abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29554470
nou ik had helemaal niet door dat RTL5 de wedstrijd live uitzond... heb dus niet gekeken eindstand had ik vantevoren voor getekend maar achteraf toch wel een klein beetje teleurstellend....
pi_29554497
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:38 schreef snellejelle het volgende:
nou ik had helemaal niet door dat RTL5 de wedstrijd live uitzond... heb dus niet gekeken eindstand had ik vantevoren voor getekend maar achteraf toch wel een klein beetje teleurstellend....
Soms is het weleens handig als je fora doorloopt.
Verder wordt elk europees duel door een Nederlandse club uitgezonden op Ned 2 of RTL 5, mits ze niet tegelijk spelen.
Yeah baby Yeah!
pi_29554538
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Soms is het weleens handig als je fora doorloopt.
Verder wordt elk europees duel door een Nederlandse club uitgezonden op Ned 2 of RTL 5, mits ze niet tegelijk spelen.
helaas had ik gisteren geen internet en wees gerust, het zal me geen tweede keer overkomen
pi_29554566
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:

[..]

helaas had ik gisteren geen internet en wees gerust, het zal me geen tweede keer overkomen
Troost je maar metr de gedachte dat je aan Ajax-zijde niets gemist hebt, behalve een zondagsgoal van Babel
Yeah baby Yeah!
pi_29554702
quote:
Celta wil Daniel de Ridder

Het Spaanse Celta de Vigo heeft haar vizier gericht op Daniel de Ridder. De aanvaller mag vertrekken bij Ajax. Dinsdag zorgde De Ridder met uitspraken in Het Parool ervoor dat een langer verblijf bij Ajax uitgesloten is
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Spanjaarden de rechtsbuiten graag willen overnemen. De Ridder liet al weten graag naar het buitenland te willen vertrekken en was daarom niet blij pas op het laatste moment van Ajax te horen dat hij mag vertrekken. "Ik had al weg kunnen zijn en ik neem Ajax dit kwalijk. Het is nu nog maar de vraag of ik weg kom. De meeste clubs hebben hun selectie voor het seizoen nu wel rond."
Gelukkig voor de aanvaller lijkt Celta nog een plaatsje vrij te hebben.

Ook een vijftal Nederlandse clubs toonde reeds interesse in De Ridder. Onder bevinden zich in ieder geval Willem II en Vitesse. Ajax zou wel een kleine transfervergoeding willen ontvangen voor de vleugelspits.
Mooie club voor hem om het ongelijk van Blind te bewijzen.
pi_29554714
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Troost je maar metr de gedachte dat je aan Ajax-zijde niets gemist hebt, behalve een zondagsgoal van Babel
en die was gelukkig in het sportjournaal te zien
pi_29555091
Ik ben nog niet erg tevreden over het vertoonde spel van Ajax gister. Vooral in de eerste helft was het slordig en rommelig. Wat wel een pluspunt is, is het doelpunt van Rosenberg.

De tweede helft was al een stuk beter, met een mooi goal van Babel. Jammer van die tegentreffer daarna. Maar 2-2 is een goede uitgangspositie.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:18:48 #258
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29555159
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?

Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!
klopt...

Blind polste Frank de Boer als linksback

10/8/2005 21:41

Frank de Boer zegt teleurgesteld te zijn. Danny Blind had hem onlangs telefonisch gepolst om in te springen als linksback bij Ajax. De Nederlandse recordinternational wilde graag, maar heeft sindsdien niets meer vernomen van de coach.
De Boer deed zijn relaas als analist bij RTL5 bij de wedstrijd tussen Ajax en Brøndby IF in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax is nog op zoek naar een linksback omdat vaste waarde Maxwell nog enkele maanden is uitgeschakeld met een knieblessure. De Boer had een tijdelijke oplossing moeten zijn.

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen. De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

BRON : VI

Het lijkt me wel wat hoor...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_29555320
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

klopt...

Frank de Boer zegt teleurgesteld te zijn. Danny Blind had hem onlangs telefonisch gepolst om in te springen als linksback bij Ajax. De Nederlandse recordinternational wilde graag, maar heeft sindsdien niets meer vernomen van de coach.
De Boer deed zijn relaas als analist bij RTL5 bij de wedstrijd tussen Ajax en Brøndby IF in de derde voorronde van de Champions League.

Ajax is nog op zoek naar een linksback omdat vaste waarde Maxwell nog enkele maanden is uitgeschakeld met een knieblessure. De Boer had een tijdelijke oplossing moeten zijn.

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen.
De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

zijn beltegoed zal wel op zijn
Op zich zou het helemaal niet verkeerd zijn frankie terug.... maar wil hij wel weer op links spelen dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door snellejelle op 11-08-2005 10:33:47 ]
pi_29555437
Tja, heb iemand een idee hoe Frank nu nog speelt? Want het niveau in Qatar zal niet stimulerend zijn voor je vorm van iemand van 35. Ik heb grote vraagtekens bij zijn komst.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29555462
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:32 schreef SoA-Holic het volgende:
Tja, heb iemand een idee hoe Frank nu nog speelt? Want het niveau in Qatar zal niet stimulerend zijn voor je vorm van iemand van 35. Ik heb grote vraagtekens bij zijn komst.
Als PSV-supporter zie ik hem dolgraag komen in elk geval als linksback.
Yeah baby Yeah!
pi_29555469
Ik kan me wel voorstellen dat het zuur was om zo laat zo'n lullige goal tegen te krijgen, maar over de uitslag zal niemand bij ajax klagen denk ik. Het was vaak niet best en Brondby was toch net iets beter. Was wat meer te pruimen geweest als ipv die lullige goal dat hele aardige lobje erin was gegaan iets eerder...Sneijder had zijn schoenen ook verkeerd om aan trouwens, wat een kans! En het is te hopen voor ajax dat Stekelenburg weer snel fit is, want Vonk was soms wel erg onzeker. Oh ja het ergste van gisteren vond ik Barbera Barend...hehe..
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29555536
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Bartjaah het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het zuur was om zo laat zo'n lullige goal tegen te krijgen, maar over de uitslag zal niemand bij ajax klagen denk ik. Het was vaak niet best en Brondby was toch net iets beter. Was wat meer te pruimen geweest als ipv die lullige goal dat hele aardige lobje erin was gegaan iets eerder...Sneijder had zijn schoenen ook verkeerd om aan trouwens, wat een kans! En het is te hopen voor ajax dat Stekelenburg weer snel fit is, want Vonk was soms wel erg onzeker. Oh ja het ergste van gisteren vond ik Barbera Barend...hehe..
Vonk mocht dan wel onzeker zijn op sommige momenten, hij is wel degene die dit gelijkspel uit het vuur gesleept heeft....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29555575
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben nog niet erg tevreden over het vertoonde spel van Ajax gister. Vooral in de eerste helft was het slordig en rommelig. Wat wel een pluspunt is, is het doelpunt van Rosenberg.

De tweede helft was al een stuk beter, met een mooi goal van Babel. Jammer van die tegentreffer daarna. Maar 2-2 is een goede uitgangspositie.
Het spel was dan ook minimaal een uur alng dramatisch. De sporadische keren dat het even draaide, zag je ook meteen hoe beperkt Brondby eigenlijk is....

En beide goals waren wmb grotendeels mazzel..
pi_29555642
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vonk mocht dan wel onzeker zijn op sommige momenten, hij is wel degene die dit gelijkspel uit het vuur gesleept heeft....
Dus moet hij maar blijven staan? Dat snap ik niet. Tuurlijk heeft hij een paar belangrijke reddingen gedaan, maar verder was het echt een en al onrust achterin. Hij heeft zeker niet verdient om als eerste op het bord gezet te worden komend weekend.

Babel speelde tegen PSV toch ook best kut, maar omdat ie scoort moet ie blijven staan? Boukhari speelde gisteren ook niet goed, maar wanneer die gescoord had, zou die mogen blijven staan? De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
pi_29555822
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus moet hij maar blijven staan? Dat snap ik niet. Tuurlijk heeft hij een paar belangrijke reddingen gedaan, maar verder was het echt een en al onrust achterin. Hij heeft zeker niet verdient om als eerste op het bord gezet te worden komend weekend.

Babel speelde tegen PSV toch ook best kut, maar omdat ie scoort moet ie blijven staan? Boukhari speelde gisteren ook niet goed, maar wanneer die gescoord had, zou die mogen blijven staan? De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
Klopt helemaal. Maar met betekking tot Vonk was de onrust was in even grote mate te wijten aan het gepruts voor hem. Hij heeft allang laten zien dat hij dat goed beheerst. Ik heb hier een keer of 1000 gehoord dat een keeper er staat om ballen tegen te houden, en dat voetballende kwaliteiten een aanvulling zijn. In dit licht bezien moet Vonk gewoon blijven staan. Nu toont hij dus ook nog eens goede reflexen!!
pi_29555829
quote:

[..] De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
Als je dit zelf terugleest zie je hoop ik toch ook hoe raar die uitspraak is? Leuk hoor, spelers in vorm, maar zolang er geen punten worden gepakt en er niet wordt gescoord kom je nergens . Dan maar spelers uit vorm die wel scoren en doelpunten maken.
pi_29555969
quote:

[..]De beste speler in vorm moet spelen, niet de doelpuntenmakers of spelers die punten redden.
idd wat heb je nou aan doelpunten en mensen die punten redden
pi_29556110
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als je dit zelf terugleest zie je hoop ik toch ook hoe raar die uitspraak is? Leuk hoor, spelers in vorm, maar zolang er geen punten worden gepakt en er niet wordt gescoord kom je nergens . Dan maar spelers uit vorm die wel scoren en doelpunten maken.
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd wat heb je nou aan doelpunten en mensen die punten redden
Hmm. Ja, ik zet het er verkeerd neer. Wat ik bedoel is dat zo'n moment van een goede actie, niet hem verzekerd van een basisplaats of alleen maar positieve kritiek achteraf.

Veel vonden Emanuelson slecht spelen. Wanneer hij de bal van de lijn had gehaald, had ie dan wel een goede wedstrijd gespeeld? Waren dan zijn passes door het midden en het uitverdedigen door het midden ineens niet meer belangrijk? Terwijl dat de volgende wedstrijd wel weer nadelig kan zijn en hij niet zeker weer de bal van de lijn zal halen.

Dat is wat ik bedoel. Of nog steeds onduidelijk
pi_29556301
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

klopt...

'Ja, een beetje teleurgesteld ben ik wel', bekende De Boer, die binnenkort weer terugkeert naar Qatar, waar hij nog één seizoen zal voetballen. De 35-jarige verdediger is niet van plan zelf contact op te nemen met zijn oude aanvoerder. 'Nee, het is zijn beurt om te bellen.'

Vandaag nog halen...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29556655
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Vandaag nog halen...
Veel te traag. Daarom komt Escude daar ook tekort.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29556666
Omdat Frank de Boer op CL niveau zal moeten kunnen acteren en dat lukte hem 3 jaar geleden al niet meer. Een linksback moet meer kunnen dan een pass geven, namelijk een buitenspeler uitschakelen en dat lukt Frank gewoon niet meer. Ik zie dat echt niet zitten, het is geen Maldini...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29556721
Inderdaad, laat Frank de Boer maar afbouwen in Qatar.
In de Nederlandse competitie kan hij het nivo wel aan nog denk ik,
maar in de CL niet meer..
pi_29557018
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:34 schreef Suijk het volgende:
Omdat Frank de Boer op CL niveau zal moeten kunnen acteren en dat lukte hem 3 jaar geleden al niet meer. Een linksback moet meer kunnen dan een pass geven, namelijk een buitenspeler uitschakelen en dat lukt Frank gewoon niet meer. Ik zie dat echt niet zitten, het is geen Maldini...
Baseer je dat nou op die ene wedstrijd van Galatasaray tegen (Olympiakos?) waavan wij in Nederland slechts die twee fragmenten hebben gezien? Bij Galatasaray was hij niet goed, maar dat kan ook andere redenen hebben gehad. Op het EK vorig jaar was hij gewoon goed, wellicht zelfs wel de beste verdediger van Oranje.

Of wil jij met Urby de CL in?
pi_29557195
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Baseer je dat nou op die ene wedstrijd van Galatasaray tegen (Olympiakos?) waavan wij in Nederland slechts die twee fragmenten hebben gezien? Bij Galatasaray was hij niet goed, maar dat kan ook andere redenen hebben gehad. Op het EK vorig jaar was hij gewoon goed, wellicht zelfs wel de beste verdediger van Oranje.

Of wil jij met Urby de CL in?
Baseer jij je op die ene invalbeurt op het EK?

Nee, ik baseer me niet alleen op die ene wedstrijd bij Gala, maar als je daar al niet meer mee kunt (hij is daar gewoon weggestuurd wegens wanprestaties) hoe zou je dan 2 jaar later opeens met Ajax mee kunnen? Hij speelt om zijn zakken te vullen in een woestijn competitie, dat is toch niet serieus te nemen? Er moet toch wel wat beters voor handen zijn voor die positie en gelukkig ziet Blind dat ook in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')