Misschien ook leuk om Ajax, PSV en Feyenoord te schrappen ten faveure van andere clubs ja, een keer wat anders.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch, Groningen, Twente, NEC en Utrecht moeten hun eigen award krijgen denk ik. De Roda-fans zie ik niet al te vaak meer, dus die kunnen volgens mij wel geschrapt worden. Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
dat is het beste jaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Voor de grootste huillie.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Christiano Ronaldo krijgt toch ook zijn eigen award of niet? Voor de grootste aansteller, of irri persoon...
Er zijn nog genoeg anderen: anoukforza, MasterMido, Proud2bediepfries, FrisianReds, michiel_merk, one_conundrum, ratjetoe. En ik vergeet er vast nog wel 1.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
de Ruud Bossen Award dan maarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
nou er zijn wel een aantal clubs die inmiddels wel een award verdienen, er is bijvoorbeeld een flinke groep Bossche Bollen hier.
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mee eens.
Frederikstadt retiren dan en een FC Den Bosch-award er voor in de plaats. Een spannende!
Mag de Jaan de Graaf nog wel een jaartje door of is dat ook al vrijwel gelopen koers?? Vrees van wel...
Sowieso is het wel leuk om een stuk of vijf of zelfs tien awards te vervangen door nieuwe.
Wie zijn de "verdwenen users" die voor de Jardel zouden kunnen gaan?
daar is de award ook niet voor bedoeld, maar voor de grootste fan op het forum.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan heeft de FCG ook wel genoeg posters.
Clubawards vind ik wat onbenullig. Bij de grote drie bijv. gaan ze vaak naar mensen die het meest posten mbt de club. Ook al komen ze praktisch nooit in het stadion (jaja, krijgen we die discussie weer).
en rubbereend, ook zelden meerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......
gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lionhead, vorig jaar nog meegedaan met nomineren zelfs, schiet me hier ook te binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blumchen kwam alleen in Hools en thuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en rubbereend, ook zelden meer
Blumchen ?
Je blijft met je poten van de Ouauoaouaodrougao award af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Frederikstadt mag van mij best weg.
Maar ik dacht meer aan die awards voor liefhebbers van buitenlandse competities, daar zijn er ook al een paar die steeds naar dezelfde gingen.
Ja, ik had het net iets te druk om dat wekelijks bij te houdenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Je hebt het anders dit jaar lelijk laten liggen in het Griekse competitietopic, waarde vriend.
Je hebt meer concurrentie dit jaar vrees ik.
Graag! Ik heb het nu erg druk en zou het zonde vinden als zo'n geweldig mooi initiatief zou verwaterenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens, heeft DD nog tijd / zin om te organiseren? Ik wil in ieder geval net als vorig jaar wel weer helpen. Mocht DD niet meer willen of kunnen, kan ik het sowieso wel overnemen indien gewenst. Heb nu genoeg tijd.
En DAM niet te vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
Zapper
Daar hoeft verder niet voor genomineerd te worden die kan rechtstreeks naar DD toequote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Is zou zeggen:
Voeg een Luca Toni-Award toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |