Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef knox_ het volgende:
[..]
ALKALINE TRIO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ga ik dan dus 2 keer in een week zien
Check http://www.purevolume.com/alkalinetrio
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelenquote:
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?quote:
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier)
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horenquote:[..]
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?Ik denk het niet.
Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast
Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen![]()
[..]
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat?Ik denk het niet.
Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast
Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?
Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?
Heidenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef Camoth het volgende:
[..]
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
Dit begon eigenlijk al vorig jaar septemberquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen![]()
En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?![]()
Ik heb nooit iets toe te voegen omdat de meute hier toch alles al weetquote:Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?
Dan had je vast ook de zelfspot opgemerkt.quote:Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me![]()
Touch the screen! Touch the screen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
en waar haal je dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat kun je uitprinten (in spiegelbeeld) op strijk-papier.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
![]()
problem solvedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping
Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef XoloX het volgende:
lapsus
Een inleiding in een filosofie:
Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it![]()
kernprincipes van lapsus:Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg leef je leven alsof elke dag je laatste is als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt
en de meest belangrijkste:Fout is niet perse slecht!
ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!
er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...
waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is![]()
Nooit. Ik zal 's wat lenen. 't Is een eerste indruk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
[..]
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?
Mja, dat hadden The Stooges ook...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
zijn vrij makkelijk verkrijgbaar, maak al jaren shirts voor Lowlandsquote:
wel in spiegelbeeld dan doen he. heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!
Maar serieus vind ik het wel wat hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |