Niet alle awards zijn overigens van VBL. Die van mij bijvoorbeeld is van het gehele forum (alle stemmen op mij kwamen overigens wel vanuit VBL)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:00 schreef Beschouw het volgende:
Grappig topic. Beschouw vroeg zich al af waar al die awards op sloegen in het avatar van diverse users. Weer iets geleerd.
juist houden lijkt me!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Zou wel eens kunnen ja, nieuwe naam. Jari is al een tijdje verdwenen.
George Best ook maar aanpassen na diens overlijden of juist houden als tribute?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mourinho award: Grootste klootzak
Die kan beter de Cristiano Ronaldo award worden genoemd. Dat is veruit de grootste klootzak in de voetballerij.
Wat niet weet, wat niet deertquote:George Best-Award
Vom 32
Da_Sandman 11
ErikT 1
Vmo wint deeze aAward opzjin slofffne, Met riume vrsporoong op Da_sndman en rrikT. Proosut!
de Leo Beenhakker Award, diegene die het meest slap lultquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:15 schreef borisz het volgende:
een hools award is ook wel grappig voor dit jaar ,weet alleen geen naam ervoor de jack spijkerman award ofzo, die zit ook alleen maar aan het bier in het begin van café de sport![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:31 schreef venomsnake het volgende:
Een Ivanov award voor de mod die de meeste bans heeft uitgedeeld[afbeelding]
zeker omdat er een aantal uit de lijst gaan omdat ze 3 keer door dezelfde gewonnen zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Sommige awards kunnen wellicht ook vervallen, zouden we moeten bekijken.
of je geeft ze een andere naam! Je kan nog steeds Wereldkampioen worden maar je ontvangt tegenwoordig aan andere bekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Was dat daadwerkelijk een regel dan? Is voor sommige awards best zonde hoor, om die te droppen.
Er zit een verschil in of er uberhaupt geen concurrentie is voor een award of wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Maar ik dacht meer aan die awards voor liefhebbers van buitenlandse competities, daar zijn er ook al een paar die steeds naar dezelfde gingen.
Bossche!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
nou er zijn wel een aantal clubs die inmiddels wel een award verdienen, er is bijvoorbeeld een flinke groep Bosche Bollen hier.
Geeft dat recht op europees fokvoetbal?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, de 4e club van Fok.
was dat op de echte ranglijst maar zo hè Robbiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB, de 4e club van Fok.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geeft dat recht op europees fokvoetbal?![]()
Vroeger! Toen Wim van der Horst nog scoorde tegen Ajax!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat op de echte ranglijst maar zo hè Robbie
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zit een verschil in of er uberhaupt geen concurrentie is voor een award of wel.
Twente ok waquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
aangepast
ook NEC en Vitesse hebben wel genoeg posters in hun topics denk ik
Dan heeft de FCG ook wel genoeg posters.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
aangepast
ook NEC en Vitesse hebben wel genoeg posters in hun topics denk ik
Roda fans kunnen sowieso geschrapt wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch, Groningen, Twente, NEC en Utrecht moeten hun eigen award krijgen denk ik. De Roda-fans zie ik niet al te vaak meer, dus die kunnen volgens mij wel geschrapt worden. Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
Misschien ook leuk om Ajax, PSV en Feyenoord te schrappen ten faveure van andere clubs ja, een keer wat anders.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch, Groningen, Twente, NEC en Utrecht moeten hun eigen award krijgen denk ik. De Roda-fans zie ik niet al te vaak meer, dus die kunnen volgens mij wel geschrapt worden. Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
dat is het beste jaquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Preciesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:45 schreef pfaf het volgende:
Gewoon géén club-awards doen inderdaad.
Voor de grootste huillie.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Christiano Ronaldo krijgt toch ook zijn eigen award of niet? Voor de grootste aansteller, of irri persoon...
Er zijn nog genoeg anderen: anoukforza, MasterMido, Proud2bediepfries, FrisianReds, michiel_merk, one_conundrum, ratjetoe. En ik vergeet er vast nog wel 1.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Heerenveen gaat zoals altijd weer tussen SCH en MaxPower, of vergeet ik nu iemand?
de Ruud Bossen Award dan maarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
nou er zijn wel een aantal clubs die inmiddels wel een award verdienen, er is bijvoorbeeld een flinke groep Bossche Bollen hier.
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mee eens.
Frederikstadt retiren dan en een FC Den Bosch-award er voor in de plaats. Een spannende!
Mag de Jaan de Graaf nog wel een jaartje door of is dat ook al vrijwel gelopen koers?? Vrees van wel...
Sowieso is het wel leuk om een stuk of vijf of zelfs tien awards te vervangen door nieuwe.
Wie zijn de "verdwenen users" die voor de Jardel zouden kunnen gaan?
daar is de award ook niet voor bedoeld, maar voor de grootste fan op het forum.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan heeft de FCG ook wel genoeg posters.
Clubawards vind ik wat onbenullig. Bij de grote drie bijv. gaan ze vaak naar mensen die het meest posten mbt de club. Ook al komen ze praktisch nooit in het stadion (jaja, krijgen we die discussie weer).
en rubbereend, ook zelden meerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......
gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lionhead, vorig jaar nog meegedaan met nomineren zelfs, schiet me hier ook te binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blumchen kwam alleen in Hools en thuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en rubbereend, ook zelden meer
Blumchen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |