Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Mooi werk! De icoontjes zijn heel erg mooi idd.
En die dubieuze Shew Atjon award... bedankt allemaal. Vooral mijn moeder, die altijd in me is blijven geloven. Alle stemmers (en vooral niet-stemmers), bedankt!
Thanx, Yeahinho.quote:
Klopt, het zijn veel te veel plaatjes om het onder de 10 kb te krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx, Yeahinho.
Ik heb hen als webicon kunnen gebruiken, maar voor een usericon is ie te groot om zelf ook op Fok! te kunnen zetten.
Maar voor de komende 2 weken zeer bruikbaar.![]()
Top!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
Maar wees gerust, ik laat ze nog wel wat langer staan.
[inside-opmerking]quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
DD, MM en Yeahinho
Ook nog een gewonnen ook
Bedankt voor de stemmen!
En iedereen gefeli natuurlijk!
eindelijk, k stem al jaren voor hemquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Top!
En echt bedankt voor al je creativiteit die je er voor iedereen ingooid.
Je bent echt de terechte winnaar van je eigen award.
Neem jij je gewonnen award es in gebruik!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Dat wordt trollen in't Heerenveen-topic!![]()
![]()
![]()
Jouw nominatie vind ik nog wel ok, maar tis sowieso schandalig dat SCH uberhaupt genomineerd is. Hij gaat (op internet en voor de tv) voor de volle 100% voor SC Heerenveen, maar er zijn hier tientallen users die fanatieker met hun club meereizenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Deze krijg je van ons... We weten allebei dat het op het veld omgekeerd is...Maar wel terecht denk ik zo. Feli.
![]()
Wel een schande dat ik achter SCH eindig, die alleen utrecht-uit bezoekt...![]()
Weer een paar awards voor niks gemaakt....quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de organisatie jongens. Knap werk. En m'n schoorsteenmanteltje wordt verder gevuld
Dankuquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk, k stem al jaren voor hem
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
[afbeelding]
Je kent Tong toch? Die weet niet hoe hij zijn icoonjes en awards in zijn avatar krijgt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Weer een paar awards voor niks gemaakt....
Voortaan maak ik bij elke award die tong gaat winnen gewoon geen icoontje meer.
Hé slijmbal, wil je z'n niet-saaie awards soms voor een prikkie overnemen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent Tong toch? Die weet niet hoe hij zijn icoonjes en awards in zijn avatar krijgt?
Eventueel kan ik hem, als je het in elkaar flanst wel even voor hem uploaden voor hem en uitleggen hoe het werkt.
Mijn maatje Tong heb ik al vaker daarmee geholpen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens... voor Dylan Dog > is fanneke niet gewoon een man?
Lijkt er wel op jaquote:Username: fanneke
Voornaam: Patrick
Geslacht: Man
Zonder die overgang zijn de kleuren wel goedquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[inside-opmerking]
Hey, je hebt je award minder groen gekregen, goed werk!
[/inside-opmerking]
Daarom heb ik hem ook niet ingevuld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Dat is voor mij even onbegrijpelijk als voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af.
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet duldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:46 schreef Evertje het volgende:
ja sorry hoor
maar als je ziet dat iemand genomineerd is voor de vrijdagavond award (Dutchgooner) terwijl zijn club vorig seizoen pas gedegradeerd is. In hoeverre heb je je dan laten gelden vraag ik me af. In het GG topic waren er anderen genoeg te vinden. Ik zeg niet dat ik het dan had moeten zijn (al ben ik dan wel een goede keuze) maar ieder ander in dat topic had dan beter gepast lijkt me.....
voor de rest vind ik het nogmaals wel allemaal top dat jullie dit organiseren, alleen dat nomineren vind ik minder.
Hij is inderdaad erg fraaiquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neem jij je gewonnen award es in gebruik!
[afbeelding]
Tis nog wel één van de mooisten die ik heb gemaakt.
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg fraaivan welke club is dat plaatje eigenlijk?
Heerenveenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht ook dat het daarvan was..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Komt goed uit dan, clau komt ook in het FCG topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind wel dat vrouwen alleen genomineerd mogen worden als ze ook buiten hools komen, het zijn tenslotte VBL awards,
Als 6 mensen die andere users blijkbaar niet nomineren, zullen ze misschien ook niet echt opvallend fanatiek geweest zijn daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit bedoel ik dus. Moeten we op onze knieën nogmaals gaan zeggen dat dat een misverstand was? Lees dan eerst ons stukje even. Steeds maar gezeik 'Ik snap niet waarom die en die niet genomineerd is', 'en die is een veel grote Ajacied' of 'wat een kutrubriek' of 'wat kunnen kij die mascottes schelen', 'mijn stem gaat naar <user die niet genomineerd is> want DD en mm worden veel te veel genomineerd en <user> had erbij moeten staan'. Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
precies duidelijk dat zapper had moet winnenquote:
Nee, dat is het zeker niet. Dit is duidelijk op een trapveldje, en neen, dat is het Oosterpark nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon het tribute van FCG aan Emil&Emil het afgelopen seizoen?
Niet op de PI gelet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Deze van Y ('Ik snap al jaren niet waarom ik Dylan Dog voor me moet dulden') is ook lekker. Sorry maar waar ben je dan mee bezig?
Zoals je zelf al zegt, één of ander trapveldje... Ik geloof dat het de harde kern een A1-team is ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |