Italianen bij Ajax lijkt me sowieso geen goed plan. Hij zou ook de allereerste geweest zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
Het gaat me niet om het saleris eigenlijk, welke natuurlijk voor Nederlandse begrippen hoog blijft, maar om de speler, in Engeland kopen ze veelal een naam of een cv ipv kwaliteit, ik denk daarom dat Ajax er beter aan heeft gedaan om hem niet te kopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft hem niet getest, voor zover bekend. En zoveel salaris had hij heus niet hoeven hebben, voor iemand die salaris bij Inter heeft geweigerd is geld niet het belangrijkste. Het blijft jammer.
Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajaxquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De Ridder moet blijven, of hooguit verhuurd. Verder vraag ik mij af, of de winnaar van de JCschaal niet doorgaans kampioen wordt.
Google maar Maxxed Football, dan kom je er wel uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Chadi het volgende:
fuck heeft er iemand beelden van de JC schaal?
Ik heb alles gemist was op vakantie
Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbrokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Winnaa JCschaal 1997 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 1998 > psv. uiteindelijke kampioen > Feyenoord
Winnaar JCschaal 1999 > Feyenoord . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2001 > psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2002 > Ajax . uiteindelijke kampioen > psv
Winnaar JCschaal 2003> psv . uiteindelijke kampioen > Ajax
Winnaar JCschaal 2004> Utrecht. uiteindelijke kampioen > psv
Nee dus.
@Chadi, zie voor beelden Ajax - psv , vorig topic. Daar heb ik een link geplaatst.
Nou dan wordt dit jaar de reeks doorbroken en gaan we voor het eerst sinds 11 jaar winnen in Eindhovenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Troost je, hoe langer die reeks duurt, hoe waarschijnlijker dat 'ie wordt doorbroken
quote:Ajax-ADO op De Vijverberg
2005-08-09 12:45:45
De competitiewedstrijd Ajax-ADO Den Haag wordt zondag gespeeld op De Vijverberg, zo melden doorgaans betrouwbare bronnen. Het duel wordt zonder publiek afgewerkt.
De wedstrijd was oorspronkelijk gepland op zondag 14 augustus in de ArenA. Dat werd echter door de gemeente Amsterdam verboden, omdat tijdens dit weekend verschillende grote evenementen plaatsvinden in de hoofdstad. De nieuwe datum, een dag eerder, werd daardoor opnieuw door burgemeester Cohen verworpen. Omdat de wedstrijd ook niet in het Zuiderparkstadion gespeeld kon worden, besloot de KNVB om de wedstrijd in Doetinchem te laten plaatsvinden.
bron: www.elfvoetbal.nl
Misschien wel verstandig om het in Doetinchem te doen ipv dichterbij huis, nu is de kans dat het tot ongeregeldheden komt ook kleiner...quote:
quote:De Ridder kwaad op Ajax
2005-08-09 13:35:35
Daniël de Ridder heeft in Het Parool zijn teleurstelling geuit over Ajax. Gisteren kreeg de rechtsbuiten te horen dat hij de Amsterdamse club mag verlaten, terwijl vorige maand drie geīnteresseerde clubs nog te horen kregen dat de 21-jarige speler moest blijven.
De Ridder had aan het begin van dit seizoen al aangegeven de club te willen verlaten. Nu laat de Amsterdamse club hem alsnog gaan, maar dat is volgens de aanvaller een beetje laat. „Ik had al weg kunnen zijn. Ik neem Ajax dit kwalijk. Het is nu nog maar de vraag of ik weg kom. De meeste clubs hebben hun selectie voor het seizoen nu wel rond, '' legt De Ridder zijn frustraties uit.
Technisch directeur van Ajax Martin van Geel in een reactie: „Zijn contract moet afgekocht worden, maar we zullen met hem meedenken. En als er geen club komt, blijft hij gewoon welkom bij Ajax. We respecteren elk contract.''
Wil De Ridder vertrekken naar een buitenlandse club, dan heeft hij nog tot 31 augustus. Dan sluit de internationale transfermarkt. Na die datum kan de rechtsbuiten, met goedkeuring van de KNVB, wel nog verkassen naar een club in Nederland. Daarna kan De Ridder nog wel binnen Nederland verkocht
Is uitermate vervelend dat ze hem zo lang aan het lijntje hebben gehouden, maar dat is een klein nadeel tov de grote voordelen die zijn beroep met zich meebrengen.quote:
In mijn ogen is het een middelmatige speler die bij Ajax wel te gebruiken is als er veel geblesseerden zijn; meer ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:43 schreef Radegast het volgende:
Hopen op een mooie club voor De Ridder.
Jammer dat ze het niet in hem zien zitten hoor...
Dat zie je vaker bij jonge Ajacieden en de redenen die je opgeeft zijn inderdaad juist, hij is herkenbaar voor de supporters en bij de dames kan ie niets verkeerds doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Waarom dwepen mensen toch zo met die De Ridder?
Ja, hij is Amsterdammer.
Ja, hij laat af en toe een leuke passeeractie zien.
Ja, meisjes vinden hem knap.
Ja, hij komt uit de eigen jeugd.
Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En jongens, al zenuwachtig voor de Nederlands-Deense tweekamp?
Het spel zal wel ronduit matig zijn en dat is ook twee wedstrijden ondergeschikt aan het resultaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, maar wel nieuwsgierig naar het spel.
Hij komt uit de eigen jeugd, dat is al één. Uit onderzoek van Van Gaal blijkt dat spelers uit de eigen jeugd meer succes hebben in hun carierre dan door Ajax aangekochte spelers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij is Amsterdammer.
Maar verder komt hij op zijn beste positie van nummer 10 toch nimmer aan spelen toe, hebben die leuke acties zelden rendement gehad en lijkt hij gewoon te licht voor topniveau.
Helemaal mee eens! Had liever dat ie een jaartje verhuurd werd, maar als ie voor een leuk bedrag weg gaat heb ik daar wel vrede mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij is Amsterdammer.
is hij niet ook nog joods?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij is Amsterdammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |