Daarom heb ik hem ook niet ingevuld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Dat is voor mij even onbegrijpelijk als voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af.
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet duldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af. In het GG topic waren er anderen genoeg te vinden. Ik zeg niet dat ik het dan had moeten zijn (al ben ik dan wel een goede keuze) maar ieder ander in dat topic had dan beter gepast lijkt me.....
voor de rest vind ik het nogmaals wel allemaal top dat jullie dit organiseren, alleen dat nomineren vind ik minder.
Hij is inderdaad erg fraaiquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neem jij je gewonnen award es in gebruik!
[afbeelding]
Tis nog wel één van de mooisten die ik heb gemaakt.
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg fraaivan welke club is dat plaatje eigenlijk?
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht ook dat het daarvan was..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Komt goed uit dan, clau komt ook in het FCG topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Als 6 mensen die andere users blijkbaar niet nomineren, zullen ze misschien ook niet echt opvallend fanatiek geweest zijn daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
precies duidelijk dat zapper had moet winnenquote:
Nee, dat is het zeker niet. Dit is duidelijk op een trapveldje, en neen, dat is het Oosterpark nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Niet op de PI gelet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
Zoals je zelf al zegt, één of ander trapveldje... Ik geloof dat het de harde kern een A1-team is ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |