quote:Lowlands let op de 'kleintjes'
DELFT (ANP) - Bezoekers onder de zestien jaar kunnen zich op het
festival Lowlands niet tegoed doen aan alcohol, laat organisator
Mojo maandag weten. Zij krijgen een ander polsbandje dan de
festivalgangers van zestien jaar en ouder, zodat hun drankgebruik
kan worden gecontroleerd.
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit
in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan
jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig
legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse
evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een
-16 polsbandje.
Het is de eerste keer dat met twee verschillende bandjes wordt
gewerkt. Volgens de organisatie was de afgelopen jaren iets minder
dan 2 procent van de bezoekers het festival in Biddinghuizen (19,
20 en 21 augustus) jonger dan zestien jaar.
quote:je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
quote:De voorgaande jaren was lowlands of niet uitverkocht of pas ergens in de laatste week ofzo uitverkocht. Eigenlijk kon je de laatste jaren zeker nog altijd wel aan kaartjes komen, begin augustus.
Hoi Sackquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb een nieuw luchtbed gekocht. Nu stinkt heel mijn kamer naar fietsenwinkel. Zo'n vieze rubber lucht
En zaterdag coheedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:17 schreef maniack28 het volgende:
Nog heel effies!!!! Nog nog.... 9 dagen, 12 uur en 43 minuten.... dan is het donderdagavond 12 uur, dus eigenlijk moet er 12 uur afWant Lowlands begint om 12 uur in de trein
![]()
En die ga ik niet zienquote:
Kaizers Orchestra komt binnen kort (september geloof ik) spelen in de Tivoli Utrecht! (aanrader)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef StofjeB het volgende:
Dat betekent... dat... betekent... nog 6 dagen werken![]()
Das eigenlijk nog best kut![]()
Donderdag tóch naar !!!![]()
Nog steeds geen Kaizers Orchestra bevestigd![]()
Ik weet niet of ik moetof moet
![]()
![]()
Ik snap nooit zo goed dat je dan niet je eigen gang gaat. Tuurlijk, het meeste zal je samen bekijken, maar om nou met tegenzin bij een band te gaan staan, terwijl tegelijkertijd iets bezig is wat meer jouw smaak is, ga je daar toch naar toequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En die ga ik niet zienWant mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien.... En dat is net afgelopen als C&C begint.... en van Alpha naar India is wel een kwartier lopen... dus
En daarna overlapt het met Nightwish of Nine Black Alps, dus ik denk dat ik niet ga kijken, tenzij Bad Religion kut is.... Ik heb ze overigens al een keer gezien, maar toen was het waardeloos. Dat was op Groezrock en toen speelde ze 5 nieuwe nummers die niemand kende, de oude nummers speelde ze langzamer en Claudio had steeds last van zijn hand (rsi ofzo
). Was ook hun eerst optreden in 6 maanden, maar wel een beetje jammer
![]()
Op de live dvd zijn ze behoorlijk vetquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En die ga ik niet zienWant mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien.... En dat is net afgelopen als C&C begint.... en van Alpha naar India is wel een kwartier lopen... dus
En daarna overlapt het met Nightwish of Nine Black Alps, dus ik denk dat ik niet ga kijken, tenzij Bad Religion kut is.... Ik heb ze overigens al een keer gezien, maar toen was het waardeloos. Dat was op Groezrock en toen speelde ze 5 nieuwe nummers die niemand kende, de oude nummers speelde ze langzamer en Claudio had steeds last van zijn hand (rsi ofzo
). Was ook hun eerst optreden in 6 maanden, maar wel een beetje jammer
![]()
Kaarten in de pocket. Twijfel nog of ik óók naar De Melkweg zal gaan, maar Tivoli is binnen. Maar vorig jaar op Pukkelpop, ramvolle tent bij Kaizers Orchestra, hoogtepunt van het festival. Tivoli duurt nog zooooo langquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra komt binnen kort (september geloof ik) spelen in de Tivoli Utrecht! (aanrader)
Ja, maar ik vind Bad Religion ook wel gaaf en C&C hebben we al een keer gezien, dan is de keuze makkelijk toch? Maar toch wel jammer... mjah... keuzes moeten gemaakt worden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:10 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat je dan niet je eigen gang gaat. Tuurlijk, het meeste zal je samen bekijken, maar om nou met tegenzin bij een band te gaan staan, terwijl tegelijkertijd iets bezig is wat meer jouw smaak is, ga je daar toch naar toe. Dat uurtje gescheiden is toch geen ramp.
Het lijkt hier fokking R&P wel
Vrienden gaan ook hun eigen gang hier.... maar vriendin is wat anders hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:11 schreef knox_ het volgende:
[..]
Op de live dvd zijn ze behoorlijk vetDus ik denk wel dat het een vette show wordt
Bad Religion is trouwens ook echt de moeite waard om te gaan kijken, geweldige show geven die gasten wegMaar die heb ik al eens gezien dus coheed gaat voor deze keer
Verder ga ik trouwens ook gewoon mn eigen gang, en dat doen mn vrienden ook. Af en toe zien we elkaar wel eens ergens en 's avonds chillen we met elkaar en thats it
neuh sowieso regen op Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:59 schreef Kos het volgende:
Wow ik kan nog steeds niet geloven dat ik weer eens een kaartje gekocht heb...
En het weer is nu al zo lang kut, dat moet wel goed gaan komen met lowlands...
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...quote:
Hehe... dat zou echt perfect zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:
[..]
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
die zijn uitgevallen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja... !!! en Fall Out Boy komen niet![]()
Toepasselijke naam ook: Fall Out Boyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die zijn uitgevallen inderdaad.
Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
* Roellio Ook pimpt met kaartje!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...
De speciaalbieren-bar is weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat bier mogen ze daar wel aan de speciale bierenbar verkopen, of is die er niet meer?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:
ook maar weer ff tussendoor...
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.
Arm van boven naar beneden in het gips.
Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
ach t regent al 5 jaar op lowlands, mooi weer kan best en dan zul ej zien dat zondag de hemel open gaat en t gaat hozen. Ik heb de hoop op een droge Lowlands allang opgegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:
[..]
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
ja hoor, vorig jaar hebben we met iemand rondgelopen met de arm uit de kom, best te doen, je kan alleen niet vooraan staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:
ook maar weer ff tussendoor...
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.
Arm van boven naar beneden in het gips.
Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:02 schreef Camoth het volgende:
Zooo... maar weer eens een kaartje aangeschaft.
En wie dit jaar Theo roept krijgt een dreun![]()
Ok, voor de 500e en laatste keer:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:11 schreef maniack28 het volgende:
Vervanger van Fall Out Boy is Alkaline Trio:
Slecht nieuws: Fall Out Boy heeft zijn naam helaas waargemaakt door hun optreden op Lowlands te annuleren. Goed nieuws: de vervangers zijn niet misselijk, want ALKALINE TRIO zal de punkspirit op de Charlie hoog houden!
ALKALINE TRIOquote:
Gimmicks ontstaan uit het niets en zijn eigenlijk alleen leuk op het moment dat het ontstaat. Daarom was het vorig jaar al diep triest dat al die schapen nog steeds theo aan het roepen warenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:16 schreef XoloX het volgende:
hmmm zoals ik hier een beetje opvang, zijn jullie het theo gebeuren zat (groot gelijk!!) maare,.. hier komt mijn uitdaging: verzin een nieuwe gimmic! en laat zien dat FOK! zijn stempel kan drukken op lowlands:D
Of elke andere vorm van zinloos geweld tegen die theo-roep-josti'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:28 schreef Basp1 het volgende:
De gimmick van dit jaar wordt elke theo roeper in het water te gooien![]()
goldfrappquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:
Potentiele vervangers Open Hand (gebaseerd op tourdates van de bands):
Bettie Serveert
Danko Jones
The Datsuns
Racoon
Saybia
Whitey
Dat riep ik vorig jaar ook al, maar dan niet voor FOK! maar meer uit frustratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef maniack28 het volgende:
Dan roepen we toch gewoon FOK! THEOOOO!!!!!!
Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of elke andere vorm van zinloos zinvol geweld tegen die theo-roep-josti's
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.
Het anti theo josti uitscheld team.
Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitchquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:36 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
dan weet je ook gelijk wie de FOK!kers zijn op lowlands
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:
Wat moet ik op me t-shirt zetten? Iemand ideetje?![]()
Oh man oh man... wat een verbeteringen.... Alkaline Trio ipv Fall Out Boy en nu Johnny Panic ipv Open Hand.... Johnny Panic speelt heerlijke harde muziek, luister maar eens op hun websitequote:Ook Open Hand heeft gecancelled voor Lowlands, wat voor een flinke portie paniek heeft gezorgd. Want vervanger JOHNNY PANIC bestaat uit een stel jonge honden die gevaarlijk ravotten met punk en rock 'n roll en live de ballen uit de broek spelen!
Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.quote:
Peter te Bos aka. Pete Teboskins. Die doet nog steeds de grafische vormgeving van Lowlandsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.
Nou omdat je het zo lief vraagt... alsjeblieft een link naar de registratie van hun concert in de Melkweg, op 13 juni 2005quote:
waar maak je dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitch![]()
Wacht... daar kan vast iemand een betere versie van verzinnen.![]()
Wat moet ik op me t-shirt zetten? Iemand ideetje?![]()
Het ligt aan jou. Echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.
Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
Eenschquote:
ik dacht dat je tof was..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.
Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
LAPSUS weet ik nog steeds nietquote:From Wikipedia, the free encyclopedia.
The five letters FCKGW are the first five characters of the CD key that is most commonly used with illegitimate copies of Microsoft's Windows XP operating system. Despite this key effectively being useless when installing Windows, it is regularly a symbol of geek/warez pride; some people can recite all 25 digits of the code from memory.
Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef knox_ het volgende:
[..]
ALKALINE TRIO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ga ik dan dus 2 keer in een week zien
Check http://www.purevolume.com/alkalinetrio
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelenquote:
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?quote:
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier)
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horenquote:[..]
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?Ik denk het niet.
Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast
Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen![]()
[..]
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?Ik denk het niet.
Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast
Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?
Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?
Heidenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef Camoth het volgende:
[..]
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
Dit begon eigenlijk al vorig jaar septemberquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen![]()
En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?![]()
Ik heb nooit iets toe te voegen omdat de meute hier toch alles al weetquote:Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?
Dan had je vast ook de zelfspot opgemerkt.quote:Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me![]()
Touch the screen! Touch the screen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
en waar haal je dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat kun je uitprinten (in spiegelbeeld) op strijk-papier.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
![]()
problem solvedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping
Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef XoloX het volgende:
lapsus
Een inleiding in een filosofie:
Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it![]()
kernprincipes van lapsus:Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg leef je leven alsof elke dag je laatste is als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt
en de meest belangrijkste:Fout is niet perse slecht!
ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!
er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...
waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is![]()
Nooit. Ik zal 's wat lenen. 't Is een eerste indruk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
[..]
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?
Mja, dat hadden The Stooges ook...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
zijn vrij makkelijk verkrijgbaar, maak al jaren shirts voor Lowlandsquote:
wel in spiegelbeeld dan doen he. heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!
Maar serieus vind ik het wel wat hebben
Maar toen ik op Utrecht centraal stond werd er omgeroepen of Theo Lagelanden zich wilde melden bij de balie, en dat was wel bijzonder grappig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ok, voor de 500e en laatste keer:
Op een bepaalde lowlands-editie (2003?) waren er mensen in de rij voor de poort (donderdag) hun vriend kwijt (Theo).
Door Theo te roepen dachten zij Theo terug te kunnen vinden. Sociaal als de lowlander is hielp iedereen ze een handje mee door ook Theo's naam in het rond te schallen.
Zo is "Theeeeooooo" ontstaan.
Ik vind het al vanaf het begin een zeer matige grap...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef knox_ het volgende:
3. Chello slagzin: http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/1536/15369017.html
maak de slagzin af.
quote:Je kunt zo vaak meedoen als je wilt (nieuwe slagzin per inzending) tot en met maandag 20 juni. De winnaars krijgen daarna vanzelf bericht.
Moet je hier effe kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Binnenkort ff blikjes Hertog Jan halen voor in de bus, rij en op de camping
Hopelijk is er nog ergens een leuke aanbieding!
zit je 11 (of meer) topics te zeuren dat je de line up butt vind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En die ga ik niet zienWant mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
zit je 11 (of meer) topics te zeuren dat je de line up butt vind.
Komt er eindelijk een band die je graag wil zien, laat je je voor het karretje spannen van je vriendin?![]()
![]()
Ik was van de ene kant toch wel blij vorig jaar toen ik op donderdagavond rond 19.30 uur of zo daar aankwam ook nog eerst onderweg even goed gegeten en meteen kon doorlopen, alleen ik had eigenlijk gehoopt wel even een draai en drink pauze te hebben maar er was toen geen rij meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Roellio het volgende:
Vanaf een uurtje of 2/3 's middags voor de poort is imho de beste tijd!
Jij hebt zeker niet gelezen waarom ik naar BR ga en niet naar C&C? C&C heb ik al gezien en BR vind ik ook gaaf, dus we gaan die kijken... je kan nou eenmaal niet alles.. En ik had het over dat de line-up bout was omdat ik goeie punk mistequote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
zit je 11 (of meer) topics te zeuren dat je de line up butt vind.
Komt er eindelijk een band die je graag wil zien, laat je je voor het karretje spannen van je vriendin?![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar toen ik op Utrecht centraal stond werd er omgeroepen of Theo Lagelanden zich wilde melden bij de balie, en dat was wel bijzonder grappig!
het beste kun je op vrijdag komenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef Baserunner het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst![]()
We zijn van plan donderdag te gaan maar wat is de slimste tijd om te komen? Is dat gewoon zo vroeg mogelijk en dan heel lang wachten, of beter om een uur of 9 's avonds?
Als het wachten gezellig is maakt het niet uit (mits het niet zo'n grafweer is zoals de afgelopen weken) vind ik, maarja we zullen af moeten wachten.
En dus de ecardquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef knox_ het volgende:
Voor de mensen die geen geld hebben en toch naar Lowlands willen:
1. de Essent Awards wedstrijd: http://www.essentawards.nl/essent1036.asp
knip en plak er op los tot je op een winnaar lijkt.
Ik heb het net gemillimeterd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:25 schreef GoLLeM het volgende:
Ik kom je opzoeken roellio
Jij had toch kort stekelhaar en een onderlippiercing? Of heb ik nu de verkeerde voor me?
Ik sta niet op jouw plaatje. Wel camping 3, maar dan link buiten beeld in de binnenbocht op het hoekje, hopelijk. ik neem mijn 2x3m McDonalds vlag weer mee
Ah, ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:27 schreef GoLLeM het volgende:
http://theprodigy.info/discography/official/AONO/index.shtml
niet heel consequent, maar bij beide nummers staat ze wel n keer vernoemd
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:30 schreef GoLLeM het volgende:
Neeeh, das echt wel haar stem hoor.
Luister nog maar eens een keer. Het is Juliette Lewis echt wel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.
Nee hoor. Is die vrouw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.
De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:42 schreef GoLLeM het volgende:
En nu dus hopen dat ze meezingt. Ze speelt zelf om 17:15 in de India, en The Prodigy op dezelfde dag om 22:00 in de Alpha. Wie weet
Daar was ik inderdaad ook heel pissig over toenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
Daar stond ik twee jaar geleden ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:
Waar sta JIJ! met Lowlands?
Wij hier:
[afbeelding]
Ik zeg 1 ding, het is niet vaak voorgekomen maar Soulfly --> FoR --> Chino!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.
Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
Lowlands-meet #2!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat heb ik er zin in... als ik terugkom meteen door naar Lowlands.. komt er nog een meet?
Volgens mij is dat camping 2...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef Blinker het volgende:
Ik weet nieteens op welke camping ik vorig jaar zat
Het stond recht tegenover de 24 uurs tent, dus het zou best kunnen dat het ook camping 3 was
camping 1 einde van het pad, en die vage gasten met een legertent dat is toch die groep uit Tiel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:
Waar sta JIJ! met Lowlands?
Wij hier:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:19 schreef Kletz het volgende:
ik sta donderdag morgen rond 10 uur op de dijk. Lowlands begint dan voor mij
Voor de rest sta ik vast en zeker op camping 3. (niet onder de bomen achter de wc's, maar aan de andere kant van de sloot.
Heb gehoord dat het lang niet uitverkocht is, kan iemand dit bevestigen?
Ik ook, althans één daarvanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:21 schreef GoLLeM het volgende:
Tot op de dijk, ik denk dat wij er weer rond 12 uur staan
Ik draag mijn avatar als t-shirt, zwaai maar ff
kijk, das altijd mooi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef Luni het volgende:
www.weeronline.nl
Vanaf dinsdag zijn er meerdere aanwijzingen dat de zomer nogmaals probeert te herstellen. Dit heeft te maken met een opbouwend hogedrukgebied ten westen van ons land. Mogelijk resulteert dat in bestendiger zomerweer, met meer zon en hogere middagtemperaturen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef Luni het volgende:
www.weeronline.nl
Vanaf dinsdag zijn er meerdere aanwijzingen dat de zomer nogmaals probeert te herstellen. Dit heeft te maken met een opbouwend hogedrukgebied ten westen van ons land. Mogelijk resulteert dat in bestendiger zomerweer, met meer zon en hogere middagtemperaturen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef Luni het volgende:
www.weeronline.nl
3 uur aanwezig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef BeRightBack het volgende:
wat is de meest gunstige tijd om donderdag aan te komen op het lowlands terrein, en je ook nog een leuke plek op een camping hebt?
6 uur!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
hoe lang moet je dan evengoed wachten?
hoe laat gaan de poorten open?
Bedankt, maar laten we niet te vroeg juichen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef Kletz het volgende:
Luni maakt mijn dag weer helemaal goed!!!
Het begint toch vrijdag pas, is het normaal om donderdag al aan te komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef BeRightBack het volgende:
wat is de meest gunstige tijd om donderdag aan te komen op het lowlands terrein, en je ook nog een leuke plek op een camping hebt?
Is wel zo handig als je een normale plaats op een camping wil. En bovendien, hoe meer dagen lowlands hoe meer plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Het begint toch vrijdag pas, is het normaal om donderdag al aan te komen?
Zondag middag 3 uur beginnen er wel weer wat plaatsjes vrij te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef XoloX het volgende:
als je om 3 uur aankomt heb je totaal geen keus waar je je tent neer kan zetten, en kan je maar het beste op je bierkratje gaan zitten!
i din't lie did i?:P
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
Donderdag 18 augustus tot en met zondag 21 augustus 2005:
Geregeld zon, overwegend droog en middagtemperaturen rond 24 graden.
kom maar op vrijdag da's t leukstequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef BeRightBack het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:19 schreef super-muffin het volgende:
Ik pak de eerste pendel bus. Hoelaat gaat die vanaf Lelystad?
Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gekquote:TREIN
Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!); vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein. Busdienstregeling: dagelijks 08.00 - 23.00 uur, maandag 08.00 - 12.00 uur. Op donderdagavond beperkt vanaf 18.00 uur.
Jaaaa, Bettie Serveert, Racoon EN SAybia please.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:
Potentiele vervangers Open Hand (gebaseerd op tourdates van de bands):
Bettie Serveert
Danko Jones
The Datsuns
Racoon
Saybia
Whitey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |