Daar heb ik ook last van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
En ja ik rij er ook mee in de regen.![]()
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil nog overal op ingaan, maar het is tijd om neer te gaan.![]()
Ow, nog even dit..
Ik denk dat ik wel een nieuw voorbandje kan gebruiken binnenkort.![]()
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/3637/p1010755web2xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Komen zelfs scheuren op de plaats waar de noppen zaten.![]()
En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Boycot imageshack!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:En dan zijn er mensen die nog niet compleet versleten supersport banden laten vervangen omdat ze te weinig grip hebben.. behalve geen profiel is dit ook nog eens keihard rubber.![]()
Mercy op een kawaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
O ja, prob, de ZX9R staat ook nog wel ergens op het lijstje van potentiele motor.Qua formaat is het in ieder geval niet slecht, dus er is nog hoop.
![]()
Jij en vetprob moeten een team wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij moet ons nog steeds een off road demonstratie gevenquote:
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy op een kawa![]()
![]()
![]()
Dat klinkt niet![]()
Dacht je dat ik geen deadlines had?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef vetprob het volgende:
Ik hoor je wel vaker over die deadlines, aan de ene kant is het wel goed ... er wordt tenminste echt gewerkt daarzo (hint hint popijn)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar heb ik ook last van.Ik wil nog niet meteen gaan slapen, maar ik word hyperactief van dat posten. Bovendien vliegt de tijd nu zo snel voorbij.
Ah, dank u voor het vertellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weet je hoe dat komt heh, omdat dat OFF ROAD banden zijn![]()
Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef vetprob het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat de laag draden die ik nu zie een soort waarschuwingslaag is? Ah wel, morgen laat ik het wel even zienEn anders tegen die tijd dat ik de velgen eronder uit haal. Dit kan alleen pas volgende week donderdag weer.
![]()
In de tussentijd niet rijden dan maar?![]()
Ignorence is a blessquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee dat is het gewoon net niet he? Een Z1000 vind ik dan op zich wel weer een verhaal apart, maar ja het is wel een kawa. Ik vind eigenlijk dat het wel een Honda moet worden.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
bandenmontageapparaat, bandenbalanseerapparaat, momentsleutel en bandenlood besteld.![]()
![]()
Ja, maar dit lijken gewoon simpele draden, geen stalen draden. Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je bandenquote:Hij's gewoon versleten, zitten staaldraden in ter versteviging.
Maar hoe zit het dan met je Rodamoto verhaal, banden liggen al lang klaar toch.![]()
Uh, bandenapparaat is maar 69 euro dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef vetprob het volgende:![]()
Doe mij ook eens zaadjes van die geldboom
![]()
Damn, goed voor elkaar
quote:Maar misschien dat ik altijd een verkeerd beeld heb gehad bij het horen van canvas/staal in je banden![]()
SM sletjes.quote:Rodamoto is slechts uitstel = afstelToen ik het weer tegen mijn vader zei begon ie weer over "banden zijn toch nog helemaal niet versleten
" Moest hem echt even wijzen op de draden eer ie me wilde geloven.
Nu ook maffe SM sletjes
Laat ze maar komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
't zijn watjes
ps. met dergelijke opmerkingen moeten ik wel uitkijken.
anders gaan ze het hebben over jouw rug en mijn werkeloos zijn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
Kijk that's the spirit
Vriendjes meegenomen zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |