quote:
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuke is dat ik mijn stem al had omgedraaid, diegene die mijn stem kreeg heeft hem nietr gekregen omdat ik net heb geredeneerd als de organisatie
Deze krijg je van ons... We weten allebei dat het op het veld omgekeerd is...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Dat wordt trollen in't Heerenveen-topic!![]()
![]()
![]()
quote:
moet jij zo langzamerhand geen 2e schoorsteen gaan bouwen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de organisatie jongens. Knap werk. En m'n schoorsteenmanteltje wordt verder gevuld
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk de hele creatieve Yeahinho ook even aan voor een knippericoon.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
zo'n knippericoon zou wel mooi zijn jaals ik dan ook zo vrij mag zijn Yeahinho.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:36 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Yeahinho, kan jij
[afbeelding] en [afbeelding] voor mij combineren met
[afbeelding] ?
Alvast bedankt voor de moeite.
Niet meer (een paar van) de oude icoontjes erbij?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef methodmich het volgende:
Dan vraag ik Yeahinho ook om een combi met plaatjes erbij, is makkelijker voor hem:
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
Bij voorbaat dank!
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Mooi werk! De icoontjes zijn heel erg mooi idd.
En die dubieuze Shew Atjon award... bedankt allemaal. Vooral mijn moeder, die altijd in me is blijven geloven. Alle stemmers (en vooral niet-stemmers), bedankt!
Thanx, Yeahinho.quote:
Klopt, het zijn veel te veel plaatjes om het onder de 10 kb te krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx, Yeahinho.
Ik heb hen als webicon kunnen gebruiken, maar voor een usericon is ie te groot om zelf ook op Fok! te kunnen zetten.
Maar voor de komende 2 weken zeer bruikbaar.![]()
Top!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
Maar wees gerust, ik laat ze nog wel wat langer staan.
[inside-opmerking]quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
DD, MM en Yeahinho
Ook nog een gewonnen ook
Bedankt voor de stemmen!
En iedereen gefeli natuurlijk!
eindelijk, k stem al jaren voor hemquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Top!
En echt bedankt voor al je creativiteit die je er voor iedereen ingooid.
Je bent echt de terechte winnaar van je eigen award.
Neem jij je gewonnen award es in gebruik!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Dat wordt trollen in't Heerenveen-topic!![]()
![]()
![]()
Jouw nominatie vind ik nog wel ok, maar tis sowieso schandalig dat SCH uberhaupt genomineerd is. Hij gaat (op internet en voor de tv) voor de volle 100% voor SC Heerenveen, maar er zijn hier tientallen users die fanatieker met hun club meereizenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Deze krijg je van ons... We weten allebei dat het op het veld omgekeerd is...Maar wel terecht denk ik zo. Feli.
![]()
Wel een schande dat ik achter SCH eindig, die alleen utrecht-uit bezoekt...![]()
Weer een paar awards voor niks gemaakt....quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de organisatie jongens. Knap werk. En m'n schoorsteenmanteltje wordt verder gevuld
Dankuquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk, k stem al jaren voor hem
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
[afbeelding]
Je kent Tong toch? Die weet niet hoe hij zijn icoonjes en awards in zijn avatar krijgt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Weer een paar awards voor niks gemaakt....
Voortaan maak ik bij elke award die tong gaat winnen gewoon geen icoontje meer.
Hé slijmbal, wil je z'n niet-saaie awards soms voor een prikkie overnemen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent Tong toch? Die weet niet hoe hij zijn icoonjes en awards in zijn avatar krijgt?
Eventueel kan ik hem, als je het in elkaar flanst wel even voor hem uploaden voor hem en uitleggen hoe het werkt.
Mijn maatje Tong heb ik al vaker daarmee geholpen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens... voor Dylan Dog > is fanneke niet gewoon een man?
Lijkt er wel op jaquote:Username: fanneke
Voornaam: Patrick
Geslacht: Man
Zonder die overgang zijn de kleuren wel goedquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[inside-opmerking]
Hey, je hebt je award minder groen gekregen, goed werk!
[/inside-opmerking]
Daarom heb ik hem ook niet ingevuld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Dat is voor mij even onbegrijpelijk als voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af.
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet duldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af. In het GG topic waren er anderen genoeg te vinden. Ik zeg niet dat ik het dan had moeten zijn (al ben ik dan wel een goede keuze) maar ieder ander in dat topic had dan beter gepast lijkt me.....
voor de rest vind ik het nogmaals wel allemaal top dat jullie dit organiseren, alleen dat nomineren vind ik minder.
Hij is inderdaad erg fraaiquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neem jij je gewonnen award es in gebruik!
[afbeelding]
Tis nog wel één van de mooisten die ik heb gemaakt.
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg fraaivan welke club is dat plaatje eigenlijk?
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht ook dat het daarvan was..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Komt goed uit dan, clau komt ook in het FCG topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Als 6 mensen die andere users blijkbaar niet nomineren, zullen ze misschien ook niet echt opvallend fanatiek geweest zijn daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
precies duidelijk dat zapper had moet winnenquote:
Nee, dat is het zeker niet. Dit is duidelijk op een trapveldje, en neen, dat is het Oosterpark nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Niet op de PI gelet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
Zoals je zelf al zegt, één of ander trapveldje... Ik geloof dat het de harde kern een A1-team is ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijftquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yeahihno: kun je deze nog combineren? Dank alvast
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijft.
[afbeelding]
wordt jouw naam weleens goed geschreven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijft.
[afbeelding]
Als ik em zelf schrijfquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt jouw naam weleens goed geschreven?
Hmm, ik vergeet ons nieuwe modje gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
Uh,Yeahinho,waar blijft de mijne?
FCDB? Je hebt niet eens een seizoenkaart meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Zou Yeahinho deze [afbeelding] met [afbeelding] kunnen combineren?
[afbeelding] mag er evt ook bij maar dan alleen als dat kutlogo vervangen wordt door een FCDB logo
Hij was eerst te groot om op FOK te laten uploaden! Maar ik zal even kijken, dank iig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Methodmich > ik zie dat je webruimte hebt gekregen van Noca, maar zoals gezegd is dat niet nodig. Ik laat de icoontjes nog wel een tijdje staan, dus kun je gewoon deze url gebruiken:
[afbeelding]
(ook wat ingezoomd op het ASWH-logo zoals je ziet)
Ik wist dat het lastig ging worden om dit uit te leggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was eerst te groot om op FOK te laten uploaden! Maar ik zal even kijken, dank iig!
Op zich wel ja, al heb ik zoals gezegd wat ingezoomd op het ASWH-logo omdat ik dat niet mooi vond.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik snap wel dat ik hem niet per sé hoef te uploaden, omdat jij ze een tijdje laat staan. Maar nu heb ik hem al via Noca, dus op zich is het dan hetzelfde.
ik vroeg om een FCDB logo....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
FCDB? Je hebt niet eens een seizoenkaart meer.
Ik heb er maar een kanon in gezet, als verwijzing naar dat kut-Arsenal.
[afbeelding]
Die krijg je nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik vroeg om een FCDB logo....
da's gedurfd om dat te beweren als je t toch niet krijgtquote:
Nee hoor,Bobby kan ik makkelijk plaatsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's gedurfd om dat te beweren als je t toch niet krijgt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Bobby kan ik makkelijk plaatsen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Stronthekel aan-Award
Doc 25
Cart_Man 12
DutchGooner 11
Doc pakt deze nieuwe Award met ruime voorsprong en mag een jaar lang Cristiano Ronaldo en Portugal in zijn hart dragen. Cart_Man kan een jaar lang vloeken op Van der Vaart, DutchGooner op Van Nistelrooij om volgend jaar een nieuwe kans te maken.
[afbeelding]
Heb je eindelijk een kans op een mooie avatar neem je die niet ...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,3 in a row dus
Sorry Yeahinho maar je snapt dat ik deze [afbeelding] niet in mijn avatar ga zetten.
MM,DD en Yeahinho bedankt!
Grrr.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Jack van Gelder-Award
Cart_Man 24
Cultheld 15
Aldostuta 4
Feyenoorder Cart_Man wint deze Award met 9 stemmen voorsprong op cultheld, die in andere rubrieken ook hoge ogen gooide. Ook hier eindigt aldostuta op ruime afstand: hij kreeg 4 stemmen.
[afbeelding]
Nog gefeliciteerd ermee, he.quote:
DD?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nu je het zegt ja, waar is de Co Adriaanse award?
Hee Frits, ik miste je al!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Even niet online en je wordt gelijk nergens meer voor genomineerd.![]()
Ik ben verhuisd, heb nog geen internetaansluiting.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd, heb nog geen internetaansluiting.
Goed idee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?
quote:
Een beetje brainstormen over welke awards enzo zou al wel weer kunnen ja...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoogste tijd voor een nieuwe Award-dinges vind ik eigenlijk.
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een beetje brainstormen over welke awards enzo zou al wel weer kunnen ja...
dat is iig wel de manier waarop het 2 jaar geleden is gedaan, na het EK!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !
(zeg maar de voetballoze-periode tussen WK en start vd competitie)
Maar ja, wie ben ik ?
Dat klopt wel, anders is er dan ook zo weinig te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !
(zeg maar de voetballoze-periode tussen WK en start vd competitie)
Maar ja, wie ben ik ?
dat heet voor vele users ook gewoon vakantiequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt wel, anders is er dan ook zo weinig te doen.
Oja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heet voor vele users ook gewoon vakantie
we krijgen veel van Danny maar geen geldquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja.Ik heb m'n vakantiegeld nog niet gekregen van Danny, dus ik zal wel gewoon thuis zijn.
Er moet veel gebeuren wil ik die van mij kwijtrakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoogste tijd voor een nieuwe Award-dinges vind ik eigenlijk.
Grappig, dan passeren ze jou.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we krijgen veel van Danny maar geen geld
Nehquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch verdient als 4e club van Fok. En met (relatief gezien) de meeste wedstrijdbezoekers. Ook wel een eigen award imo.
lekker geheim, dan is het tenminste spannendquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef Dos37 het volgende:
zolang we maar gaan stemmen of het forum want het argument dat dat stemmen zou beďnvloeden slaat natuurlijk nergens op. Het werkt overal op fok waarom zou dat hier niet werken.
Relatief gezien heeft excelsior de meeste wedstrijdbezoekersquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch verdient als 4e club van Fok. En met (relatief gezien) de meeste wedstrijdbezoekers. Ook wel een eigen award imo.
Ik dacht dat de verkiezingen na elk seizoen gehouden werden. Dat klopt dus niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is niet seizoens-gerelateerd hoor.
dat maakt het wel seizoensgerelateerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Dat is gewoon om de voetballoze periode door te komen.
Waar staat ergens waar een award over gaat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
We kunnen wel eens vast gaan brainstormen welke awards kunnen vervallen en welke eventueel nieuw kunnen hoor.
Zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef WeebI het volgende:
Clarence Seedorf award:Meest onbegrepen user
Jack van Gelder award:Grootste Oranje-fan
Deco award: avatar design ofzo? Creatiefste user
George Best award: de slechtste typer?Meest onder invloed postende user
Mario Jardel award: voor iemand die zomaar weg blijft van het forum ofzo? Precies, iemand die ineens was verdwenen
You'll never walk alone award:Trouwste / fanatiekste supporter
Jari Litmanen award:Netste poster
Sir Bobby Robson award:Grootste liefhebber van Engels voetbal
John Fredrikstadt award:![]()
![]()
Grootste statisticus
Marco van Basten award:Meest gewaardeerde poster
Derksen award:User met de meest uitgesproken mening
Galasek award:Meest regelmatige user
Mourinho award:Grootste klootzak
Omniworld award:Beste nieuwkomer
Jaan de Graaf award:Grootste kenner van het amateurvoetbal
Maduro award:User die nieuw was en direct indruk maakte, zou dit jaar dus Beschouw moeten worden
Jansma award:Meest neutrale user was dat geloof ik, even Vaduz vragen
Niet alle awards zijn overigens van VBL. Die van mij bijvoorbeeld is van het gehele forum (alle stemmen op mij kwamen overigens wel vanuit VBL)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:00 schreef Beschouw het volgende:
Grappig topic. Beschouw vroeg zich al af waar al die awards op sloegen in het avatar van diverse users. Weer iets geleerd.
juist houden lijkt me!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Zou wel eens kunnen ja, nieuwe naam. Jari is al een tijdje verdwenen.
George Best ook maar aanpassen na diens overlijden of juist houden als tribute?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mourinho award: Grootste klootzak
Die kan beter de Cristiano Ronaldo award worden genoemd. Dat is veruit de grootste klootzak in de voetballerij.
Wat niet weet, wat niet deertquote:George Best-Award
Vom 32
Da_Sandman 11
ErikT 1
Vmo wint deeze aAward opzjin slofffne, Met riume vrsporoong op Da_sndman en rrikT. Proosut!
de Leo Beenhakker Award, diegene die het meest slap lultquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:15 schreef borisz het volgende:
een hools award is ook wel grappig voor dit jaar ,weet alleen geen naam ervoor de jack spijkerman award ofzo, die zit ook alleen maar aan het bier in het begin van café de sport![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:31 schreef venomsnake het volgende:
Een Ivanov award voor de mod die de meeste bans heeft uitgedeeld[afbeelding]
zeker omdat er een aantal uit de lijst gaan omdat ze 3 keer door dezelfde gewonnen zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Sommige awards kunnen wellicht ook vervallen, zouden we moeten bekijken.
of je geeft ze een andere naam! Je kan nog steeds Wereldkampioen worden maar je ontvangt tegenwoordig aan andere bekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Was dat daadwerkelijk een regel dan? Is voor sommige awards best zonde hoor, om die te droppen.
Er zit een verschil in of er uberhaupt geen concurrentie is voor een award of wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Maar ik dacht meer aan die awards voor liefhebbers van buitenlandse competities, daar zijn er ook al een paar die steeds naar dezelfde gingen.
Bossche!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
nou er zijn wel een aantal clubs die inmiddels wel een award verdienen, er is bijvoorbeeld een flinke groep Bosche Bollen hier.
Geeft dat recht op europees fokvoetbal?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, de 4e club van Fok.
was dat op de echte ranglijst maar zo hč Robbiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, de 4e club van Fok.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geeft dat recht op europees fokvoetbal?![]()
Vroeger! Toen Wim van der Horst nog scoorde tegen Ajax!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat op de echte ranglijst maar zo hč Robbie
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zit een verschil in of er uberhaupt geen concurrentie is voor een award of wel.
Twente ok waquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
aangepast
ook NEC en Vitesse hebben wel genoeg posters in hun topics denk ik
Dan heeft de FCG ook wel genoeg posters.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
aangepast
ook NEC en Vitesse hebben wel genoeg posters in hun topics denk ik
Roda fans kunnen sowieso geschrapt wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch, Groningen, Twente, NEC en Utrecht moeten hun eigen award krijgen denk ik. De Roda-fans zie ik niet al te vaak meer, dus die kunnen volgens mij wel geschrapt worden. Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
Misschien ook leuk om Ajax, PSV en Feyenoord te schrappen ten faveure van andere clubs ja, een keer wat anders.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch, Groningen, Twente, NEC en Utrecht moeten hun eigen award krijgen denk ik. De Roda-fans zie ik niet al te vaak meer, dus die kunnen volgens mij wel geschrapt worden. Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
dat is het beste jaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Voor de grootste huillie.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Christiano Ronaldo krijgt toch ook zijn eigen award of niet? Voor de grootste aansteller, of irri persoon...
Er zijn nog genoeg anderen: anoukforza, MasterMido, Proud2bediepfries, FrisianReds, michiel_merk, one_conundrum, ratjetoe. En ik vergeet er vast nog wel 1.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
de Ruud Bossen Award dan maarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
nou er zijn wel een aantal clubs die inmiddels wel een award verdienen, er is bijvoorbeeld een flinke groep Bossche Bollen hier.
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mee eens.
Frederikstadt retiren dan en een FC Den Bosch-award er voor in de plaats. Een spannende!
Mag de Jaan de Graaf nog wel een jaartje door of is dat ook al vrijwel gelopen koers?? Vrees van wel...
Sowieso is het wel leuk om een stuk of vijf of zelfs tien awards te vervangen door nieuwe.
Wie zijn de "verdwenen users" die voor de Jardel zouden kunnen gaan?
daar is de award ook niet voor bedoeld, maar voor de grootste fan op het forum.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan heeft de FCG ook wel genoeg posters.
Clubawards vind ik wat onbenullig. Bij de grote drie bijv. gaan ze vaak naar mensen die het meest posten mbt de club. Ook al komen ze praktisch nooit in het stadion (jaja, krijgen we die discussie weer).
en rubbereend, ook zelden meerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......
gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lionhead, vorig jaar nog meegedaan met nomineren zelfs, schiet me hier ook te binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blumchen kwam alleen in Hools en thuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en rubbereend, ook zelden meer
Blumchen ?
Je blijft met je poten van de Ouauoaouaodrougao award af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Frederikstadt mag van mij best weg.
Maar ik dacht meer aan die awards voor liefhebbers van buitenlandse competities, daar zijn er ook al een paar die steeds naar dezelfde gingen.
Ja, ik had het net iets te druk om dat wekelijks bij te houdenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Je hebt het anders dit jaar lelijk laten liggen in het Griekse competitietopic, waarde vriend.
Je hebt meer concurrentie dit jaar vrees ik.
Graag! Ik heb het nu erg druk en zou het zonde vinden als zo'n geweldig mooi initiatief zou verwaterenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens, heeft DD nog tijd / zin om te organiseren? Ik wil in ieder geval net als vorig jaar wel weer helpen. Mocht DD niet meer willen of kunnen, kan ik het sowieso wel overnemen indien gewenst. Heb nu genoeg tijd.
En DAM niet te vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
Zapper
Daar hoeft verder niet voor genomineerd te worden die kan rechtstreeks naar DD toequote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Is zou zeggen:
Voeg een Luca Toni-Award toe
Jij snapt hem. Krijg ik ook eens een keer een Award toegewezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar hoeft verder niet voor genomineerd te worden die kan rechtstreeks naar DD toe
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Qua nomineren zat ik te denken aan:
Rubbereend, Vaduz, Suijk als mods. Dan DD en ik. En dan wellicht Yeahinho, Sandman, Bjoro en Bos81 als vaak aanwezig zijnde users.
Dan doe je Twi er bij zodat je er mooi 10 hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.
Voetballen doe je met z'n elven. VBL-nominaties moeten dus door 11personen gedaan worden vind ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan doe je Twi er bij zodat je er mooi 10 hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voetballen doe je met z'n elven. VBL-nominaties moeten dus door 11personen gedaan worden vind ik.
Jij bent een echte Vaduz-fanquote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zie in Vaduz toch wel de grootste favoriet van dit spectakel...![]()
ik weet het, maar ik speculeerde dan ook al op de uitslagen die daaruit voortvloeienquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Gollemrulez, dat lijstje namen zijn de mensen die straks gaan nomineren wie er voor de aparte awards in aanmerking komen.
Ik vind 10 wel zat Beschouw. Wie had jij nog in gedachte dan?quote:
volgens mij was het simpel weg een open sollicitatiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind 10 wel zat Beschouw. Wie had jij nog in gedachte dan?
weg.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
666-Award
Als die blijft dan 818. Moet ie blijven?
Emilio Butragueńo award van maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Raúl Gonzalez Blanco-Award
eventueel Spaanse naam aanpassen?
mag van mij wegquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hand in Hand-Award
Op 'n slof-Award
Voor rood-wit gezongen-Award
Best of the rest-Award
Gaan we dit schrappen?
Cristiano Ronaldo-Award van maken.quote:
snap de bedoeling niet echt eigenlijk. weg.quote:
naam wijzigen ja.quote:
de naam alleen alquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Jaan de Graaf-Award
Is hier nog animo voor?
andere naamquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hedewiges Maduro-Award
Houden met nieuwe naam?
nee, houdenquote:
weet ik, maar ik bedoelde dat ik het nut van die award niet ziequote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Galásek was voor de meest regelmatige poster.
Een waardeloze award is nog steeds een awardquote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
weet ik, maar ik bedoelde dat ik het nut van die award niet zie
best wel waardeloze award imo
kan aan mij liggen
die aisatti award als opvolger van de Omniworld award.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef WeebI het volgende:
Suggestie:
Naam Omniworld-award veranderen in de naam van een net doorgebroken toppertje (nee, geen breezer ananas).
Maduro-award misschien veranderen naar Fernando Torres-award ( ? )
Bruce Grobbelaar-award naar Franck Ribéry award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |