lang leve adblock zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dit topic begint overigens meer een fototopic te lijken.![]()
is niet ergquote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag het later pas, ben nog niet helemaal wakker(krijg je ook als je tot 12 uur opblijft omdat je perse 24 wilt kijken
).
wat is er nu weer spammend aan een paar screencapsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef boneyard het volgende:
[..]
lang leve adblock zullen we maar zeggen.
Zijn er nogal redelijk veelquote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is er nu weer spammend aan een paar screencaps?
indd helemaal met je eens... en zoveel caps zijn het niet tochquote:Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dan moet er maar meer gepost worden hier, dat zal naar mate het seizoen vordert wel goedkomen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 14:05 schreef boneyard het volgende:
vond 'm wel aardig, die nieuwe loste zo even alles op, dat was wel typisch. van new york is het altijd wel leuk dat er zoveel gebeurt, meerdere zaken enzo.
En de personen (motieven e.d.) worden eer ook minder door uitgelicht. Neem dan de tijd voor een extra verdachte ofzo.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vermoeiend kijken, meerdere zaken![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
vergeten we vanaaf niet te kijken voor een dagje extra Mac Taylor!
uhuh NY deel veel beter ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Je kan beter dinsdag missen dan donderdag, liever niet natuurlijk. Maar ik heb de promo vaak genoeg voorbij zien komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |