tis een talentquote:
dat is omdat je jaloers bentquote:
En wat doet zo'n rubbereend nog meer?quote:
dobberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat doet zo'n rubbereend nog meer?
quote:
quote:Veronica probeert het met lingerie
Veronica probeert tijdens het WK voetbal kijkers te trekken met lingerie. Tijdens de rust van alle wedstrijden komt de zender met het WK lingerie. Twaalf teams, bestaande uit vijf sexy vrouwen, nemen het in een competitie tegen elkaar op. Onder begeleiding van een coach en een scheidsrechter schieten ze penalty’s en strijden ze voor de titel Hotshot 2006, meldt Veronica.
Lees verder >>
Speciaal voor échte mannen want sinds mensenheugenis is het al bekend... mannen houden maar van twee dingen: voetbal en vrouwen, aldus de simplistische denkende omroep.
De echte voetballiefhebber zapt in de rust naar Veronica, waar hij kan genieten van de voetbalkwaliteiten van mooie dames in lingerie, die penalty’s tegen elkaar nemen.
Deze vorm van sport is nog vrij nieuw. Daarom introduceert Veronica eerst alle speelsters en is de permissie verkregen om mee te kijken bij de voorbereidingen tot en met de tactiekbesprekingen in de kleedkamers.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat lijkt mij ook wel wat
is er ook een speciale uitvoering voor mij?
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik denk dat je hier wel op kan zitten
geen idee, maar zo te zien bezorgen ze ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoornog even en ze lopen allemaal naakt
[..]waar te bestellen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, maar zo te zien bezorgen ze ook
[afbeelding]
dat zijn zo ongeveer de voorrij kosten ben ik bangquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hmmz ik denk niet dat ik het met 2300 euro ga redden
Dat d8 ik alquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn zo ongeveer de voorrij kosten ben ik bang
Die ken ik nietquote:
je kent nummers als Offshore, Saltwater, Dont'Give up niet? Waarschijnlijk heb je ze weleens gehoord!quote:
Euh nee?? dan moet ik ze eerst horenquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kent nummers als Offshore, Saltwater, Dont'Give up niet? Waarschijnlijk heb je ze weleens gehoord!
en hoor je al iets?quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh nee?? dan moet ik ze eerst horen
Nee ik hoor totaal niksquote:
housequote:Op woensdag 24 mei 2006 03:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ik hoor totaal nikswat voor muziek is het eigenlijk?
OMFG!quote:
XFM, nu Younequote:
Oke maf ze voor straksquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:47 schreef rubbereend het volgende:
nou ik luister nog ff E-Graigen dan ga ik maffen
quote:
<body background="http://images.fok.nl/upload/060524_58549_360bg.jpg">quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:
Wat stond er eerst, VoreG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |