abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29547412
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Emanuelson erg sterk
Hij was in ieder geval verre van de slechtste speler op het veld.

Over Vonk; ondanks de reddingen was het wel allemaal erg onzeker en onrustig. Het zou mij niet verbazen wanneer Vermeer of Lobont een kans krijgt.
pi_29548047
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29548145
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
hehe, zo ken je het ook zien. Wat me vooral zorgen baarde was bij tijd en wijle de verdediging. Dat uitverdedigen bij dat stiffie op de lat, ongehoord. Die bal gewoon het stadion uitrossen is ook een optie!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29548208
Als die kutsneijder nou gewoon die bal erin had geschoten

amateurs
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:42:22 #230
82589 S-Two
barba macacu
pi_29548273
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Kut, gemist dus verdomme
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29548473
2-2 is prima ik ben tevreden.

Zo beroerd was het nou ook weer niet, een paar domme foutjes in de verdediging en wat ongelukkige tegendoelpunten. Niet net doen alsof we zijn weggespeeld. Bovendien is het een uitwedstrijd dus ik had niet veel beter aan Ajax kant verwacht.

Ik zeg niet dat we niet kunnen verliezen, maar ik verwacht toch dat we doorgaan. En wie weet ook nog eens in pot 2.
Houd van een lijntje.
pi_29548736
Sporting Lissabon is hard op weg om thuis te gaan verliezen van Udinese, da's toch goed nieuws voor Ajax dacht ik?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:06:32 #233
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29548865
Sowieso goed nieuws voor Nederland als een Portugese club eruit vliegt.
pi_29548917
Als Sporting wordt uitgeschakeld is de kans groter dat wij in pot 2 komen als we ons kwalificeren.

Wat trouwens gewoon gaat lukken want ik ben erbij
pi_29549110
quote:
Datum: 10-aug 18:50

Francesco Coco heeft Newcastle onverrichterzake verlaten en is teruggekeerd naar Milaan. De 28-jarige linksback van Internazionale hoopte bij Newcastle United een huurcontract af te dwingen, maar de betrokken partijen kwamen niet tot een akkoord. Ajax zag vanwege twijfels over zijn fysieke gesteldheid eerder af van Coco.
Deze speciaal voor MM.
pi_29549122
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29549642
Die Babel heeft toch een heeerrlijk schot zeg; laat die gozer gewoon 10 keer schieten per wedstrijd uit elke hoek die er te bedenken valt
pi_29550541
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
Pff, hij heeft inderdaad een paar goede reddingen verricht, maar ik telde ook 3 grote blunders, en een keeper wordt op het laatste helaas afgerekend, dus gewoon een onvoldoende vandaag.

Verder is de wedstrijd voor Ajax goed verlopen, slecht spelen en uit 2-2 spelen en uit de weinige kansen wel gelijk scoren, dat is gewoon knap.
Dit moet te doen zijn, maar de CL is écht nog niet in de tas zoals Derksen na afloop zei, zeker niet als Ajax blijft verdedigen als vanavond.
Yeah baby Yeah!
pi_29551050
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?

Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!
pi_29551110
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:

Dán neem ik Versatel, als de Boer de linksback bij Ajax komt uithangen
(Dat ik dat toch nog mag meemaken, geweldig )

[ Bericht 11% gewijzigd door Elgigante op 11-08-2005 01:09:18 ]
Yeah baby Yeah!
pi_29551173
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:

Ja, maar dat is al een tijdje geleden. Denk niet dat Frank nog komt, is totaal niet wedstrijdfit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:17:33 #242
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29551510
Rosenberg maakte een goede indruk op me. Die komt er wel.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:36:31 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29551834
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef Jajong het volgende:
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
Heb het dus ook gemist maar in herhaling van Sportjournaal een paar fragmenten gezien.

Die van Babel zat er wel erg lekker in.

2-2 lijkt mij voldoende om het thuis af te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_29551844
Dissonanten vanavond waren Urby en Julien. Urby loopt overal als hij niet gecoacht wordt en is niet geschikt voor dit niveau en Escude is de traag om in een verdediging op lijn te spelen. Vonk deed het wel redelijk, de knappe reddingen spreken toch in z'n voordeel.
That's all folks!
pi_29551852
Frank de Boer? Alsjeblieft zeg...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:56:52 #246
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29553062
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Hij is zeker niet slechter dan wat er verder beschikbaar is, en zijn ervaring in de verdediging zou natuurlijk wel verdomd welkom zijn.
pi_29553643
Als Danny verstandig is, belt hij Frank de Boer vandaag nog.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:21:18 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29554246
Met 2-2 kom je als ajax zijnde goed weg gezien het wedstrijdbeeld.
Over effectiviteit niet te klagen al had die bal van sneijder er echt wel in moeten zitten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29554317
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Waarom niet?

Dat hij in die woestijncompetitie heeft gevoetbald wil nog niet zeggen dat hij niet meer topfit is, kijk maar naar bijvoorbeeld Hierro bij Bolton dat ging nog prima.

Z'n leeftijd vind ik geen probleem, hij is niet meer de snelste (understatement ik weet 't, maar dat is hij nooit geweest)

Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen; een leiderstype, een routinier, een opbouwend sterke speler.
Waarom zou Frank de Boer niet voor Ajax kunnen doen wat Philip Cocu voor PSV doet. Rust brengen, die jongen gasten een beetje begeleiden. Lijkt mij een prima oplossing hoor tot Maxwell terug is...
pi_29554352
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom niet?

Dat hij in die woestijncompetitie heeft gevoetbald wil nog niet zeggen dat hij niet meer topfit is, kijk maar naar bijvoorbeeld Hierro bij Bolton dat ging nog prima.

Z'n leeftijd vind ik geen probleem, hij is niet meer de snelste (understatement ik weet 't, maar dat is hij nooit geweest)

Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen; een leiderstype, een routinier, een opbouwend sterke speler.
Waarom zou Frank de Boer niet voor Ajax kunnen doen wat Philip Cocu voor PSV doet. Rust brengen, die jongen gasten een beetje begeleiden. Lijkt mij een prima oplossing hoor tot Maxwell terug is...
Ik denk dat je met het terughalen van de Boer een te groot risico neemt als tranier, als club en ik vind het zielig voor de speler, ondanks dat er een kansje inzit dat ie man vanb het seizoen wordt.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')