abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:27:25 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29504565
quote:

Lindenbergh haakt af

Amsterdam, 8 augustus 2005
Olaf Lindenbergh is niet met Ajax afgereisd voor de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League in en tegen Brøndby. Trainer Danny Blind nam maandagmiddag twintig spelers mee naar Denemarken, waar woensdagavond wordt gespeeld tegen de Deense kampioen.

De selectie voor het duel tegen Brøndby IF ziet er als volgt uit:

Yannis Anastasiou, Ryan Babel, Nourdin Boukhari, Angelos Charisteas, Urby Emanuelson, Julien Escudé, Tomás Galásek, Zdenek Grygera, John Heitinga, Nigel de Jong, Bogdan Lobont, Hedwiges Maduro, Edgar Manucharyan, Steven Pienaar, Mauro Rosales, Markus Rosenberg, Wesley Sneijder, Hatem Trabelsi, Thomas Vermaelen en Hans Vonk.

Olaf Lindenbergh bleek niet voldoende hersteld van de bovenbeenblessure die hij tijdens de Open Dag opliep. Hij is evenals de langdurig geblesseerden Maxwell, Stekelenburg en Mitea niet mee. Ook Daniël de Ridder, Anthony Obodai, Rasmus Lindgren, Tom de Mul en Kenneth Vermeer zijn in Amsterdam achter gebleven.

(ajax.nl)
en
quote:
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den
Haag zal zondag op neutraal terrein en
zonder publiek gespeeld worden.

De wedstrijd zou oorspronkelijk zondag
in de Arena gespeeld worden,maar werd
verboden door de gemeente Amsterdam.De
KNVB verzette het duel vervolgens naar
zaterdag,maar daar had de Amsterdamse
burgemeester Cohen evenmin vrede mee.
De gemeente Amsterdam kan vanwege een
groot aantal evenementen te weinig
politie op de been brengen.

Aangezien de wedstrijd ook niet op het
terrein van ADO Den Haag gespeeld kan
worden,is door de KNVB besloten om het
duel op zondag op neutraal terrein en
zonder toeschouwers te laten spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29504616
Zonder Mitea en Lindenbergh dus, zegt wel wat dat Blind De Ridder en Obodai buiten de selectie heeft gelaten.
That's all folks!
pi_29504621
Ajax heeft wél publiek, Kessler zal zo'n wedstrijd in z'n achtertuin echt niet willen missen hoor..
Yeah baby Yeah!
pi_29504624
Ik mag toch aannemen dat Ajax-Ado tenminste op TV komt!
pi_29504664
Het zou me niets verbazen als je zondagmiddag rond 12 uur ineens op Teletekst ziet staan dat Ajax heeft gewonnen
Houd van een lijntje.
pi_29504684
En Obodai mag weg

AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAX
pi_29504887
Maar het scheelt natuurlijk wel een hoop rotzooi, die de wedstrijd Ajax-ADO doorgaans met zich meebrengt, dat is het enige voordeel wat ik zie.
Hoe lang is het speelschema eigenlijk bekend bij 'de driehoek' en heeft dit nog consequenties voor iemand?

Verder ben ik uiterst benieuwd hoe Ajax gaat spelen tegen Brondby.
Yeah baby Yeah!
pi_29505099
We worden kampioen

slecht verkapte tvp
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29505131
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
We worden kampioen

slecht verkapte tvp
Mwa, als de leiding daar ook van overtuigd was hadden ze wel nieuwe stropdassen besteld, maar ze vonden 1 debacle blijkbaar genoeg en terecht lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_29505181
Die 1 was gewoon een geintje.... als we daarnou iedere keer over moeten beginnen...Ajax heeft in ieder geval de sterkste selectie dit seizoen.
too much is not enough....
pi_29505186
Als psv onze concurrent moet zijn zou ik de stropdassen toch maar weer aandoen
Houd van een lijntje.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:26:12 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_29505358
Mooi, komen die hagenezen lekker een jaartje geen teringzooi maken van onze mooie stad.
Enne: AJAX!!!
Life is what you make it.
pi_29505458
Ajax moet weigeren te spelen. Het is niet het probleem van de club Ajax en haar supporters dat Cohen en de KNVB niet goed communiceren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:36:36 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29505488
Ben benieuwd of Versatel het wel mag uitzenden.
pi_29505503
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:41:27 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_29505563
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:13 schreef WaStEd het volgende:
Die 1 was gewoon een geintje.... als we daarnou iedere keer over moeten beginnen...Ajax heeft in ieder geval de sterkste selectie dit seizoen.
Misschien wel het meeste kwaliteit ja, maar dat zeggen we nu ook al 3 jaar. Ik weet het niet, denk dat het wel een spannende strijd wordt dit jaar tussen Ajax en PSV. Ben iig blij dat het voor de JC-schaal wel weer redelijk ging, hoop dat we die lijn door kunnen trekken en vast kunnen houden.

Om het vertrek van Obodai, Lindgren en de Ridder ben ik trouwens niet erg rouwig. Al heb ik liever dat de Ridder een jaartje wordt uitgeleend.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29505723
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Het probleem is als Ajax weigert te spelen, dat wij dan 3 punten mindering krijgen. Ik eis gewoon 1/17 van mijn 260 euro terug, niet dat ik sta te springen om het geld hoor. Maar laat de gemeente Amsterdam maar voor de kosten opdraaien, 38.000 keer ongeveer 15 euro is toch een aardig bedrag.
Weinig kans want je betaald ook niet voor 17 wedstrijden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29505825
Wat een soap... De eerste wedstrijd van het seizoen zonder publiek spelen...
Dat zal mooie TV beelden opleveren...

Ben dan wel benieuwd wat ze gaan doen met de eventuele idioten die toch naar het stadion komen en naar binnen willen of herrie gaan schoppen....
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:02:18 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_29505939
Blind zei voor de JC-schaal trouwens dat Vonk alleen die wedstrijd op de goal stond, en dat hij daarna weer ging kiezen. Ben benieuwd of Vonk weer op de goal staat.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:09:38 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29506038
AJAX
Ik ben inmiddels overleden
pi_29506239
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:02 schreef S-Two het volgende:
Blind zei voor de JC-schaal trouwens dat Vonk alleen die wedstrijd op de goal stond, en dat hij daarna weer ging kiezen. Ben benieuwd of Vonk weer op de goal staat.
Vonk gewoon voorlopig....
quote:
4/8/2005 - Vonk voorlopig eerste keeper; Lobont mag nog niet weg
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Danny Blind liet vandaag op het wekelijkse perspraatje weten dat doelman Hans Vonk voorlopig zijn eerste keeper is nu Maarten Stekelenburg geblesseerd is. "Ik weet nog niet voor hoe lang, daar ga ik nu geen uitspraken over doen. In deze situatie lijkt het me wel verstandig dat Bogdan Lobont voorlopig bij Ajax blijft."
pi_29506298
Obodai mis je niet, kan wel voor alle eredivisieclubs vanaf pakweg plek 7 een versterking zijn.

Lindgren is lullig voor die jongen, die kon eerder naar Heerenveen, maar bleef voor Koeman.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29506351
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Obodai mis je niet, kan wel voor alle eredivisieclubs vanaf pakweg plek 7 een versterking zijn.

Lindgren is lullig voor die jongen, die kon eerder naar Heerenveen, maar bleef voor Koeman.
En De Ridder?
pi_29506404
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef Simmertje het volgende:
Op die drie punten gaat het dit kampioensjaar niet aankomen

Ajax moet nu een statement maken; anders lopen we de komende jaren achter meneer Cohen aan.

Enne...als er nou een terroristische aanslag gepleegd wordt dit weekend...verwacht ik niet dat er politie ter plekke kan zijn
pi_29506473
Wat geniet ik van Ingang Oost op Ned. 1.

Al 1 gewonde psv'er (rug gebroken)

en 2 gewonde geel-groene homo's

maandag 8 augustus 2005 @ 22:02:29 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_29507116
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:46 schreef Tobbes het volgende:
Wat geniet ik van Ingang Oost op Ned. 1.

Al 1 gewonde psv'er (rug gebroken)

en 2 gewonde geel-groene homo's

Ik hoop dat je gauw tegen een trein loopt
kansloos figuur
pi_29507147
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.

Voetbal is van ons, van de supporters. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Houd van een lijntje.
pi_29507159
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX

Wij zijn de beste!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29507517
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:02 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gauw tegen een trein loopt
kansloos figuur
Waarom? Het was gewoon zeer vermakelijk; zeker die Hagenezen:

Hagenees 1:

-Wat is er gebeurd?

Nah, ik liep ergens wah nie moch enne naja ze vroege nie eens of ik ff wilduh stoppuh ofzo, ze gooiduh me zo tegen grond. Nie nomal tog?

Hagenees 2:

-Meneer heeft een stadionverbod en liep ergens waar ie niet mocht lopen. Wat is er precies gebeurd?

Nah, ik liep dah zomaar en toen opeens werd ik gebeten door een hond.

-Wat voor hond?

Een politiehond!

pi_29507611
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.

hallo, het zijn wel 3 punten hoor
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:25:44 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_29507626
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:21 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Waarom? Het was gewoon zeer vermakelijk; zeker die Hagenezen:

Hagenees 1:

-Wat is er gebeurd?

Nah, ik liep ergens wah nie moch enne naja ze vroege nie eens of ik ff wilduh stoppuh ofzo, ze gooiduh me zo tegen grond. Nie nomal tog?

Hagenees 2:

-Meneer heeft een stadionverbod en liep ergens waar ie niet mocht lopen. Wat is er precies gebeurd?

Nah, ik liep dah zomaar en toen opeens werd ik gebeten door een hond.

-Wat voor hond?

Een politiehond!

Waarom? Omdat je overkomt als het type supporter waardoor zulke wedstrijden dus voor worden gestaakt. Het kleine deel dat het voor veel mensen verpest.
pi_29507706
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:25 schreef S-Two het volgende:

[..]

Waarom? Omdat je overkomt als het type supporter waardoor zulke wedstrijden dus voor worden gestaakt. Het kleine deel dat het voor veel mensen verpest.
Ik zeg toch nergens dat ik een Hagenees wil slaan ofzo?

Ik zit heel keurig op 114, en denk er precies hetzelfde over als jij dus vind ik het zeer vermakelijk dat die sjonnies in het ziekenhuis terecht komen.

Waar zit jij eigenlijk?
pi_29507779
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:25 schreef keijz het volgende:

[..]

hallo, het zijn wel 3 punten hoor
Wat is belangrijker, principes of drie punten?
Houd van een lijntje.
pi_29507845
Vplgens mij lopen we 6 punten mis, ten eerste omdat je de wedstrijd reglementair verliest en ten tweede omdat je 3 punten in mindering krijgt! Persoonlijk vind ik dat we gewoon die wedstrijd maar moeten spelen en dat is niet de schuld van KNVB, Ajax of Amsterdam, dat is de schuld van al die nep-supporters die de afgelopen jaren bewezen hebben dat ze het inbeuken van andermans hoofd belangrijker vinden als een voetbalwedstrijd van 'hun' cluppie!!!
pi_29507948
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:36 schreef RevneD het volgende:
Vplgens mij lopen we 6 punten mis, ten eerste omdat je de wedstrijd reglementair verliest en ten tweede omdat je 3 punten in mindering krijgt! Persoonlijk vind ik dat we gewoon die wedstrijd maar moeten spelen en dat is niet de schuld van KNVB, Ajax of Amsterdam, dat is de schuld van al die nep-supporters die de afgelopen jaren bewezen hebben dat ze het inbeuken van andermans hoofd belangrijker vinden als een voetbalwedstrijd van 'hun' cluppie!!!
Het is de afgelopen jaren IN en rond de arena nooit fout gegaan zover ik me herinner...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2005 22:45:04 ]
pi_29507974
Trouwens, in de voorbije jaren was dit nooit een probleem, dan was zo'n wedstrijd gewoon verplaatst naar het eerste weekend van de eigenlijke winterstop, maar ach de KNVB heeft graag dat er geen vrije weekenden meer zijn omdat er dan meer verdiend wordt...

Die speling was/is wel handig lijkt me.
pi_29508068
En toch is het een risicowedstrijd omdat sommige mensen met een Ajax-shirt aan zich nooit kunnen inhouden in Den Haag, geldt ook voor die groen-gelen hoor. Feit blijft dat als iedereen eens een keer normaal zou doen je dit soort gezeik ook nooit had gehad!
pi_29508116
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens, in de voorbije jaren was dit nooit een probleem, dan was zo'n wedstrijd gewoon verplaatst naar het eerste weekend van de eigenlijke winterstop, maar ach de KNVB heeft graag dat er geen vrije weekenden meer zijn omdat er dan meer verdiend wordt...

Die speling was/is wel handig lijkt me.
Tja, lang leve de play offs zullen we maar zeggen, dat is dan wel weer een grote fout van de KNVB.
pi_29508154
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:49 schreef RevneD het volgende:
En toch is het een risicowedstrijd omdat sommige mensen met een Ajax-shirt aan zich nooit kunnen inhouden in Den Haag, geldt ook voor die groen-gelen hoor. Feit blijft dat als iedereen eens een keer normaal zou doen je dit soort gezeik ook nooit had gehad!
Maar we zijn nu in Amsterdam

Het Zuiderpark is gewoon niet geschikt voor dergelijke wedstrijden. De Arena wel. Kan in principe niks fout gaan. Of ze willen over een glazenwal van 4 meter gaan klimmen, 40 meter naar beneden springen, in een gracht van 5 meter diep springen; door die gracht rennen, uit de gracht klimmen, en F-side op. Maar dat zie ik niet gebeuren.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:53:51 #40
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29508178
Beetje belachelijk dat Cohen nooit kenbaar heeft gemaakt dat augustus al vol knelpunten zat, aan de andere kant lijkt het wel of de KNVB het erom heeft gedaan. De JC-schaal wisten ze al en dan ook nog eens ADO en Feyenoord in augustus naar Amsterdam sturen...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29508222
Kennelijk zijn ze toch elk jaar weer redelijk zenuwachtig aangezien er altijd een 'redelijke' politiemacht op de been is!
pi_29508357
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef RevneD het volgende:
Kennelijk zijn ze toch elk jaar weer redelijk zenuwachtig aangezien er altijd een 'redelijke' politiemacht op de been is!
De angst voor lijden is veel groter dan wat God ons daadwerkelijk te lijden geeft.

D:)enk daar maar eens over na;)

Is geloof toch nog ergens goed voor
pi_29508423
Sorry man, ben atheïst, maar dit wordt ben ik bang een eindeloze discussie!! In ieder geval vind ik heel dit gezeur geen 6 punten waard. En als we straks aan het einde van het seizoen 2e worden achter die boeren met 2 punten achterstand zal iedereen zeggen: "Hadden we nou maar gewoon die wedstrijd gespeeld!!"
pi_29508456
Mooi dat Vonk de eerste is, goede keeper met veel ervaring
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:04:19 #45
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29508475
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:59 schreef Tobbes het volgende:

[..]

De angst voor lijden is veel groter dan wat God ons daadwerkelijk te lijden geeft.
Om bij een simpel spelletje, wat voetbal eigenlijk is, zo'n spreuk te gebruiken, vind ik overdreven...

Meer iets wat me binnenschiet wanneer je praat over terreurdreiging of iets dergelijks!

On topic: deze gemiste wedstrijd ga ik declareren, indien mogelijk. De sfeer in het stadion tijdens wedstrijden met een vol uitvak is vaak nog iets mooier, vorig seizoen waren er al geen supporters van ADO en nu zelfs helemaal geen Ajax-ADO. Natuurlijk betaal ik als SCC-houder voor dertien wedstrijden en krijg ik er vier gratis, maar onder die vier versta ik geen ADO, Feyenoord, AZ of PSV...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29508486
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:01 schreef RevneD het volgende:
Sorry man, ben atheïst, maar dit wordt ben ik bang een eindeloze discussie!! In ieder geval vind ik heel dit gezeur geen 6 punten waard. En als we straks aan het einde van het seizoen 2e worden achter die boeren met 2 punten achterstand zal iedereen zeggen: "Hadden we nou maar gewoon die wedstrijd gespeeld!!"
Dan zijn wij toch gewoon de morele kampioen

Daar zou ik best wel mee kunnen leven.

Ajax is, ondanks de huidige prestaties, nog steeds in de wereld het boegbeeld van het Nederlandse voetbal. Ajax zal dan ook niet zomaar door de knvb benadeeld worden (dit is mss niet eerlijk, maar wel realiteit).

Ajax moet gewoon weigeren, en als ze punten in mindering krijgen, vervolgens hierom weigeren uberhaupt aan de competitie deel te nemen. Moet jij eens kijken hoe snel de KNVB doet wat Ajax wil

Macht enzo..
pi_29508604
Morele kampioen?? Fijn, dat is iedereen over een half jaar weer vergeten, ik wil gewoon de 30e landstitel, zeker na zo'n kutseizoen!! En ik wil ook helemaal niet voorgetrokken worden door de KNVB, als onze vrienden uit 010 of die boeren zo voorgetrokken worden, dan zijn wij daar ook pissig over!
pi_29508811
Is hier niemand die even een website in elkaar kan knutselen met een soort kleine petitie ofzo. 'Ajax moet weigeren te spelen...' blablabla. En dan naam kunnen invullen en doorsturen naar info@ajax.nl.

Ik ben niet zo goed met sites
pi_29508831
Vraag gelijk dan of we het oude logo terugkrijgen!!
pi_29508879
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:20 schreef RevneD het volgende:
Vraag gelijk dan of we het oude logo terugkrijgen!!
Hoeft van mij niet. Maar dat is een hele andere kwestie dat is een kwestie binnen Ajax zelf. Nu wordt het competitie verloop bepaald door een infantiele burgemeester die het allemaal niet zo goed begrijpt.

Valt dit trouwens niet onder competitievervalsing?

Ajax speelt 1 wedstrijd minder in eigen stadion dan bijv. PSV.
pi_29508928
Ik bedoel alleen maar dat dat net zo kansloos is als deze missie! (Niet dat ik ons logo niet terug wil, maar dat terzijde!!)
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:35:12 #52
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29509187
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef P0RN0STAR het volgende:
Beetje belachelijk dat Cohen nooit kenbaar heeft gemaakt dat augustus al vol knelpunten zat, aan de andere kant lijkt het wel of de KNVB het erom heeft gedaan. De JC-schaal wisten ze al en dan ook nog eens ADO en Feyenoord in augustus naar Amsterdam sturen...
Is ook een logisch gevolg van het niet melden van Amsterdam, in het verleden had je risicowedstrijden in de grote steden verdacht vaak in augustus (weten we het nog, de beruchte voetbalpas in '89 met in het eerste competitieweekeinde Den Haag - Ajax en Utrecht - Feyenoord?), domweg omdat daar genoeg politie op de benen te brengen was is de vakantieperiode. De KNVB zal niet nagedacht hebben (alsof ze dat zelfsatndig kunnen ) bij het maken van dit competitieschema, en gewoon gezien hebben dat Amsterdam geen bezwaar heeft tegen de twee grottste risicowesstrijden in één maand.

Ik baal er verder enorm van dat er dus een wedstrijd door mijn neus geboord wordt door knulligheid van mijn gemeentebestuur.

Zal ik een claim indienen?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29509674
Absoluut
Houd van een lijntje.
pi_29509948
Officieel betaal je met je seizoenkaart voor 14 van de 17 wedstrijden, dus eigenlijk telt het niet.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:02:58 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29510025
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef F1Bas het volgende:
Officieel betaal je met je seizoenkaart voor 14 van de 17 wedstrijden, dus eigenlijk telt het niet.
ja, zo staat het inderdaad heel mooi omschreven.
Maar ik had liever gezien dat ze dan Ajax-Feyenoord verbieden (dan heb je echt ene statement), en die wedstrijd kon i ktoch al niet zien ivm. mijn vaknatie
pi_29510343
Het voelt een beetje vreemd, die rust om Ajax heen. Ons nieuws bestaat alleen uit geblesseerden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:22:07 #57
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29510522
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:15 schreef Suijk het volgende:
Het voelt een beetje vreemd, die rust om Ajax heen. Ons nieuws bestaat alleen uit geblesseerden.
en verboden wedstrijden

na zo'n kutzeizoen is de rust ok niet zo vreemd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:04:10 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29511686
sorry maar k volg ajaxc niet altijd even goed maar Lindgren was toch juist vorig jaar overgehaald bij te tekenen met de belofte dat hij meer zou spelen en ook de Ridder moest toch uiteindleijk blijven omdat hij nodig was?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:07:46 #59
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29511809
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
sorry maar k volg ajaxc niet altijd even goed maar Lindgren was toch juist vorig jaar overgehaald bij te tekenen met de belofte dat hij meer zou spelen en ook de Ridder moest toch uiteindleijk blijven omdat hij nodig was?
De Ridder maken ze zijn hele loopbaan al van alles wijs, als ik hem was was ik allang weg geweest.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:12:26 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29511938
Klopt, onder Koeman. En toen waren we ook wel redelijk enthousiast. Alleen nu ik erop terugkijk deed Lindgren het wel aardig, maar je hebt gewoon helemaal geen fluit aan spelers die het wel aardig doen. Zulke spelers maken je geen kampioen.
pi_29512010
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef twi het volgende:
Klopt, onder Koeman. En toen waren we ook wel redelijk enthousiast. Alleen nu ik erop terugkijk deed Lindgren het wel aardig, maar je hebt gewoon helemaal geen fluit aan spelers die het wel aardig doen. Zulke spelers maken je geen kampioen.
Lindgren is ook weer zo'n speler die wel weer verhuurd zal worden, aan de Graafschap ofzo... in het rijtje Culina, Krohn-Delli etc...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:20:55 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29512173
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef twi het volgende:
idd maar Lindgren heeft volgens mij zelfs onder Blind zn contract verlengd... maarja rare bedoeling en de indruk dat de Ridder al jaren aan t lijntje wordt gehouden is dus juist. Oke dank voor de verduidelijking
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29512293
De Ridder is wel een goede voor Twente, Heerenveen of Vitesse.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29512318
Mensen begrijp het nou...
Het is allemaal zo gepland!!!!!
pi_29512931
FC Twente heeft De Ridder niet nodig, ik denk dat het Vitesse wordt.
That's all folks!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:49:14 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513000
De ridder komt er wel, over 3 seizoenen kopen we hem weer en speelt hij CL met Ajax....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29513036
Verhuren lijkt me dan makkelijker, net als Ronald de Boer en Andy van der Meyde.
That's all folks!
pi_29513040
Tweede Ronald de Boer?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29513047
Hebben we een Jood.. speelt ie nooit
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:51:41 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513059
verhuren, ja dat zou slim zijn..... dus doet Ajax dat niet.....
Get woke, go broke!
pi_29513086
Ik zie Scheringa en Van Gaal er wel voor aan om De Ridder, Lindgren en De Mul weg te kapen. Zul je zien dat ze dan opeens heel erg goed gaan spelen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:55:31 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513135
En gelijk hebben ze toch?

Als ik AZ was zou ik het wel weten . En over 3 jaar verkoop je ze gewoon terug met winst.

het bestuur van Ajax is toch een soepzooitje...
Get woke, go broke!
pi_29513139
AZ heeft Ikedia en Meerdink al voor de rechtsbuiten plaats, dus De Mul en De Ridder zullen wel niet komen.
That's all folks!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:58:58 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513212
Ik hoop ook dat de ridder blijft. met deze medische staf is 5 dubbele bezetting op elke plek wel nodig.....
Get woke, go broke!
pi_29513273
Waarom pikken de Ajax-supporters eigenlijk zoveel van die "directie" ? Ik dacht dat onze RVC erg was, maar jullie directie (ja, iets anders dan de rvc, maar toch...) slaat alles
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:05:18 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513347
Ik vrees dat we weinig in te brengen hebben. Ze nemen al jaren foute beslissing op foute beslissing, ze luisteren niet naar de supporters. Maar goed, als IK aan de macht was voor dat geld zou ik het ook wel weten.

Maar een democratisch Ajax zou misschien ook niet goed zijn, als ik de gemiddelde voetbalsupporter bekijk .
Get woke, go broke!
pi_29513396
Als je naar Real Madrid en Barcelona kijkt... Daar hebben ze het wat bestuur betreft goed geregeld. Er wordt gestemd door de socio's en op die manier is er enigszins invloed op het transferbeleid. Dat zouden ze hier in Nederland (bij de drie topclubs) ook in moeten voeren.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:08:06 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513422
Misschien wel ja.

Ik heb zelfs wel eens gedacht aan een "sms je opstelling naar..." maar goed, helaas kan dat ook heel verkeerd uitvallen .
Get woke, go broke!
pi_29513471
Dan krijg je zo'n SBS-entourage bij Ajax. En supporters van andere clubs gaan dan namen als "Van Beukering" en "Fledderus" sms'en
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:12:25 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513500
tuurlijk, het was ook niet serieus.. maar het zou wel eens leuk zijn als er naar de supporters geluisterd zou worden.

Als ik soms zie wat er hier (bv) geopperd wordt, dan zit dat slimmer in elkaar dan wat veel trainers laten zien. En over de directie zwijg ik dan maar.....
Get woke, go broke!
pi_29513506
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
Als je naar Real Madrid en Barcelona kijkt... Daar hebben ze het wat bestuur betreft goed geregeld. Er wordt gestemd door de socio's en op die manier is er enigszins invloed op het transferbeleid. Dat zouden ze hier in Nederland (bij de drie topclubs) ook in moeten voeren.
En die socios zijn niet omkoopbaar bedoel je ?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:14:07 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513538
omkopen? het gaat om tienduizenden mensen in dat geval hoor .
Get woke, go broke!
pi_29513651
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:12 schreef HeatWave het volgende:
tuurlijk, het was ook niet serieus.. maar het zou wel eens leuk zijn als er naar de supporters geluisterd zou worden.

Als ik soms zie wat er hier (bv) geopperd wordt, dan zit dat slimmer in elkaar dan wat veel trainers laten zien. En over de directie zwijg ik dan maar.....
En dat geldt dus ook voor Feyenoord en in mindere mate PSV.

KNVB, ga eens met de Spaanse voetbalgiganten praten
pi_29513695
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:14 schreef HeatWave het volgende:
omkopen? het gaat om tienduizenden mensen in dat geval hoor .
weet ik... maar een etentje is al genoeg.... je hoeft ze niet allemaal om te kopen.. alleen de invloedrijke.... die krijgen dan de rest weer mee..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:23:26 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513709
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

En geldt dus ook voor Feyenoord en in mindere mate PSV.

Klopt ook. men is gewoon bang dat ze de aansluiting helemaal zullen verliezen dus maken ze rare sprongen, maar dat lijkt averechts te werken vaak. psv doet het veelal goed qua inkoop, maar ook dat zal moeilijker en moeilijker worden. maar ze hebben goeie connectie in Zuid Amerika door Philips, Ajax heeft ook zijn mogelijkheden, maar f'noord moet echt oppassen die zie ik tot middenmoter verzanden als ze zo doorgaan...
Get woke, go broke!
pi_29513721
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dat geldt dus ook voor Feyenoord en in mindere mate PSV.

Ja.. dan kun je leren hoe je in 10 jaar tijd 100 miljoen schuld op kan bouwen als goeie bestuurder van een voetbalclub...
pi_29513763
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:23 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja.. dan kun je leren hoe je in 10 jaar tijd 100 miljoen schuld op kan bouwen als goeie bestuurder van een voetbalclub...
Maar dat doen wij Nederlanders natuurlijk niet, want wij zijn gierig
pi_29513795
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt ook. men is gewoon bang dat ze de aansluiting helemaal zullen verliezen dus maken ze rare sprongen, maar dat lijkt averechts te werken vaak. psv doet het veelal goed qua inkoop, maar ook dat zal moeilijker en moeilijker worden. maar ze hebben goeie connectie in Zuid Amerika door Philips, Ajax heeft ook zijn mogelijkheden, maar f'noord moet echt oppassen die zie ik tot middenmoter verzanden als ze zo doorgaan...
Ik vrees dat Feyenoord nog een keer het Napoli (de club) van Nederland wordt. Zoveel supporters, maar zo'n lage stand op de ranglijst...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:28:19 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513811
schulden kunnen niet eens, als fortuna (bv) 1 miljoen schuld heeft raken ze bijna hun vergunning kwijt. In Spanje kijkt de belastingdienst gewoon ff de andere kant op. Dat klimaat zullen we nooit krijgen hier. Opzich niet zo gek natuurlijk, Shell mag dat ook niet, maar op die manier zullen we nooit een eerlijke strijd met Spanje, Italie of Engeland aankunnen gaan...
Get woke, go broke!
pi_29513813
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het bestaansrecht als topclub is hun stadion op het moment... dat is het wel ongeveer...2 leuke spitsen in de belangstelling maar voor de rest is het uiterst mager.... als je dat elftal in duitsland loslaat is het een middenmotor..
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:32:45 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29513884
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:28 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Het bestaansrecht als topclub is hun stadion op het moment... dat is het wel ongeveer...2 leuke spitsen in de belangstelling maar voor de rest is het uiterst mager.... als je dat elftal in duitsland loslaat is het een middenmotor..
Alle drie de top 3 ploegen zijn echt geen titel kandidaat in duitsland, spanje, engeland of italie hoor. Ze moeten het in de Cl hebben van mazzel veelal. Maar verder maken we in een echte europese competitie (nu, niet als die er echt zou zijn met geld navenant) hebben Ajax, psv of f'noord geen schijn van kans tegen Milan, barca, ManU etc etc etc....
Get woke, go broke!
pi_29514032
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alle drie de top 3 ploegen zijn echt geen titel kandidaat in duitsland, spanje, engeland of italie hoor. Ze moeten het in de Cl hebben van mazzel veelal. Maar verder maken we in een echte europese competitie (nu, niet als die er echt zou zijn met geld navenant) hebben Ajax, psv of f'noord geen schijn van kans tegen Milan, barca, ManU etc etc etc....
Ajax is niet zwakker als Schalke of Borrusia dus daar zou het nog wel kunnen.
pi_29514062
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En daarom moeten we des te meer hopen op het Nederlands elftal.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:44:45 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514122
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:40 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ajax is niet zwakker als Schalke of Borrusia dus daar zou het nog wel kunnen.
Misschien niet, maar ik vrees dat de salarissen daar echt beter zijn, of worden. Nederland gaat steeds verder achterlopen als we niet snel iets verzinnen. En zo niet komen er steeds minder spelers hierheen. We hebben nu nog iig een goeie naam als opstapland, maar hoe lang nog??
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:46:14 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514151
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

En daarom moeten we des te meer hopen op het Nederlands elftal.
Das een heel ander verhaal, dan heb je te maken met nationale spelers, maar hoe slechter het hiet gaat hoe beroerder de clubs het doen. Dan kan je als Oranje een top elftal hebben (zoals in bv 88) maar die spelers zullen dan allemaal in het buitenland spelen...
Get woke, go broke!
pi_29514191
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das een heel ander verhaal, dan heb je te maken met nationale spelers, maar hoe slechter het hiet gaat hoe beroerder de clubs het doen. Dan kan je als Oranje een top elftal hebben (zoals in bv 88) maar die spelers zullen dan allemaal in het buitenland spelen...
dat deden ze in 88 ook al
pi_29514198
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zijn ook maar een klein landje he. Eigenlijk is er maar één oplossing: Fuseren met de Belgen (als het aan mij ligt alleen met Vlaanderen)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:52:36 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514263
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

We zijn ook maar een klein landje he. Eigenlijk is er maar één oplossing: Fuseren met de Belgen (als het aan mij ligt alleen met Vlaanderen)
Nofi aan de belgen, maar wat hebben we daaraan?? Daar worden alleen de belgen beter van. Fuseren met de moffen zou meer opleveren .

Nee Nederlandse clubs zullen slimmer moeten worden, ik heb ook niet de oplossing op een zilveren schaal, maar het zal heel moeilijk worden om de aankomende 5 jaar een beetje mee te draaien in de subtop van Europa...
Get woke, go broke!
pi_29514326
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nofi aan de belgen, maar wat hebben we daaraan?? Daar worden alleen de belgen beter van. Fuseren met de moffen zou meer opleveren .

Nee Nederlandse clubs zullen slimmer moeten worden, ik heb ook niet de oplossing op een zilveren schaal, maar het zal heel moeilijk worden om de aankomende 5 jaar een beetje mee te draaien in de subtop van Europa...
Belgen importeren al jaren spelers voor de rode duivels.. en wij kunnen Kalou niet eens opstellen...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:57:38 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514351
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:56 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Belgen importeren al jaren spelers voor de rode duivels.. en wij kunnen Kalou niet eens opstellen...
Ja ok, dat vind ik ook een debiel iets. Wij hebben dan Surinamers, maar dat is gewoon al jaren zo, Maar de belgen hebben echt geen keuze om nog een beetje iets voor te stellen,...

Maar fuseren met de belgen gaat Nederland niets opleveren denk ik.
Get woke, go broke!
pi_29514355
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dé oplossing... Chinese, Koreaanse, Japanse en Amerikaanse "leuke" voetballers naar Nederland halen en vervolgens vette televisiecontracten afsluiten met de televisiemaatschappijen in die landen. Dan bedoel ik dus niet één Shinji Ono bij Feyenoord, maar bij de complete subtop en top van het Nederlandse voetbal. Ze hoeven nog niet eens superspelers te zijn, maar het product moet verkopen in het land van herkomst. Haal zo'n Eddie Gaven of Park2 en laten de media zulke spelers maar flink ophemelen. Wanneer dát lukt, dan komt het helemaal goed

*droomt verder
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:59:55 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514375
tja, ik weet niet of DAT het wondermiddel is. maar we zullen iets moeten doen. Qua budget kunnen we niet op tegen de rest, dus we moeten doen wat we als klein land al eeuwen doen, handelen... slimmer zijn dan de rest.

Je ziet dat we (op incidenten na) europees niet echt meer meedoen, en als we dat terug willen moet je clever zijn...
Get woke, go broke!
pi_29514424
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dé oplossing... Chinese, Koreaanse, Japanse en Amerikaanse "leuke" voetballers naar Nederland halen en vervolgens vette televisiecontracten afsluiten met de televisiemaatschappijen in die landen. Dan bedoel ik dus niet één Shinji Ono bij Feyenoord, maar bij de complete subtop en top van het Nederlandse voetbal. Ze hoeven nog niet eens superspelers te zijn, maar het product moet verkopen in het land van herkomst. Haal zo'n Eddie Gaven of Park2 en laten de media zulke spelers maar flink ophemelen. Wanneer dát lukt, dan komt het helemaal goed

*droomt verder
Lijkt me beter als
Czernatinski
Josip Weber
Enzo Scifo
pi_29514425
Volgens mij zou dat dé oplossing zijn. Want wanneer je een paar honderd miljoen aan televisiegelden binnenkrijgt op jaarbasis, dan kunnen betere spelers worden gekocht en zo wordt de competitie sterker. Ik vraag me alleen af of het een realistisch idee is, want ik ben natuurlijk slechts een leek in dat wereldje.
pi_29514435
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 02:59 schreef HeatWave het volgende:
tja, ik weet niet of DAT het wondermiddel is. maar we zullen iets moeten doen. Qua budget kunnen we niet op tegen de rest, dus we moeten doen wat we als klein land al eeuwen doen, handelen... slimmer zijn dan de rest.

Je ziet dat we (op incidenten na) europees niet echt meer meedoen, en als we dat terug willen moet je clever zijn...
Maar dat hebben die andere landen ook al ondekt.. alle topclubs oefenen in de US. Park gaat naar ManU dus die zien daar de logica ook wel van in. In Italie lopen Jappen...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 03:04:24 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29514437
Ik heb ook geen idee, maar er is geld genoeg in de marketing. De tijd zal het leren .

ok, ik moet slapen geloof ik... .
Get woke, go broke!
pi_29514449
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 03:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee, maar er is geld genoeg in de marketing. De tijd zal het leren .

ok, ik moet slapen geloof ik... .
hier nog 1... truste....
pi_29515472
quote:
9/8/2005 - Obodai: Nederland; De Ridder: buitenland; De Mul en Lindgren alleen verhuurd; Charisteas slaat aanbieding af; Vermaelen moet blijven
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat Obodai graag in Nederland wil blijven. Den Haag, Heracles en Sparta zouden interesse hebben. Een stage bij Bolton Wanderers heeft hij afgezegd. De Ridder zou als vaker vermeld alleen naar het buitenland willen. Beiden wil Ajax verkopen. Lindgren en De Mul zou Ajax alleen willen verhuren, in het geval van De Mul zou die dan wel zijn contract moeten verlengen. Heracles en Vitesse zouden interesse hebben voor De Mul. RKC, Sparta en FC Groningen voor Lindgren.

De krant meldt verder dat Vermaelen niet verhuurd mag worden zolang er geen nieuwe linksback is en dat Charisteas een aanbod van Hertha BSC heeft afgeslagen omdat hij wil blijven
pi_29515860
Ik blijf er bij dat ik het veel te vroeg vind om De Ridder te verkopen. Geef die jongen nou gewoon nog een kans om zich te bewijzen
Porcupine Tee - Normal
pi_29516829
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:

Daar ga je dus de mist in..

Supporters zijn een leuke bijzaak voor de club waar goed aan verdiend kan worden, dat is de enige reden dat supporters soms nog enige inspraak lijken te hebben.
Yeah baby Yeah!
pi_29516912
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:04 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dan zijn wij toch gewoon de morele kampioen

Daar zou ik best wel mee kunnen leven.

Ajax is, ondanks de huidige prestaties, nog steeds in de wereld het boegbeeld van het Nederlandse voetbal. Ajax zal dan ook niet zomaar door de knvb benadeeld worden (dit is mss niet eerlijk, maar wel realiteit).

Ajax moet gewoon weigeren, en als ze punten in mindering krijgen, vervolgens hierom weigeren uberhaupt aan de competitie deel te nemen. Moet jij eens kijken hoe snel de KNVB doet wat Ajax wil

Macht enzo..
Als Ajax niet aan de competitie mee wil doen krijgen ze een boete en wordt er sowieso een ander kampioen, de eredivisie gaat ook zonder ajax door hoor, maak je geen illusies
Yeah baby Yeah!
pi_29517149
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:02 schreef StarGazer het volgende:
Ik blijf er bij dat ik het veel te vroeg vind om De Ridder te verkopen. Geef die jongen nou gewoon nog een kans om zich te bewijzen
Eens.
pi_29517238
fuck heeft er iemand beelden van de JC schaal?

Ik heb alles gemist was op vakantie
pi_29517298
quote:
AD: Positief gevoel na onderhandelingen met Pienaar; De Jong volgt in november
Het Algemeen Dagblad meldt dat Steven Pienaar na onderhandelingen met Ajax over openbreken en verlengen van zijn contract bedenktijd heeft gevraagd. Beide partijen zouden in ieder geval een positief gevoel hebben overgehouden aan de besprekingen.

Nigel de Jong zou volgens de krant in november willen spreken over eventuele contractverlenging.
Ajax - ADO trouwens gewoon spelen, die 3 punten kunnen we echt niet meteen al missen.
pi_29517426
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:02 schreef StarGazer het volgende:
idd hij is best goed dus zou zonde zijn als we weer een ronald de boer situatie zouden krijgen....
pi_29517531
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:15:01 #117
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29517732
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.
Utreg eindigde inderdaad erg hoog afgelopen seizoen!
pi_29517734
quote:
FC Utrecht was toch niet de kampioen van afgelopen seizoen, lijkt me zo.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29518105
De Ridder heeft gewoon teveel concurrentie op het middenveld. Ik zou er niet rouwig om zijn als ze hem voor een mooi bedrag kunnen verkopen.

Overigens wil Ajax nu misschien "Doffen" aantrekken:
quote:
Alle grote Noorse media melden vanavond dat Ajax scout Mühren vanavond aanwezig was bij het duel in de Norse competitie tussen de clubs Viking en Start om Kristofer Hæstad aan het werk te zien. De middenvelder van Start heeft in Noorwegen de bijnaam Doffen. Hij liet weten zich niet al teveel aan te trekken van de geruchten en zich volledig op zijn huidige club te richten. Al is hij gevleid vanwege de interesse van een club als Ajax.

Volgens de Noorse media maakte de 22-jarige middenvelder een uitstekende indruk in het duel. Al na vijf minuten maakte hij ook het enige doelpunt voor Start in de wedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_29518140
En Coco mag lekker bij Newcastle komen ballen. Goed werk hoor Ajax!
www.thuisuiteten.nl
pi_29518193
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Iemand die zich op een dergelijke hoerige wijze aanbiedt, dient altijd met argusogen bekeken te worden, ik geef Ajax geen ongelijk (op dit moment dan).
Yeah baby Yeah!
pi_29518216
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Dat kan je pas aan het eind van het seizoen zien als je weet hoeveel hij heeft gespeeld.
pi_29518408
Nou, ik vind het anders nu al opmerkelijk dat die club blijkbaar wel durft Coco te contracteren. Zullen ze heus niet op de bonnefooi hebben gedaan. Ajax had gewoon een normale test moeten doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29518492
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind het anders nu al opmerkelijk dat die club blijkbaar wel durft Coco te contracteren. Zullen ze heus niet op de bonnefooi hebben gedaan. Ajax had gewoon een normale test moeten doen.
Heeft Ajax dan geen tests uitevoerd of medische rapporten ingezien?
Bovendien is Newcastle wat rijker en heeft een groter potje voor afschrijvingen, die kunnen per jaar 3 Charisteassen halen zonder in de problemen te komen.
Yeah baby Yeah!
pi_29518544
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_29518648
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
Italianen bij Ajax lijkt me sowieso geen goed plan. Hij zou ook de allereerste geweest zijn volgens mij.
pi_29518649
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Het gaat me niet om het saleris eigenlijk, welke natuurlijk voor Nederlandse begrippen hoog blijft, maar om de speler, in Engeland kopen ze veelal een naam of een cv ipv kwaliteit, ik denk daarom dat Ajax er beter aan heeft gedaan om hem niet te kopen.
Maar of het verstandig was of niet zien we komend seizoen wel.
Yeah baby Yeah!
pi_29518771
quote:
Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 1998 > psv. uiteindelijke kampioen > Feyenoord
Winnaar JCschaal 1999 > Feyenoord . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2001 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2002 > Ajax . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2003> psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2004> Utrecht. uiteindelijke kampioen > psv

Nee dus.

@Chadi, zie voor beelden Ajax - psv , vorig topic. Daar heb ik een link geplaatst.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:37:16 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29518848
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Chadi het volgende:
fuck heeft er iemand beelden van de JC schaal?

Ik heb alles gemist was op vakantie
Google maar Maxxed Football, dan kom je er wel uit.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:39:48 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29518885
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 1998 > psv. uiteindelijke kampioen > Feyenoord
Winnaar JCschaal 1999 > Feyenoord . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2001 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2002 > Ajax . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2003> psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2004> Utrecht. uiteindelijke kampioen > psv

Nee dus.

@Chadi, zie voor beelden Ajax - psv , vorig topic. Daar heb ik een link geplaatst.
Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbroken
pi_29518894
Harry heeft een aanbieding van Hertha gekregen aar die had hij afgeslagen omdat hij hier wil blijven of is dat al gezegd?
pi_29518951
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:39 schreef twi het volgende:

[..]

Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbroken
Nou dan wordt dit jaar de reeks doorbroken en gaan we voor het eerst sinds 11 jaar winnen in Eindhoven
Porcupine Tee - Normal
pi_29519425
quote:
Ajax-ADO op De Vijverberg
2005-08-09 12:45:45
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den Haag wordt zondag gespeeld op De Vijverberg, zo melden doorgaans betrouwbare bronnen. Het duel wordt zonder publiek afgewerkt.

De wedstrijd was oorspronkelijk gepland op zondag 14 augustus in de ArenA. Dat werd echter door de gemeente Amsterdam verboden, omdat tijdens dit weekend verschillende grote evenementen plaatsvinden in de hoofdstad. De nieuwe datum, een dag eerder, werd daardoor opnieuw door burgemeester Cohen verworpen. Omdat de wedstrijd ook niet in het Zuiderparkstadion gespeeld kon worden, besloot de KNVB om de wedstrijd in Doetinchem te laten plaatsvinden.
bron: www.elfvoetbal.nl
pi_29519688
De vijverberg...
pi_29519699
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]
Misschien wel verstandig om het in Doetinchem te doen ipv dichterbij huis, nu is de kans dat het tot ongeregeldheden komt ook kleiner...
Ik ben benieuwd naar de uitslag
Yeah baby Yeah!
pi_29519703
quote:
De Ridder kwaad op Ajax
2005-08-09 13:35:35
Daniël de Ridder heeft in Het Parool zijn teleurstelling geuit over Ajax. Gisteren kreeg de rechtsbuiten te horen dat hij de Amsterdamse club mag verlaten, terwijl vorige maand drie geïnteresseerde clubs nog te horen kregen dat de 21-jarige speler moest blijven.

De Ridder had aan het begin van dit seizoen al aangegeven de club te willen verlaten. Nu laat de Amsterdamse club hem alsnog gaan, maar dat is volgens de aanvaller een beetje laat. „Ik had al weg kunnen zijn. Ik neem Ajax dit kwalijk. Het is nu nog maar de vraag of ik weg kom. De meeste clubs hebben hun selectie voor het seizoen nu wel rond, '' legt De Ridder zijn frustraties uit.

Technisch directeur van Ajax Martin van Geel in een reactie: „Zijn contract moet afgekocht worden, maar we zullen met hem meedenken. En als er geen club komt, blijft hij gewoon welkom bij Ajax. We respecteren elk contract.''

Wil De Ridder vertrekken naar een buitenlandse club, dan heeft hij nog tot 31 augustus. Dan sluit de internationale transfermarkt. Na die datum kan de rechtsbuiten, met goedkeuring van de KNVB, wel nog verkassen naar een club in Nederland. Daarna kan De Ridder nog wel binnen Nederland verkocht
pi_29519743
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:56 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Is uitermate vervelend dat ze hem zo lang aan het lijntje hebben gehouden, maar dat is een klein nadeel tov de grote voordelen die zijn beroep met zich meebrengen.
Yeah baby Yeah!
pi_29520390
Hopen op een mooie club voor De Ridder.

Jammer dat ze het niet in hem zien zitten hoor...
pi_29521003
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:43 schreef Radegast het volgende:
Hopen op een mooie club voor De Ridder.

Jammer dat ze het niet in hem zien zitten hoor...
In mijn ogen is het een middelmatige speler die bij Ajax wel te gebruiken is als er veel geblesseerden zijn; meer ook niet.

Hij heeft mij nooit echt kunnen overtuigen tijdens een invalbeurt...
pi_29521356
Heb ik eindelijk een seizoenkaart...wordt de 1e wedstrijd meteen al ergens op een neutraal terrein zonder publiek gespeeld wat een onzin zeg.

En over de ridder... ze zullen er spijt van krijgen dat ze hem laten gaan slechte beslissing vind ik zelf.
Studiare è inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
pi_29522147
Waarom dwepen mensen toch zo met die De Ridder?

Ja, hij is Amsterdammer.
Ja, hij laat af en toe een leuke passeeractie zien.
Ja, meisjes vinden hem knap.
Ja, hij komt uit de eigen jeugd.

Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
www.thuisuiteten.nl
pi_29522287
De Ridder is gewoon een matige voetballer. Blijkbaar wordt hij door vele mensen verafgood, maar dat moeten ze zelf weten.
Houd van een lijntje.
pi_29522492
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:

Ja, hij is Amsterdammer.

Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
Dat zie je vaker bij jonge Ajacieden en de redenen die je opgeeft zijn inderdaad juist, hij is herkenbaar voor de supporters en bij de dames kan ie niets verkeerds doen.

Dani werd ook zo overschat, die verstond zijn vak gewoon niet om in het eerste bij Ajax te spelen, hij wilde wel de lusten, maar niet de lasten.

Natuurlijk wel vervelend voor hem dat Ajax hem pas zo laat 'vrijgeeft' voor een andere club, maar hij is nog zeer jong en hij heeft nog een mooie carriere in het verschiet, alleen niet bij Ajax zo te zien.

En jongens, al zenuwachtig voor de Nederlands-Deense tweekamp?
Yeah baby Yeah!
pi_29522532
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]
En jongens, al zenuwachtig voor de Nederlands-Deense tweekamp?
Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.
pi_29522633
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.
Het spel zal wel ronduit matig zijn en dat is ook twee wedstrijden ondergeschikt aan het resultaat.
Ik heb nog geen Nederlandse club een echt goede wedstrijd zien spelen in de voorrondes van de CL de afgelopen jaren.
Zorg er voor dat er uit gescoord wordt en dat daar gelijkgespeeld wordt (winnen is helemaal geweldig) dan is er niets aan het handje, maar verdedig gewoon geconcentreerd.

Ik heb er wel vertrouwen in dat Ajax gaat winnen, maar als ze de tweekamp verliezen spelen ze terecht geen CL komend seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_29522916
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

Hij komt uit de eigen jeugd, dat is al één. Uit onderzoek van Van Gaal blijkt dat spelers uit de eigen jeugd meer succes hebben in hun carierre dan door Ajax aangekochte spelers.

Hij heeft inderdaad leuke passeeracties, die tot nu toe weinig rendement hebben gehad. Maar dat kan nog komen, als hij speelminuten zou krijgen en zich zou kunnen ontwikkelen door tegen betere tegenstanders te spelen. Cristiano Ronaldo is nu ook al veel effectiever dan pakweg twee jaar geleden bij Manchester...

Wat nu als Pienaar na dit seizoen vertrekt? Gaan we dan weer een dure buitenlander kopen waarvan we niet weten ofdat die wel bij Ajax past, of weer twee seizoenen moet wennen?

Te licht voor topniveau? Weet ik niet, kan ik niet beoordelen aan de hand van die paar invalbeurtjes.
Bij Jong Oranje liet hij bij mij een goede indruk achter wanneer hij in de basis begon.
Wat verwacht Ajax nou? Laten ze hem heel de tijd meedoen met Jong Ajax en dan laten ze hem invallen bij wedstrijden als Bayern Munchen uit.
Geen wonder dat dat dan tegenvalt. Waarom niet in de basis tegen FC Den Bosch of De Graafschap? Heeft hij echt de kans gehad bij Ajax? Noem eens twee wedstrijden waar hij achter elkaar in de basis startte? Is Rosales dan werkelijk zoveel beter?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:30:46 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_29522946
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

Helemaal mee eens! Had liever dat ie een jaartje verhuurd werd, maar als ie voor een leuk bedrag weg gaat heb ik daar wel vrede mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:33:12 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522980
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

is hij niet ook nog joods?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29523088
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is hij niet ook nog joods?
Ja, ook nog
pi_29523105
Rosales is niet gek veel beter, maar volgens mij is dat net zo min een 7.

Kortom, Ajax moet gewoon stoppen met die gedateerde vleugelspitsen.

In een 4-4-2 met 3 wisselende spelers kan De Ridder wel uit de voeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_29523185
De Ridder komt er wel. Die gaat slagen in het buitenland en lacht Ajax over een paar jaar uit.
pi_29523224
Zou leuk zijn voor die jongen als hij er komt. Gun hem het beste. Alsof het dan wat uitmaakt dat Ajax hem wegstuurt. Het gaat om het nu.
www.thuisuiteten.nl
pi_29523333
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
De Ridder komt er wel. Die gaat slagen in het buitenland en lacht Ajax over een paar jaar uit.
Daar ben ik dus bang voor ja.

Johan Derksen tegen Cruijff over Bergkamp: "Die rechtsbuiten is niet geschikt voor Ajax"
Leo Beenhakker zag het niet zitten in Ronald de Boer.
Jan Wouters zag het niet zitten in Andy van der Meyde.

En nu zien ze het weer niet zitten in een door de club opgeleide buitenspeler; hopelijk zitten ze er nu niet naast...
pi_29523352
Dat zeg jij. De supporters zullen daar echt wel van balen hoor. Ze hebben ook flink gebaald toen Vaantje opbloeide bij PSV.
pi_29523389
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Daar ben ik dus bang voor ja.

Johan Derksen tegen Cruijff over Bergkamp: "Die rechtsbuiten is niet geschikt voor Ajax"
Leo Beenhakker zag het niet zitten in Ronald de Boer.
Jan Wouters zag het niet zitten in Andy van der Meyde.

En nu zien ze het weer niet zitten in een door de club opgeleide buitenspeler; hopelijk zitten ze er nu niet naast...
Ik blijf het zeggen. Die jongen heeft onnoemelijk veel talent en komt er echt nog wel. Toen hij dat doelpunt tegen Maccabi? maakte zag je zijn klasse. Maak zo'n goal maar eens vanuit die positie.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:37:12 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29524120
Ik heb al een paar jaar een zwak voor Daniël de Ridder en vindt het jammer dat ie bij Ajax niet echt de kans gekregen heeft zijn talent te bewijzen.
Hopelijk vindt ie een leuke ander club om zich verder te ontwikkelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29524198
quote:
De Jong en Trabelsi kunnen waarschijnlijk spelen [wijzig]

AT5 meldt dat Nigel de Jong en Hatem Trabelsi waarschijnlijk kunnen spelen. De Jong hervatte vandaag de groepstraining en lijkt dus net op tijd fit. Bij Trabelsi werd maandag bij een MRI-scan niets bijzonders geconstateerd.
pi_29524211
Ik vind de Spurs wel een leuke club voor De Ridder.
pi_29524280
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Mooi zo
pi_29524727
Lindgren dus naar Groningen
pi_29524733
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef cultheld het volgende:
Dat zeg jij. De supporters zullen daar echt wel van balen hoor. Ze hebben ook flink gebaald toen Vaantje opbloeide bij PSV.
Pff, Vanenburg heeft ook bij psv sporadisch kunnen laten zien waarom ze hem begin jaren 80 de bijnaam "Geraldinho" gaven......
Porcupine Tee - Normal
pi_29525173
quote:
Ajax wil alsnog andere oplossing voor Ajax-ADO
Arie van Eijden heeft in Denemarken laten weten dat de clubleiding bij terugkeer in Nederland donderdag opnieuw zal gaan overleggen met de KNVB. Hij hoopt dat er alsnog een oplossing gevonden wordt voor Ajax - ADO Den Haag zodat het duel niet op neutraal terrein en zonder supporters gespeeld hoeft te worden. Dat meldt De Telegraaf vanavond. Van Eijden wil vooralsnog niets weten van de oplossing van de KNVB.
pi_29525438
quote:
Boukhari twijfelgeval na spierblessure; De Jong, Trabelsi en Rosenberg kunnen spelen [wijzig]

Ajax coach Danny Blind blijft kampen met blessuregevallen. Vandaag kon hij daar Nourdin Boukhari bij optellen. Hij verrekte een spiertje vlak bij zijn lies en moest aangepast trainen, zo meldt De Telegraaf. Hij is daarom twijfelgeval voor morgen. De Jong, Trabelsi en Rosenberg zouden fit zijn verklaard.
Je wordt er wel een beetje moe van of het zijn gewoon watjes
pi_29525485
Rosenberg
pi_29526333
Ik ben boos op AJAX.Had De Ridder dan eerder laten gaan!! Bah...
geniet nooit met mate
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:14:12 #166
82589 S-Two
barba macacu
pi_29526649
Mooie club voor Lindgren
pi_29526783
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben boos op AJAX.Had De Ridder dan eerder laten gaan!! Bah...
Want? Heel erg jammer voor De Ridder, maar zolang Ajax niet weet of ze hem nodig zullen hebben of dat hij weg kan, is het een goed recht van Ajax om hem te houden. Het draait hier om het belang van Ajax niet om het belang van De Ridder.

Ben blij dat ze Lobont nog niet verkocht hadden voor de blessure van Stekelenburg, nu zit je nog altijd twee fitte eerste keepers in plaats van met Vonk en Vermeer, die natuurlijk wel potentie heeft, maar nog geen ervaring.
pi_29527280

Begint er eindelijk een beetje op te lijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door F1Bas op 09-08-2005 22:59:55 ]
pi_29527336
Nu ziet het er alleen niet uit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:59:12 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29527434
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:15 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Pff, Vanenburg heeft ook bij psv sporadisch kunnen laten zien waarom ze hem begin jaren 80 de bijnaam "Geraldinho" gaven......
da;s ook weer overdreven, de laatste jaren bloeiede het alleen een beetje dood tussen PSV en Vanenburg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29528653
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen. Die jongen heeft onnoemelijk veel talent en komt er echt nog wel. Toen hij dat doelpunt tegen Maccabi? maakte zag je zijn klasse. Maak zo'n goal maar eens vanuit die positie.
Dat doelpunt was dan ook een van richting veranderd schot.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29529208
Arie zegt eens wat goed

Hij denkt er niet over mee te werken aan de 'oplossing' van de KNVB inzake het duel Ajax-Ado.

Nu kan ie met opgeheven hoofd met pensioen

En snel graag
pi_29530152
Als Panathinaikos, Villareal en Sporting Lissabon uitgeschakeld worden in de 3de voorronde, komt Ajax dan in Groep 2 bij de CL-loting?
pi_29530269
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:34 schreef Radegast het volgende:
Als Panathinaikos, Villareal en Sporting Lissabon uitgeschakeld worden in de 3de voorronde, komt Ajax dan in Groep 2 bij de CL-loting?
Villareal, Sporting Lissabon of Monaco dacht ik.
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax [wijzig]

Op basis van de laatste trainingen heeft De Telegraaf de volgende vermoedelijke basisopstelling samengesteld: Vonk; Trabelsi, Grygera, Escudé en Emanuelson; De Jong, Maduro en Sneijder; Pienaar, Rosenberg en Babel.

Rosenberg lijkt dus de voorkeur te krijgen boven Charisteas, Sneijder boven de niet 100% fitte Boukhari en Maduro boven Galasek.
pi_29530339
Er moeten er twee verliezen, wil Ajax naar de derde groep gaan.
quote:
Groep1:
ESP Grp Real Madrid CF** 131.326
ITA Grp AC Milan** 121.191
ESP Grp FC Barcelona 117.326
ENG Q1 Liverpool FC* 115.864
ENG Q3 Manchester United FC*** 110.864 Eerste wedstrijd 3-0 gewonnen.
ITA Q3 FC Internazionale Milano*** 101.191

GER Grp FC Bayern München 97.166
ENG Grp Arsenal FC** 93.864

Groep 2

POR Grp FC Porto** 93.739
ITA Grp Juventus FC 93.191
NED Grp PSV Eindhoven 84.145
FRA Grp Olympique Lyonnais 81.324
GRE Q3 Panathinaikos FC** 70.715 3-1 uit verloren
ENG Grp Chelsea FC 68.864
ESP Q3 Villarreal CF*** 58.326 2-1 uit gewonnen
POR Q3 Sporting Clube de Portugal*** 55.739

Groep 3

FRA Q3 AS Monaco FC*** 53.324 1-0 verloren
NED Q3 AFC Ajax** 52.145
BEL Q3 Club Brugge KV 50.476
BEL Q2 RSC Anderlecht** 47.476
GRE Grp Olympiacos CFP 46.715
GER Grp FC Schalke 04** 44.166
CZE Grp AC Sparta Praha 43.223
FRA Grp LOSC Lille Métropole** 41.324
pi_29530380
Monaco en Panathinaikos verloren!
Mooi nieuws, hopelijk kunnen ze dat niet rechtzetten bij de returns.
pi_29530876
Dan zelf nog 'even' winnen, en we zitten in pot 2
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:14:13 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29531210
boukhari OOK al geblesseerd?

Is er nog iemand die meedoet aan de actie: 'medische staf go home?:.....
Get woke, go broke!
pi_29531279
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er moeten er twee verliezen, wil Ajax naar de derde groep gaan.
[..]
Hoe komt Arsenal zo hoog?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:18:21 #180
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29531308
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hoe komt Arsenal zo hoog?
Door het aantal winstpartijen in de groepfases de laatste 5 jaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:20:54 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29531367
Ik heb er wel een goed gevoel over voor morgen .
Get woke, go broke!
pi_29531578
Ik pas altijd een beetje op met mijn goede gevoelens. Die ene zwaluw tegen psv...

Al moet er natuurlijk gewoon gewonnen worden. De manier waarop maakt me nu even niet zo veel uit.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 augustus 2005 @ 01:31:50 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29531620
Nee natuurlijk, al gaat het met belachelijk slecht voetbal, winnen zullen we....
Get woke, go broke!
pi_29536008
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef HeatWave het volgende:

Is er nog iemand die meedoet aan de actie: 'medische staf go home?:.....
Het begint nu langzamerhand te irriteren Heatwave .....
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29536057
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het begint nu langzamerhand te irriteren Heatwave .....
Tich dient er iets te veranderen als jax zich serieus wil nemen vind ik.
Op de huidige manier heb je 5 spelers teveel in je selectie nodig om de immer aanwezige blessures op te vangen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:24:41 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29537103
Misschien moeten ze iets minder hard trainen en wat meer passief voetbal gaan spelen zoals in Eindhoven
pi_29537162
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Misschien moeten ze iets minder hard trainen en wat meer passief voetbal gaan spelen zoals in Eindhoven
Ze raken voornamelijk juist niet in wedstrijden geblesseerd, dat valt me op.

Maar je ziet wat voor resultaten het kan geven verleden jaar voor PSV
Yeah baby Yeah!
pi_29537178
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Graag Geen doorschuivende middenvelders, 1,5 spits. En lekker afwachten op de tegenstander die het spel moet maken.

Genieten
pi_29537306
Wordt het niet live uitgezonden vanavond?!?
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_29537339
oh....rtl5 doet het....ik schrok me rot
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_29537360
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Wordt het niet live uitgezonden vanavond?!?
RTL5
pi_29537488
Jong Ajax - Cambuur Leeuwarden

Moet te doen zijn, lijkt mij
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:12:46 #193
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29537570
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:44 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
oh....rtl5 doet het....ik schrok me rot
ja, ik heb het ook niet zo op rtl5
pi_29537587
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Graag Geen doorschuivende middenvelders, 1,5 spits. En lekker afwachten op de tegenstander die het spel moet maken.

Genieten
Idd, én terecht de dubbel winnen met 2 vingers in de neus..
Yeah baby Yeah!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:25:38 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29537674
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Jong Ajax - Cambuur Leeuwarden

Moet te doen zijn, lijkt mij
Da's niet vanzelfsprekend.
pi_29538238
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Da's niet vanzelfsprekend.
Idd maar er liggen wel kansen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 15:05:35 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29539099
Was hier nog niet geplaatst dacht ik
quote:
Alleen Ajax won nooit van Deense opponent

10/8/2005 12:35

Nederlandse clubs presteerden in Europees verband altijd goed tegen Deense ploegen, met één uitzondering: Ajax.
De ontmoeting Brøndby IF-Ajax is de 23-ste Deens-Nederlandse confrontatie in de Europa Cup-historie. De Denen hebben op basis van in het verleden behaalde resultaten weinig kans, want tien keer was het duel tegen de Nederlandse ploeg het eindstation voor het Europese avontuur.

De enige uitzondering was FC Kopenhagen in het seizoen 2001/02. In Denemarken bleef het 0-0, de 1-0 winst in de Arena betekende de uitschakeling van Ajax. Daarmee is de Amsterdamse club op z'n beurt ook een uitzondering, want PSV, FC Utrecht, FC Twente, ADO Den Haag, Feyenoord, Fortuna Sittard en FC Groningen namen allemaal met succes de Deense horde.

In het verleden heeft slechts één Deense ploeg de Europese thuiswedstrijd tegen een Nederlandse club gewonnen. Maar er valt genoeg op af te dingen op die overwinning van Naestved IF, dat in het seizoen 1981/82 in de UEFA Cup PSV op een 2-1 nederlaag trakteerde. Niet alleen had PSV de heenwedstrijd al met 7-0 gewonnen, maar de Denen maakten pas in de laatste minuut de winnende treffer.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29539243
Dank je pyth...
pi_29539251
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef PyTh het volgende:
Was hier nog niet geplaatst dacht ik
[..]
Het voegt dan ook niet veel toe
pi_29539467
Ik wens de Ajacieden vanavond in elk geval succes toe en in het belang van het Nederlands voetbal móet Ajax zich eigenlijk kwalificeren, hoewel er in de UefaCup weer meer punten te vergaren zijn voor de coefficientie-lijst die de basis vormt voor het toewijzen van Europese plaatsen..

Erg merkwaardig.
Yeah baby Yeah!
pi_29540213
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:56 schreef cultheld het volgende:
PSV is iets anders dan een buitenlandse club als pakweg Celta de Vigo.
www.thuisuiteten.nl
pi_29541585
Eindelijk klaar met werken, laat de wedstrijd van vanavond maar beginnen Hoop minimaal op een gelijkspel met iedergeval goals van Ajax zijde, maar liever gewoon een lekkere overwinning.
pi_29542017
Idd, met een gelijkspelletje met minstens 1 doelpunt of een overwinning ben ik tevreden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 19:46:12 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29544205
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:14 schreef F1Bas het volgende:
Idd, met een gelijkspelletje met minstens 1 doelpunt of een overwinning ben ik tevreden.
kom op zeg je speelt tegen Brøndby, een gelijkspel is toch wel t minimale zeg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29544244
Ajax leeft nog door Vonk.
pi_29544420
Wel mooie choreo aan het begin zeg.

Oh ja, wanneer leren de spelers nou eens om een bal over 10 meter over de grond te spelen in plaats van hard op de borst .
pi_29545041
En dan dacht hoopte ik dat we het dieptepunt niet wel gehad hadden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 20:30:40 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29545179
ik voel me nog beroerder dat we van dit ajax verloren hebben met de jc schaal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29545476
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
ik voel me nog beroerder dat we van dit ajax verloren hebben met de jc schaal
Porcupine Tee - Normal
pi_29545663
Ik voorspelde 1-1 of 1-2 en dat wordt het
pi_29545687
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik voorspelde 1-1 of 1-2 en dat wordt het
Ow ik zat er toch naast
pi_29545724
Je zag het ook helemaaaal niet aankomen he...

Altijd hetzelfde liedje, staat ze voor, gaan ze compleet op hun eigen helft spelen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_29545781
Emanuelson erg sterk Rosenberg laat ook genoeg zien om vertrouwen te geven.

Vonk was echt belabberd
pi_29545807
Ongelovelijk dat Nederlandse ploegen in de laatste minuut niet is een keer de voorsprong vast kunnen houden. Maargoed uiteindelijk blij met deze uitslag, Vonk motm en over twee weken thuis afmaken.
pi_29545812
Tja, de schuld van die KUT Sneijder natuurlijk. De verprutste een wereldkans op 1-3. Als hij die bal erin schoot was het 1-3 en was er gewoon niets aan de hand. Maar na vandaag mag Sneijder van mij vertrekken, hij is niets meer. Boukhari speelde weer net als vroeger, oftewel ook zeer slecht.
Babel en Pienaar waren wel heel erg goed, jammer dat hun inzet niet werd beloond.

Maar Brondby had ook vreselijk veel geluk, beide doelpunt kwamen zeer gelukkig (voor hun dan) tegen spelers aan, waardoor hij erin ging. Geen bal is er in geschoten.
De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 21:04:26 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29546027
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Simmertje het volgende:
Ongelovelijk dat Nederlandse ploegen in de laatste minuut niet is een keer de voorsprong vast kunnen houden. Maargoed uiteindelijk blij met deze uitslag, Vonk motm en over twee weken thuis afmaken.
Wij hielden tegen milaan de voorsprong vast in de laatste minuten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29546095
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef mcintosh het volgende:
Je zag het ook helemaaaal niet aankomen he...

Altijd hetzelfde liedje, staat ze voor, gaan ze compleet op hun eigen helft spelen
Het zijn ook geen Italianen he dus dat kunnen ze niet.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:12:00 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29546229
quote:
De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 21:16:04 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29546345
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Shreyas het volgende:
zoveel goede keepers zijn er echter niet te koop
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29546709
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson erg sterk Rosenberg laat ook genoeg zien om vertrouwen te geven.

Vonk was echt belabberd
Emanuelson erg sterk
pi_29546926
Ik vind Vonk toch nog wel 1 van de beste keepers op de Nederlandse velden dus veel om te klagen is er niet.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:17 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29547044
Hij haalt alleen capriolen uit, zoals dat uit willen kappen van een speler en het dan niet goed doen.

Emanuelson speelde niet opvallend slecht, maar dat gat wat er telkens lag op zijn positie sprak boekdelen. Helaas verbloemde een twee of drietal goede tackles en rushes naar voren dat 'ie gewoon totaal nog niet uit de voeten kan op dit niveau.

Al lag dat ook aan Boukhari, die blijkbaar dacht dat 'ie als linksmidden op de as van 't veld moest spelen, waardoor Emanuelson gelijk voor de hele linkerflank verantwoordelijk was, met alleen Babel die af en toe wat hulp probeerde te bieden.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:55:08 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29547201
Oh, niemand die trouwens wat over dat dramatische veld zei. Is dat omdat 't veld in de Arena geen recht van spreken geeft over andere velden, of viel 't gewoon niemand op dat geen enkele speler normaal op z'n poten kon blijven staan?
pi_29547227
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Emanuelson erg sterk
In de eerste helft kwam idd geen enkele pass aan .....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:59:13 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_29547282
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
pi_29547412
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Emanuelson erg sterk
Hij was in ieder geval verre van de slechtste speler op het veld.

Over Vonk; ondanks de reddingen was het wel allemaal erg onzeker en onrustig. Het zou mij niet verbazen wanneer Vermeer of Lobont een kans krijgt.
pi_29548047
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
pi_29548145
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
hehe, zo ken je het ook zien. Wat me vooral zorgen baarde was bij tijd en wijle de verdediging. Dat uitverdedigen bij dat stiffie op de lat, ongehoord. Die bal gewoon het stadion uitrossen is ook een optie!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29548208
Als die kutsneijder nou gewoon die bal erin had geschoten

amateurs
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:42:22 #230
82589 S-Two
barba macacu
pi_29548273
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Kut, gemist dus verdomme
pi_29548473
2-2 is prima ik ben tevreden.

Zo beroerd was het nou ook weer niet, een paar domme foutjes in de verdediging en wat ongelukkige tegendoelpunten. Niet net doen alsof we zijn weggespeeld. Bovendien is het een uitwedstrijd dus ik had niet veel beter aan Ajax kant verwacht.

Ik zeg niet dat we niet kunnen verliezen, maar ik verwacht toch dat we doorgaan. En wie weet ook nog eens in pot 2.
Houd van een lijntje.
pi_29548736
Sporting Lissabon is hard op weg om thuis te gaan verliezen van Udinese, da's toch goed nieuws voor Ajax dacht ik?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:32 #233
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29548865
Sowieso goed nieuws voor Nederland als een Portugese club eruit vliegt.
pi_29548917
Als Sporting wordt uitgeschakeld is de kans groter dat wij in pot 2 komen als we ons kwalificeren.

Wat trouwens gewoon gaat lukken want ik ben erbij
pi_29549110
quote:
Datum: 10-aug 18:50

Francesco Coco heeft Newcastle onverrichterzake verlaten en is teruggekeerd naar Milaan. De 28-jarige linksback van Internazionale hoopte bij Newcastle United een huurcontract af te dwingen, maar de betrokken partijen kwamen niet tot een akkoord. Ajax zag vanwege twijfels over zijn fysieke gesteldheid eerder af van Coco.
Deze speciaal voor MM.
pi_29549122
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29549642
Die Babel heeft toch een heeerrlijk schot zeg; laat die gozer gewoon 10 keer schieten per wedstrijd uit elke hoek die er te bedenken valt
pi_29550541
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
Pff, hij heeft inderdaad een paar goede reddingen verricht, maar ik telde ook 3 grote blunders, en een keeper wordt op het laatste helaas afgerekend, dus gewoon een onvoldoende vandaag.

Verder is de wedstrijd voor Ajax goed verlopen, slecht spelen en uit 2-2 spelen en uit de weinige kansen wel gelijk scoren, dat is gewoon knap.
Dit moet te doen zijn, maar de CL is écht nog niet in de tas zoals Derksen na afloop zei, zeker niet als Ajax blijft verdedigen als vanavond.
Yeah baby Yeah!
pi_29551050
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?

Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!
pi_29551110
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:

Dán neem ik Versatel, als de Boer de linksback bij Ajax komt uithangen
(Dat ik dat toch nog mag meemaken, geweldig )

[ Bericht 11% gewijzigd door Elgigante op 11-08-2005 01:09:18 ]
Yeah baby Yeah!
pi_29551173
quote:

Ja, maar dat is al een tijdje geleden. Denk niet dat Frank nog komt, is totaal niet wedstrijdfit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:17:33 #242
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29551510
Rosenberg maakte een goede indruk op me. Die komt er wel.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:36:31 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29551834
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef Jajong het volgende:
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
Heb het dus ook gemist maar in herhaling van Sportjournaal een paar fragmenten gezien.

Die van Babel zat er wel erg lekker in.

2-2 lijkt mij voldoende om het thuis af te maken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_29551844
Dissonanten vanavond waren Urby en Julien. Urby loopt overal als hij niet gecoacht wordt en is niet geschikt voor dit niveau en Escude is de traag om in een verdediging op lijn te spelen. Vonk deed het wel redelijk, de knappe reddingen spreken toch in z'n voordeel.
That's all folks!
pi_29551852
Frank de Boer? Alsjeblieft zeg...
Klik dan als je durft
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:56:52 #246
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29553062
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Hij is zeker niet slechter dan wat er verder beschikbaar is, en zijn ervaring in de verdediging zou natuurlijk wel verdomd welkom zijn.
pi_29553643
Als Danny verstandig is, belt hij Frank de Boer vandaag nog.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:21:18 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29554246
Met 2-2 kom je als ajax zijnde goed weg gezien het wedstrijdbeeld.
Over effectiviteit niet te klagen al had die bal van sneijder er echt wel in moeten zitten.
pi_29554317
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Waarom niet?

Dat hij in die woestijncompetitie heeft gevoetbald wil nog niet zeggen dat hij niet meer topfit is, kijk maar naar bijvoorbeeld Hierro bij Bolton dat ging nog prima.

Z'n leeftijd vind ik geen probleem, hij is niet meer de snelste (understatement ik weet 't, maar dat is hij nooit geweest)

Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen; een leiderstype, een routinier, een opbouwend sterke speler.
Waarom zou Frank de Boer niet voor Ajax kunnen doen wat Philip Cocu voor PSV doet. Rust brengen, die jongen gasten een beetje begeleiden. Lijkt mij een prima oplossing hoor tot Maxwell terug is...
pi_29554352
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom niet?

Dat hij in die woestijncompetitie heeft gevoetbald wil nog niet zeggen dat hij niet meer topfit is, kijk maar naar bijvoorbeeld Hierro bij Bolton dat ging nog prima.

Z'n leeftijd vind ik geen probleem, hij is niet meer de snelste (understatement ik weet 't, maar dat is hij nooit geweest)

Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen; een leiderstype, een routinier, een opbouwend sterke speler.
Waarom zou Frank de Boer niet voor Ajax kunnen doen wat Philip Cocu voor PSV doet. Rust brengen, die jongen gasten een beetje begeleiden. Lijkt mij een prima oplossing hoor tot Maxwell terug is...
Ik denk dat je met het terughalen van de Boer een te groot risico neemt als tranier, als club en ik vind het zielig voor de speler, ondanks dat er een kansje inzit dat ie man vanb het seizoen wordt.
Yeah baby Yeah!
pi_29554470
nou ik had helemaal niet door dat RTL5 de wedstrijd live uitzond... heb dus niet gekeken eindstand had ik vantevoren voor getekend maar achteraf toch wel een klein beetje teleurstellend....
pi_29554497
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:38 schreef snellejelle het volgende:
nou ik had helemaal niet door dat RTL5 de wedstrijd live uitzond... heb dus niet gekeken eindstand had ik vantevoren voor getekend maar achteraf toch wel een klein beetje teleurstellend....
Soms is het weleens handig als je fora doorloopt.
Verder wordt elk europees duel door een Nederlandse club uitgezonden op Ned 2 of RTL 5, mits ze niet tegelijk spelen.
Yeah baby Yeah!
pi_29554538
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Soms is het weleens handig als je fora doorloopt.
Verder wordt elk europees duel door een Nederlandse club uitgezonden op Ned 2 of RTL 5, mits ze niet tegelijk spelen.
helaas had ik gisteren geen internet en wees gerust, het zal me geen tweede keer overkomen
pi_29554566
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:

[..]

helaas had ik gisteren geen internet en wees gerust, het zal me geen tweede keer overkomen
Troost je maar metr de gedachte dat je aan Ajax-zijde niets gemist hebt, behalve een zondagsgoal van Babel
Yeah baby Yeah!
pi_29554702
quote:
Celta wil Daniel de Ridder

Het Spaanse Celta de Vigo heeft haar vizier gericht op Daniel de Ridder. De aanvaller mag vertrekken bij Ajax. Dinsdag zorgde De Ridder met uitspraken in Het Parool ervoor dat een langer verblijf bij Ajax uitgesloten is
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Spanjaarden de rechtsbuiten graag willen overnemen. De Ridder liet al weten graag naar het buitenland te willen vertrekken en was daarom niet blij pas op het laatste moment van Ajax te horen dat hij mag vertrekken. "Ik had al weg kunnen zijn en ik neem Ajax dit kwalijk. Het is nu nog maar de vraag of ik weg kom. De meeste clubs hebben hun selectie voor het seizoen nu wel rond."
Gelukkig voor de aanvaller lijkt Celta nog een plaatsje vrij te hebben.

Ook een vijftal Nederlandse clubs toonde reeds interesse in De Ridder. Onder bevinden zich in ieder geval Willem II en Vitesse. Ajax zou wel een kleine transfervergoeding willen ontvangen voor de vleugelspits.
Mooie club voor hem om het ongelijk van Blind te bewijzen.
pi_29554714
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Troost je maar metr de gedachte dat je aan Ajax-zijde niets gemist hebt, behalve een zondagsgoal van Babel
en die was gelukkig in het sportjournaal te zien
pi_29555091
Ik ben nog niet erg tevreden over het vertoonde spel van Ajax gister. Vooral in de eerste helft was het slordig en rommelig. Wat wel een pluspunt is, is het doelpunt van Rosenberg.

De tweede helft was al een stuk beter, met een mooi goal van Babel. Jammer van die tegentreffer daarna. Maar 2-2 is een goede uitgangspositie.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:18:48 #258
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29555159
quote:

klopt...

Blind polste Frank de Boer als linksback

10/8/2005 21:41

Frank de Boer zegt teleurgesteld te zijn. Danny Blind had hem onlangs telefonisch gepolst om in te springen als linksback bij Ajax. De Nederlandse recordinternational wilde graag, maar heeft sindsdien niets meer vernomen van de coach.
De Boer deed zijn relaas als analist bij RTL5 bij de wedstrijd tussen Ajax en Brøndby IF in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax is nog op zoek naar een linksback omdat vaste waarde Maxwell nog enkele maanden is uitgeschakeld met een knieblessure. De Boer had een tijdelijke oplossing moeten zijn.

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen. De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

BRON : VI

Het lijkt me wel wat hoor...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_29555320
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

klopt...

Frank de Boer zegt teleurgesteld te zijn. Danny Blind had hem onlangs telefonisch gepolst om in te springen als linksback bij Ajax. De Nederlandse recordinternational wilde graag, maar heeft sindsdien niets meer vernomen van de coach.
De Boer deed zijn relaas als analist bij RTL5 bij de wedstrijd tussen Ajax en Brøndby IF in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax is nog op zoek naar een linksback omdat vaste waarde Maxwell nog enkele maanden is uitgeschakeld met een knieblessure. De Boer had een tijdelijke oplossing moeten zijn.

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen.
De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

zijn beltegoed zal wel op zijn
Op zich zou het helemaal niet verkeerd zijn frankie terug.... maar wil hij wel weer op links spelen dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door snellejelle op 11-08-2005 10:33:47 ]
pi_29555437
Tja, heb iemand een idee hoe Frank nu nog speelt? Want het niveau in Qatar zal niet stimulerend zijn voor je vorm van iemand van 35. Ik heb grote vraagtekens bij zijn komst.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29555462
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:32 schreef SoA-Holic het volgende:
Tja, heb iemand een idee hoe Frank nu nog speelt? Want het niveau in Qatar zal niet stimulerend zijn voor je vorm van iemand van 35. Ik heb grote vraagtekens bij zijn komst.
Als PSV-supporter zie ik hem dolgraag komen in elk geval als linksback.
Yeah baby Yeah!
pi_29555469
Ik kan me wel voorstellen dat het zuur was om zo laat zo'n lullige goal tegen te krijgen, maar over de uitslag zal niemand bij ajax klagen denk ik. Het was vaak niet best en Brondby was toch net iets beter. Was wat meer te pruimen geweest als ipv die lullige goal dat hele aardige lobje erin was gegaan iets eerder...Sneijder had zijn schoenen ook verkeerd om aan trouwens, wat een kans! En het is te hopen voor ajax dat Stekelenburg weer snel fit is, want Vonk was soms wel erg onzeker. Oh ja het ergste van gisteren vond ik Barbera Barend...hehe..
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29555536
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Bartjaah het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het zuur was om zo laat zo'n lullige goal tegen te krijgen, maar over de uitslag zal niemand bij ajax klagen denk ik. Het was vaak niet best en Brondby was toch net iets beter. Was wat meer te pruimen geweest als ipv die lullige goal dat hele aardige lobje erin was gegaan iets eerder...Sneijder had zijn schoenen ook verkeerd om aan trouwens, wat een kans! En het is te hopen voor ajax dat Stekelenburg weer snel fit is, want Vonk was soms wel erg onzeker. Oh ja het ergste van gisteren vond ik Barbera Barend...hehe..
Vonk mocht dan wel onzeker zijn op sommige momenten, hij is wel degene die dit gelijkspel uit het vuur gesleept heeft....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29555575
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben nog niet erg tevreden over het vertoonde spel van Ajax gister. Vooral in de eerste helft was het slordig en rommelig. Wat wel een pluspunt is, is het doelpunt van Rosenberg.

De tweede helft was al een stuk beter, met een mooi goal van Babel. Jammer van die tegentreffer daarna. Maar 2-2 is een goede uitgangspositie.
Het spel was dan ook minimaal een uur alng dramatisch. De sporadische keren dat het even draaide, zag je ook meteen hoe beperkt Brondby eigenlijk is....

En beide goals waren wmb grotendeels mazzel..
pi_29555642
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vonk mocht dan wel onzeker zijn op sommige momenten, hij is wel degene die dit gelijkspel uit het vuur gesleept heeft....
Dus moet hij maar blijven staan? Dat snap ik niet. Tuurlijk heeft hij een paar belangrijke reddingen gedaan, maar verder was het echt een en al onrust achterin. Hij heeft zeker niet verdient om als eerste op het bord gezet te worden komend weekend.

Babel speelde tegen PSV toch ook best kut, maar omdat ie scoort moet ie blijven staan? Boukhari speelde gisteren ook niet goed, maar wanneer die gescoord had, zou die mogen blijven staan? De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
pi_29555822
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus moet hij maar blijven staan? Dat snap ik niet. Tuurlijk heeft hij een paar belangrijke reddingen gedaan, maar verder was het echt een en al onrust achterin. Hij heeft zeker niet verdient om als eerste op het bord gezet te worden komend weekend.

Babel speelde tegen PSV toch ook best kut, maar omdat ie scoort moet ie blijven staan? Boukhari speelde gisteren ook niet goed, maar wanneer die gescoord had, zou die mogen blijven staan? De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
Klopt helemaal. Maar met betekking tot Vonk was de onrust was in even grote mate te wijten aan het gepruts voor hem. Hij heeft allang laten zien dat hij dat goed beheerst. Ik heb hier een keer of 1000 gehoord dat een keeper er staat om ballen tegen te houden, en dat voetballende kwaliteiten een aanvulling zijn. In dit licht bezien moet Vonk gewoon blijven staan. Nu toont hij dus ook nog eens goede reflexen!!
pi_29555829
quote:

[..] De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
Als je dit zelf terugleest zie je hoop ik toch ook hoe raar die uitspraak is? Leuk hoor, spelers in vorm, maar zolang er geen punten worden gepakt en er niet wordt gescoord kom je nergens . Dan maar spelers uit vorm die wel scoren en doelpunten maken.
pi_29555969
quote:

[..]De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
idd wat heb je nou aan doelpunten en mensen die punten redden
pi_29556110
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als je dit zelf terugleest zie je hoop ik toch ook hoe raar die uitspraak is? Leuk hoor, spelers in vorm, maar zolang er geen punten worden gepakt en er niet wordt gescoord kom je nergens . Dan maar spelers uit vorm die wel scoren en doelpunten maken.
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd wat heb je nou aan doelpunten en mensen die punten redden
Hmm. Ja, ik zet het er verkeerd neer. Wat ik bedoel is dat zo'n moment van een goede actie, niet hem verzekerd van een basisplaats of alleen maar positieve kritiek achteraf.

Veel vonden Emanuelson slecht spelen. Wanneer hij de bal van de lijn had gehaald, had ie dan wel een goede wedstrijd gespeeld? Waren dan zijn passes door het midden en het uitverdedigen door het midden ineens niet meer belangrijk? Terwijl dat de volgende wedstrijd wel weer nadelig kan zijn en hij niet zeker weer de bal van de lijn zal halen.

Dat is wat ik bedoel. Of nog steeds onduidelijk
pi_29556301
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

klopt...

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen. De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

Vandaag nog halen...
Porcupine Tee - Normal
pi_29556655
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Vandaag nog halen...
Veel te traag. Daarom komt Escude daar ook tekort.
pi_29556666
Omdat Frank de Boer op CL niveau zal moeten kunnen acteren en dat lukte hem 3 jaar geleden al niet meer. Een linksback moet meer kunnen dan een pass geven, namelijk een buitenspeler uitschakelen en dat lukt Frank gewoon niet meer. Ik zie dat echt niet zitten, het is geen Maldini...
Klik dan als je durft
pi_29556721
Inderdaad, laat Frank de Boer maar afbouwen in Qatar.
In de Nederlandse competitie kan hij het nivo wel aan nog denk ik,
maar in de CL niet meer..
pi_29557018
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Suijk het volgende:
Omdat Frank de Boer op CL niveau zal moeten kunnen acteren en dat lukte hem 3 jaar geleden al niet meer. Een linksback moet meer kunnen dan een pass geven, namelijk een buitenspeler uitschakelen en dat lukt Frank gewoon niet meer. Ik zie dat echt niet zitten, het is geen Maldini...
Baseer je dat nou op die ene wedstrijd van Galatasaray tegen (Olympiakos?) waavan wij in Nederland slechts die twee fragmenten hebben gezien? Bij Galatasaray was hij niet goed, maar dat kan ook andere redenen hebben gehad. Op het EK vorig jaar was hij gewoon goed, wellicht zelfs wel de beste verdediger van Oranje.

Of wil jij met Urby de CL in?
pi_29557195
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Baseer je dat nou op die ene wedstrijd van Galatasaray tegen (Olympiakos?) waavan wij in Nederland slechts die twee fragmenten hebben gezien? Bij Galatasaray was hij niet goed, maar dat kan ook andere redenen hebben gehad. Op het EK vorig jaar was hij gewoon goed, wellicht zelfs wel de beste verdediger van Oranje.

Of wil jij met Urby de CL in?
Baseer jij je op die ene invalbeurt op het EK?

Nee, ik baseer me niet alleen op die ene wedstrijd bij Gala, maar als je daar al niet meer mee kunt (hij is daar gewoon weggestuurd wegens wanprestaties) hoe zou je dan 2 jaar later opeens met Ajax mee kunnen? Hij speelt om zijn zakken te vullen in een woestijn competitie, dat is toch niet serieus te nemen? Er moet toch wel wat beters voor handen zijn voor die positie en gelukkig ziet Blind dat ook in.
Klik dan als je durft
pi_29557234
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, ik baseer me niet alleen op die ene wedstrijd bij Gala, maar als je daar al niet meer mee kunt (hij is daar gewoon weggestuurd wegens wanprestaties) hoe zou je dan 2 jaar later opeens met Ajax mee kunnen? Hij speelt om zijn zakken te vullen in een woestijn competitie, dat is toch niet serieus te nemen? Er moet toch wel wat beters voor handen zijn voor die positie en gelukkig ziet Blind dat ook in.
De Boer kan iedere rol bij Ajax vervullen, behalve ín het veld lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_29557474
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

De Boer had helemaal geen invalbeurt op het EK. Hij begon twee keer in de basis.
En nadat hij wegging bij Galatasaray was hij gewoon weer een halfjaar lang goed bij Glasgow Rangers.

Volgens mij kan hij moeiteloos mee met dit Ajax, nationaal zowel als in die 3 á 4 CL wedstrijden, daarna is Maxwell al weer terug...
pi_29557524
quote:
Ajax dreigt met kort geding

Uitgegeven: 11 augustus 2005 12:02
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2005 12:09

AMSTERDAM - De rechter moet mogelijk een oordeel vellen over de eerste competitiewedstrijd van Ajax tegen ADO Den Haag. De Amsterdamse club heeft voor vrijdag bij de rechtbank van Amsterdam een reservering voor een kort geding ingediend. Dat heeft een woordvoerder van Ajax donderdag bevestigd.

De gemeente Amsterdam heeft tot twee keer toe de wedstrijd in de ArenA verboden. Burgemeester Cohen gaf wegens onvoldoende politiecapaciteit geen toestemming voor zowel zaterdag 13 als zondag 14 augustus. De KNVB wil het duel nu zondag 14 augustus reglementair op een geheime, neutrale plaats zonder publiek laten verspelen.

Ajax liet eerder deze week al weten daarmee niet akkoord te kunnen gaan. Een duel zonder publiek kost de Amsterdamse club tonnen aan inkomsten, nog afgezien van de immateriële schade. Het bestuur sprak de hoop uit dat er donderdag tijdens overleg met de KNVB alsnog een acceptabele oplossing komt voor het gewraakte duel.
pi_29557768
Mja. Het schijnt dat het gewoon de KNVB regels zijn dat er zonder publiek gespeeld moet worden als de wedstrijd niet bij de thuis of uit club gespeeld kan worden.
Daar is Ajax mee akkoord gegaan (zal wel moeten om mee te mogen doen aan de eredivisie) dus het lijkt me dat ze weinig kans maken bij een kort geding.

Hoop wel dat het snel duidelijk word, dan weet ik tenminste waar ik zondag moet werken
pi_29558117
Ik hoop iig dat Cohen er niet zo gemakkelijk vanaf komt
Houd van een lijntje.
pi_29558349
Die aanval van die kans van Sneijder was trouwens wel echt een goede aanval hoor. Hopelijk gaan we dat vaker zien dit jaar.
pi_29558467
Ik vond het maar matig .
pi_29558487
quote:
AFC Ajax - Feyenoord

Amsterdam, 10 augustus 2005
De kaartverkoop voor het Eredivisieduel tussen AFC Ajax - Feyenoord start op zaterdag 13 augustus om 09.00 uur. De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 28 augustus, aanvang 12.30 uur, in de Amsterdam ArenA.
Tegelijk start de verkoop van Ajax - Brondby en de kaartverkoop voor Feyenoord supporters voor Ajax - Feyenoord.

Ben benieuwd of ik een kaartje kan halen
pi_29559240
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

De Boer had helemaal geen invalbeurt op het EK. Hij begon twee keer in de basis.
En nadat hij wegging bij Galatasaray was hij gewoon weer een halfjaar lang goed bij Glasgow Rangers.

Volgens mij kan hij moeiteloos mee met dit Ajax, nationaal zowel als in die 3 á 4 CL wedstrijden, daarna is Maxwell al weer terug...
Waarom kan SQD dan niet op die plek? juist omdat die te traag is!
pi_29559719
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:00 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Waarom kan SQD dan niet op die plek? juist omdat die te traag is!
Te traag! Daar heb je het woord weer! SQD kan niet op linksback, omdat hij niet in het centrum gemist kan worden, simpel.

Als je positioneel goed staat is snelheid helemaal niet zo belangrijk voor een verdediger.
pi_29559819
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Te traag! Daar heb je het woord weer! SQD kan niet op linksback, omdat hij niet in het centrum gemist kan worden, simpel.

Als je positioneel goed staat is snelheid helemaal niet zo belangrijk voor een verdediger.
Mwa, snelheid als een door pfeiffer getroffen Ronald Koeman in zijn nadagen in combinatie met het 'De Boer'-foutje per wedstrijd kan je toch de das omdoen..
Yeah baby Yeah!
pi_29559917
quote:

[..]

De linksback moet zeer zeker snel zijn en een mannetje uitspelen (zie Trabelsi/Maxwell).

Toendertijd wou Frank de Boer weg omdat hij niet linksback meer wilde spelen.

Verder valt SQD te vangen door Heitinga. Alhoewel ik met je eens ben dat Escude (momenteel) beter is.

Urby vond ik overigens goed doen aan de linker kant tegen brondby. Echter het wegverdedigen van hem was 3x niks ipv de bal weg te rammen zat hij te combineren achterin.
pi_29560269
410 koorknaapjes:
http://www.talpa.tv/uploa(...)3924-00107_broad.wmv
Of was deze al gepost?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:58:12 #289
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29560334
Emanuelson is meer een linkshalf dan een linksback
pi_29560352
quote:

[..]

Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Tegenwoordig heb je als Back wel degelijk snelheid nodig. Centraal kan je het nog camoufleren maar als back kom je in een 1-1 al snel met de billen bloot als je niet snel genoeg bent.
pi_29560472
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Emanuelson is meer een linkshalf dan een linksback
Dat is hij ook van origine, maar van Zenden had Van Gaal ook linksback gemaakt. Vanwege zijn snelheid en aanvallende spel. Dit is echter geen goed voorbeeld
pi_29561789
Toch maar goed dat coco niet is genomen door ajax:
quote:
Ook Newcastle ziet af van Francesco Coco

11/8/2005 9 :22

Francesco Coco moet verder op zoek naar een nieuwe club. Na Ajax heeft de Italiaanse verdediger ook bij Newcastle United geen onderdak kunnen vinden.
Zette Ajax nog z'n vraagtekens bij de fysieke gesteldheid van Coco, voor Newcastle United waren de huurvoorwaarden reden om af te zien van de Italiaanse verdediger

'We zijn er niet in geslaagd de voorwaarden af te ronden voor de huur van de speler. Hij zal binnenkort terugkeren naar Milaan', luidde de verklaring van Newcastle United.

De 28-jarige linkerverdediger is min of meer clubloos, want bij Internazionale is hij overbodig geworden. Bij Inter kwam hij drie jaar geleden terecht als onderdeel van de transfer van Clarence Seedorf naar AC Milan.
pi_29562388
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:22 schreef snellejelle het volgende:
Toch maar goed dat coco niet is genomen door ajax:
[..]
Waarom is dat goed, als je goed leest zie je dat Newcastle hem wel degelijk wou hebben maar t contractueel niet af kon ronden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29562582
Urby was helemaal zo slecht niet, op wat ongelukkige momenten voor rust na. Maar over die fijne strakke voorzet, die paar mooie verdedigende tackles, hoor je vrijwel niemand. Natuurlijk, hij is verre van een Maxwell, maar er zijn meer linksbacks ooit matig begonnen bij Ajax. Bogarde bijvoorbeeld en die was al veel ouder.
www.thuisuiteten.nl
pi_29563003
Rosenberg vond ik ook niet onaardig hoor!
pi_29563405
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:03 schreef keijz het volgende:
Rosenberg vond ik ook niet onaardig hoor!
Maar das logisch
pi_29563527
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waarom is dat goed, als je goed leest zie je dat Newcastle hem wel degelijk wou hebben maar t contractueel niet af kon ronden.
Waarschijnlijk is hij gewoon veel te duur en als Newcastle hem al niet kan betalen....
pi_29563618
quote:
Ajax stapt naar de rechter voor duel met ADO

11/8/2005 18:23

Ajax schakelt de hulp van de rechter in. De Amsterdamse club probeert vrijdag tijdens een kort geding de beslissing van de KNVB ongedaan te maken.
De voetbalbond wil het competitieduel met ADO Den Haag komende zondag op neutraal terrein en zonder publiek laten verspelen. Dit omdat burgemeester Job Cohen tot twee maal toe de wedstrijd in de Amsterdam Arena heeft verboden omdat de politie te druk bezet zou zijn.

Ajax' algemeen directeur Arie van Eijden laat weten dat zowel de KNVB als de gemeente Amsterdam door de eredivisionist wordt gedaagd. De club zegt deze stap te nemen om een inkomstenverlies van enkele tonnen te voorkomen .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:05:48 #299
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29564038
Leuk hoor, naar de rechter stappen. Maar stel dat de rechter zegt dat die wedstrijd gewoon gespeeld kan worden, waar moet dan opeens de politie vandaan komen?
pi_29564832
Utrecht
pi_29571301
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef Againzender het volgende:
Leuk hoor, naar de rechter stappen. Maar stel dat de rechter zegt dat die wedstrijd gewoon gespeeld kan worden, waar moet dan opeens de politie vandaan komen?
Gewoon een andere datum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')