das dat rtl7 er komt.. maar volgens mij komt NY in de week van 5 september pas op de buis!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef rena het volgende:
Volgende week komt het weer terug toch? Tenminste, dat zag ik in de reclame, vanaf 12 augustus?
een verkapte tvp dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja idd![]()
ff een post zodat dit topic in m'n favourites komt![]()
Without a Trace ook gedaan in LA en met achtergrond van NY... bij een maing of kun je zien hoe ze het licht regelen enzo... is wel rappig.. loopt er ineens een mannetje buiten een balkon op de luchtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben erg benieuwd hoe "echt" NY eruit gaan zien i/d kantoren enzo...bedoel het word in LA opgenomen..dus dat word vast een kartonnen Empire State Building bij Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat over Aiden ben ik het 100% eensch!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Dafje33 het volgende:
Ik mag Mac dan weer graag zien, terwijl ik Aiden niet meer dan leuke beeldvulling voor mannen vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:speedle word wel vaker herhaald hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaruh over arogantie van sterren dat in bladen word gezegd moet je ook niet altijd geloven. staat toch bijna enkel onzin in... ik lees ook geen bladen.. enkel spoilers![]()
uhuh ik zat ook te kijken... rode en blauwe topjes...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die teaser voor t nieuwe seizoen is raar..
de blauwe donkere tint is weg, Stella draagt zomerse topjes...
Dit word wennen vrees ik.
Ik vond t wel wat hebben, Gary Sinise zit er zo veel beter uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die teaser voor t nieuwe seizoen is raar..
de blauwe donkere tint is weg, Stella draagt zomerse topjes...
Dit word wennen vrees ik.
Briljantquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh ik zat ook te kijken... rode en blauwe topjes...
wat ik wel tof vond was het beeld wat er werd laten zien als de narrorater "This fall" zegt
had het pas door toen dat stukje net voorbij was. had expres nog een keer gekeken omdat te bekijkenquote:
en met drop down menutje kun je dan ook die van LV en MIA zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de officiele website van CBS
Linksboven op video klikken. Je hebt wel realplayer nodig.
ik vind dat ze dat niet doen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef Aryan_S het volgende:
Het zier er wel leuk uit, maar de CSI series moeten niet teveel op elkaar gaan lijken.
En Horatio met een paar insectenquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind dat ze dat niet doen hoortenzij ze op mijn favoriet gaan lijken
neh... een grissom die net zo omgaat met wapen als Horatio zie ik niet zo snel gebeuren
hahaha Idem met Mac denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
En Horatio met een paar insecten
Danny Messerquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ze hebben de garderobe nu ook blijkbaar aangepast
Moet zeggen, geen slechte keuze![]()
![]()
Det Flackquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van de laaste 7 afleveringen vond ik dit ook de minste, al vond ik het wel leuk dat het ik een beetje om Flack draaide. De aflevering van volgende week is al een stuk beter.
![]()
Dat waren die 'gangstas' toch van de barfight? Raak een beetje in de war van al die CSI's...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe ze die Tanglewood verhaallijn een vervolg gaan geven.
Was met 3 gasten, die speelden met een andere jongen die graag bij hen wilde horen. Ze lieten hem met een honkbalknuppel iemand van een rivalezerende bande op t hoofd slaan en vervolgens moest ie een winkel overvallen. Dat liep uit de hand want hij schoot de eigenaar dood. Dat vonden de Tangelwood Boys niet zo leuk, waarna ze met een schuurmachine z'n neptatoo van ze schouder schuurden en later sloegen ze 'm dood in het bos.quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat waren die 'gangstas' toch van de barfight? Raak een beetje in de war van al die CSI's...
Wacht dan maar op Crime & Misdeamanor (volgende week) en On The Job (over 3 weken), die zijn echt goedquote:Op maandag 12 september 2005 09:39 schreef Mainport het volgende:
Slechte aflevering deze keer. Hoewel Miami en LV erg goed zijn, vind ik NY maar middelmatig. Geen enkele aflevering heeft me nog kunnen boeien.
alles met Danny en Det. Flack is coolquote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Wacht dan maar op Crime & Misdeamanor (volgende week) en On The Job (over 3 weken), die zijn echt goeden die van deze week is ook OK
![]()
Dannyquote:Op woensdag 14 september 2005 08:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alles met Danny en Det. Flack is cool
ik ga nieuwe seizoen waarschijnlijk niet kijken. heb het zo druk met school!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Danny![]()
Slecht nieuws vanuit Amerika, de seizoenspremiere van CSI: NY is een week uitgesteld, vanwege een speech van President Bush![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik ga nieuwe seizoen waarschijnlijk niet kijken. heb het zo druk met school!
uhuh. het is echt zo. ik gaat NY en LV niet volgen vanuit amerika.. enkel Without a Trace en CSI: Miami!quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 15-09-2005 16:51:27 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
1 heb ik al gekeken. 2 ga ik niet mee beginnen. waarschijnlijk inhalen in mijn school vakanties! dus zal wel voor blijven lopen op NLquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er gaan toch nog wel meer mensen NY volgen? Ik volg de andere 2 nóg niet, ik wacht totdat LV en Miami in NL zijn afgelopen en dan haal ik in de tussenliggende periode deze 2 wel in![]()
ik wil wel maar geen tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef caradoc het volgende:
Ik ga alle drie delen van CSI volgen. Lekker weer 3 keer CSI in de week
vanachtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..
Je kan vannacht chatten met Eddie Cahill die Flack speelt in NY:
http://www.csifiles.com/chat/
hehe ik zou het denk alleen doen voor csi miami peoples...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja jammerAls het nou Carmine (Danny) was geweest, was ik er wel voor opgestaan, maar ja die was net toen ik op vakantie was helaas.
Vanavond Crime & Misdemeanor op RTL 5, die is goed!![]()
de csi topics worden nog eens watquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aangezien het een succes is in het CSI: Miami topic, ik kan screencaps verzorgen van de NY afleveringen die nu in NL worden uitgezonden. Is daar behoefte aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het nu wel redelijk goed zo. Bij succes volgen er volgende week meer!
hehe de openingspost is ook vernieuwd...quote:
En ik ga ze van LV eens maken. Nog beter danquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe de openingspost is ook vernieuwd...
de topics krijgen zo toffe inhoud... met caps erbij! nice job!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef BlueCurl het volgende:
2.1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij word uiteindelijk wel wreed overhoop geschotenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef rena het volgende:
Nu een film met Gary Sinise op tv overigens, Ransom.
daarin speelt hij de slechterik![]()
Mooie foto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie promofoto's van seizoen 2 hier en hier. Danny is hot![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef The_S het volgende:
net seizoensopener gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei het een tijd gelee tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef rena het volgende:
Het word steeds beter, CSI NY! Ik vind de verhaallijnen ook steeds beter worden. En dat gekwelde gezicht van Danny![]()
![]()
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
2.2
quote:
Dat ken ik ... ik volgende het t/m 1.16 ook op de NL TV maar ik kon op een gegeven moment ook niet meer wachten, zomerstop duurt zo langquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienmaar zal wel niet! ik kan toch nooit lang wachten
Ik dacht eerst een oor of zo? Maar nu zie ik er weer een nier of iets dergelijks inquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Dafje33 het volgende:
Foto 6: Welk lichaamsdeel moet dit voorstellen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen als ik tijd heb nog ff shots maken voor de seizoensafsluiter van donderdag ... en dan wachten tot maart tot er weer nieuwe CSI: NY's in NL op de buis komen![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik wil niet kijken maar ook weer wel(seizoen 2 dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]csifiles.com?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
...
**** LET OP: LINKS ZIJN SPOILERGEVOELIG ***quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds die url af van die cross-over????
je bent geweldig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef rena het volgende:
Mac en zijn date![]()
![]()
Wat een mooie afsluiter en wat gaaf dat ze seizoen 1 gaan herhalenIk denk dat ik het nu een stuk beter zal volgen!
Huh? Mis ik ietsquote:
Ja, seizoen 1 is afgelopenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:
Ah. ze gaan weer herhalen op RTL met CSI NY?
nee toch? ze herhalen volgende week csi miami om in de week erna in beide series op de 7e aflevering te zitten!?!? als NY dan twee afleveringen doen... dan zouden ze volgende week ook gaan herhalen bij NY??? wel veemd danquote:
Ik heb hem indd al gezien. Jammer genoeg word er heeeeel weinig info weggegeven. Ik heb al wel dingen gelezen nu maar toch.. Beeld is anders! Maar ik ben reuze benieuwd!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er was er zeker weten maar 1, die bron klopt dus niet. Volgende week komt aflevering 6 (terwijl LV en Miami een herhaling uitzenden) en dan lopen alle series weer gelijk (NY begon een week later)
Op de CBS site kan je nu 2 promo's bekijken over de crossover van Miami/NY!Het filmpje van Miami is vet, het filmpje van NY is ... gewoon kijken (alleen voor degenen die het in de USA volgen)
Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Net werd toch de eerste aflevering van CSI: NY uitgezonden? Was iig erg goed.
hehe ik ook. volgens mij maakt dat zo'n groot verschil!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Klopt idd. Was wel weer ff wennen met die donkere blauwe filter! In Amerika schijnen ze in de zomer bij de herhalingen de blauwe filter te hebben verwijderd, dat zou ik ook wel eens willen zien!
Je hebt niks gemist, seizoen 1 is afgelopen van CSI NY, ze zijn nu begonnen met herhalingen (ze moeten nl. iets uitzenden.) Je hebt dus niks nieuws gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:11 schreef walm het volgende:
Ik kan het even niet helemaal meer volgen.
Heb de aflevering van gisteren gemist en was eigenlijk op zoek of dat hij vanavond nog herhaald zou worden, want dat was de afgelopen weken wel.
Maar hebben ze gisteravond nou de 1ste aflevering van de 1ste serie nog een keer uitgezonden?
Heb ik dan toch nix gemist?
Wie O Wie helpt me even uit de brand!
205 was idd erg leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef The_S het volgende:
205 was wel een leuke aflevering en dat nieuwe vrouwtje ziet er goed uit
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zojuist 2.06 gekekenokay. ik moet het echt gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 55% gewijzigd door BlueCurl op 04-11-2005 11:03:14 ]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb alleen 2.01 gezien en daarna niks meerik gaat nu 2.06 kijken
eens zien wat het verschil is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]Die zal ik snel genoeg zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie het volgende week welquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch grappig dat in die promo van de crossover ik Mac totaal ondergeschikt vind lijken aan Horatio..
http://members.aol.com/remiped/csi-music-newyork.htmquote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer uit aflevering 2.06. Wanneer Stella en Dr. Sheldon Hawkesmet z'n tweeën in het lab zijn om de kleren van de man uit het park te onderzoekn. Stella drukt net een binnenkomende call op haar mobiel weg en daarna begint dat nummer. Ik wil graag weten hoe dat nummer heet.... Iemand een idee? Ze zingen iets van "every day I stay in this room..", "...everybody gets everything he wanted...".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de lijkschouwersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over seizoen 2
Over de lijkschouwers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
[ Bericht 68% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-11-2005 02:41:20 ]You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op zondag 13 november 2005 11:21 schreef BlueCurl het volgende:
Vraagje voor ieder die seizoen 2 in amerika aan het zien is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]vraagt zich af of we niet gewoon buiten de spoiler tags kunnen praten sinds het seizoen toch is afgelopen en er word hier sinds 9 november nog enkel over seizoen 2 geouwehoert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef BlueCurl het volgende:
Delko en Wolfe komen ook ooit wel goed...
ik vond het wel tof hoe Danny Lindsay in de maling nam in die dierentuin... met dat Sir noemen enzo...
true... zolang ze niet te erg worden is het wel leuk... zo met lindsay is het wel tof iigquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:12 schreef The_S het volgende:
[..]
ja, dat soort grapjes komen bijna op elk normaal bedrijf/instelling wel voor
![]()
Dat moet je de preview voor 2.08 eens kijken, ik lach in een deuk (laatste zin)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true... zolang ze niet te erg worden is het wel leuk... zo met lindsay is het wel tof iig
oew, bezig aan het zien is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat moet je de preview voor 2.08 eens kijken, ik lach in een deuk (laatste zin)![]()
maar we praten enkel nog over het seizoen in amerika...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef rena het volgende:
Van mij mogen de spoilers wel blijven aangezien ik (en denk wel meerdere mensen met mij) hier soms nog kijk![]()
Is this from your 13th/30th birthday party Messer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oew, bezig aan het zien is...
edit: ik kan het niet verstaan...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is this from your 13th/30th birthday party Messer?
maar dan maakt het toch niet uit met of zondder spoilers... als we enkel alleen over amerikaanse seizoen praten. zodra er wat nieuws is over nederlandse seizoen wat pas in maart begint overigens... dan gaan we heus wel weer met spoilertags verder!quote:
Sommigen van ons (waaronder mijn persoontje) kijken alleen de afl. die op de nederlandse buis komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
maar we praten enkel nog over het seizoen in amerika...
Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weerquote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind der echt vrij weinig eerlijk gezegd... ik ben ook vrouw mss dat het dat 't is... maar ik vind der echt vel over bot... nee vind der nou niet super mooi oid
Det. Flack (of Danny)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weer
tnx! weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Grand Master, zag er gister een preview van voorbij komen. Daarin onderzoeken Mac & Aiden de dood van een hiphop DJ en Stella en Danny onderzoeken de dood van modeontwerpster.
4quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx! weet ik dat ook weer
dat is de tweede of derde ofzo uit mijn hoofd.
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?quote:
Hehe, we're nerdsquote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?
fanatics heet dat toch?quote:
Niet zelf gevonden, maar op Amerikaanse sites waren ze ook op zoek. Het is het nr Mission van Peuple De L'Herbe.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer uit aflevering 2.06. Wanneer Stella en Dr. Sheldon Hawkesmet z'n tweeën in het lab zijn om de kleren van de man uit het park te onderzoekn. Stella drukt net een binnenkomende call op haar mobiel weg en daarna begint dat nummer. Ik wil graag weten hoe dat nummer heet.... Iemand een idee? Ze zingen iets van "every day I stay in this room..", "...everybody gets everything he wanted...".
waar heb je hem gekocht en hoe duur wassie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Heb CSI NY seizoen 1 deel 1 aangeschaft op DVDWel jammer dat de afleveringen hier ook 'licht versneld' op staan, dat hoor je heel goed aan het intro nr (Baba O'Riley). De audiocommentaren erbij zijn wel leuk. Nu wachten op deel 2 (daar staan nl. zo'n beetje al mijn favoriete afl. op)
![]()
geen idee of ik promo ooit wel eens heb gezien voor deze aflevering..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Officer Blue is 1 vd betere van de eerste helft van het seizoenSterke Aiden aflevering idd en Mac die de schutter ondervraagt. Promofilmpje was overigens goed, ze lieten al zien wie het gedaan had
![]()
kom vaker langsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef alyel het volgende:
(ik heb nog geen tijd gehad om deze topic door te lezen...)
maar weet iemand welk liedje dat is, de theme-song van csi-ny?
voor de rest wilde ik nog even melden dat het echt een topserie iseindelijk 's niet iets luchtigs
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LVquote:
En ook van Miami!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LV
ow met tanglewood gaat ik zeker weer kkijken.. aangezien ik de afleveringen van seizoen 1 niet meer hebquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Deze week Recycling, volgende week Tanglewood![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig, the who heeft ook de themesong van CSI LV
vergeet niet te leren enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef alyel het volgende:
vanavond weer!![]()
lekkere afleiding zo aan het eind van mn toetsweek![]()
hehe nee ik ga nu braaf leren..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vergeet niet te leren enzoipv het gekijk naar csi ny
zijn we saampjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nou weet ik weer wat ik donderdag vergeten ben![]()
die met die bende, waarbij drie gasten een winkel overvallen en degene die met zijn gezicht op de camera staat word ingeleid en zogenaamd de winkelbediende neerschiet. Is de aflevering dat je degene ontmoet die Flack alle kneepjes vana het vak heeft geleerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Welke komt er dan? Die met die overal en die dikke filmregiseur? Dat vond ik juist 1 vd minderen van seizoen 1. Daarna kwam een reeks hele sterke afleveringen, maar ik denk niet dat ze er meer veel van gaan uitzenden, aangezien seizoen 2 vanaf maart wel zal komen![]()
Die bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die met die bende, waarbij drie gasten een winkel overvallen en degene die met zijn gezicht op de camera staat word ingeleid en zogenaamd de winkelbediende neerschiet. Is de aflevering dat je degene ontmoet die Flack alle kneepjes vana het vak heeft geleerd
ik heb de beschikking over seizoen 1 verloren dus ik weet nooit zo snel welke zaken er bij mekander horen.. maar die met die val van die dikke regiseur indd niet tof. maar verhaal van bendelid wel weer vind ikquote:
whoei gister ook al reclame ervan... jammer dat het geen herfst is en dat ze "this fall" niet in de promo kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
De nieuwe TV Gids is binnen, CSI: NY seizoen 2 begint op 2 maart![]()
Ik heb nog caps liggen, geinteresseerden?
Da's idd erg jammer, die vond ik erg sterkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whoei gister ook al reclame ervan... jammer dat het geen herfst is en dat ze "this fall" niet in de promo kunnen gebruiken!
eerste paar weken is er steeds een andere. na een paar afleveringen blijft het dezelfde...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Die nieuwe doc is wel tof.
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Leuk dat dr. Hawkes ook CSI wordt (vond hem altijd een van de leukere personen).
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gisteren voor het eerst CSI gezien
Wat een lawaaierige veel te snelle montage, k werd er helemaal zeeziek van.
Verder behoorlijk onrealistisch en erg oppervlakkigCSI
je haalt de woorden uit mijn mond...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:14 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even kwam vertellen!!
![]()
enkel kennismaking met Lindsay vind ik tof voor de rest vind ik hem niet super!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zal van het weekend even caps maken van 2.3, één van mijn favoriete afleveringen van seizoen 2 tot nu toe.![]()
Spoilerende afbeeldingen:
[ 1 | 2 | 3 ]
Muziek
"Madonna" met "Hang up" (Aan het begin van de aflevering)
Enjoy!
NY is ook al gecapt... heb twee posts gemaaktquote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nice.Moet ik NY cappen of ging jij die ook doen (las ik in het miami topic).
Dit topic begint overigens meer een fototopic te lijken.![]()
lang leve adblock zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dit topic begint overigens meer een fototopic te lijken.![]()
is niet ergquote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag het later pas, ben nog niet helemaal wakker(krijg je ook als je tot 12 uur opblijft omdat je perse 24 wilt kijken
).
wat is er nu weer spammend aan een paar screencapsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef boneyard het volgende:
[..]
lang leve adblock zullen we maar zeggen.
Zijn er nogal redelijk veelquote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is er nu weer spammend aan een paar screencaps?
indd helemaal met je eens... en zoveel caps zijn het niet tochquote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dan moet er maar meer gepost worden hier, dat zal naar mate het seizoen vordert wel goedkomen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef boneyard het volgende:
vond 'm wel aardig, die nieuwe loste zo even alles op, dat was wel typisch. van new york is het altijd wel leuk dat er zoveel gebeurt, meerdere zaken enzo.
En de personen (motieven e.d.) worden eer ook minder door uitgelicht. Neem dan de tijd voor een extra verdachte ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vermoeiend kijken, meerdere zaken![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
vergeten we vanaaf niet te kijken voor een dagje extra Mac Taylor!
uhuh NY deel veel beter ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je kan beter dinsdag missen dan donderdag, liever niet natuurlijk. Maar ik heb de promo vaak genoeg voorbij zien komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |