SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-11-2005 02:41:20 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:21 schreef BlueCurl het volgende:
Vraagje voor ieder die seizoen 2 in amerika aan het zien is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]vraagt zich af of we niet gewoon buiten de spoiler tags kunnen praten sinds het seizoen toch is afgelopen en er word hier sinds 9 november nog enkel over seizoen 2 geouwehoert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef BlueCurl het volgende:
Delko en Wolfe komen ook ooit wel goed...
ik vond het wel tof hoe Danny Lindsay in de maling nam in die dierentuin... met dat Sir noemen enzo...
true... zolang ze niet te erg worden is het wel leuk... zo met lindsay is het wel tof iigquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:12 schreef The_S het volgende:
[..]
ja, dat soort grapjes komen bijna op elk normaal bedrijf/instelling wel voor
![]()
Dat moet je de preview voor 2.08 eens kijken, ik lach in een deuk (laatste zin)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true... zolang ze niet te erg worden is het wel leuk... zo met lindsay is het wel tof iig
oew, bezig aan het zien is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat moet je de preview voor 2.08 eens kijken, ik lach in een deuk (laatste zin)![]()
maar we praten enkel nog over het seizoen in amerika...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef rena het volgende:
Van mij mogen de spoilers wel blijven aangezien ik (en denk wel meerdere mensen met mij) hier soms nog kijk![]()
Is this from your 13th/30th birthday party Messer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oew, bezig aan het zien is...
edit: ik kan het niet verstaan...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is this from your 13th/30th birthday party Messer?
maar dan maakt het toch niet uit met of zondder spoilers... als we enkel alleen over amerikaanse seizoen praten. zodra er wat nieuws is over nederlandse seizoen wat pas in maart begint overigens... dan gaan we heus wel weer met spoilertags verder!quote:
Sommigen van ons (waaronder mijn persoontje) kijken alleen de afl. die op de nederlandse buis komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
maar we praten enkel nog over het seizoen in amerika...
Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weerquote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind der echt vrij weinig eerlijk gezegd... ik ben ook vrouw mss dat het dat 't is... maar ik vind der echt vel over bot... nee vind der nou niet super mooi oid
Det. Flack (of Danny)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weer
tnx! weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Grand Master, zag er gister een preview van voorbij komen. Daarin onderzoeken Mac & Aiden de dood van een hiphop DJ en Stella en Danny onderzoeken de dood van modeontwerpster.
4quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx! weet ik dat ook weer
dat is de tweede of derde ofzo uit mijn hoofd.
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?quote:
Hehe, we're nerdsquote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?
fanatics heet dat toch?quote:
Niet zelf gevonden, maar op Amerikaanse sites waren ze ook op zoek. Het is het nr Mission van Peuple De L'Herbe.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer uit aflevering 2.06. Wanneer Stella en Dr. Sheldon Hawkesmet z'n tweeën in het lab zijn om de kleren van de man uit het park te onderzoekn. Stella drukt net een binnenkomende call op haar mobiel weg en daarna begint dat nummer. Ik wil graag weten hoe dat nummer heet.... Iemand een idee? Ze zingen iets van "every day I stay in this room..", "...everybody gets everything he wanted...".
waar heb je hem gekocht en hoe duur wassie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Heb CSI NY seizoen 1 deel 1 aangeschaft op DVDWel jammer dat de afleveringen hier ook 'licht versneld' op staan, dat hoor je heel goed aan het intro nr (Baba O'Riley). De audiocommentaren erbij zijn wel leuk. Nu wachten op deel 2 (daar staan nl. zo'n beetje al mijn favoriete afl. op)
![]()
geen idee of ik promo ooit wel eens heb gezien voor deze aflevering..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Officer Blue is 1 vd betere van de eerste helft van het seizoenSterke Aiden aflevering idd en Mac die de schutter ondervraagt. Promofilmpje was overigens goed, ze lieten al zien wie het gedaan had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |