Een beetje brainstormen over welke awards enzo zou al wel weer kunnen ja...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoogste tijd voor een nieuwe Award-dinges vind ik eigenlijk.
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een beetje brainstormen over welke awards enzo zou al wel weer kunnen ja...
dat is iig wel de manier waarop het 2 jaar geleden is gedaan, na het EK!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !
(zeg maar de voetballoze-periode tussen WK en start vd competitie)
Maar ja, wie ben ik ?
Dat klopt wel, anders is er dan ook zo weinig te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
na het wk lijkt me daar ook wel een goede tijd voor !
(zeg maar de voetballoze-periode tussen WK en start vd competitie)
Maar ja, wie ben ik ?
dat heet voor vele users ook gewoon vakantiequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt wel, anders is er dan ook zo weinig te doen.
Oja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heet voor vele users ook gewoon vakantie
we krijgen veel van Danny maar geen geldquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oja.Ik heb m'n vakantiegeld nog niet gekregen van Danny, dus ik zal wel gewoon thuis zijn.
Er moet veel gebeuren wil ik die van mij kwijtrakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoogste tijd voor een nieuwe Award-dinges vind ik eigenlijk.
Grappig, dan passeren ze jou.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we krijgen veel van Danny maar geen geld
Nehquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch verdient als 4e club van Fok. En met (relatief gezien) de meeste wedstrijdbezoekers. Ook wel een eigen award imo.
lekker geheim, dan is het tenminste spannendquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef Dos37 het volgende:
zolang we maar gaan stemmen of het forum want het argument dat dat stemmen zou beïnvloeden slaat natuurlijk nergens op. Het werkt overal op fok waarom zou dat hier niet werken.
Relatief gezien heeft excelsior de meeste wedstrijdbezoekersquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch verdient als 4e club van Fok. En met (relatief gezien) de meeste wedstrijdbezoekers. Ook wel een eigen award imo.
Ik dacht dat de verkiezingen na elk seizoen gehouden werden. Dat klopt dus niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is niet seizoens-gerelateerd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |