Is ook een logisch gevolg van het niet melden van Amsterdam, in het verleden had je risicowedstrijden in de grote steden verdacht vaak in augustus (weten we het nog, de beruchte voetbalpas in '89 met in het eerste competitieweekeinde Den Haag - Ajax en Utrecht - Feyenoord?), domweg omdat daar genoeg politie op de benen te brengen was is de vakantieperiode. De KNVB zal niet nagedacht hebben (alsof ze dat zelfsatndig kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef P0RN0STAR het volgende:
Beetje belachelijk dat Cohen nooit kenbaar heeft gemaakt dat augustus al vol knelpunten zat, aan de andere kant lijkt het wel of de KNVB het erom heeft gedaan. De JC-schaal wisten ze al en dan ook nog eens ADO en Feyenoord in augustus naar Amsterdam sturen...
ja, zo staat het inderdaad heel mooi omschreven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef F1Bas het volgende:
Officieel betaal je met je seizoenkaart voor 14 van de 17 wedstrijden, dus eigenlijk telt het niet.
en verboden wedstrijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:15 schreef Suijk het volgende:
Het voelt een beetje vreemd, die rust om Ajax heen. Ons nieuws bestaat alleen uit geblesseerden.
De Ridder maken ze zijn hele loopbaan al van alles wijs, als ik hem was was ik allang weg geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:sorry maar k volg ajaxc niet altijd even goed maar Lindgren was toch juist vorig jaar overgehaald bij te tekenen met de belofte dat hij meer zou spelen en ook de Ridder moest toch uiteindleijk blijven omdat hij nodig was?
Lindgren is ook weer zo'n speler die wel weer verhuurd zal worden, aan de Graafschap ofzo... in het rijtje Culina, Krohn-Delli etc...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef twi het volgende:
Klopt, onder Koeman. En toen waren we ook wel redelijk enthousiast. Alleen nu ik erop terugkijk deed Lindgren het wel aardig, maar je hebt gewoon helemaal geen fluit aan spelers die het wel aardig doen. Zulke spelers maken je geen kampioen.
idd maar Lindgren heeft volgens mij zelfs onder Blind zn contract verlengd... maarja rare bedoeling en de indruk dat de Ridder al jaren aan t lijntje wordt gehouden is dus juist. Oke dank voor de verduidelijkingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef twi het volgende:
Klopt, onder Koeman. En toen waren we ook wel redelijk enthousiast. Alleen nu ik erop terugkijk deed Lindgren het wel aardig, maar je hebt gewoon helemaal geen fluit aan spelers die het wel aardig doen. Zulke spelers maken je geen kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |