en rubbereend, ook zelden meerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
superjoden zie ik zelden meer volgens mij......
gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lionhead, vorig jaar nog meegedaan met nomineren zelfs, schiet me hier ook te binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blumchen kwam alleen in Hools en thuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en rubbereend, ook zelden meer
Blumchen ?
Je blijft met je poten van de Ouauoaouaodrougao award af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Frederikstadt mag van mij best weg.
Maar ik dacht meer aan die awards voor liefhebbers van buitenlandse competities, daar zijn er ook al een paar die steeds naar dezelfde gingen.
Ja, ik had het net iets te druk om dat wekelijks bij te houdenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Je hebt het anders dit jaar lelijk laten liggen in het Griekse competitietopic, waarde vriend.
Je hebt meer concurrentie dit jaar vrees ik.
Graag! Ik heb het nu erg druk en zou het zonde vinden als zo'n geweldig mooi initiatief zou verwaterenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens, heeft DD nog tijd / zin om te organiseren? Ik wil in ieder geval net als vorig jaar wel weer helpen. Mocht DD niet meer willen of kunnen, kan ik het sowieso wel overnemen indien gewenst. Heb nu genoeg tijd.
En DAM niet te vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
Zapper
Daar hoeft verder niet voor genomineerd te worden die kan rechtstreeks naar DD toequote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Is zou zeggen:
Voeg een Luca Toni-Award toe
Jij snapt hem. Krijg ik ook eens een keer een Award toegewezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar hoeft verder niet voor genomineerd te worden die kan rechtstreeks naar DD toe
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Qua nomineren zat ik te denken aan:
Rubbereend, Vaduz, Suijk als mods. Dan DD en ik. En dan wellicht Yeahinho, Sandman, Bjoro en Bos81 als vaak aanwezig zijnde users.
Dan doe je Twi er bij zodat je er mooi 10 hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet twi? Die post ook overal en dan heb je iemand die sowieso nooit in Hools komst; naast Yeahinho.
Voetballen doe je met z'n elven. VBL-nominaties moeten dus door 11personen gedaan worden vind ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan doe je Twi er bij zodat je er mooi 10 hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voetballen doe je met z'n elven. VBL-nominaties moeten dus door 11personen gedaan worden vind ik.
Jij bent een echte Vaduz-fanquote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zie in Vaduz toch wel de grootste favoriet van dit spectakel...![]()
ik weet het, maar ik speculeerde dan ook al op de uitslagen die daaruit voortvloeienquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Gollemrulez, dat lijstje namen zijn de mensen die straks gaan nomineren wie er voor de aparte awards in aanmerking komen.
Ik vind 10 wel zat Beschouw. Wie had jij nog in gedachte dan?quote:
volgens mij was het simpel weg een open sollicitatiequote:Op maandag 10 juli 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind 10 wel zat Beschouw. Wie had jij nog in gedachte dan?
weg.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
666-Award
Als die blijft dan 818. Moet ie blijven?
Emilio Butragueño award van maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Raúl Gonzalez Blanco-Award
eventueel Spaanse naam aanpassen?
mag van mij wegquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hand in Hand-Award
Op 'n slof-Award
Voor rood-wit gezongen-Award
Best of the rest-Award
Gaan we dit schrappen?
Cristiano Ronaldo-Award van maken.quote:
snap de bedoeling niet echt eigenlijk. weg.quote:
naam wijzigen ja.quote:
de naam alleen alquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Jaan de Graaf-Award
Is hier nog animo voor?
andere naamquote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hedewiges Maduro-Award
Houden met nieuwe naam?
nee, houdenquote:
weet ik, maar ik bedoelde dat ik het nut van die award niet ziequote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Galásek was voor de meest regelmatige poster.
Een waardeloze award is nog steeds een awardquote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
weet ik, maar ik bedoelde dat ik het nut van die award niet zie
best wel waardeloze award imo
kan aan mij liggen
die aisatti award als opvolger van de Omniworld award.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef WeebI het volgende:
Suggestie:
Naam Omniworld-award veranderen in de naam van een net doorgebroken toppertje (nee, geen breezer ananas).
Maduro-award misschien veranderen naar Fernando Torres-award ( ? )
Bruce Grobbelaar-award naar Franck Ribéry award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |