abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29545687
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik voorspelde 1-1 of 1-2 en dat wordt het
Ow ik zat er toch naast
pi_29545724
Je zag het ook helemaaaal niet aankomen he...

Altijd hetzelfde liedje, staat ze voor, gaan ze compleet op hun eigen helft spelen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_29545781
Emanuelson erg sterk Rosenberg laat ook genoeg zien om vertrouwen te geven.

Vonk was echt belabberd
pi_29545807
Ongelovelijk dat Nederlandse ploegen in de laatste minuut niet is een keer de voorsprong vast kunnen houden. Maargoed uiteindelijk blij met deze uitslag, Vonk motm en over twee weken thuis afmaken.
pi_29545812
Tja, de schuld van die KUT Sneijder natuurlijk. De verprutste een wereldkans op 1-3. Als hij die bal erin schoot was het 1-3 en was er gewoon niets aan de hand. Maar na vandaag mag Sneijder van mij vertrekken, hij is niets meer. Boukhari speelde weer net als vroeger, oftewel ook zeer slecht.
Babel en Pienaar waren wel heel erg goed, jammer dat hun inzet niet werd beloond.

Maar Brondby had ook vreselijk veel geluk, beide doelpunt kwamen zeer gelukkig (voor hun dan) tegen spelers aan, waardoor hij erin ging. Geen bal is er in geschoten.
De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 21:04:26 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29546027
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Simmertje het volgende:
Ongelovelijk dat Nederlandse ploegen in de laatste minuut niet is een keer de voorsprong vast kunnen houden. Maargoed uiteindelijk blij met deze uitslag, Vonk motm en over twee weken thuis afmaken.
Wij hielden tegen milaan de voorsprong vast in de laatste minuten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29546095
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef mcintosh het volgende:
Je zag het ook helemaaaal niet aankomen he...

Altijd hetzelfde liedje, staat ze voor, gaan ze compleet op hun eigen helft spelen
Het zijn ook geen Italianen he dus dat kunnen ze niet.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:12:00 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29546229
quote:
De laatste conclusie die ik kan trekken is dat Vonk niet geschikt is voor dit niveau. We moeten echt een andere keeper hebben, desnoods een betere kopen, want met hem komen we nergens. Te klungelig, te onzeker en veel te slap in de duels.
Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 augustus 2005 @ 21:16:04 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29546345
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:56 schreef Shreyas het volgende:
zoveel goede keepers zijn er echter niet te koop
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29546709
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emanuelson erg sterk Rosenberg laat ook genoeg zien om vertrouwen te geven.

Vonk was echt belabberd
Emanuelson erg sterk
pi_29546926
Ik vind Vonk toch nog wel 1 van de beste keepers op de Nederlandse velden dus veel om te klagen is er niet.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:17 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29547044
Hij haalt alleen capriolen uit, zoals dat uit willen kappen van een speler en het dan niet goed doen.

Emanuelson speelde niet opvallend slecht, maar dat gat wat er telkens lag op zijn positie sprak boekdelen. Helaas verbloemde een twee of drietal goede tackles en rushes naar voren dat 'ie gewoon totaal nog niet uit de voeten kan op dit niveau.

Al lag dat ook aan Boukhari, die blijkbaar dacht dat 'ie als linksmidden op de as van 't veld moest spelen, waardoor Emanuelson gelijk voor de hele linkerflank verantwoordelijk was, met alleen Babel die af en toe wat hulp probeerde te bieden.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:55:08 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29547201
Oh, niemand die trouwens wat over dat dramatische veld zei. Is dat omdat 't veld in de Arena geen recht van spreken geeft over andere velden, of viel 't gewoon niemand op dat geen enkele speler normaal op z'n poten kon blijven staan?
pi_29547227
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Emanuelson erg sterk
In de eerste helft kwam idd geen enkele pass aan .....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:59:13 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_29547282
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29547412
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Emanuelson erg sterk
Hij was in ieder geval verre van de slechtste speler op het veld.

Over Vonk; ondanks de reddingen was het wel allemaal erg onzeker en onrustig. Het zou mij niet verbazen wanneer Vermeer of Lobont een kans krijgt.
pi_29548047
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29548145
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
hehe, zo ken je het ook zien. Wat me vooral zorgen baarde was bij tijd en wijle de verdediging. Dat uitverdedigen bij dat stiffie op de lat, ongehoord. Die bal gewoon het stadion uitrossen is ook een optie!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29548208
Als die kutsneijder nou gewoon die bal erin had geschoten

amateurs
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:42:22 #230
82589 S-Two
barba macacu
pi_29548273
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Kut, gemist dus verdomme
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29548473
2-2 is prima ik ben tevreden.

Zo beroerd was het nou ook weer niet, een paar domme foutjes in de verdediging en wat ongelukkige tegendoelpunten. Niet net doen alsof we zijn weggespeeld. Bovendien is het een uitwedstrijd dus ik had niet veel beter aan Ajax kant verwacht.

Ik zeg niet dat we niet kunnen verliezen, maar ik verwacht toch dat we doorgaan. En wie weet ook nog eens in pot 2.
Houd van een lijntje.
pi_29548736
Sporting Lissabon is hard op weg om thuis te gaan verliezen van Udinese, da's toch goed nieuws voor Ajax dacht ik?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:32 #233
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29548865
Sowieso goed nieuws voor Nederland als een Portugese club eruit vliegt.
pi_29548917
Als Sporting wordt uitgeschakeld is de kans groter dat wij in pot 2 komen als we ons kwalificeren.

Wat trouwens gewoon gaat lukken want ik ben erbij
pi_29549110
quote:
Datum: 10-aug 18:50

Francesco Coco heeft Newcastle onverrichterzake verlaten en is teruggekeerd naar Milaan. De 28-jarige linksback van Internazionale hoopte bij Newcastle United een huurcontract af te dwingen, maar de betrokken partijen kwamen niet tot een akkoord. Ajax zag vanwege twijfels over zijn fysieke gesteldheid eerder af van Coco.
Deze speciaal voor MM.
pi_29549122
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29549642
Die Babel heeft toch een heeerrlijk schot zeg; laat die gozer gewoon 10 keer schieten per wedstrijd uit elke hoek die er te bedenken valt
pi_29550541
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
Pff, hij heeft inderdaad een paar goede reddingen verricht, maar ik telde ook 3 grote blunders, en een keeper wordt op het laatste helaas afgerekend, dus gewoon een onvoldoende vandaag.

Verder is de wedstrijd voor Ajax goed verlopen, slecht spelen en uit 2-2 spelen en uit de weinige kansen wel gelijk scoren, dat is gewoon knap.
Dit moet te doen zijn, maar de CL is écht nog niet in de tas zoals Derksen na afloop zei, zeker niet als Ajax blijft verdedigen als vanavond.
Yeah baby Yeah!
pi_29551050
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?

Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!
pi_29551110
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?

Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!
Dán neem ik Versatel, als de Boer de linksback bij Ajax komt uithangen
(Dat ik dat toch nog mag meemaken, geweldig )

[ Bericht 11% gewijzigd door Elgigante op 11-08-2005 01:09:18 ]
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')