Is die award veranderd in de meest kansloze user?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Robbie wil de Best-award
Mail me even, dan leg ik het uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is die award veranderd in de meest kansloze user?
Pissen in de gootsteen, kom op zeg, ik mag toch hopen dat ie een grapje maakte.
Ow DD, tot wanneer kan dat?
is mooi hoor hier in het westenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogge.
Mijn lieve collega vandaag voor het laatst
Vanmiddag 3 uur in de auto naar een stomme bruiloft in het westen, en dan slapen in een vooroorlogs kuthuisje en morgen weer 3 uur terug.
Yeah
quote:
voor mijn vriendin bedoel je ??quote:
quote:
quote:Als aanvulling en versterking van onze redactie in Gouda, zoeken wij een fulltime
VI tv-redacteur m/v
Als tv-redacteur ben je verantwoordelijk voor het bedenken, maken, coördineren en monteren van informatieve voetbalreportages. Dit alles doe je in overleg en met behulp van de (beeld)redactie. Deze clips zijn bedoeld voor onze internetsite, mobiele site en op termijn voor tv. Je coördineert ook de samenwerking tussen de webredactie, beeldredactie en de marketingafdeling maar beheert zelf de VI-productiemaatschappij.
De functie
1. Bedenken van onderwerpen
2. Verslaan van de onderwerpen en monteren van de opgenomen items
3. Coördineren van en samenwerken met externe itemleveranciers
4. Nieuwe ontwikkelingen volgen en initiëren
Jouw profiel
· Ca. 3 jaar ervaring als tv-itemverslaggever
· Affiniteit met voetbal
· Zeer creatief
· Ervaring met monteren
· Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
· Bereid zijn te pionieren
· Sociaal en communicatief vaardig
· Interesse in print, internet en nieuwe media
· Beschikken over een 'radiostem'
· Woonachtig in de regio Utrecht/Den Haag/Rotterdam
Je sollicitatie & cv stuur je vóór 29 mei a.s. bij voorkeur per e-mail naar greef@vi.nl of per brief naar Voetbal International t.a.v. mw. V. de Greef, Postbus 575, 2800 AN Gouda. Een eigen ingestuurde reportage scoort natuurlijk altijd beter!
rubbereend?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
haha heb net in de gootsteend gepist
volgens mij is dit voor VInternational en niet voor VInsidequote:
die kan toch ook op de bank ? die heeft geen logeerbed nodigquote:
Als ze dat zelf geen probleem vind, ik vin ut best!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die kan toch ook op de bank ? die heeft geen logeerbed nodig
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:47 schreef DarkShine het volgende:
Nog meer mensen die vanavond eens goed uitgaan?
Zo moet dat!quote:
In de Copa word van alles gedraaid, is een feestcaféquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef Superheld het volgende:
Aha, draaien ze muziek zo als op hun site? Zo ja is het niks voor mij.![]()
Het zou waarschijnlijk dan toch wel antwerpen worden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt
ik zorg er wel voor dat jij lekker ligt !quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ze dat zelf geen probleem vind, ik vin ut best!
aaaahhhhhh....zakdoekje geeft !quote:Overdracht van je leukste collegaatje is niet leukZe gaat echt weg
![]()
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Robbie wil de Best-award
Ja ik vind m'n usericon ook geweldig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
kijkt dat vrolijkt de boel hierbinnen weer een beetje op DIGGER
daar zijn de meningen dan weer over verdeeldquote:
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:23 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga zo maar 's naar de winkel... Morgen is de stad weer vol met moffen en Belgen...
Lekker tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:16 schreef Suijk het volgende:
Wordt het hier weer eens even noodweer...
veel plezierquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogge.
Mijn lieve collega vandaag voor het laatst
Vanmiddag 3 uur in de auto naar een stomme bruiloft in het westen, en dan slapen in een vooroorlogs kuthuisje en morgen weer 3 uur terug.
Yeah
Ik heb er wel weer genoeg van gezien.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |