abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29517343
Aftelklok!

Voorgaande delen:

A Camping Flight 2 lowlands 2005
A Campingflight to Lowlands 2005, deel 2
A Camping Flight To Lowlands 2005, deel 3
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 4
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, deel 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part X!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part XI
Kampeervlucht naar Lowlands Paradise nummertje 12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 13
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 14

Het pareltje: De elende van Lowlands

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandsite[/url, [url=www.festivalinfo.nl]Festivalinfo en Graz in de gaten

Voorlopige programma vrijdag:

Voorlopige programma zaterdag:

Voorlopige programma zondag:

WAAR EN WANNEER VINDT LOWLANDS 2005 PLAATS?
Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus 2005 op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.

WAAR ZIJN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005 TE KOOP?
Kaarten zijn verkrijgbaar via de 151 grotere postkantoren, Ticketservice 0900-300.1250 (45 ct.p.m.), [url=http://www.ticketservice.nl]www.ticketservice.nl[/url], 33 GWK-Stationskantoren, 12 grotere VVV kantoren en de bekende voorverkoopadressen De kaartverkoop is gestart op zaterdag 5 februari jl.
Belgen kopen hun ticket via de FNAC-winkels in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, via Ticket FNAC 0900-00600 (45 ct. p.m.) of www.fnac.be.

WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005?
115 euro (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren en pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 133 euro (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2005 met uitzondering van donderdag 18 augustus).

IK KAN EEN KAARTJE VAN EEN VRIEND KOPEN; HOE WEET IK OF DAT VALS IS OF NIET?
Die garantie heb je alleen als je een kaartje koopt via een erkend voorverkoopadres. Met een vals kaartje heb je géén toegang tot Lowlands. Kijk ook uit met het kopen van kaarten op het internet, anders dan bij www.ticketservice.nl!

IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT MAAR KAN NIET KOMEN (OM WAT VOOR REDEN DAN OOK); KRIJG IK DAN MIJN GELD TERUG?
Nee. Reeds gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je je ticket bij www.ticketservice.nl koopt, kan je wel een annuleringsverzekering nemen om je te beschermen tegen onverwachte tegenslagen zoals onvoorziene ziekenhuisopname, zwangerschapscomplicaties, ongevallen...

KAN IK OOK ÉÉN DAG KOMEN, OF TWEE, EN WAT KOST DAT DAN?
Lowlands is een driedaags kampeerfestival, dus verkopen we alleen driedagenkaarten. Je kúnt wel alleen één of twee dagen komen, maar je moet dan wel het volle pond betalen.

HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!

WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 19 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.

WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18.00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sinds vorig jaar sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18.00 uur naar Biddinghuizen!

IK KAN PAS VRIJDAGAVOND / ZATERDAG / ZONDAG KOMEN; KAN DAT DAN NOG?
Ja hoor. Er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.

KAN IK TUSSENDOOR NAAR HUIS TOE?
Ja dat kan. Mits je het polsbandje onbeschadigd om je pols laat. Je kunt dus ook thuis slapen als je dat zou willen. De pendelbussen blijven gedurende het hele festival rijden.

WIJ KOMEN MET EEN GROEP; KUNNEN WE DAN AL EERDER EEN GROOT STUK TERREIN RESERVEREN?

Nee, dat kan niet. Iedereen is op hetzelfde tijdstip welkom op de camping.

MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?

Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen mag wel overgegoten worden in plastic bekers.

IS HET TREINKAARTJE INBEGREPEN BIJ DE PRIJS VAN HET LOWLANDSTICKET?
Nee. Het treinkaartje moet je zelf nog kopen.

OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.

WAT KOST DE PENDELBUS?
De prijs van de pendelbus is bij de ticketprijs inbegrepen. Mensen met een geldig Lowlandsticket mogen dus voor niets mee.

KOST PARKEREN IETS?
Nee, parkeren kost niets extra. Het parkeren is net als de pendelbussen- inbegrepen in de ticketprijs.

ZIJN DE PARKEERPLAATSEN BEWAAKT?
Ze worden net zo bewaakt als de rest van het terrein. Dat betekent niet dat het verstandig is om waardevolle spullen in je auto te laten liggen. Overigens is het parkeren van je auto volledig voor eigen risico.

IK WORD MET DE AUTO GEBRACHT, KAN DAT?
Ja, dat kan. Laat de chauffeur naar Flevoland rijden. Volg dan de borden 'Walibi World' en daarna de borden 'Lowlands'. Voor het afzetten volg je daarna de borden 'Kiss 'N Ride Wegbrengen/Ophalen'. Omdat de wegen rond het terrein smal zijn, is het niet toegestaan (en ook nog eens levensgevaarlijk) om je aan de kant van de openbare weg te laten afzetten. Let op: de politie controleert hierop! Op de 'Kiss 'N Ride'-parking worden flyers uitgedeeld met daarop de spelregels voor het ophalen. Als je wegbrengchauffeur je ook weer ophaalt, zorg dan dat je de Kiss 'N Ride-flyer aan deze persoon meegeeft.

MAG IK MET MIJN CAMPER OF CARAVAN KOMEN?
Ja, dat mag, op voorwaarde dat je een Camper Camping-ticket hebt aangeschaft en je niet met een voor de gelegenheid omgebouwd busje komt. Alleen officieel als camper/caravan/vouwwagen geregistreerde voertuigen worden geaccepteerd. Dus ook je omgebouwde busje moet door de RDW als camper zijn geregistreerd. We hebben een speciale campercamping. Volg de normale autoroute en de aanwijzingen van de Lowlandsorganisatie. Je komt dan vanzelf op de campercamping terecht. Realiseer je wel dat er geen elektriciteit is en dat je geen aggregaten en geluidsinstallaties mee mag nemen in verband met geluidsoverlast.
Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers/caravans/vouwwagens zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

HOE WERKT HET CAMPER CAMPING-TICKET?
Je hebt recht op een standplaats van 30 m² groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niet bij je caravan). Je camper/caravan/vouwwagen kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan/vouwwagen maximaal 1 (voor)tent op te stellen. Is 30 m² te klein voor jouw camper/caravan/vouwwagen? Dan dien je een tweede of derde Camper Camping-ticket te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de standplaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan/vouwwagen overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de camper/caravan/vouwwagen wel over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.

WAT KOST DAT CAMPER CAMPING-TICKET EN HOE KOM IK ER AAN?
Een Camper Camping-ticket kost 25 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal Camper Camping-tickets beschikbaar en de verkoop ervan stopt op zaterdag 6 augustus 2005!!!

WAAROM HEBBEN JULLIE DAT CAMPER CAMPING-TICKET INGEVOERD?
De afgelopen twee jaar is het aantal campers/caravans/vouwwagens op Lowlands enorm toegenomen. Daarnaast neemt de campercamping relatief gezien veel meer ruimte in dan de tentencampings en zorgt het voor een veel grotere druk op de organisatie (toezicht, personeel, voorzieningen, etc.) in verhouding tot het aantal mensen dat er overnacht. Ook werden de afgelopen jaar steeds vaker hele tentenkampen opgesteld rondom caravans en campers, waardoor de campercamping zijn specifieke functie dreigde te verliezen.

KOMEN ER DAN EXTRA VOORZIENINGEN OP DE CAMPER CAMPING?
Er zal een toiletblok op de campercamping geplaatst worden. Verder zullen de douches dit jaar dichter bij de campercamping te vinden zijn.

IK KOM MET DE MOTOR: HOE WERKT DAT DAN?
Wie met de motor komt, heeft de keuze:
Koop je een Camper Camping-ticket, dan geeft dat recht op een plek voor je motor + 2 tentjes OF 2 motoren + 1 tentje op de campercamping.
Koop je géén Camper Camping-ticket, dan kun je je motor parkeren op de motorenparking en gewoon op een van de tentencampings verblijven. In dat geval kampeer je dus niet naast je motor. De speciale motorenparking ligt vlakbij de hoofdentree. Om deze parking te bereiken volg je de aanwijzingen van de organisatie.

MAG JE EEN HAMER MEENEMEN VOOR JE HARINGEN?
Alleen kleine hamers of rubberen hamers zijn toegestaan, mokers niet.

IK WIL BARBECUEN, MAG DAT?
Open vuur is te allen tijde verboden op het gehele Lowlandsterrein. Op de camping hoef je met een kleine wegwerpbarbecue geen problemen te verwachten, maar kolenbarbecues zijn verboden. Op last van de brandweer of iemand van de Lowlandsorganisatie ben je verplicht de barbecue te doven.

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

GELDEN ER SPECIALE REGELS OP DE CAMPER / CARAVANCAMPING?
Nee; voor deze camping gelden dezelfde regels als voor de overige campings. Glas, open vuur, aggregaten en geluidsinstallaties zijn dus ook hier verboden, en ook hier is geen elektriciteit.

MAG IK EEN AGGREGAAT MEENEMEN?
Nee, dit is in verband met geluidsoverlast verboden. Ook geluidsinstallaties zijn niet toegestaan.

HEBBEN JULLIE STROOM EN WATER OP DE CAMPERCAMPING?
Respectievelijk nee en ja. We hebben geen stroomaansluitingen op de campings, maar wel water en warme douches. Die vind je in de badhuizen.

WAAR KAN IK TERECHT MET VERLOREN OF GEVONDEN VOORWERPEN?
Bij de politiepost of bij een van de infobalies.

KAN IK ERGENS MIJN MOBIELE TELEFOON OPLADEN?
Ja, bij de Orange-stand zijn voldoende mogelijkheden om je mobieltje weer van energie te voorzien.

KUN JE OOK PINNEN OP HET TERREIN?
Ja

Uit Da hopman's administratie
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko

Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_29517390
Hier verder met ouwehoeren

Hoogtepunten van het afgelopen topic:

http://www.helikopterman.nl
quote:
Lowlands let op de 'kleintjes'

DELFT (ANP) - Bezoekers onder de zestien jaar kunnen zich op het
festival Lowlands niet tegoed doen aan alcohol, laat organisator
Mojo maandag weten. Zij krijgen een ander polsbandje dan de
festivalgangers van zestien jaar en ouder, zodat hun drankgebruik
kan worden gecontroleerd.
De Voedsel en Waren Autoriteit voert de hele zomer controles uit
in de horeca en op festivals op het schenken van alcohol aan
jongeren. Lowlands-bezoekers moeten naast hun kaartje een geldig
legitimatiebewijs tonen om toegang te krijgen tot het driedaagse
evenement. Wie zich niet kan legitimeren, krijgt automatisch een
-16 polsbandje.

Het is de eerste keer dat met twee verschillende bandjes wordt
gewerkt. Volgens de organisatie was de afgelopen jaren iets minder
dan 2 procent van de bezoekers het festival in Biddinghuizen (19,
20 en 21 augustus) jonger dan zestien jaar.
quote:
je mag voor eigen gebruik meenemen, dwz dus 5 gram per dag, dus een gram of 15 a 20 mag je meenemen. Meer wordt beschouwd als handel en wordt dus in beslag genomen, aldus het beveiligingspersoneel
quote:
De voorgaande jaren was lowlands of niet uitverkocht of pas ergens in de laatste week ofzo uitverkocht. Eigenlijk kon je de laatste jaren zeker nog altijd wel aan kaartjes komen, begin augustus.

Oh ja... !!! en Fall Out Boy komen niet

[ Bericht 47% gewijzigd door Captain_Redbeard op 09-08-2005 11:43:51 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_29517439
Hoi Cap
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29517569
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi Cap
Hoi Sack

Ik haal m'n kaartje pas op het laatste moment, even kijken hoe fit ik terugkom van een korte vakantie.

Heb vandaag mijn tent alvast eens uitgezet in de garage, die was vorig jaar in de haast terug in de zak gestopt. Stonk echt gruwelijk , ook een paar kleine schimmelplekjes en zo, maar nu staat-ie te luchten
Lelijke @@p!
pi_29517587
Ik heb een nieuw luchtbed gekocht. Nu stinkt heel mijn kamer naar fietsenwinkel. Zo'n vieze rubber lucht
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29517709
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb een nieuw luchtbed gekocht. Nu stinkt heel mijn kamer naar fietsenwinkel. Zo'n vieze rubber lucht

Textielspray

en je schijnt ook dure merken te hebben enzo... maar het helpt wel voor je tent, dus waarschijnlijk ook wel voor luchtbedden. Of het tegen die zweetvoeten van je helpt weet ik niet
Lelijke @@p!
pi_29517710
Het begint op te schieten....................................
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:17:10 #9
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29517761
Nog heel effies!!!! Nog nog.... 9 dagen, 12 uur en 43 minuten.... dan is het donderdagavond 12 uur, dus eigenlijk moet er 12 uur af Want Lowlands begint om 12 uur in de trein
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29517805
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:17 schreef maniack28 het volgende:
Nog heel effies!!!! Nog nog.... 9 dagen, 12 uur en 43 minuten.... dan is het donderdagavond 12 uur, dus eigenlijk moet er 12 uur af Want Lowlands begint om 12 uur in de trein
En zaterdag coheed
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:25:16 #11
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29517912
KRIEBELS
pi_29518265
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:06:03 #13
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29518452
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:19 schreef knox_ het volgende:

[..]

En zaterdag coheed
En die ga ik niet zien Want mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien.... En dat is net afgelopen als C&C begint.... en van Alpha naar India is wel een kwartier lopen... dus En daarna overlapt het met Nightwish of Nine Black Alps, dus ik denk dat ik niet ga kijken, tenzij Bad Religion kut is.... Ik heb ze overigens al een keer gezien, maar toen was het waardeloos. Dat was op Groezrock en toen speelde ze 5 nieuwe nummers die niemand kende, de oude nummers speelde ze langzamer en Claudio had steeds last van zijn hand (rsi ofzo ). Was ook hun eerst optreden in 6 maanden, maar wel een beetje jammer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29518454
Dat betekent... dat... betekent... nog 6 dagen werken

Das eigenlijk nog best kut

Donderdag tóch naar !!!

Nog steeds geen Kaizers Orchestra bevestigd

Ik weet niet of ik moet of moet

http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:07:14 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29518472
Ik heb er echt totaal geen zin in! Altijd weer dat Lowlands gezeik, lange rijen, zware tas, te veel wiet en het is altijd zo'n verplichting! BAH!

Yeah right!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:08:41 #16
116015 SicSicSics
pi_29518488
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef StofjeB het volgende:
Dat betekent... dat... betekent... nog 6 dagen werken

Das eigenlijk nog best kut

Donderdag tóch naar !!!

Nog steeds geen Kaizers Orchestra bevestigd

Ik weet niet of ik moet of moet

Kaizers Orchestra komt binnen kort (september geloof ik) spelen in de Tivoli Utrecht! (aanrader)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_29518505
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En die ga ik niet zien Want mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien.... En dat is net afgelopen als C&C begint.... en van Alpha naar India is wel een kwartier lopen... dus En daarna overlapt het met Nightwish of Nine Black Alps, dus ik denk dat ik niet ga kijken, tenzij Bad Religion kut is.... Ik heb ze overigens al een keer gezien, maar toen was het waardeloos. Dat was op Groezrock en toen speelde ze 5 nieuwe nummers die niemand kende, de oude nummers speelde ze langzamer en Claudio had steeds last van zijn hand (rsi ofzo ). Was ook hun eerst optreden in 6 maanden, maar wel een beetje jammer
Ik snap nooit zo goed dat je dan niet je eigen gang gaat. Tuurlijk, het meeste zal je samen bekijken, maar om nou met tegenzin bij een band te gaan staan, terwijl tegelijkertijd iets bezig is wat meer jouw smaak is, ga je daar toch naar toe . Dat uurtje gescheiden is toch geen ramp.

Het lijkt hier fokking R&P wel
pi_29518518
quote:

[..]

Op de live dvd zijn ze behoorlijk vet Dus ik denk wel dat het een vette show wordt

Bad Religion is trouwens ook echt de moeite waard om te gaan kijken, geweldige show geven die gasten weg Maar die heb ik al eens gezien dus coheed gaat voor deze keer

Verder ga ik trouwens ook gewoon mn eigen gang, en dat doen mn vrienden ook. Af en toe zien we elkaar wel eens ergens en 's avonds chillen we met elkaar en thats it
pi_29518581
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kaizers Orchestra komt binnen kort (september geloof ik) spelen in de Tivoli Utrecht! (aanrader)
Kaarten in de pocket. Twijfel nog of ik óók naar De Melkweg zal gaan, maar Tivoli is binnen. Maar vorig jaar op Pukkelpop, ramvolle tent bij Kaizers Orchestra, hoogtepunt van het festival. Tivoli duurt nog zooooo lang .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:16:42 #20
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29518597
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:10 schreef StofjeB het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed dat je dan niet je eigen gang gaat. Tuurlijk, het meeste zal je samen bekijken, maar om nou met tegenzin bij een band te gaan staan, terwijl tegelijkertijd iets bezig is wat meer jouw smaak is, ga je daar toch naar toe . Dat uurtje gescheiden is toch geen ramp.

Het lijkt hier fokking R&P wel
Ja, maar ik vind Bad Religion ook wel gaaf en C&C hebben we al een keer gezien, dan is de keuze makkelijk toch? Maar toch wel jammer... mjah... keuzes moeten gemaakt worden he
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:18:37 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29518627
Yeah donderdag 18 Augustus om 10:00 uur bij de bus en bier zuipen

Om 12:00 uur vertrekken we dan naar Lowlands
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:19:09 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29518632
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:11 schreef knox_ het volgende:

[..]

Op de live dvd zijn ze behoorlijk vet Dus ik denk wel dat het een vette show wordt

Bad Religion is trouwens ook echt de moeite waard om te gaan kijken, geweldige show geven die gasten weg Maar die heb ik al eens gezien dus coheed gaat voor deze keer

Verder ga ik trouwens ook gewoon mn eigen gang, en dat doen mn vrienden ook. Af en toe zien we elkaar wel eens ergens en 's avonds chillen we met elkaar en thats it
Vrienden gaan ook hun eigen gang hier.... maar vriendin is wat anders he Bovendien willen we altijd hetzelfde zien, omdat we van dezelfde muziek houden, maar dit komt nu eenmaal zo uit...

Live DVD is idd fucking goed... maar geloof me, op Groezrock vielen ze tegen. Probeer er niet teveel van te verwachten, kan het alleen maar meevallen Overigens ook dom, je gaat niet 5 nieuwe nummers spelen die niemand kent op een festival...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:49:23 #23
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29519613
Ik zal er zeker ook zijn met mijn vriendin bij Bad Religion
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:36:19 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29520972
* rubbereend heeft er zin in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29521325
plaatst gewoon een tvp
pi_29522502
Ik kan niet wachten... !!!!
pi_29522550
mochten jullie mensen zien met een LAPSUS polo... geef een fok gil
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_29522570
Wow ik kan nog steeds niet geloven dat ik weer eens een kaartje gekocht heb...

En het weer is nu al zo lang kut, dat moet wel goed gaan komen met lowlands...
...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:20:52 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522807
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:59 schreef Kos het volgende:
Wow ik kan nog steeds niet geloven dat ik weer eens een kaartje gekocht heb...

En het weer is nu al zo lang kut, dat moet wel goed gaan komen met lowlands...
neuh sowieso regen op Lowlands
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29522932
Ik ga woensdagavond al voorzuipen in de kroeg!

Niet teveel...
pi_29523623
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

neuh sowieso regen op Lowlands
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
...
pi_29523927
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:

[..]

Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
Hehe... dat zou echt perfect zijn!
pi_29523940
Marco Verhoef voor president
pi_29523995
Gelukkig vind veel in tenten plaats! Beter dan Pinkpop dit jaar!
Weer of geen weer ik vermaak me wel!
pi_29524507
Zooo... maar weer eens een kaartje aangeschaft.

En wie dit jaar Theo roept krijgt een dreun
pi_29524779
Nog een keertje pimpen met mijn nieuwe festivalstereo.

Toch mis ik die oude... Vol met stickers, krassen, bier, modder en jarenlange survivalervaring op de lowlandscamping.

Ik heb 'm ondaks het feit dat 'ie kapot is wél bewaard.
pi_29524833
Its official

Fotootje van vorig jaar:

Je ziet het niet zo goed, maar hijs inclusief LL girly
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:31:21 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29524981
Mag ik mijn teddybeer ook meenemen?
pi_29525133
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef peaceman het volgende:
Mag ik mijn teddybeer ook meenemen?
Bij deze heb je toestemming
pi_29525250
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja... !!! en Fall Out Boy komen niet
die zijn uitgevallen inderdaad.
pi_29525294
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef super-muffin het volgende:

[..]

die zijn uitgevallen inderdaad.
Toepasselijke naam ook: Fall Out Boy
pi_29525384
* Roellio Ook pimpt met kaartje!

pi_29525629
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
* Roellio Ook pimpt met kaartje!

[afbeelding]
Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...
pi_29525658
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...

pi_29525720

* knox_ had er al eens mee gepimpt
pi_29525735
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat bier mogen ze daar wel aan de speciale bierenbar verkopen, of is die er niet meer?
pi_29526290
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat bier mogen ze daar wel aan de speciale bierenbar verkopen, of is die er niet meer?
De speciaalbieren-bar is weg.

Wel hebben we sinds vorig jaar het Grolsch beugelcafé, waar je wél bier mét alcohol kunt kopen!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:08:54 #48
124873 Democratist
Ik denk ook voor jou
pi_29526535
ook maar weer ff tussendoor...
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.
Arm van boven naar beneden in het gips.

Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
Ik geloof in iets anders, ...
Vraag mij naar mijn mening en ik zal je verbazen!?
pi_29526639
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.

Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
Jawel hoor.

Tsja.. je kunt niet vooraan staan in de drukte volgens mij. Maar verder is 't volgens mij prima te doen.
Houd er wel rekening mee dat het kan regenen tijdens Lowlands.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:11:52 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29527694
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:

[..]

ach t regent al 5 jaar op lowlands, mooi weer kan best en dan zul ej zien dat zondag de hemel open gaat en t gaat hozen. Ik heb de hoop op een droge Lowlands allang opgegeven
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:

ja hoor, vorig jaar hebben we met iemand rondgelopen met de arm uit de kom, best te doen, je kan alleen niet vooraan staan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29528484
en als we nau collectief: let the sun shine, gaan zingen?? of zou dat dee weergode afpissen?
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:24:45 #52
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29529858
Ben erg benieuwd wat het weer gaat worden op Lowlands maar vrees uiteraard voor het ergste!
pi_29529877
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:02 schreef Camoth het volgende:
Zooo... maar weer eens een kaartje aangeschaft.

En wie dit jaar Theo roept krijgt een dreun
Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?
pi_29530599
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef TheTh1ng het volgende:

[..]

Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?
Ok, voor de 500e en laatste keer:

Op een bepaalde lowlands-editie (2003?) waren er mensen in de rij voor de poort (donderdag) hun vriend kwijt (Theo).

Door Theo te roepen dachten zij Theo terug te kunnen vinden. Sociaal als de lowlander is hielp iedereen ze een handje mee door ook Theo's naam in het rond te schallen.

Zo is "Theeeeooooo" ontstaan.

Ik vind het al vanaf het begin een zeer matige grap...
pi_29530789
Ah, zo'n vermoeden had ik al dat het al 1000x gevraagd was.. maar ok..
Bedankt voor de uitleg!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:28:05 #56
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29536222
Volgens mij is het van Lowlands 2004. Ik hoorde vorig jaar iig ook veel mensen Theoooooooo roepen. Blijft leuk

Kan ook van 2003 en 2004 gweest zijn...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:32:35 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29537189
2003 was het oook.... maar 2004 was het erger
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:41:53 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29537307
Open Hand gecancelled voor Pukkelpop en gezien de tourdates op hun site zullen ze ook wel niet naar Lowlands komen:

Fri. 8/19/05
MYRTLE BEACH, SC // House of Blues

Sat. 8/20/05
ORLANDO, FL // House of Blues

Sun. 8/21/05
JACKSONVILLE, FL // Crazy Horse @ Bourbon St. Station
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:11:26 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29537560
Vervanger van Fall Out Boy is Alkaline Trio:

Slecht nieuws: Fall Out Boy heeft zijn naam helaas waargemaakt door hun optreden op Lowlands te annuleren. Goed nieuws: de vervangers zijn niet misselijk, want ALKALINE TRIO zal de punkspirit op de Charlie hoog houden!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:19:44 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29537619
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:11 schreef maniack28 het volgende:
Vervanger van Fall Out Boy is Alkaline Trio:

Slecht nieuws: Fall Out Boy heeft zijn naam helaas waargemaakt door hun optreden op Lowlands te annuleren. Goed nieuws: de vervangers zijn niet misselijk, want ALKALINE TRIO zal de punkspirit op de Charlie hoog houden!
Nog nooit van gehoord
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:26:45 #61
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29537690
Maar het klinkt wel cool
pi_29537696
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:19 schreef Blinker het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord
ALKALINE TRIO
Die ga ik dan dus 2 keer in een week zien

Check http://www.purevolume.com/alkalinetrio
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:55:25 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29537935
Potentiele vervangers Open Hand (gebaseerd op tourdates van de bands):

Bettie Serveert
Danko Jones
The Datsuns
Racoon
Saybia
Whitey

[ Bericht 4% gewijzigd door maniack28 op 10-08-2005 13:03:06 ]
pi_29538135
hmmm zoals ik hier een beetje opvang, zijn jullie het theo gebeuren zat (groot gelijk!!) maare,.. hier komt mijn uitdaging: verzin een nieuwe gimmic! en laat zien dat FOK! zijn stempel kan drukken op lowlands:D
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:26:10 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29538227
Dan roepen we toch gewoon FOK! THEOOOO!!!!!!
pi_29538244
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:16 schreef XoloX het volgende:
hmmm zoals ik hier een beetje opvang, zijn jullie het theo gebeuren zat (groot gelijk!!) maare,.. hier komt mijn uitdaging: verzin een nieuwe gimmic! en laat zien dat FOK! zijn stempel kan drukken op lowlands:D
Gimmicks ontstaan uit het niets en zijn eigenlijk alleen leuk op het moment dat het ontstaat. Daarom was het vorig jaar al diep triest dat al die schapen nog steeds theo aan het roepen waren

De gimmick van dit jaar wordt elke theo roeper in het water te gooien
pi_29538324
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:28 schreef Basp1 het volgende:
De gimmick van dit jaar wordt elke theo roeper in het water te gooien
Of elke andere vorm van zinloos geweld tegen die theo-roep-josti's
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 13:38:37 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29538336
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:

Bettie Serveert
Danko Jones
The Datsuns
Racoon
Saybia
Whitey

goldfrapp
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:41:20 #69
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29538358
Ja kan ook idd, Goldfrapp
pi_29538747
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef maniack28 het volgende:
Dan roepen we toch gewoon FOK! THEOOOO!!!!!!
Dat riep ik vorig jaar ook al, maar dan niet voor FOK! maar meer uit frustratie.
pi_29538770
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Of elke andere vorm van zinloos zinvol geweld tegen die theo-roep-josti's
Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.

Het anti theo josti uitscheld team.
pi_29538812
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.

Het anti theo josti uitscheld team.

dan weet je ook gelijk wie de FOK!kers zijn op lowlands
pi_29538846
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:36 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

dan weet je ook gelijk wie de FOK!kers zijn op lowlands
Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitch

Wacht... daar kan vast iemand een betere versie van verzinnen.

Wat moet ik op me t-shirt zetten? Iemand ideetje?
pi_29539121
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:

pi_29539206
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef Roellio het volgende:

[..]

[afbeelding]

Maar daaraan kun je niet zien dat ik anti-theo en fok!trutje ben
pi_29539321
pi_29539402
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:30 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
Lama, ik ga toch voor mijn eigen ingeving denk ik

Lekker geslapen trouwens?
pi_29539581
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:37 schreef Camoth het volgende:

Lekker geslapen trouwens?
Uitstekend

U ook?
pi_29539651
Voorproefje voor donderdag!

Holy Ground - De poort!

woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:23 #80
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29539652
quote:
Ook Open Hand heeft gecancelled voor Lowlands, wat voor een flinke portie paniek heeft gezorgd. Want vervanger JOHNNY PANIC bestaat uit een stel jonge honden die gevaarlijk ravotten met punk en rock 'n roll en live de ballen uit de broek spelen!
Oh man oh man... wat een verbeteringen.... Alkaline Trio ipv Fall Out Boy en nu Johnny Panic ipv Open Hand.... Johnny Panic speelt heerlijke harde muziek, luister maar eens op hun website Mooi opwarmertje voor Social Distortion
pi_29539671
Ik wil verdomme Open hand!
pi_29539690
quote:

[..]

[afbeelding]
Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.
pi_29539775
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.
Peter te Bos aka. Pete Teboskins. Die doet nog steeds de grafische vormgeving van Lowlands
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:18:06 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29539804
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:07 schreef Roellio het volgende:
Ik wil verdomme Open hand!
Nou omdat je het zo lief vraagt... alsjeblieft een link naar de registratie van hun concert in de Melkweg, op 13 juni 2005 Moet je ff naar beneden scrollen. Overigens staan er een hele hoop optredens op, o.a. ook Athlete en Death From Above 1979 Veel plezier ermee

www.fabchannel.com
pi_29539841
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:

[..]

Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitch

Wacht... daar kan vast iemand een betere versie van verzinnen.

waar maak je dat dan?
pi_29540079
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

waar maak je dat dan?
Dat kun je uitprinten (in spiegelbeeld) op strijk-papier.
pi_29540331
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

waar maak je dat dan?
Was vorig jaar zo'n standje op LL, maar waar precies weet ik niet meer
pi_29540487
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.

Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
pi_29540638
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.

Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
Het ligt aan jou. Echt.
pi_29540662
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef Camoth het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. Echt.
Eensch
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:12:54 #91
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29540737
De voorpret bij Lowlands hoort er ook gewoon bij
pi_29540765
quote:

[..]

[afbeelding]
Harry de Helicopterman!
pi_29540841
Ik baal nog steeds dat ik vrijdag ochtend moet werken, heb hemel en aarde bewogen om
vrijdag nog vrij te kunnen krijgen maar zonder resultaat! Ga donderdag wel vast mijn tentje
opzetten en polsbandje halen, kan ik vrijdag in één keer doorlopen!
pi_29540937
wat er op je shirt moet.... LAPSUS! ook al loop je dan het risico om door onze ballotage commisie het verzoek te krijgen om hem meteen weer uit te trekken
pi_29541003
WTF is een LAPSUS?

Ik zag nog een kewl shirt in de Large staan met de tekst 'I'm no tourist, I live here!'
pi_29541138
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

ik dacht dat je tof was..
underground forever baby
pi_29541160
Maak een shirt met:

FCKGW

weet je direct wie de tweakers in je omgeving zijn..
underground forever baby
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:36:01 #98
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29541215
LAPSUS
FCKGW
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:39:25 #99
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29541292
FCKGW
quote:
From Wikipedia, the free encyclopedia.
The five letters FCKGW are the first five characters of the CD key that is most commonly used with illegitimate copies of Microsoft's Windows XP operating system. Despite this key effectively being useless when installing Windows, it is regularly a symbol of geek/warez pride; some people can recite all 25 digits of the code from memory.
LAPSUS weet ik nog steeds niet
pi_29541418
RHQQ2
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29541441
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef knox_ het volgende:

[..]

ALKALINE TRIO
Die ga ik dan dus 2 keer in een week zien

Check http://www.purevolume.com/alkalinetrio
Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier )
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29541699
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef Laton het volgende:

[..]

ik dacht dat je tof was..
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef Camoth het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. Echt.
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet. Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
pi_29541718
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier )
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?

Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
pi_29541776
quote:
[..]

Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet. Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen

En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?
Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?

Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me
pi_29541925
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen
[..]

Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?

Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
pi_29542004
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?

Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk

woensdag 10 augustus 2005 @ 18:14:19 #108
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29542021
quote:

[..]

!
* coz heeft nog geen kaartje
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29542029
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef Camoth het volgende:

[..]

Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk

Heiden
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:15:00 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29542035
quote:

[..]

Hallelujah!
pi_29542099
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:03 schreef Camoth het volgende:

[..]

Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen

En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?
Dit begon eigenlijk al vorig jaar september
quote:
Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?
Ik heb nooit iets toe te voegen omdat de meute hier toch alles al weet Ik peilde alleen soms of het nog niet uitverkocht was. Tja, en dan zag je ze weer stuiteren he...
quote:
Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me
Dan had je vast ook de zelfspot opgemerkt.
pi_29542101
quote:

[..]

Touch the screen! Touch the screen!
pi_29542114
lapsus

Een inleiding in een filosofie:

Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it

kernprincipes van lapsus:

• Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg

• leef je leven alsof elke dag je laatste is

• als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt

en de meest belangrijkste:

• Fout is niet perse slecht!

ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!

er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...

waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
    precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is
  • Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
    pi_29542135
    quote:

[..]

ik geloof eigenlijk in een roze kinderpop zonder ruggegraad

Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping En ik mis dus een feestje of twintig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Toffe_Ellende op 10-08-2005 18:32:09 ]
    pi_29542433
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat kun je uitprinten (in spiegelbeeld) op strijk-papier.
    en waar haal je dat dan?
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:36:40 #116
    90061 coz
    pi_29542514
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet.
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping
    problem solved
    pi_29542536
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

en waar haal je dat dan?
    HEMA
    pi_29542619
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Camoth het volgende:

[..]

HEMA
    dankje
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:58:09 #119
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29542958
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef XoloX het volgende:
    lapsus

Een inleiding in een filosofie:

Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it

kernprincipes van lapsus:

• Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg

• leef je leven alsof elke dag je laatste is

• als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt

en de meest belangrijkste:

• Fout is niet perse slecht!

ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!

er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...

waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
    precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is
  • Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!

Maar serieus vind ik het wel wat hebben
    pi_29543801
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:

[..]

Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?
    Nooit. Ik zal 's wat lenen. 't Is een eerste indruk.
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
    Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
    Mja, dat hadden The Stooges ook...
    pi_29547751
    Het is weer bijna zover, ik heb echt super zin in!!!!

Er zijn trouwens kaartjes te winnen voor Lowlands en voor een backstage concert van de Kaiser Chiefs. Je moet een ecard ofzo doorsturen op http://www.jimmyalter.nl/ecard. Kreeg het in mijn mailbox van een vriend.

Het was wel ff sparen maar ik heb mijn kaartjes al , dus ga jullie gang!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 23:08:56 #122
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29548932
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Camoth het volgende:

[..]

HEMA
    zijn vrij makkelijk verkrijgbaar, maak al jaren shirts voor Lowlands
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_29550509
    Deze week weer eens in de vlaggenmast van het plaatselijke gemeentehuis
    klimmen om een mooie vlag mee te kunnen nemen naar Lowlands!
    pi_29551855
    pi_29553080
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Blinker het volgende:

[..]

Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!

Maar serieus vind ik het wel wat hebben
    wel in spiegelbeeld dan doen he. heb je er zelf ook nog wat aan
    pi_29553819
    Is er hier misschien iemand die kaartjes heeft gewonnen voor lowlands.
    Wil namelijk weten of die er het zelfde uit zien als kaarten van de ticketservice.
    Er worden namelijk nogal wat gewonnen kaartjes aangeboden op marktplaats.
    I think i've gone insane , i can't remember my own name.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 10:03:41 #127
    116015 SicSicSics
    pi_29554875
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ok, voor de 500e en laatste keer:

Op een bepaalde lowlands-editie (2003?) waren er mensen in de rij voor de poort (donderdag) hun vriend kwijt (Theo).

Door Theo te roepen dachten zij Theo terug te kunnen vinden. Sociaal als de lowlander is hielp iedereen ze een handje mee door ook Theo's naam in het rond te schallen.

Zo is "Theeeeooooo" ontstaan.

Ik vind het al vanaf het begin een zeer matige grap...
    Maar toen ik op Utrecht centraal stond werd er omgeroepen of Theo Lagelanden zich wilde melden bij de balie, en dat was wel bijzonder grappig!
    Fine, fuck you then!
    pi_29555611
    Voor de mensen die geen geld hebben en toch naar Lowlands willen:

1. de Essent Awards wedstrijd: http://www.essentawards.nl/essent1036.asp
    knip en plak er op los tot je op een winnaar lijkt.

2. de MTV prijsvraag: http://www.mtv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=528&Itemid =71
    het antwoord is: 13.

3. Chello slagzin: http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/1536/15369017.html
    maak de slagzin af.

4. Inflydo loting: http://www.inflydo.nl/vrijkaarten.htm
    vul je emailadres in.

5. Koffiewekker spel: http://www.koffiewekker.nl

win tickets voor Lowlands én koffie door het spel te spelen.

6. De 3fm fotoactie: http://www.3fm.nl/page/3fmactueel/62757/

Maak een leuke foto en win Lowlands kaarten

Succes

[ Bericht 6% gewijzigd door knox_ op 11-08-2005 12:16:13 ]
      donderdag 11 augustus 2005 @ 11:08:23 #129
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29556199
    Binnenkort ff blikjes Hertog Jan halen voor in de bus, rij en op de camping

Hopelijk is er nog ergens een leuke aanbieding!
    pi_29556993
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef knox_ het volgende:
    3. Chello slagzin: http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/1536/15369017.html
    maak de slagzin af.
    quote:
    Je kunt zo vaak meedoen als je wilt (nieuwe slagzin per inzending) tot en met maandag 20 juni. De winnaars krijgen daarna vanzelf bericht.
    pi_29557355
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 11:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[..]
    Niet gezien, aangepast
    pi_29557664
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Binnenkort ff blikjes Hertog Jan halen voor in de bus, rij en op de camping

Hopelijk is er nog ergens een leuke aanbieding!
    Moet je hier effe kijken

http://www.goedkoopbier.nl/index_db2.php
      donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:26 #133
    17750 alkaholic63
    Geniet, maar FOK met mate
    pi_29558314
    Deeltje 11, even op vakantie en dan alweer deel 15 het gaat snel.
    Volgende week is het zover.....
    Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
    pi_29558761
    Andere jaren kwamen we maar bij 8 delen.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 14:25:10 #135
    17750 alkaholic63
    Geniet, maar FOK met mate
    pi_29559739
    quote:

[..]

En die ga ik niet zien Want mn vriendin wil heeeeeeel graag Bad Religion zien
    zit je 11 (of meer) topics te zeuren dat je de line up butt vind.
    Komt er eindelijk een band die je graag wil zien, laat je je voor het karretje spannen van je vriendin?

Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
    pi_29559782
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Komt er eindelijk een band die je graag wil zien, laat je je voor het karretje spannen van je vriendin?

pi_29560515
    Ik ga dit jaar voor het eerst

We zijn van plan donderdag te gaan maar wat is de slimste tijd om te komen? Is dat gewoon zo vroeg mogelijk en dan heel lang wachten, of beter om een uur of 9 's avonds?

Als het wachten gezellig is maakt het niet uit (mits het niet zo'n grafweer is zoals de afgelopen weken) vind ik, maarja we zullen af moeten wachten.
    pi_29560772
    Vanaf een uurtje of 2/3 's middags voor de poort is imho de beste tijd!
    pi_29560968
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Roellio het volgende:
    Vanaf een uurtje of 2/3 's middags voor de poort is imho de beste tijd!
    Ik was van de ene kant toch wel blij vorig jaar toen ik op donderdagavond rond 19.30 uur of zo daar aankwam ook nog eerst onderweg even goed gegeten en meteen kon doorlopen, alleen ik had eigenlijk gehoopt wel even een draai en drink pauze te hebben maar er was toen geen rij meer.

Wat het dit jaar gaat worden weet ik nog niet, enkele lowlandsvreindjes komen op woensdag al naar mij toe, dus als dat heel laat / veel bier wordt op woensdag, dan slapen we uit op donderdag uit en vertrekken daarna pas.

Damn ik heb er wel zin in.

Nog maar 6 nachtjes in een normaal bed slapen.
      donderdag 11 augustus 2005 @ 16:16:02 #140
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_29561738
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker niet gelezen waarom ik naar BR ga en niet naar C&C? C&C heb ik al gezien en BR vind ik ook gaaf, dus we gaan die kijken... je kan nou eenmaal niet alles.. En ik had het over dat de line-up bout was omdat ik goeie punk miste Maar dat valt best mee
      donderdag 11 augustus 2005 @ 16:28:12 #141
    90061 coz
    pi_29561860
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 10:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar toen ik op Utrecht centraal stond werd er omgeroepen of Theo Lagelanden zich wilde melden bij de balie, en dat was wel bijzonder grappig!
    ! whehehe
      donderdag 11 augustus 2005 @ 20:05:12 #142
    46998 Duder
    strolling along
    pi_29565271
    morgen kaartje kopen
    Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2005 @ 20:36:28 #143
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29565962
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef Baserunner het volgende:
    Ik ga dit jaar voor het eerst

We zijn van plan donderdag te gaan maar wat is de slimste tijd om te komen? Is dat gewoon zo vroeg mogelijk en dan heel lang wachten, of beter om een uur of 9 's avonds?

Als het wachten gezellig is maakt het niet uit (mits het niet zo'n grafweer is zoals de afgelopen weken) vind ik, maarja we zullen af moeten wachten.
    het beste kun je op vrijdag komen
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_29568577
    quote:
    Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef knox_ het volgende:
    Voor de mensen die geen geld hebben en toch naar Lowlands willen:

1. de Essent Awards wedstrijd: http://www.essentawards.nl/essent1036.asp
    knip en plak er op los tot je op een winnaar lijkt.
    En dus de ecard
    pi_29574050
    Waar sta JIJ! met Lowlands?

Wij hier:

pi_29574124
    Iedereen zaterdag naar pete philly & perquisite!

Neerlands vetste hiphop! Check hun album
    underground forever baby
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:24:02 #147
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574181
    Weetje he, ik hoop echt dat Juliette nog even bij The Prodigy het podium op stapt om Hotride en Spitfire te zingen
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:25:29 #148
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574201
    Ik kom je opzoeken roellio
    Jij had toch kort stekelhaar en een onderlippiercing? Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Ik sta niet op jouw plaatje. Wel camping 3, maar dan link buiten beeld in de binnenbocht op het hoekje, hopelijk. ik neem mijn 2x3m McDonalds vlag weer mee

-edit-
    owja, fotoboek he. jah, jij bent wie ik dacht dat je was
    pi_29574202
    Zij doet spitfire toch helemaal niet
    pi_29574209
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:25 schreef GoLLeM het volgende:
    Ik kom je opzoeken roellio
    Jij had toch kort stekelhaar en een onderlippiercing? Of heb ik nu de verkeerde voor me?

Ik sta niet op jouw plaatje. Wel camping 3, maar dan link buiten beeld in de binnenbocht op het hoekje, hopelijk. ik neem mijn 2x3m McDonalds vlag weer mee
    Ik heb het net gemillimeterd.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:26:22 #151
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574215
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:25 schreef Roellio het volgende:
    Zij doet spitfire toch helemaal niet
    dacht ik wel
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:27:38 #152
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574232
    http://theprodigy.info/discography/official/AONO/index.shtml

niet heel consequent, maar bij beide nummers staat ze wel n keer vernoemd
    pi_29574251
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:27 schreef GoLLeM het volgende:
    http://theprodigy.info/discography/official/AONO/index.shtml

niet heel consequent, maar bij beide nummers staat ze wel n keer vernoemd
    Ah, ok.

De stem in spitfire is nl. een mannenstem. Ze doet waarschijnlijk de intro

Uuuuhaaahaaaaahaa haaaa haaaaahaaaahaaaa
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:30:18 #154
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574272
    Neeeh, das echt wel haar stem hoor.
    pi_29574372
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:30 schreef GoLLeM het volgende:
    Neeeh, das echt wel haar stem hoor.
    Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:39:32 #156
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574410
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Luister nog maar eens een keer. Het is Juliette Lewis echt wel hoor.
    Maxim en keith doen niet eens mee op AONO

http://www.stubru.be/stub(...)beredneveroutgunned/
    pi_29574436
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee hoor. Is die vrouw.
    underground forever baby
    pi_29574446
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:41 schreef Laton het volgende:

[..]

Nee hoor. Is die vrouw.
    OKOK, outnumbered!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:42:46 #159
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29574454
    En nu dus hopen dat ze meezingt. Ze speelt zelf om 17:15 in de India, en The Prodigy op dezelfde dag om 22:00 in de Alpha. Wie weet
    pi_29574476
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:42 schreef GoLLeM het volgende:
    En nu dus hopen dat ze meezingt. Ze speelt zelf om 17:15 in de India, en The Prodigy op dezelfde dag om 22:00 in de Alpha. Wie weet
    De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.

Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
    pi_29576234
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:
    Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
    Daar was ik inderdaad ook heel pissig over toen
    pi_29576346
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:

Wij hier:

[afbeelding]
    Daar stond ik twee jaar geleden ook!

Geen iedee waar we dit jaar gaan staan, ver weg van de 24 uurs tent en vlak bij de
    winkeltjes en festival ingang is meestal het plan.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:53:27 #163
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29576389
    Altijd camping 4.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:31:42 #164
    116015 SicSicSics
    pi_29576980
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.

Ik zeg 1 ding, het is niet vaak voorgekomen maar Soulfly --> FoR --> Chino!

Ik hoop persoonlijk meer op QotSA --> Dave Groll
    Fine, fuck you then!
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:15:23 #165
    73438 Prep2Fight
    Noem me alsjeblieft Tim!
    pi_29577666
    Wat heb ik er zin in... als ik terugkom meteen door naar Lowlands.. komt er nog een meet?
    Tim's LastFM Charts
    ' I want a easy plateau, some place to rest my head '
    pi_29577737
    ik sta donderdag morgen rond 10 uur op de dijk. Lowlands begint dan voor mij

Voor de rest sta ik vast en zeker op camping 3. (niet onder de bomen achter de wc's, maar aan de andere kant van de sloot .

Heb gehoord dat het lang niet uitverkocht is, kan iemand dit bevestigen?
    Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
    Trek dan de conclusie en niet jezelf.
    pi_29577802
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
    Wat heb ik er zin in... als ik terugkom meteen door naar Lowlands.. komt er nog een meet?
    Lowlands-meet #2!
    pi_29578096
    als je iemand ziet met deze print op een zwart shirt, dan ben ik dat

zo dus

ik ben ow zo fotogeniek

[ Bericht 42% gewijzigd door Kletz op 12-08-2005 11:48:38 ]
    pi_29578112
    alleen het RECTIFY logo dan he haha
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:55:28 #170
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29578301
    Ik weet nieteens op welke camping ik vorig jaar zat
    Het stond recht tegenover de 24 uurs tent, dus het zou best kunnen dat het ook camping 3 was
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:10:27 #171
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_29578539
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef Blinker het volgende:
    Ik weet nieteens op welke camping ik vorig jaar zat
    Het stond recht tegenover de 24 uurs tent, dus het zou best kunnen dat het ook camping 3 was
    Volgens mij is dat camping 2...
    En ik stond vorig jaar op camping 3 dan, denk ik. Onder een kapotte lantaarnpaal in ieder geval
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:47:16 #172
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29578840
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:

Wij hier:

[afbeelding]
    camping 1 einde van het pad, en die vage gasten met een legertent dat is toch die groep uit Tiel?
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:52:41 #173
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29578884
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 10:19 schreef Kletz het volgende:
    ik sta donderdag morgen rond 10 uur op de dijk. Lowlands begint dan voor mij

Voor de rest sta ik vast en zeker op camping 3. (niet onder de bomen achter de wc's, maar aan de andere kant van de sloot .

Heb gehoord dat het lang niet uitverkocht is, kan iemand dit bevestigen?
    tot op de dijk

k hoop dat t goed druk gaat worden bij the Prodigy dan hebben we bij Royksopp tenminste de ruimte
    DeLuna vindt me dik ;(
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:21:32 #174
    18147 GoLLeM
    Hello? Is this thing on?
    pi_29579143
    Tot op de dijk, ik denk dat wij er weer rond 12 uur staan

Ik draag mijn avatar als t-shirt, zwaai maar ff
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:49:22 #175
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_29579433
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 12:21 schreef GoLLeM het volgende:
    Tot op de dijk, ik denk dat wij er weer rond 12 uur staan

Ik draag mijn avatar als t-shirt, zwaai maar ff
    Ik ook, althans één daarvan
    pi_29581138
    Ik word helemaal enthousiast van het muziek uitzoeken!

! roellio is listening to NOFX - T.R.W.M. - / 180 Degrees
    pi_29581284
    www.weeronline.nl

Vanaf dinsdag zijn er meerdere aanwijzingen dat de zomer nogmaals probeert te herstellen. Dit heeft te maken met een opbouwend hogedrukgebied ten westen van ons land. Mogelijk resulteert dat in bestendiger zomerweer, met meer zon en hogere middagtemperaturen.
    pi_29581800
    Luni maakt mijn dag weer helemaal goed!!!

Wist niet dat Roellio een punker was haha vet nummer trouwens van NOFX
    pi_29581927
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef Luni het volgende:
    www.weeronline.nl

Vanaf dinsdag zijn er meerdere aanwijzingen dat de zomer nogmaals probeert te herstellen. Dit heeft te maken met een opbouwend hogedrukgebied ten westen van ons land. Mogelijk resulteert dat in bestendiger zomerweer, met meer zon en hogere middagtemperaturen.
    kijk, das altijd mooi.
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:22:55 #180
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29582007
    quote:
    www.weeronline.nl

pi_29582208
    quote:
    www.weeronline.nl

pi_29582527
    wat is de meest gunstige tijd om donderdag aan te komen op het lowlands terrein, en je ook nog een leuke plek op een camping hebt?
    pi_29582713
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef BeRightBack het volgende:
    wat is de meest gunstige tijd om donderdag aan te komen op het lowlands terrein, en je ook nog een leuke plek op een camping hebt?
    3 uur aanwezig!
    pi_29582781
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Roellio het volgende:

[..]

3 uur aanwezig!
    Ik gok ook zoiets
      vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:08:13 #185
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29582824
    Ik zit er al om 1 uur
    pi_29583825
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Roellio het volgende:

[..]

3 uur aanwezig!
    hoe lang moet je dan evengoed wachten?
    hoe laat gaan de poorten open?
    pi_29584436
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

hoe lang moet je dan evengoed wachten?
    hoe laat gaan de poorten open?
    6 uur!
    pi_29585290
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef Kletz het volgende:
    Luni maakt mijn dag weer helemaal goed!!!
    Bedankt, maar laten we niet te vroeg juichen!

Het zou wel logisch zijn dat het mooi weer is met LL, normaal is heel augustus mooi behalve LL, dus moet het nu wel andersom zijn
    pi_29585423
    quote:
    Het begint toch vrijdag pas, is het normaal om donderdag al aan te komen?
    'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
    http://www.last.fm/user/spacemangraig
    pi_29585520
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 18:56 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Het begint toch vrijdag pas, is het normaal om donderdag al aan te komen?
    Is wel zo handig als je een normale plaats op een camping wil. En bovendien, hoe meer dagen lowlands hoe meer plezier
    pi_29585573
    1 & 2 zijn de leukste campings toch?
    als je om 3 uur aankomt kan je dan nog gewoon kiezen?
    pi_29587219
    als je om 3 uur aankomt heb je totaal geen keus waar je je tent neer kan zetten, en kan je maar het beste op je bierkratje gaan zitten!

i din't lie did i?:P
    pi_29587298
    quote:
    Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef XoloX het volgende:
    als je om 3 uur aankomt heb je totaal geen keus waar je je tent neer kan zetten, en kan je maar het beste op je bierkratje gaan zitten!

i din't lie did i?:P
    Zondag middag 3 uur beginnen er wel weer wat plaatsjes vrij te komen

Vrijdag middag om 3 uur zul je vast nog wel ergens dicht bij de ingang ruimte genoeg vinden, maar dan zul je wel wat langer naar het festival terrein moeten lopen.
    pi_29587579
    Nog ff voor de extra:
    quote:
    Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
    Donderdag 18 augustus tot en met zondag 21 augustus 2005:
    Geregeld zon, overwegend droog en middagtemperaturen rond 24 graden.
    pi_29591228
    Dat is toch perfect weer? Ik hoef echt geen 30 graden ( = 40 graden in de tent) te hebben....en wat regen maakt het tot een heus festival
    pi_29593340
    Woensdag is de kans op regen 10%. Lekker voorbarig enzo, I know, maar misschien, heel misschien wordt het nog een beetje zomer?

Neeeh, *afkloppen*
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:26:55 #197
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29594508
    quote:
    kom maar op vrijdag da's t leukste

* rubbereend is aanwezig om een uur of 10.30 op de dijk, donderdag

en oja we krijgen, mocht t moooi weer worden, zondag vast weer een afsluiting met onweer
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_29598352
    Ik pak de eerste pendel bus. Hoelaat gaat die vanaf Lelystad?
    pi_29598592
    quote:
    Op zaterdag 13 augustus 2005 10:19 schreef super-muffin het volgende:
    Ik pak de eerste pendel bus. Hoelaat gaat die vanaf Lelystad?
    quote:
    TREIN
    Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!); vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein. Busdienstregeling: dagelijks 08.00 - 23.00 uur, maandag 08.00 - 12.00 uur. Op donderdagavond beperkt vanaf 18.00 uur.
    Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gek
      zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:44:05 #200
    83132 LomarVe
    Fishing for a dream.
    pi_29598671
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:

Bettie Serveert
    Danko Jones
    The Datsuns
    Racoon
    Saybia
    Whitey
    Jaaaa, Bettie Serveert, Racoon EN SAybia please.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')