Dé oplossing... Chinese, Koreaanse, Japanse en Amerikaanse "leuke" voetballers naar Nederland halen en vervolgens vette televisiecontracten afsluiten met de televisiemaatschappijen in die landen. Dan bedoel ik dus niet één Shinji Ono bij Feyenoord, maar bij de complete subtop en top van het Nederlandse voetbal. Ze hoeven nog niet eens superspelers te zijn, maar het product moet verkopen in het land van herkomst. Haal zo'n Eddie Gaven of Park2 en laten de media zulke spelers maar flink ophemelen. Wanneer dát lukt, dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi aan de belgen, maar wat hebben we daaraan?? Daar worden alleen de belgen beter van. Fuseren met de moffen zou meer opleveren.
Nee Nederlandse clubs zullen slimmer moeten worden, ik heb ook niet de oplossing op een zilveren schaal, maar het zal heel moeilijk worden om de aankomende 5 jaar een beetje mee te draaien in de subtop van Europa...

Lijkt me beter alsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dé oplossing... Chinese, Koreaanse, Japanse en Amerikaanse "leuke" voetballers naar Nederland halen en vervolgens vette televisiecontracten afsluiten met de televisiemaatschappijen in die landen. Dan bedoel ik dus niet één Shinji Ono bij Feyenoord, maar bij de complete subtop en top van het Nederlandse voetbal. Ze hoeven nog niet eens superspelers te zijn, maar het product moet verkopen in het land van herkomst. Haal zo'n Eddie Gaven of Park2 en laten de media zulke spelers maar flink ophemelen. Wanneer dát lukt, dan komt het helemaal goed
*droomt verder

Maar dat hebben die andere landen ook al ondekt.. alle topclubs oefenen in de US. Park gaat naar ManU dus die zien daar de logica ook wel van in. In Italie lopen Jappen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:59 schreef HeatWave het volgende:
tja, ik weet niet of DAT het wondermiddel is. maar we zullen iets moeten doen. Qua budget kunnen we niet op tegen de rest, dus we moeten doen wat we als klein land al eeuwen doen, handelen... slimmer zijn dan de rest.
Je ziet dat we (op incidenten na) europees niet echt meer meedoen, en als we dat terug willen moet je clever zijn...

hier nog 1... truste....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee, maar er is geld genoeg in de marketing. De tijd zal het leren.
ok, ik moet slapen geloof ik....

quote:9/8/2005 - Obodai: Nederland; De Ridder: buitenland; De Mul en Lindgren alleen verhuurd; Charisteas slaat aanbieding af; Vermaelen moet blijven
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Obodai graag in Nederland wil blijven. Den Haag, Heracles en Sparta zouden interesse hebben. Een stage bij Bolton Wanderers heeft hij afgezegd. De Ridder zou als vaker vermeld alleen naar het buitenland willen. Beiden wil Ajax verkopen. Lindgren en De Mul zou Ajax alleen willen verhuren, in het geval van De Mul zou die dan wel zijn contract moeten verlengen. Heracles en Vitesse zouden interesse hebben voor De Mul. RKC, Sparta en FC Groningen voor Lindgren.
De krant meldt verder dat Vermaelen niet verhuurd mag worden zolang er geen nieuwe linksback is en dat Charisteas een aanbod van Hertha BSC heeft afgeslagen omdat hij wil blijven

Daar ga je dus de mist in..quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben ook voor een weigering aan Ajax kant, jammer van die drie punten maar er moet een statement worden gemaakt.
Voetbal is van ons, van de supporters. Dat wordt nog wel eens vergeten.

Als Ajax niet aan de competitie mee wil doen krijgen ze een boete en wordt er sowieso een ander kampioen, de eredivisie gaat ook zonder ajax door hoor, maak je geen illusiesquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan zijn wij toch gewoon de morele kampioen
Daar zou ik best wel mee kunnen leven.
Ajax is, ondanks de huidige prestaties, nog steeds in de wereld het boegbeeld van het Nederlandse voetbal. Ajax zal dan ook niet zomaar door de knvb benadeeld worden (dit is mss niet eerlijk, maar wel realiteit).
Ajax moet gewoon weigeren, en als ze punten in mindering krijgen, vervolgens hierom weigeren uberhaupt aan de competitie deel te nemen. Moet jij eens kijken hoe snel de KNVB doet wat Ajax wil
Macht enzo..

Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:02 schreef StarGazer het volgende:
Ik blijf er bij dat ik het veel te vroeg vind om De Ridder te verkopen. Geef die jongen nou gewoon nog een kans om zich te bewijzen

Ajax - ADO trouwens gewoon spelen, die 3 punten kunnen we echt niet meteen al missen.quote:AD: Positief gevoel na onderhandelingen met Pienaar; De Jong volgt in november
Het Algemeen Dagblad meldt dat Steven Pienaar na onderhandelingen met Ajax over openbreken en verlengen van zijn contract bedenktijd heeft gevraagd. Beide partijen zouden in ieder geval een positief gevoel hebben overgehouden aan de besprekingen.
Nigel de Jong zou volgens de krant in november willen spreken over eventuele contractverlenging.

idd hij is best goed dus zou zonde zijn als we weer een ronald de boer situatie zouden krijgen....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:02 schreef StarGazer het volgende:
Ik blijf er bij dat ik het veel te vroeg vind om De Ridder te verkopen. Geef die jongen nou gewoon nog een kans om zich te bewijzen

Utreg eindigde inderdaad erg hoog afgelopen seizoen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.

FC Utrecht was toch niet de kampioen van afgelopen seizoen, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.

quote:Alle grote Noorse media melden vanavond dat Ajax scout Mühren vanavond aanwezig was bij het duel in de Norse competitie tussen de clubs Viking en Start om Kristofer Hæstad aan het werk te zien. De middenvelder van Start heeft in Noorwegen de bijnaam Doffen. Hij liet weten zich niet al teveel aan te trekken van de geruchten en zich volledig op zijn huidige club te richten. Al is hij gevleid vanwege de interesse van een club als Ajax.
Volgens de Noorse media maakte de 22-jarige middenvelder een uitstekende indruk in het duel. Al na vijf minuten maakte hij ook het enige doelpunt voor Start in de wedstrijd.

Iemand die zich op een dergelijke hoerige wijze aanbiedt, dient altijd met argusogen bekeken te worden, ik geef Ajax geen ongelijk (op dit moment dan).quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
En Coco mag lekker bij Newcastle komen ballen. Goed werk hoor Ajax!

Dat kan je pas aan het eind van het seizoen zien als je weet hoeveel hij heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
En Coco mag lekker bij Newcastle komen ballen. Goed werk hoor Ajax!

Heeft Ajax dan geen tests uitevoerd of medische rapporten ingezien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind het anders nu al opmerkelijk dat die club blijkbaar wel durft Coco te contracteren. Zullen ze heus niet op de bonnefooi hebben gedaan. Ajax had gewoon een normale test moeten doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |