Hij was in ieder geval verre van de slechtste speler op het veld.quote:
hehe, zo ken je het ook zien. Wat me vooral zorgen baarde was bij tijd en wijle de verdediging. Dat uitverdedigen bij dat stiffie op de lat, ongehoord. Die bal gewoon het stadion uitrossen is ook een optie!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef F1Bas het volgende:
Mooi resultaat, slechte wedstrijd, kleine domper op het einde. Meer valt er niet over deze wedstrijd te vertellen.
Kut, gemist dus verdommequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien doordat ik moest trainen, ben niet ontevreden over de uitslag... ga zometeen wel ff op studio sport kijken... half 11 is dat toch altijd?
Deze speciaal voor MM.quote:Datum: 10-aug 18:50
Francesco Coco heeft Newcastle onverrichterzake verlaten en is teruggekeerd naar Milaan. De 28-jarige linksback van Internazionale hoopte bij Newcastle United een huurcontract af te dwingen, maar de betrokken partijen kwamen niet tot een akkoord. Ajax zag vanwege twijfels over zijn fysieke gesteldheid eerder af van Coco.
Pff, hij heeft inderdaad een paar goede reddingen verricht, maar ik telde ook 3 grote blunders, en een keeper wordt op het laatste helaas afgerekend, dus gewoon een onvoldoende vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen fan van 'm maar je bent wel heel slechtziend als je dit na deze wedstrijd zegt, terwijl hij gewoon heeft voorkomen dat we met 5-2 de boot in zijn gegaan. Hij is een redelijke keeper, hij is klungelig, maar na deze wedstrijd zul je mij niks over Hans horen zeggen.
Dán neem ik Versatel, als de Boer de linksback bij Ajax komt uithangenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?
Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!![]()
Ja, maar dat is al een tijdje geleden. Denk niet dat Frank nog komt, is totaal niet wedstrijdfit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Radegast het volgende:
Heeft Danny Blind Frank de Boer gepolst als tijdelijke linksback?
Lijkt mij een prima korte termijn oplossing!![]()
Heb het dus ook gemist maar in herhaling van Sportjournaal een paar fragmenten gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef Jajong het volgende:
Heb niks gezien, zat in de trein op de terugweg uit Hongarije, maargoed 2-2 is een goede uitgangspositie met de thuiswedstrijd in t verschiet. Ongeacht hoe we speelden.
Hij is zeker niet slechter dan wat er verder beschikbaar is, en zijn ervaring in de verdediging zou natuurlijk wel verdomd welkom zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Frank de Boer? Alsjeblieft zeg...
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef Suijk het volgende:
Frank de Boer? Alsjeblieft zeg...
Ik denk dat je met het terughalen van de Boer een te groot risico neemt als tranier, als club en ik vind het zielig voor de speler, ondanks dat er een kansje inzit dat ie man vanb het seizoen wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat hij in die woestijncompetitie heeft gevoetbald wil nog niet zeggen dat hij niet meer topfit is, kijk maar naar bijvoorbeeld Hierro bij Bolton dat ging nog prima.
Z'n leeftijd vind ik geen probleem, hij is niet meer de snelste (understatement ik weet 't, maar dat is hij nooit geweest)
Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen; een leiderstype, een routinier, een opbouwend sterke speler.
Waarom zou Frank de Boer niet voor Ajax kunnen doen wat Philip Cocu voor PSV doet. Rust brengen, die jongen gasten een beetje begeleiden. Lijkt mij een prima oplossing hoor tot Maxwell terug is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |