Hoe komt Arsenal zo hoog?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er moeten er twee verliezen, wil Ajax naar de derde groep gaan.
[..]
Het begint nu langzamerhand te irriteren Heatwave .....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:14 schreef HeatWave het volgende:
Is er nog iemand die meedoet aan de actie: 'medische staf go home?:.....
Tich dient er iets te veranderen als jax zich serieus wil nemen vind ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het begint nu langzamerhand te irriteren Heatwave .....
Ze raken voornamelijk juist niet in wedstrijden geblesseerd, dat valt me op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Misschien moeten ze iets minder hard trainen en wat meer passief voetbal gaan spelen zoals in Eindhoven
Graagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Misschien moeten ze iets minder hard trainen en wat meer passief voetbal gaan spelen zoals in Eindhoven
RTL5quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Wordt het niet live uitgezonden vanavond?!?
ja, ik heb het ook niet zo op rtl5quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:44 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
oh....rtl5 doet het....ik schrok me rot
Idd, én terecht de dubbel winnen met 2 vingers in de neus..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
GraagGeen doorschuivende middenvelders, 1,5 spits. En lekker afwachten op de tegenstander die het spel moet maken.
Genieten
Da's niet vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Jong Ajax - Cambuur Leeuwarden
Moet te doen zijn, lijkt mij
quote:Alleen Ajax won nooit van Deense opponent
10/8/2005 12:35
Nederlandse clubs presteerden in Europees verband altijd goed tegen Deense ploegen, met één uitzondering: Ajax.
De ontmoeting Brøndby IF-Ajax is de 23-ste Deens-Nederlandse confrontatie in de Europa Cup-historie. De Denen hebben op basis van in het verleden behaalde resultaten weinig kans, want tien keer was het duel tegen de Nederlandse ploeg het eindstation voor het Europese avontuur.
De enige uitzondering was FC Kopenhagen in het seizoen 2001/02. In Denemarken bleef het 0-0, de 1-0 winst in de Arena betekende de uitschakeling van Ajax. Daarmee is de Amsterdamse club op z'n beurt ook een uitzondering, want PSV, FC Utrecht, FC Twente, ADO Den Haag, Feyenoord, Fortuna Sittard en FC Groningen namen allemaal met succes de Deense horde.
In het verleden heeft slechts één Deense ploeg de Europese thuiswedstrijd tegen een Nederlandse club gewonnen. Maar er valt genoeg op af te dingen op die overwinning van Naestved IF, dat in het seizoen 1981/82 in de UEFA Cup PSV op een 2-1 nederlaag trakteerde. Niet alleen had PSV de heenwedstrijd al met 7-0 gewonnen, maar de Denen maakten pas in de laatste minuut de winnende treffer.
Het voegt dan ook niet veel toequote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef PyTh het volgende:
Was hier nog niet geplaatst dacht ik![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |