Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijftquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yeahihno: kun je deze nog combineren? Dank alvast
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijft.
[afbeelding]
wordt jouw naam weleens goed geschreven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je mijn naam zo mooi schrijft.
[afbeelding]
Als ik em zelf schrijfquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt jouw naam weleens goed geschreven?
Hmm, ik vergeet ons nieuwe modje gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
Uh,Yeahinho,waar blijft de mijne?
FCDB? Je hebt niet eens een seizoenkaart meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Zou Yeahinho deze [afbeelding] met [afbeelding] kunnen combineren?
[afbeelding] mag er evt ook bij maar dan alleen als dat kutlogo vervangen wordt door een FCDB logo
Hij was eerst te groot om op FOK te laten uploaden! Maar ik zal even kijken, dank iig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Methodmich > ik zie dat je webruimte hebt gekregen van Noca, maar zoals gezegd is dat niet nodig. Ik laat de icoontjes nog wel een tijdje staan, dus kun je gewoon deze url gebruiken:
[afbeelding]
(ook wat ingezoomd op het ASWH-logo zoals je ziet)
Ik wist dat het lastig ging worden om dit uit te leggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij was eerst te groot om op FOK te laten uploaden! Maar ik zal even kijken, dank iig!
Op zich wel ja, al heb ik zoals gezegd wat ingezoomd op het ASWH-logo omdat ik dat niet mooi vond.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik snap wel dat ik hem niet per sé hoef te uploaden, omdat jij ze een tijdje laat staan. Maar nu heb ik hem al via Noca, dus op zich is het dan hetzelfde.
ik vroeg om een FCDB logo....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
FCDB? Je hebt niet eens een seizoenkaart meer.
Ik heb er maar een kanon in gezet, als verwijzing naar dat kut-Arsenal.
[afbeelding]
Die krijg je nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik vroeg om een FCDB logo....
da's gedurfd om dat te beweren als je t toch niet krijgtquote:
Nee hoor,Bobby kan ik makkelijk plaatsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's gedurfd om dat te beweren als je t toch niet krijgt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Bobby kan ik makkelijk plaatsen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Stronthekel aan-Award
Doc 25
Cart_Man 12
DutchGooner 11
Doc pakt deze nieuwe Award met ruime voorsprong en mag een jaar lang Cristiano Ronaldo en Portugal in zijn hart dragen. Cart_Man kan een jaar lang vloeken op Van der Vaart, DutchGooner op Van Nistelrooij om volgend jaar een nieuwe kans te maken.
[afbeelding]
Heb je eindelijk een kans op een mooie avatar neem je die niet ...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,3 in a row dus
Sorry Yeahinho maar je snapt dat ik deze [afbeelding] niet in mijn avatar ga zetten.
MM,DD en Yeahinho bedankt!
Grrr.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Jack van Gelder-Award
Cart_Man 24
Cultheld 15
Aldostuta 4
Feyenoorder Cart_Man wint deze Award met 9 stemmen voorsprong op cultheld, die in andere rubrieken ook hoge ogen gooide. Ook hier eindigt aldostuta op ruime afstand: hij kreeg 4 stemmen.
[afbeelding]
Nog gefeliciteerd ermee, he.quote:
DD?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nu je het zegt ja, waar is de Co Adriaanse award?
Hee Frits, ik miste je al!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Even niet online en je wordt gelijk nergens meer voor genomineerd.![]()
Ik ben verhuisd, heb nog geen internetaansluiting.quote:
Ah, vandaarquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd, heb nog geen internetaansluiting.
Goed idee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |