Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:02 schreef Camoth het volgende:
Zooo... maar weer eens een kaartje aangeschaft.
En wie dit jaar Theo roept krijgt een dreun![]()
Ok, voor de 500e en laatste keer:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen dat gelul over die "Theo" Wil iemand het even uitleggen?![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:11 schreef maniack28 het volgende:
Vervanger van Fall Out Boy is Alkaline Trio:
Slecht nieuws: Fall Out Boy heeft zijn naam helaas waargemaakt door hun optreden op Lowlands te annuleren. Goed nieuws: de vervangers zijn niet misselijk, want ALKALINE TRIO zal de punkspirit op de Charlie hoog houden!
ALKALINE TRIOquote:
Gimmicks ontstaan uit het niets en zijn eigenlijk alleen leuk op het moment dat het ontstaat. Daarom was het vorig jaar al diep triest dat al die schapen nog steeds theo aan het roepen warenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:16 schreef XoloX het volgende:
hmmm zoals ik hier een beetje opvang, zijn jullie het theo gebeuren zat (groot gelijk!!) maare,.. hier komt mijn uitdaging: verzin een nieuwe gimmic! en laat zien dat FOK! zijn stempel kan drukken op lowlands:D
Of elke andere vorm van zinloos geweld tegen die theo-roep-josti'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:28 schreef Basp1 het volgende:
De gimmick van dit jaar wordt elke theo roeper in het water te gooien![]()
goldfrappquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:
Potentiele vervangers Open Hand (gebaseerd op tourdates van de bands):
Bettie Serveert
Danko Jones
The Datsuns
Racoon
Saybia
Whitey
Dat riep ik vorig jaar ook al, maar dan niet voor FOK! maar meer uit frustratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef maniack28 het volgende:
Dan roepen we toch gewoon FOK! THEOOOO!!!!!!
Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of elke andere vorm van zinloos zinvol geweld tegen die theo-roep-josti's
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is mischien wel een pasicfistisch idee om tegen iedereen die theo wilt gaan roepen/ roept meteen josti te roepen.
Het anti theo josti uitscheld team.
Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitchquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:36 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
dan weet je ook gelijk wie de FOK!kers zijn op lowlands
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:
Wat moet ik op me t-shirt zetten? Iemand ideetje?![]()
Oh man oh man... wat een verbeteringen.... Alkaline Trio ipv Fall Out Boy en nu Johnny Panic ipv Open Hand.... Johnny Panic speelt heerlijke harde muziek, luister maar eens op hun websitequote:Ook Open Hand heeft gecancelled voor Lowlands, wat voor een flinke portie paniek heeft gezorgd. Want vervanger JOHNNY PANIC bestaat uit een stel jonge honden die gevaarlijk ravotten met punk en rock 'n roll en live de ballen uit de broek spelen!
Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.quote:
Peter te Bos aka. Pete Teboskins. Die doet nog steeds de grafische vormgeving van Lowlandsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het logo was wel anders in 1992, dat poppetje heeft zich langzaamaan geevolueerd, de eerste logos werden trouwens ontworpen door de zanger van de claw boys claw. Mischien dat hij dat nu ook nog steeds doet, want qau muziek brengen ze niet veel meer uit.
Nou omdat je het zo lief vraagt... alsjeblieft een link naar de registratie van hun concert in de Melkweg, op 13 juni 2005quote:
waar maak je dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:40 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als je weer t-shirts kan maken, maak ik er wel eentje met: Camoth: FOK! anti-Theo bitch![]()
Wacht... daar kan vast iemand een betere versie van verzinnen.![]()
Wat moet ik op me t-shirt zetten? Iemand ideetje?![]()
Het ligt aan jou. Echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.
Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
Eenschquote:
ik dacht dat je tof was..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje te bezeten met het festival? Lijkt wel of sommige mensen opgesloten zitten het hele jaar en die rond midden augustus voor 3 dagen naar buiten mogen camperen in de meeste lelijke provincie van Nederland. Voor mij is Lowlands gewoon een tof festival waar ik 3 dagen gewoon goede muziek hoor met 55.000 andere liefhebbers. Het is geen religie. Ik verheug me ook niet meer dan bijv. op Pinkpop of een 1-daagsfestival. Dat moest ik even kwijt.
Heb trouwens mijn kaartje gekocht. Kon kiezen of ik een anuleringsverzekering wilde. Maar ik zei dat niemand in mijn omgeven van plan is om te sterven. Ik incluis.
LAPSUS weet ik nog steeds nietquote:From Wikipedia, the free encyclopedia.
The five letters FCKGW are the first five characters of the CD key that is most commonly used with illegitimate copies of Microsoft's Windows XP operating system. Despite this key effectively being useless when installing Windows, it is regularly a symbol of geek/warez pride; some people can recite all 25 digits of the code from memory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |