ik wil wel maar geen tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef caradoc het volgende:
Ik ga alle drie delen van CSI volgen. Lekker weer 3 keer CSI in de week
vanachtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..
Je kan vannacht chatten met Eddie Cahill die Flack speelt in NY:
http://www.csifiles.com/chat/
hehe ik zou het denk alleen doen voor csi miami peoples...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja jammerAls het nou Carmine (Danny) was geweest, was ik er wel voor opgestaan, maar ja die was net toen ik op vakantie was helaas.
Vanavond Crime & Misdemeanor op RTL 5, die is goed!![]()
de csi topics worden nog eens watquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aangezien het een succes is in het CSI: Miami topic, ik kan screencaps verzorgen van de NY afleveringen die nu in NL worden uitgezonden. Is daar behoefte aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het nu wel redelijk goed zo. Bij succes volgen er volgende week meer!
hehe de openingspost is ook vernieuwd...quote:
En ik ga ze van LV eens maken. Nog beter danquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe de openingspost is ook vernieuwd...
de topics krijgen zo toffe inhoud... met caps erbij! nice job!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef BlueCurl het volgende:
2.1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij word uiteindelijk wel wreed overhoop geschotenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef rena het volgende:
Nu een film met Gary Sinise op tv overigens, Ransom.
daarin speelt hij de slechterik![]()
Mooie foto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie promofoto's van seizoen 2 hier en hier. Danny is hot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef The_S het volgende:
net seizoensopener gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei het een tijd gelee tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef rena het volgende:
Het word steeds beter, CSI NY! Ik vind de verhaallijnen ook steeds beter worden. En dat gekwelde gezicht van Danny![]()
![]()
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
2.2
quote:
Dat ken ik ... ik volgende het t/m 1.16 ook op de NL TV maar ik kon op een gegeven moment ook niet meer wachten, zomerstop duurt zo langquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienmaar zal wel niet! ik kan toch nooit lang wachten
Ik dacht eerst een oor of zo? Maar nu zie ik er weer een nier of iets dergelijks inquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Dafje33 het volgende:
Foto 6: Welk lichaamsdeel moet dit voorstellen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen als ik tijd heb nog ff shots maken voor de seizoensafsluiter van donderdag ... en dan wachten tot maart tot er weer nieuwe CSI: NY's in NL op de buis komen![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik wil niet kijken maar ook weer wel(seizoen 2 dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]csifiles.com?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |