Ow ik zat er toch naastquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik voorspelde 1-1 of 1-2 en dat wordt het
Wij hielden tegen milaan de voorsprong vast in de laatste minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Simmertje het volgende:
Ongelovelijk dat Nederlandse ploegen in de laatste minuut niet is een keer de voorsprong vast kunnen houden. Maargoed uiteindelijk blij met deze uitslag, Vonk motm en over twee weken thuis afmaken.
Het zijn ook geen Italianen he dus dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef mcintosh het volgende:
Je zag het ook helemaaaal niet aankomen he...
Altijd hetzelfde liedje, staat ze voor, gaan ze compleet op hun eigen helft spelen
Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.quote:De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
zoveel goede keepers zijn er echter niet te koopquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Shreyas het volgende:
De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
Emanuelson erg sterkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson erg sterkRosenberg laat ook genoeg zien om vertrouwen te geven.
Vonk was echt belabberd![]()
In de eerste helft kwam idd geen enkele pass aan .....quote:
Hij was in ieder geval verre van de slechtste speler op het veld.quote:
hehe, zo ken je het ook zien. Wat me vooral zorgen baarde was bij tijd en wijle de verdediging. Dat uitverdedigen bij dat stiffie op de lat, ongehoord. Die bal gewoon het stadion uitrossen is ook een optie!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
Kut, gemist dus verdommequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Deze speciaal voor MM.quote:Datum: 10-aug 18:50
Francesco Coco heeft Newcastle onverrichterzake verlaten en is teruggekeerd naar Milaan. De 28-jarige linksback van Internazionale hoopte bij Newcastle United een huurcontract af te dwingen, maar de betrokken partijen kwamen niet tot een akkoord. Ajax zag vanwege twijfels over zijn fysieke gesteldheid eerder af van Coco.
Pff, hij heeft inderdaad een paar goede reddingen verricht, maar ik telde ook 3 grote blunders, en een keeper wordt op het laatste helaas afgerekend, dus gewoon een onvoldoende vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
Dán neem ik Versatel, als de Boer de linksback bij Ajax komt uithangenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?
Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |