnen met werken , dus dan is het sowieso al lastig fokken. Gisteren nog geprobeerd te fokken, maar het duurde allemaal zo lang dat ik wist dat het dan toch niet veel zou worden. Ik kan alleen even snel een post doen of zo. Dat komt vooral door die vervelende deadlines op de dag (en daar ook veel te veel werk voor) en natuurlijk door de bemoeials die op mijn scherm kijken.

Viel best tegen de eerste werkdag. Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven. Met Mercy gaat het gelukkig allemaal best goed. De kneuzingen zijn nog behoorlijk gevoelig en hij heeft vrij veel last van zijn rug, maar verder gaat het best goed.
Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?

Wanneer komt die gozer dan weer posten als het best goed gaat?
We willen hem wel even uithoren over de toekomstplannen qua motor en hoe hij nu op dingen terugkijkt.
Maar jij mag het natuurlijk ook zeggen.
pi_29546817
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb na de vergadering onderweg naar huis nog een fractie van een seconde aan een nieuwe vlakschuif gedacht toen ik de motor al na 100 meter voelde stotteren, en eenmaal de hoek om op hetzelfde punt stilstand als met alle problemen voordien.

Maar sinds ik weet hoe een carb er van binnen uitziet doe ik de benzinekraan maar dicht bij het stallen.

Moest hem dus nog aanzetten.
Ow sjit, kreeg al buikpijn
quote:
Soesoekie.

Nee, ik doe niks voor anderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euro Zijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
quote:
Vooral omdat ik tig keer het verhaal over het ongeluk kon opdreunen. Het viel me wel mee dat de flauwe grapjes achterwege bleven.
Dacht dat het juist daardoor zou tegenvallen, op het werk komen en iedereen vragen "hehHHH waar is je vrienndjuUUUhhh, is ie gevalleuuhHHhh/H??!?! Ik zeg toch motoren zijn levensgevaarlijk jUllLLiE gAaan doOOowwdDD ".

Zoiets zeg maar

Of hadden ze het nieuws al eerder gehoord en wisten ze het al

-edit
Aargh, ik lees weer eens te snel Ik dacht dat je eerste dag meeviel maar je zei dus dat het tegenviel. Post hierboven past dus niet helemaal meer bij de quote

Nog even foto's voor pepijn (ja, brakke foto's. Focus staat verkeerd en 100% crop - moet nog steeds nieuwe digicam ivm LCD scherm )

Dat op het rechterplugje van het linkerblokje is geen snot hoor
Is een beetje aangekoekt spons van m'n zadel

[ Bericht 5% gewijzigd door hicham op 10-08-2005 21:52:34 ]
pi_29547115
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zeker ook weer extra druk met werk wat is blijven liggen tijdens je vakantie?

Wanneer komt die gozer dan weer posten als het best goed gaat?
We willen hem wel even uithoren over de toekomstplannen qua motor en hoe hij nu op dingen terugkijkt.
Maar jij mag het natuurlijk ook zeggen.
Het viel me nog mee wat er is blijven liggen eigenlijk. Nou ja in mijn eigen inbox had ik iets van 200 mails (wat ook nog wel meeviel), maar dat heb ik eigenlijk even heel snel bekeken en gewoon weggepleurd. De orderinvoer is altijd heel vervelend en aangezien er twee collega's met vakantie zijn, komt dat helaas weer terug bij mij. Iedere dag is het best doorpezen om dat allemaal weer af te krijgen. Zoals ik eerder al zijn, is de deadline van die dingen zo vervelend en je hebt niet echt veel tijd om tussendoor iets anders te doen, hoewel er best wel wat ander werk te doen is.

Met die gozer gaat het best goed, maar die kneuzingen betreffen ook zijn handen en dat maakt het typen heel lastig. Bovendien weet ik nu ook hoe het is om een hersenschudding te hebben en je wordt heel snel duizelig van het beeldscherm. Ik kon amper iets gelezen krijgen. En het is dan ook nog eens extra vermoeiend.

Qua motorplannen is het nog een beetje onbekend. Die Buell is dus wel leuk, maar volgens mij nog best prijzig. Bovendien hebben we geen idee hoe dat rijdt.

Een Z1000 zou denk ik wel de voorkeur krijgen, maar die zijn te nieuw en daarmee te duur. Dat zijn echt toffe machines. De bouw, de kleur en we hebben dan al een keer proefgereden op een Z750. Prijsverhouding en verschil tussen een Z750 en Z1000 vind ik eigenlijk wel te veel. Maar ja de nieuwprijs ligt ook hoger dan het budget.

Verder natuurlijk Honda . De VFR die hij had, was ontzettend mooi maar misschien is het tijd voor iets anders nu er toch voor een andere motor gekozen moet worden. De Hornet is wel leuk (de 900), maar de vraag is of dat "sportief genoeg" is. Dan bedoel ik dus vooral ook in combinatie met een leren combi (want dat staat het mooist en zit het lekkerst etc. ) voordat er weer allerlei verhalen komen van gekwetste rijders cq moraalridders. Het lijkt me een heerlijke fiets hoor, maar ook dat zouden we dan door middel van een proefrit moeten uitvinden. Een motor met een sportief(of sportiever) uiterlijk blijft natuurlijk wel aantrekken. Misschien dus ook wel omdat het beter past in combinatie met een leren combi. Ik zelf (en Mercy denk ik ook wel) vind het het heerlijkste om in leren combi te rijden, dus ik zou daar zeker rekening mee houden.

Honda CBR900RR is ook heel interessant. Erg mooie motor. Qua formaat past het erg goed bij Martie. Het is bovendien een sportieve motor, dus dat zit ook goed.

Thundercat/Thunderace is ook best wel mooi. Vandaag nog een rood/grijze Thunderace gezien die er heel mooi uit ziet (alleen op internet ergens gezien, linkje weet ik zo even niet, want er is vanalles voorbij gekomen).

Het wordt dus denk ik nog best moeilijk beslissen. Een aantal belangrijke punten: formaat (i.v.m. de lengte van Martie), koppel, KLEUR en algehele uitstraling. Ik kan wat vergeten zijn, maar ik denk dat hij straks op het een en ander moet gaan proefrijden om te kijken wat het beste bij hem past.
pi_29547337
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]
De Hornet is wel leuk (de 900), maar de vraag is of dat "sportief genoeg" is.

Zit wel wat meer werk in dan een standaard hornet

En over die leren combi zou ik me ook niet zo druk maken trouwens, Fulcrum rijdt ook volledig in het leer met rugprotector en pimpvizier op z'n .... 25KW GSje

[ Bericht 14% gewijzigd door hicham op 10-08-2005 22:08:20 ]
pi_29547676
De eerste week ben je heel veel met het ongeluk bezig en ben je er best emotioneel onder. Daarna zwakt het al een beetje af, vooral omdat Martie lekker thuis is en je weet dat het goed is afgelopen. Er zit nog wel een hoop ellende aan, maar het belangrijkste is dat het allemaal goed komt. De tweede week heb ik ook een aantal dingetjes gedaan om toch nog iets van mijn vrije tijd te maken. Je bent dan al niet meer zo met het ongeluk bezig.

Ik zag er behoorlijk tegenop om naar het werk te gaan en vooral ook om dan over het ongeluk te moeten vertellen, omdat ik dacht dat er allerlei commentaar en flauwe grappen zouden komen, maar bijna iedereen was al op de hoogte van het ongeluk. Ze dachten eigenlijk dat Martie onderuit was gegaan en wisten verder niets van het ongeluk en dus ook niet dat hij overhoop was gereden. Het commentaar bleef uit en er waren best wel wat mensen die begaan zijn met ons. Ik zag ook vooral op tegen de nozems die contactgestoord zijn (zoals een aantal figuren van mijn afdeling ) en ik had vooral geen zin vanwege hen om (überhaupt enige) privézaken te bespreken. Het blijkt ook wel weer uit opmerkingen zoals 'ik hoop dat hij gauw beter is, want dan wordt mijn computer weer gemaakt'. Er was er zelfs iemand, waarvan ik dacht dat ze het toch best goed met Martie kon vinden op basis van oprechte grond, die al meteen wilde regelen dat hij haar computer van thuis zou gaan maken. Als hij iets voor anderen zou kunnen doen, zou hij ook wel aan het werk zijn.

Het viel in het begin een beetje tegen, omdat ik er de laatste twee weken eigenlijk niet meer zo aan het ongeluk dacht en het oprakelen van het ongeluk bleek toch vrij emotioneel. Uiteindelijk valt het dan toch wel mee, maar ik had het alleen niet zo verwacht.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:23:31 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:28:47 #113
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29547913
Hmmm onderuit gegaan klinkt toch wat verwijtbaarder dan omver gereden.
En computers maken kunnen die mensen niet met hun spullen omgaan ofzo.

De nieuwe motor zal wel een CBR1100XX worden gezien Martie's lengte.
Ik zag er overigens vandaag nog 1 bij Motoport voor 6750 euro.
Maar die zijn best nog goedkoper te verkrijgen.

Maar ik opteer ook voor veel proefitmeetings.
Voorlopig kan Marie wel bij jou achterop.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:34:26 #114
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29548061
En ook weer thuis van het klussen

@ Raus, damn wat een verhalen. Je hebt het record, maar daar ben je dan ook een vrouw voor
quote:

Dat is hem inderdaad, beste vent

Die blauwe bus, daar heb ik ooit nog is mijn carter voor de ZXR uit gehaald
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29548123
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Makster het volgende:
En ook weer thuis van het klussen

@ Raus, damn wat een verhalen. Je hebt het record, maar daar ben je dan ook een vrouw voor
[..]

Dat is hem inderdaad, beste vent

Die blauwe bus, daar heb ik ooit nog is mijn carter voor de ZXR uit gehaald
vrouwen houden van lullen he

ik probeer gewoon wat beter bij te blijven met fokken. Is veeeeel leuker.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:37:13 #116
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29548138
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Als het op zo een manier gaat dan zoek ik wel eerst even verder, 500 euro Zijn idd van die plugjes. Een rond bolletje met een iets smaller onderstuk die je dan door een gat heen moet drukken Heb nog maar 1 motorzaak gevraagd waar ik toch al kettingspray ging halen Ik maak er zo wel een foto van, als je dan nog interesse hebt dan post ik wel afmetingen
Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.
Maar dat massieve blok incl pluggen is zo niet na te maken.

Kan je het anders niet gewoon met blokken rubber doen, beetje invijlen en dan met tyribjes vastmaken ofzo.
Deze dingen zijn veel groter dan ik ooit gezien heb trouwens.
Meestal heeft een motor vrij kleine rubberknopjes.

Ik zat ook nog aan een dikke rubberslang te denken, en dan in de lengte doordemidden.
Dus dat je een soort halve maan op je frame legt.
Maar hoe hoog moet het worden?

Hoe groot zijn de gaten waar het doormoet, misschien heb ik ergens nog wat liggen qua pluggen.

En anders denk ik verder weinig alternatieven dan speciaal laten maken.
pi_29548196
quote:
deadlines etc.
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn ) aan de andere kant lijkt de werkdruk erg hoog te zitten (slavernij ) Je mag toch wel een beetje Fok!ken tussendoor?
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen. "Oh, gelukkig.. hij heeft tenminste niet iets doms gedaan "

Vet proppig man.
pi_29548266
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Honda CBR900RR
Honda

Maar wel SS En wat nieuws lijkt me wel leuk eigenlijk, al ken ik martie nu wel van die rode VFR, dus wordt weer even wennen
Vet proppig man.
pi_29548271
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Het blijkt ook wel weer uit opmerkingen zoals 'ik hoop dat hij gauw beter is, want dan wordt mijn computer weer gemaakt'. Er was er zelfs iemand, waarvan ik dacht dat ze het toch best goed met Martie kon vinden op basis van oprechte grond, die al meteen wilde regelen dat hij haar computer van thuis zou gaan maken. Als hij iets voor anderen zou kunnen doen, zou hij ook wel aan het werk zijn.
Had je die mensen niet gelijk met een capoeira vuistlag neer kunnen meppen? Naja, je moet het van de positieve kant zien heH, ze hebben Mercy gewoon nodig in het bedrijf

...en verder:
quote:
no·zem (de ~ (m.), ~s)
1 stoer geklede, van vetkuif voorziene en door sociale onlustgevoelens beheerste branieschopper, die zich 's avonds met enig machtsvertoon in gezelschap van gelijkgezinden op straat vertoonde [in de jaren vijftig van de twintigste eeuw]
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hier Nol Bikker, Kawa dealer te Noordeloos. Die vent is geeeek!
Prachtig artikel Wou nog wel wat dingen quoten maar dan zou ik gelijk een hele lange reply hebben. Vooral het in de grond heien van een motor Heb me kostelijk vermaakt met het artikel
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als je die ronde opstuurt kunnen we die wel enigzins namaken op de draaibank denk ik.
Maar dat massieve blok incl pluggen is zo niet na te maken.
Ach, ik probeer eerst wel even hier te zoeken. Ik dacht gewoon even uit luiheid bij jou te informeren omdat jij zo een rubber-fetisht bent Dat ronde dopje kan ik ook nog wel ergens vinden volgens mij. Ik ga sowieso nog ff terug naar de dealer, die zei dat ze het misschien wel hadden liggen maar de gene achter de balie wist niet waar het allemaal lag. Moest iemand anders voor komen en die was er op dat moment ff niet

En gaten kan ik niet opmeten, mijn te gek gave coole zadel zit weer op de bandit
pi_29548335
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
die zei dat ze het misschien wel hadden liggen maar de gene achter de balie wist niet waar het allemaal lag.
Was het die bolle, met dat schele oog
Vet proppig man.
pi_29548620
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn ) aan de andere kant lijkt de werkdruk erg hoog te zitten (slavernij ) Je mag toch wel een beetje Fok!ken tussendoor?
[..]

Op de een of andere manier was ik in een flits ook wel blij dat ik een andere auto zag terwijl de rookwolken nog van de motor opstegen. "Oh, gelukkig.. hij heeft tenminste niet iets doms gedaan "

Ja ergens zijn deadlines wel goed, want dan wordt er nog wat gedaan. De werkdruk is vrij hoog inderdaad, maar ik probeer wel altijd goed te delegeren. Ik kom er gewoon voor uit en zeg dat ik het nodig heb om af en toe prive te internetten. Dat is zeg maar goed voor de productiviteit van de overige tijd dat je daar zit. Een verhaal over slecht voor je ogen, dat niemand 8 uur aan een stuk kan werken en dat de directeur ook zit te patience, wil het ook nog wel goed doen. Eerlijkheid duurt het langst. Ze weten toch wel dat ik veel doe en weet en de klanten zijn altijd heel blij als ik terug ben van vakantie, en mochten ze het vergeten dan ben ik niet te beroerd om ze dat nog even in te peperen.

Het is wel zo dat het iets beter voelt dat hij niet zo maar is gevallen of iets dergelijks. Misschien is het daardoor ook wel makkelijker om straks op te stappen.

O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor. Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
pi_29548627
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:44 schreef vetprob het volgende:

[..]

Was het die bolle, met dat schele oog
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:57:38 #123
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29548655
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.

Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.

Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.

En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.
En ja ik rij er ook mee in de regen.
pi_29548725
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
En computers maken kunnen die mensen niet met hun spullen omgaan ofzo.

De nieuwe motor zal wel een CBR1100XX worden gezien Martie's lengte.
Ik zag er overigens vandaag nog 1 bij Motoport voor 6750 euro.
Maar die zijn best nog goedkoper te verkrijgen.

Maar ik opteer ook voor veel proefitmeetings.
Voorlopig kan Marie wel bij jou achterop.
Het is een leuk zooitje ongeregeld bij elkaar.

proefritmeetings zijn leuk. Martie is al eens achterop mee geweest. Niet nu, maar toen ik nog maar net kon rijden. Zal best een leuk gezicht zijn geweest denk ik.
pi_29548739
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor. Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
Ik krijg de tank van een zx9r Damn, er staat zo een mooie volgroene bij Horeon

Volgende keer even cam meenemen, sta er altijd even bij te kijken
Vet proppig man.
pi_29548771
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:

Ow, nog even dit..

[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]

En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.
Daar heb ik ook last van. Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:02:35 #127
17596 Makster
pi_29548783
quote:

Ow, nog even dit..

[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]

Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn
pi_29548816
quote:
Boycot imageshack! Leuk bandje Jammer dat je hem niet op de juiste manier heb benut
quote:
Is dit een verkapte uitnodiging tot een foto van mijn band?

Ik heb eigenlijk het idee dat de laag draden die ik nu zie een soort waarschuwingslaag is? Ah wel, morgen laat ik het wel even zien En anders tegen die tijd dat ik de velgen eronder uit haal. Dit kan alleen pas volgende week donderdag weer.

In de tussentijd niet rijden dan maar?
Vet proppig man.
pi_29548821
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Mercy op een kawa

Dat klinkt niet
quote:
Jij en vetprob moeten een team worden
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van. Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.

Dacht dat het aan mij lag
Heb wel vaker gehad dat ik wou gaan slapen en dat iedereen ineens begint te posten
Lukt me dan niet echt meer omdat ik op bepaalde dingen in wil gaan
pi_29548841
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Zeg ik
Vet proppig man.
pi_29548999
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef vetprob het volgende:

[..]

Zeg ik
Hij moet ons nog steeds een off road demonstratie geven

En ik ga maar i neer denk ik, morgen kennismakingsgesprek op stage. Had wel wat vroeger naar bed kunnen gaan eigenlijk
pi_29549004
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef hicham het volgende:

[..]

Mercy op een kawa

Dat klinkt niet
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.
pi_29549096
Ik ga ook zo maar neer, in ieder geval ga ik nu echt even achter de computer weg anders gaat het natuurlijk nooit meer lukken
pi_29549157
Ik beken niet weleens met plakkerige oogjes nog ff een paar keer op F5 te drukken

Slaap ze menschen
Vet proppig man.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:42:23 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29549634
Allûmaal maffen?
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn )
Dacht je dat ik geen deadlines had?
Ik werk mij igg wel de blubber .. meestal.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Exact, tijd is supersonisch gewoon.

Maar ik heb inplaats van maffen ondertussen toch nog even de hele site bij http://www.polo-motorrad.de/html/start2.html doorgespit en een bandenmontageapparaat, bandenbalanseerapparaat, momentsleutel en bandenlood besteld.

Heb nog prima banden van de CR in de schuur, maar ik zag ook nog asfaltprofielbanden op de site daar voor 88 euro voor een 21' velg, en 111 euro achter.
Maar laat ik eerst deze maar op rijden, en dan kleine velgen monteren ofzo.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Ah, dank u voor het vertellen.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat de laag draden die ik nu zie een soort waarschuwingslaag is? Ah wel, morgen laat ik het wel even zien En anders tegen die tijd dat ik de velgen eronder uit haal. Dit kan alleen pas volgende week donderdag weer.

In de tussentijd niet rijden dan maar?
Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.
Maar hoe zit het dan met je Rodamoto verhaal, banden liggen al lang klaar toch.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 10-08-2005 23:48:46 ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:45:08 #136
17596 Makster
pi_29549690
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.
Ignorence is a bless

Misschien koop ik ook wel een Honda erbij, of een ktm of nog een kwak
pi_29549784
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
bandenmontageapparaat, bandenbalanseerapparaat, momentsleutel en bandenlood besteld.
Doe mij ook eens zaadjes van die geldboom Damn, goed voor elkaar
quote:
Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.
Maar hoe zit het dan met je Rodamoto verhaal, banden liggen al lang klaar toch.
Ja, maar dit lijken gewoon simpele draden, geen stalen draden. Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je banden Waardoor ik me visueel altijd 14 meter dik staalkabel door het rubber voorstelde

Rodamoto is slechts uitstel = afstel Toen ik het weer tegen mijn vader zei begon ie weer over "banden zijn toch nog helemaal niet versleten " Moest hem echt even wijzen op de draden eer ie me wilde geloven.

Nu ook maffe SM sletjes
Vet proppig man.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:57:48 #138
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29549927
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef vetprob het volgende:
Doe mij ook eens zaadjes van die geldboom Damn, goed voor elkaar
Uh, bandenapparaat is maar 69 euro dus dat valt wel mee.
En ik moet nog 3 weken met 900 euro doen.

Er staat op die site ook een racecombi voor 150 euro, maar weer niet in mijn maat.
Anders had ik die ook mee laten lopen, cross helm overwoog ik ook even, maar ach niet echt nodig.

Balanseer machine liet ik eerst achterwege, maar later toch maar de goedkoopste van 39 euro genomen. Setje lood liet ik eerst ook niet meelopen, maar dat kost ook maar 1.95 ofzo.
quote:
Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je banden

Maar ik laat de optie miniscuul open dat het nog een soort van waarschuwing is.
En hoezo pas donderdag weer demonteren?

Hicham wil eventueel je ZX6R ook wel wegbrengen.
quote:
Rodamoto is slechts uitstel = afstel Toen ik het weer tegen mijn vader zei begon ie weer over "banden zijn toch nog helemaal niet versleten " Moest hem echt even wijzen op de draden eer ie me wilde geloven.

Nu ook maffe SM sletjes
SM sletjes.

i
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:59:46 #139
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29549965
Hmm, is het al weer tijd voor de nacht crew?
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:08:34 #140
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29550067
Is het al 00:00 geweest dan
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:11:06 #141
17596 Makster
pi_29550112
JA

Maar ik ben ook neer

Yous, begrijp ik het nou goed dat je met versleten banden rond rijdt terwijl je nieuwe thuis heb liggen

Dacht dat alleen Hollanders zuinig waren (owja w8 halfbloedjes vandaar dat je voorband nog ok is )

Hmm het is te laat om proberen om grappig te zijn Morgen doe ik weer een poging

Adios pisvlekken, de nachtcrew mag het overnemen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:14:29 #142
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29550174
Trust zontomaatje
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:19:36 #143
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29550261
Dank voor het vertrouwen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:22:16 #144
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29550298
De jeugd is niks meer gewend hedentendaage

[ Bericht 3% gewijzigd door RB op 11-08-2005 00:38:09 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:52:08 #145
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29550950
't zijn watjes

ps. met dergelijke opmerkingen moeten ik wel uitkijken.
anders gaan ze het hebben over jouw rug en mijn werkeloos zijn.

[ Bericht 84% gewijzigd door bwt op 11-08-2005 00:53:52 (disclaimer) ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:57:59 #146
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29551107
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
't zijn watjes

ps. met dergelijke opmerkingen moeten ik wel uitkijken.
anders gaan ze het hebben over jouw rug en mijn werkeloos zijn.
Laat ze maar komen lust ze rauw

Ben er klaar voor

[ Bericht 29% gewijzigd door RB op 11-08-2005 01:27:16 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:22:53 #147
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29551611
Kijk that's the spirit

Vriendjes meegenomen zie ik

[ Bericht 53% gewijzigd door bwt op 11-08-2005 01:31:50 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:23:19 #148
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29551622
Zo, de film over muhammed Ali is ook afgelopen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:32:02 #149
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29551763
Dacht dat je al plat was
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:33:09 #150
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_29551784
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
Kijk that's the spirit

Vriendjes meegenomen zie ik

Moet toch een beetje toeschouwers hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')