abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29541441
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef knox_ het volgende:

[..]

ALKALINE TRIO
Die ga ik dan dus 2 keer in een week zien

Check http://www.purevolume.com/alkalinetrio
Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier )
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29541699
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef Laton het volgende:

[..]

ik dacht dat je tof was..
Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef Camoth het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. Echt.
Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet. Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
pi_29541718
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom doen die zo hun best om op Green Day te lijken? No way dat ik daar heen ga (hoedanook veel plezier )
Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?

Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
pi_29541776
quote:
[..]

Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet. Lees alle lowlandsdelen nadat er geen bandnaam meer bekend is geworden maar na... soms heb ik echt zoiets van: deze mensen gaan sterven en halen voor 1 keer nog eens alles uit de kast Maar goed... ben misschien wat te nuchter om die dingen zo te ervaren.
Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen

En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?
Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?

Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me
pi_29541925
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb ik weer. De verkeerde mensen die zich aangesproken voelen
[..]

Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?

Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29542004
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jemig Toffe, je krijgt maar 1 keer per jaar de kans om 3 dagen toe te treden in paradijs van god, zonder het tijdelijke voor het eeuwige te hoeven verruilen. Daar mag je toch best wel een beetje voorpret voor hebben niet?

Jij bent niet nuchter: je bent gewoon blind voor de verlichting van Lowlands. Stel je open en laat Lowlands je hart vervullen met glorie ende liefde. Dan ook zal jij delen in onze blijdschap.
Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk

woensdag 10 augustus 2005 @ 18:14:19 #108
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29542021
quote:

[..]

!
* coz heeft nog geen kaartje
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29542029
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef Camoth het volgende:

[..]

Bij deze stel ik mijn mening bij: Toffe, je hebt helemaal gelijk

Heiden
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:15:00 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29542035
quote:

[..]

Hallelujah!
pi_29542099
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:03 schreef Camoth het volgende:

[..]

Jij vroeg of het aan jou lag, dus ik zeg; het ligt aan jou dat je denkt dat fokkers zo zijn. Je moet geen vragen stellen waarop je het antwoord niet aan wil horen

En wat is er mis met een beetje stuiterigheid vlak voor een festival?
Dit begon eigenlijk al vorig jaar september
quote:
Als het je allemaal zo aan het hart gaat... hoeveel bandposts heb jij dan gedaan in deze 15 topics? En hoeveel van jouw posts gaan ook daadwerkelijk over iets substantieels jegens Lowlands?
En was jij niet ook iemand die heel blij kwam melden een kaartje (zonder verzekering ook nog eens, toe maar) te hebben gekocht?
Ik heb nooit iets toe te voegen omdat de meute hier toch alles al weet Ik peilde alleen soms of het nog niet uitverkocht was. Tja, en dan zag je ze weer stuiteren he...
quote:
Beetje zelfreflectie doet soms wonderen, geloof me
Dan had je vast ook de zelfspot opgemerkt.
pi_29542101
quote:

[..]

Touch the screen! Touch the screen!
pi_29542114
lapsus

Een inleiding in een filosofie:

Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it

kernprincipes van lapsus:

• Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg

• leef je leven alsof elke dag je laatste is

• als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt

en de meest belangrijkste:

• Fout is niet perse slecht!

ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!

er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...

waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
    precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is
  • Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
    comentaar via email (ambong[@]gmail)
    dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
    pi_29542135
    quote:

[..]

ik geloof eigenlijk in een roze kinderpop zonder ruggegraad

Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping En ik mis dus een feestje of twintig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Toffe_Ellende op 10-08-2005 18:32:09 ]
    pi_29542433
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat kun je uitprinten (in spiegelbeeld) op strijk-papier.
    en waar haal je dat dan?
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:36:40 #116
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_29542514
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Wat ligt aan mij? Dat ik de hijgerige en bezeten toon in de aanloop van het festival van menig fokker overschat of verkeerd inschat? Ik denk het niet.
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Nee, ik weet wat het is. Ik zit niet op de camping
    problem solved
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
    pi_29542536
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

en waar haal je dat dan?
    HEMA
    pi_29542619
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Camoth het volgende:

[..]

HEMA
    dankje
      woensdag 10 augustus 2005 @ 18:58:09 #119
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29542958
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef XoloX het volgende:
    lapsus

Een inleiding in een filosofie:

Ontspropen uit het brein van 2 mensen, tijdens het oefenen van trappen, met als basis het wilmisme (dont bother looking...for u wont find it

kernprincipes van lapsus:

• Doe wat je wilt...zoalg je mensen niet schaad...althans niet te erg

• leef je leven alsof elke dag je laatste is

• als je een keer sex hebt met iemand hoeft dat niet te betekenen dat je ook gelijk een relatie wilt

en de meest belangrijkste:

• Fout is niet perse slecht!

ik begrijp dat dit multi-interpretabel is...maar dat is ook de bedoeling, feel good, have fun, en dont worry be happy!

er lopen op lowlands minimaal 5 mensen met deze tekst op hun (roze)polo...

waarom een (roze)polo vraag je je mischien af..want dat is toch voor kakkerige corballen??
    precies! dit is het bewijs dat fout niet per se slecht is
  • Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!

Maar serieus vind ik het wel wat hebben
    pi_29543801
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:

[..]

Eh no offence maar heb je wel naar de muziek geluistert?
    Nooit. Ik zal 's wat lenen. 't Is een eerste indruk.
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef knox_ het volgende:
    Bovendien hebben ze hun 'donkere imago' al een paar jaar, in tegenstelling tot Billy Joe
    Mja, dat hadden The Stooges ook...
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_29547751
    Het is weer bijna zover, ik heb echt super zin in!!!!

Er zijn trouwens kaartjes te winnen voor Lowlands en voor een backstage concert van de Kaiser Chiefs. Je moet een ecard ofzo doorsturen op http://www.jimmyalter.nl/ecard. Kreeg het in mijn mailbox van een vriend.

Het was wel ff sparen maar ik heb mijn kaartjes al , dus ga jullie gang!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 23:08:56 #122
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_29548932
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Camoth het volgende:

[..]

HEMA
    zijn vrij makkelijk verkrijgbaar, maak al jaren shirts voor Lowlands
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_29550509
    Deze week weer eens in de vlaggenmast van het plaatselijke gemeentehuis
    klimmen om een mooie vlag mee te kunnen nemen naar Lowlands!
    pi_29551855
    pi_29553080
    quote:
    Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Blinker het volgende:

[..]

Wow, ik laat het op mijn voorhoofd tatueren!

Maar serieus vind ik het wel wat hebben
    wel in spiegelbeeld dan doen he. heb je er zelf ook nog wat aan
    Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
    comentaar via email (ambong[@]gmail)
    dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')