das dat rtl7 er komt.. maar volgens mij komt NY in de week van 5 september pas op de buis!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef rena het volgende:
Volgende week komt het weer terug toch? Tenminste, dat zag ik in de reclame, vanaf 12 augustus?
een verkapte tvp dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja idd![]()
ff een post zodat dit topic in m'n favourites komt![]()
Without a Trace ook gedaan in LA en met achtergrond van NY... bij een maing of kun je zien hoe ze het licht regelen enzo... is wel rappig.. loopt er ineens een mannetje buiten een balkon op de luchtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben erg benieuwd hoe "echt" NY eruit gaan zien i/d kantoren enzo...bedoel het word in LA opgenomen..dus dat word vast een kartonnen Empire State Building bij Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat over Aiden ben ik het 100% eensch!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Dafje33 het volgende:
Ik mag Mac dan weer graag zien, terwijl ik Aiden niet meer dan leuke beeldvulling voor mannen vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:speedle word wel vaker herhaald hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaruh over arogantie van sterren dat in bladen word gezegd moet je ook niet altijd geloven. staat toch bijna enkel onzin in... ik lees ook geen bladen.. enkel spoilers![]()
uhuh ik zat ook te kijken... rode en blauwe topjes...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die teaser voor t nieuwe seizoen is raar..
de blauwe donkere tint is weg, Stella draagt zomerse topjes...
Dit word wennen vrees ik.
Ik vond t wel wat hebben, Gary Sinise zit er zo veel beter uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die teaser voor t nieuwe seizoen is raar..
de blauwe donkere tint is weg, Stella draagt zomerse topjes...
Dit word wennen vrees ik.
Briljantquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh ik zat ook te kijken... rode en blauwe topjes...
wat ik wel tof vond was het beeld wat er werd laten zien als de narrorater "This fall" zegt
had het pas door toen dat stukje net voorbij was. had expres nog een keer gekeken omdat te bekijkenquote:
en met drop down menutje kun je dan ook die van LV en MIA zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de officiele website van CBS
Linksboven op video klikken. Je hebt wel realplayer nodig.
ik vind dat ze dat niet doen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef Aryan_S het volgende:
Het zier er wel leuk uit, maar de CSI series moeten niet teveel op elkaar gaan lijken.
En Horatio met een paar insectenquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind dat ze dat niet doen hoortenzij ze op mijn favoriet gaan lijken
neh... een grissom die net zo omgaat met wapen als Horatio zie ik niet zo snel gebeuren
hahaha Idem met Mac denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
En Horatio met een paar insecten
Danny Messerquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ze hebben de garderobe nu ook blijkbaar aangepast
Moet zeggen, geen slechte keuze![]()
![]()
Det Flackquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van de laaste 7 afleveringen vond ik dit ook de minste, al vond ik het wel leuk dat het ik een beetje om Flack draaide. De aflevering van volgende week is al een stuk beter.
![]()
Dat waren die 'gangstas' toch van de barfight? Raak een beetje in de war van al die CSI's...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ik ben heel benieuwd hoe ze die Tanglewood verhaallijn een vervolg gaan geven.
Was met 3 gasten, die speelden met een andere jongen die graag bij hen wilde horen. Ze lieten hem met een honkbalknuppel iemand van een rivalezerende bande op t hoofd slaan en vervolgens moest ie een winkel overvallen. Dat liep uit de hand want hij schoot de eigenaar dood. Dat vonden de Tangelwood Boys niet zo leuk, waarna ze met een schuurmachine z'n neptatoo van ze schouder schuurden en later sloegen ze 'm dood in het bos.quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat waren die 'gangstas' toch van de barfight? Raak een beetje in de war van al die CSI's...
Wacht dan maar op Crime & Misdeamanor (volgende week) en On The Job (over 3 weken), die zijn echt goedquote:Op maandag 12 september 2005 09:39 schreef Mainport het volgende:
Slechte aflevering deze keer. Hoewel Miami en LV erg goed zijn, vind ik NY maar middelmatig. Geen enkele aflevering heeft me nog kunnen boeien.
alles met Danny en Det. Flack is coolquote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Wacht dan maar op Crime & Misdeamanor (volgende week) en On The Job (over 3 weken), die zijn echt goeden die van deze week is ook OK
![]()
Dannyquote:Op woensdag 14 september 2005 08:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alles met Danny en Det. Flack is cool
ik ga nieuwe seizoen waarschijnlijk niet kijken. heb het zo druk met school!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Danny![]()
Slecht nieuws vanuit Amerika, de seizoenspremiere van CSI: NY is een week uitgesteld, vanwege een speech van President Bush![]()
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik ga nieuwe seizoen waarschijnlijk niet kijken. heb het zo druk met school!
uhuh. het is echt zo. ik gaat NY en LV niet volgen vanuit amerika.. enkel Without a Trace en CSI: Miami!quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 15-09-2005 16:51:27 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
1 heb ik al gekeken. 2 ga ik niet mee beginnen. waarschijnlijk inhalen in mijn school vakanties! dus zal wel voor blijven lopen op NLquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er gaan toch nog wel meer mensen NY volgen? Ik volg de andere 2 nóg niet, ik wacht totdat LV en Miami in NL zijn afgelopen en dan haal ik in de tussenliggende periode deze 2 wel in![]()
ik wil wel maar geen tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef caradoc het volgende:
Ik ga alle drie delen van CSI volgen. Lekker weer 3 keer CSI in de week
vanachtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..
Je kan vannacht chatten met Eddie Cahill die Flack speelt in NY:
http://www.csifiles.com/chat/
hehe ik zou het denk alleen doen voor csi miami peoples...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja jammerAls het nou Carmine (Danny) was geweest, was ik er wel voor opgestaan, maar ja die was net toen ik op vakantie was helaas.
Vanavond Crime & Misdemeanor op RTL 5, die is goed!![]()
de csi topics worden nog eens watquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aangezien het een succes is in het CSI: Miami topic, ik kan screencaps verzorgen van de NY afleveringen die nu in NL worden uitgezonden. Is daar behoefte aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het nu wel redelijk goed zo. Bij succes volgen er volgende week meer!
hehe de openingspost is ook vernieuwd...quote:
En ik ga ze van LV eens maken. Nog beter danquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe de openingspost is ook vernieuwd...
de topics krijgen zo toffe inhoud... met caps erbij! nice job!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef BlueCurl het volgende:
2.1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij word uiteindelijk wel wreed overhoop geschotenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef rena het volgende:
Nu een film met Gary Sinise op tv overigens, Ransom.
daarin speelt hij de slechterik![]()
Mooie foto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie promofoto's van seizoen 2 hier en hier. Danny is hot![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef The_S het volgende:
net seizoensopener gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei het een tijd gelee tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef rena het volgende:
Het word steeds beter, CSI NY! Ik vind de verhaallijnen ook steeds beter worden. En dat gekwelde gezicht van Danny![]()
![]()
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
2.2
quote:
Dat ken ik ... ik volgende het t/m 1.16 ook op de NL TV maar ik kon op een gegeven moment ook niet meer wachten, zomerstop duurt zo langquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
damn. ik wil eigenlijk stoppn met kijken... maar het lezen van jouw spoilers helpt niet echt. 2.2 hopelijk pas op NL buis voor het eerst zienmaar zal wel niet! ik kan toch nooit lang wachten
Ik dacht eerst een oor of zo? Maar nu zie ik er weer een nier of iets dergelijks inquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:39 schreef Dafje33 het volgende:
Foto 6: Welk lichaamsdeel moet dit voorstellen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen als ik tijd heb nog ff shots maken voor de seizoensafsluiter van donderdag ... en dan wachten tot maart tot er weer nieuwe CSI: NY's in NL op de buis komen![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik wil niet kijken maar ook weer wel(seizoen 2 dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]csifiles.com?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |