Ah, ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:27 schreef GoLLeM het volgende:
http://theprodigy.info/discography/official/AONO/index.shtml
niet heel consequent, maar bij beide nummers staat ze wel n keer vernoemd
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:30 schreef GoLLeM het volgende:
Neeeh, das echt wel haar stem hoor.
Luister nog maar eens een keer. Het is Juliette Lewis echt wel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.
Nee hoor. Is die vrouw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, dude. Die stem is Maxim, die neger.
De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:42 schreef GoLLeM het volgende:
En nu dus hopen dat ze meezingt. Ze speelt zelf om 17:15 in de India, en The Prodigy op dezelfde dag om 22:00 in de Alpha. Wie weet
Daar was ik inderdaad ook heel pissig over toenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
Daar stond ik twee jaar geleden ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:
Waar sta JIJ! met Lowlands?
Wij hier:
[afbeelding]
Ik zeg 1 ding, het is niet vaak voorgekomen maar Soulfly --> FoR --> Chino!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
De praktijk leert dat dat soort dingen helaas niet gebeuren. Te vaak dat soort links gelegd en elke keer teleurgesteld.
Ik heb zelfs MJK en Deftones op hetzelfde podium gezien in Ahoy en mooi niet dat die fuckers 'Passenger' speelden.
Lowlands-meet #2!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat heb ik er zin in... als ik terugkom meteen door naar Lowlands.. komt er nog een meet?
Volgens mij is dat camping 2...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef Blinker het volgende:
Ik weet nieteens op welke camping ik vorig jaar zat
Het stond recht tegenover de 24 uurs tent, dus het zou best kunnen dat het ook camping 3 was
camping 1 einde van het pad, en die vage gasten met een legertent dat is toch die groep uit Tiel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef Roellio het volgende:
Waar sta JIJ! met Lowlands?
Wij hier:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:19 schreef Kletz het volgende:
ik sta donderdag morgen rond 10 uur op de dijk. Lowlands begint dan voor mij
Voor de rest sta ik vast en zeker op camping 3. (niet onder de bomen achter de wc's, maar aan de andere kant van de sloot.
Heb gehoord dat het lang niet uitverkocht is, kan iemand dit bevestigen?
Ik ook, althans één daarvanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:21 schreef GoLLeM het volgende:
Tot op de dijk, ik denk dat wij er weer rond 12 uur staan
Ik draag mijn avatar als t-shirt, zwaai maar ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |