neuh sowieso regen op Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:59 schreef Kos het volgende:
Wow ik kan nog steeds niet geloven dat ik weer eens een kaartje gekocht heb...
En het weer is nu al zo lang kut, dat moet wel goed gaan komen met lowlands...
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...quote:
Hehe... dat zou echt perfect zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:
[..]
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
die zijn uitgevallen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja... !!! en Fall Out Boy komen niet![]()
Toepasselijke naam ook: Fall Out Boyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
die zijn uitgevallen inderdaad.
Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef Roellio het volgende:
* Roellio Ook pimpt met kaartje!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je, dat je die Tipp-Ex er voor volgende week Donderdag weer af krijgt...
De speciaalbieren-bar is weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat bier mogen ze daar wel aan de speciale bierenbar verkopen, of is die er niet meer?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:
ook maar weer ff tussendoor...
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.
Arm van boven naar beneden in het gips.
Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
ach t regent al 5 jaar op lowlands, mooi weer kan best en dan zul ej zien dat zondag de hemel open gaat en t gaat hozen. Ik heb de hoop op een droge Lowlands allang opgegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:11 schreef Kos het volgende:
[..]
Heb je het weerbericht gezien op het journaal? Ook Marco Verhoef voorspelt een nieuwe zomerse periode... zo rond midden volgende week... ik ben helemaal blij...
ja hoor, vorig jaar hebben we met iemand rondgelopen met de arm uit de kom, best te doen, je kan alleen niet vooraan staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:08 schreef Democratist het volgende:
ook maar weer ff tussendoor...
Ik heb al kaartjes gekocht afgelopen zaterdag maar zondag door een nogal vette actie me elleboog gebroken.
Arm van boven naar beneden in het gips.
Nu is het mijn eerste keer lowlands maarre is dat een beetje te doen met arm in het gips ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |