abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29518648
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
Italianen bij Ajax lijkt me sowieso geen goed plan. Hij zou ook de allereerste geweest zijn volgens mij.
too much is not enough....
pi_29518649
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
Het gaat me niet om het saleris eigenlijk, welke natuurlijk voor Nederlandse begrippen hoog blijft, maar om de speler, in Engeland kopen ze veelal een naam of een cv ipv kwaliteit, ik denk daarom dat Ajax er beter aan heeft gedaan om hem niet te kopen.
Maar of het verstandig was of niet zien we komend seizoen wel.
Yeah baby Yeah!
pi_29518771
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.
Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 1998 > psv. uiteindelijke kampioen > Feyenoord
Winnaar JCschaal 1999 > Feyenoord . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2001 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2002 > Ajax . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2003> psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2004> Utrecht. uiteindelijke kampioen > psv

Nee dus.

@Chadi, zie voor beelden Ajax - psv , vorig topic. Daar heb ik een link geplaatst.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:37:16 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29518848
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Chadi het volgende:
fuck heeft er iemand beelden van de JC schaal?

Ik heb alles gemist was op vakantie
Google maar Maxxed Football, dan kom je er wel uit.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:39:48 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29518885
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 1998 > psv. uiteindelijke kampioen > Feyenoord
Winnaar JCschaal 1999 > Feyenoord . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2001 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2002 > Ajax . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2003> psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2004> Utrecht. uiteindelijke kampioen > psv

Nee dus.

@Chadi, zie voor beelden Ajax - psv , vorig topic. Daar heb ik een link geplaatst.
Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbroken
pi_29518894
Harry heeft een aanbieding van Hertha gekregen aar die had hij afgeslagen omdat hij hier wil blijven of is dat al gezegd?
pi_29518951
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:39 schreef twi het volgende:

[..]

Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbroken
Nou dan wordt dit jaar de reeks doorbroken en gaan we voor het eerst sinds 11 jaar winnen in Eindhoven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29519425
quote:
Ajax-ADO op De Vijverberg
2005-08-09 12:45:45
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den Haag wordt zondag gespeeld op De Vijverberg, zo melden doorgaans betrouwbare bronnen. Het duel wordt zonder publiek afgewerkt.

De wedstrijd was oorspronkelijk gepland op zondag 14 augustus in de ArenA. Dat werd echter door de gemeente Amsterdam verboden, omdat tijdens dit weekend verschillende grote evenementen plaatsvinden in de hoofdstad. De nieuwe datum, een dag eerder, werd daardoor opnieuw door burgemeester Cohen verworpen. Omdat de wedstrijd ook niet in het Zuiderparkstadion gespeeld kon worden, besloot de KNVB om de wedstrijd in Doetinchem te laten plaatsvinden.
bron: www.elfvoetbal.nl
pi_29519688
De vijverberg...
pi_29519699
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:33 schreef Ludacriss het volgende:

[..]
Misschien wel verstandig om het in Doetinchem te doen ipv dichterbij huis, nu is de kans dat het tot ongeregeldheden komt ook kleiner...
Ik ben benieuwd naar de uitslag
Yeah baby Yeah!
pi_29519703
quote:
De Ridder kwaad op Ajax
2005-08-09 13:35:35
Daniël de Ridder heeft in Het Parool zijn teleurstelling geuit over Ajax. Gisteren kreeg de rechtsbuiten te horen dat hij de Amsterdamse club mag verlaten, terwijl vorige maand drie geīnteresseerde clubs nog te horen kregen dat de 21-jarige speler moest blijven.

De Ridder had aan het begin van dit seizoen al aangegeven de club te willen verlaten. Nu laat de Amsterdamse club hem alsnog gaan, maar dat is volgens de aanvaller een beetje laat. „Ik had al weg kunnen zijn. Ik neem Ajax dit kwalijk. Het is nu nog maar de vraag of ik weg kom. De meeste clubs hebben hun selectie voor het seizoen nu wel rond, '' legt De Ridder zijn frustraties uit.

Technisch directeur van Ajax Martin van Geel in een reactie: „Zijn contract moet afgekocht worden, maar we zullen met hem meedenken. En als er geen club komt, blijft hij gewoon welkom bij Ajax. We respecteren elk contract.''

Wil De Ridder vertrekken naar een buitenlandse club, dan heeft hij nog tot 31 augustus. Dan sluit de internationale transfermarkt. Na die datum kan de rechtsbuiten, met goedkeuring van de KNVB, wel nog verkassen naar een club in Nederland. Daarna kan De Ridder nog wel binnen Nederland verkocht
pi_29519743
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:56 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Is uitermate vervelend dat ze hem zo lang aan het lijntje hebben gehouden, maar dat is een klein nadeel tov de grote voordelen die zijn beroep met zich meebrengen.
Yeah baby Yeah!
pi_29520390
Hopen op een mooie club voor De Ridder.

Jammer dat ze het niet in hem zien zitten hoor...
pi_29521003
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:43 schreef Radegast het volgende:
Hopen op een mooie club voor De Ridder.

Jammer dat ze het niet in hem zien zitten hoor...
In mijn ogen is het een middelmatige speler die bij Ajax wel te gebruiken is als er veel geblesseerden zijn; meer ook niet.

Hij heeft mij nooit echt kunnen overtuigen tijdens een invalbeurt...
pi_29521356
Heb ik eindelijk een seizoenkaart...wordt de 1e wedstrijd meteen al ergens op een neutraal terrein zonder publiek gespeeld wat een onzin zeg.

En over de ridder... ze zullen er spijt van krijgen dat ze hem laten gaan slechte beslissing vind ik zelf.
Studiare č inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
pi_29522147
Waarom dwepen mensen toch zo met die De Ridder?

Ja, hij is Amsterdammer.
Ja, hij laat af en toe een leuke passeeractie zien.
Ja, meisjes vinden hem knap.
Ja, hij komt uit de eigen jeugd.

Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29522287
De Ridder is gewoon een matige voetballer. Blijkbaar wordt hij door vele mensen verafgood, maar dat moeten ze zelf weten.
Houd van een lijntje.
pi_29522492
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:

Ja, hij is Amsterdammer.

Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
Dat zie je vaker bij jonge Ajacieden en de redenen die je opgeeft zijn inderdaad juist, hij is herkenbaar voor de supporters en bij de dames kan ie niets verkeerds doen.

Dani werd ook zo overschat, die verstond zijn vak gewoon niet om in het eerste bij Ajax te spelen, hij wilde wel de lusten, maar niet de lasten.

Natuurlijk wel vervelend voor hem dat Ajax hem pas zo laat 'vrijgeeft' voor een andere club, maar hij is nog zeer jong en hij heeft nog een mooie carriere in het verschiet, alleen niet bij Ajax zo te zien.

En jongens, al zenuwachtig voor de Nederlands-Deense tweekamp?
Yeah baby Yeah!
pi_29522532
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]
En jongens, al zenuwachtig voor de Nederlands-Deense tweekamp?
Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29522633
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.
Het spel zal wel ronduit matig zijn en dat is ook twee wedstrijden ondergeschikt aan het resultaat.
Ik heb nog geen Nederlandse club een echt goede wedstrijd zien spelen in de voorrondes van de CL de afgelopen jaren.
Zorg er voor dat er uit gescoord wordt en dat daar gelijkgespeeld wordt (winnen is helemaal geweldig) dan is er niets aan het handje, maar verdedig gewoon geconcentreerd.

Ik heb er wel vertrouwen in dat Ajax gaat winnen, maar als ze de tweekamp verliezen spelen ze terecht geen CL komend seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_29522916
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

Hij komt uit de eigen jeugd, dat is al één. Uit onderzoek van Van Gaal blijkt dat spelers uit de eigen jeugd meer succes hebben in hun carierre dan door Ajax aangekochte spelers.

Hij heeft inderdaad leuke passeeracties, die tot nu toe weinig rendement hebben gehad. Maar dat kan nog komen, als hij speelminuten zou krijgen en zich zou kunnen ontwikkelen door tegen betere tegenstanders te spelen. Cristiano Ronaldo is nu ook al veel effectiever dan pakweg twee jaar geleden bij Manchester...

Wat nu als Pienaar na dit seizoen vertrekt? Gaan we dan weer een dure buitenlander kopen waarvan we niet weten ofdat die wel bij Ajax past, of weer twee seizoenen moet wennen?

Te licht voor topniveau? Weet ik niet, kan ik niet beoordelen aan de hand van die paar invalbeurtjes.
Bij Jong Oranje liet hij bij mij een goede indruk achter wanneer hij in de basis begon.
Wat verwacht Ajax nou? Laten ze hem heel de tijd meedoen met Jong Ajax en dan laten ze hem invallen bij wedstrijden als Bayern Munchen uit.
Geen wonder dat dat dan tegenvalt. Waarom niet in de basis tegen FC Den Bosch of De Graafschap? Heeft hij echt de kans gehad bij Ajax? Noem eens twee wedstrijden waar hij achter elkaar in de basis startte? Is Rosales dan werkelijk zoveel beter?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:30:46 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_29522946
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

Helemaal mee eens! Had liever dat ie een jaartje verhuurd werd, maar als ie voor een leuk bedrag weg gaat heb ik daar wel vrede mee.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:33:12 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29522980
quote:

Ja, hij is Amsterdammer.

is hij niet ook nog joods?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29523088
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is hij niet ook nog joods?
Ja, ook nog
pi_29523105
Rosales is niet gek veel beter, maar volgens mij is dat net zo min een 7.

Kortom, Ajax moet gewoon stoppen met die gedateerde vleugelspitsen.

In een 4-4-2 met 3 wisselende spelers kan De Ridder wel uit de voeten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')