Ja, dat gaat ook door als het goed is. Mooi weer gaat door tot 24 septemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Komt Papaul dan nog terug? Ik vond dat altijd zo leuk.
Lijkt mij ook leuk.. zit om 20.55 voor de tv!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:31 schreef Palau het volgende:
Lijkt me een leuk programma op de zaterdagavond. Ik ga zeker kijken.
link??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:56 schreef StephanL het volgende:
Weer ouderwetd gezelligNu ook op internet
was op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/index2.jsp maar is alweer vorbij, was maar een half uurtjequote:
Ik zou er een beetje olie bij doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef starbuck het volgende:
Het was weer lachen...
Vooral die travo met z'n/haar zware stem![]()
en die oudere vrouw met d'r gekke lachje...![]()
Net of Talpa met zoveel soeps komtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Toot het volgende:
Ik vond het niet echt leuk. Had alles al een keer gezien, geen vernieuwing. Vara moet wel met iets beters komen om tegen talpa in te gaan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef Dementor het volgende:
Vernieuwend is het in ieder geval niet.
ik vond het maar matig, het miste een strakke regie zoals een Christopher Nolan dat kan en tja misschien had Christian Bale het beter kunen presenterenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef 7eVeNL het volgende:
Papaul in een nieuw jasje![]()
ik ga dit wel weer volgen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Patrick Bateman?
Nee, dat zou niet goed aflopen.
Wees blij dat je het hebt gemist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Dacht dat het volgende week pas zou beginnen
JA!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu de herhaling op NED3.
Die oudere vrouw met dat lachje
daarom moeten programma's als de tandenborstel show, wedden dat weet ik 't wat we vroeger allemaal weer hadden weer terug op TV komen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef justme_Jur het volgende:
ja haha die was echt geweldig...
al dat soort shows vind ik leuk, lekker gezellig
iedereen denk ik wel trouwens..
Weinig vernieuwende TV, het programma heeft een beetje een ander jasje gekregen maar de knopen en zakken zitten nog precies op dezelfde plaats.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Toot het volgende:
Ik vond het niet echt leuk. Had alles al een keer gezien, geen vernieuwing. Vara moet wel met iets beters komen om tegen talpa in te gaan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef starbuck het volgende:
Het was weer lachen...
Vooral die travo met z'n/haar zware stem![]()
en die oudere vrouw met d'r gekke lachje...![]()
Aan het eind ging hij te hoog zingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat jochie kan echt zingen ! Vroeger zouden ze dat soort jongentjes kastereren
Ja maar het moest toch zomers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef A.Powers het volgende:
meneer doe de volgende keer wel ff een ander shirtje aan
Hehe ze begonnen met een radio bericht daar vanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Ze stoppen met het ondertitelen van het programma omdat er te veelo fouten worden gemasakt door de snelheid van Paul de Leeuw.
Nu doet die het weer idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:01 schreef A.Powers het volgende:
hier doet ie het gewoon, kan iig wel de internet uitzending zien
Welke Albert? West? Verlinde? Grimaldi?quote:
Van Albert West wisten we dat natuurlijk al. Maar ik doel op Albert Verlindequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Welke Albert? West? Verlinde? Grimaldi?
40 jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef MadGuy het volgende:
OMG
Hoe lang zat die nu bij die vereniging?
Je zal maar met de trein zijn, maar niet in de studio geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Troeta het volgende:
haha je zal maar met de trein zijn
dan heb je geen vlakleren en is dat geen probleem denk ik...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zal maar met de trein zijn, maar niet in de studio geweest zijn.
Haha idd, die denken ook, we houden het op geen geld. Maar toen de man zei we hebben geen geld, tikte die vrouw die man aan volgens mij. Zo van "Dat zeg je toch niet"quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:12 schreef Symer het volgende:
"De trouwfoto's heb je al gemaakt, maar das toch raar?"
- "Dat is helemaal niet raar, is pre-wedding reportage en nu heb ik van jou ook pre-wedding huwelijksreis, toch?"
OMG hoe brutaal kun je zijn![]()
Ja, maar dan ook nog om een pre-huwelijksreis te bedelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat stel wil een grote bruiloft geven die moeder van haar woont in indonesie.
Dat waren ze aan het sparen...Om haar moeder laten overkomen naar nederland.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind dat ze dr moeder erbij wilt hebben op die bruiloft.
En dus ga je als een kansarme stakker zitten bedelen op tvquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat stel wil een grote bruiloft geven die moeder van haar woont in indonesie.
Dat waren ze aan het sparen...Om haar moeder laten overkomen naar nederland.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind dat ze dr moeder erbij wilt hebben op die bruiloft.
Ik zal dat nooit doen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
En dus ga je als een kansarme stakker zitten bedelen op tv
LOL WTFquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:28 schreef Razor21 het volgende:
He jammer dat van Adje is helemaal niet echt :
Arijan van Bavel speelt Adje van Nispen (spel, zang)
Arijan is bekend geworden door zijn jarenlange vertolking van Appie Janssen uit De Enige Echte Efteling Fanfare. Als jeugdspeler deed hij mee bij musical werkgroep Star van Jos Brink en Frank Sanders. Op dit moment studeert hij aan de Kleinkunst Factory in Tilburg.
Kijk maar eens op hen site![]()
Dat moet welquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat die man wel zo was/is !?
vooral voor het uitgaan we kijken het altijd met een groep, biertje erbijquote:
Hm.. waar is dat eigenlijk goed voor ?quote:
nergens voorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hm.. waar is dat eigenlijk goed voor ?
het is een grote teringzooi..quote:
dan is ze nog lekkerderquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind die BMX-chick eigenlijk zo ook wel lekker, waarom moet ze vermagert in het bushokje
ja, logisch. Kom op, als je geen verhaal hebt, dan moet je ook niet om hulp vragen. De Leeuw moet er wel iets mee kunnen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Die gasten in oranjeheerlijk afgemaakt ..
En nog een keerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
ja, hij moest wel even relativeren natuurlijk, de volgende gasten waren net zo sufquote:
Vrouwelijke Jack Spijkerman bedoel je?quote:
www.dezingendedecoupeerzaag.nl...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Die doet het hier niet, deze wel: www.zingendedecoupeerzaag.nl maar die ligt eruit
hier doetie het weer vlekkeloos maar net idd paar minuten lukte het ff nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef Symer het volgende:
de server heeft het loodje gelegd?
ja ik wist niet dat je die afterparty ook nog later kon kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik kijk die afterparty morgen wel even, denk ik.
Ja natuurlijk. Ik heb ze allemaal de volgende dag bekeken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat je die afterparty ook nog later kon kijken![]()
![]()
Idd één van de mindere...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Niet echt geweldig, deze uitzending.
Hey, Spuit Elf!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef surferr het volgende:
het wordt ook steeds meer van hetzelfde, Adje is toch wel geacteerd denk ik hoor..
k snap niet wat die man in haar ziet , hij ziet er 10 x knapper uitquote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef Proper_fucked het volgende:
"Lieve liefe lieve liefe lieve liefe lieve BOB".. etc etc etc... Die dikke bruid zit er nu wel al 4 weken ofzo
(ze heeft wel grote bek voor zo'n klein vrouwtje
)
Ja, die durft wel te schooien voor haar bruiloft..Ik liet me niet kennen om elke keer te komen in de hoop dat ze alles voor elkaar krijgt !quote:"Lieve liefe lieve liefe lieve liefe lieve BOB".. etc etc etc ... Die dikke bruid zit er nu wel al 4 weken ofzo (ze heeft wel grote bek voor zo'n klein vrouwtje )
"Soooooo, jij bent een brutaaltjeh"quote:Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze was wel gebekt tegen Paul/Bob de Rooy.![]()
Paul/Bob ging er wel elke keer goed op in(en er overheenquote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Takkembah het volgende:
[..]
"Soooooo, jij bent een brutaaltjeh"![]()
ik vond het maar een dom wijf, waarschijnlijk had ze de helft van haar uitspraken in die drie weken dat ze er al zat, zitten oefenen...![]()
Adjeee!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef Schupi het volgende:
. Het internet-toetje was echter overheerlijk
Hij verneukte de mensen in het publiek waar ze bij zaten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:05 schreef StephanL het volgende:
LOLBoem is ho, toet toet
Als adje zing hij wel normaal.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is de vaste vervanger van Spijkerman op de zaterdagavond !![]()
Zit ej op je werk te internetten? Hier doet hij het gewoon!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:23 schreef Tafkahs het volgende:
wat een stelletje apen
www.linkselente.nl
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.0.52 (CentOS) Server at linkselente.nl Port 80
ehm, www werkt wel, http nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Zit ej op je werk te internetten? Hier doet hij het gewoon!
Doorspoelen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef donald_dick het volgende:
kenke, di ekinderen meten afgeschoten wordenben blij dat ik het kan doorspoelen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
www. werkt gewoon hoor.
ja heb een MCE station, dan kan je tv pauseren, ik loop nu ook 5 minuten achter dan de uitzending op tvquote:
Als je met time-shift kijkt.....quote:
Ja, dan werkt het wel, maar als het zonder www niet werkt, terwijl het wel zou moeten werken, want zo is het nou eenmaal mede gedeeld, dan vind ik het een kleine moeite om men op de hoogte te stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Typ je er www voor, voor de gein?
Groetjes,
veldmuis
die honden hebben ook meer aandacht voor elkaar hoor, bleek dus zojuistquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat zijn honden stomme beesten. Mijn kat ligt hier naast de computer en die geeft geen sjoege bij deze idioot.
echt?? ik heb me kappot gelachequote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Afterparty was leuker..Dan de tv uitzending.![]()
Hij trekt zich nergens van aan om zijn broek naar beneden te zakken.quote:Op zondag 11 september 2005 14:28 schreef Alsgeenander het volgende:
Gister een van de leukste uitzendingen tot nu toe![]()
Ik lag echt in een deuk, met dat tongen, en dat ie zn broek liet zakken voor die schilders![]()
ingetrapt?quote:Op zondag 11 september 2005 13:08 schreef schaap26 het volgende:
Annie was stoeeeeeerren Adje...ik was er finaal ingetrapt.. ik vind ze echt BRILJANT
![]()
deed hij toen ook met die poppenkastquote:Op zondag 11 september 2005 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij trekt zich nergens van aan om zijn broek naar beneden te zakken.![]()
Paul doet het gewoon,hahaToffe peer is het,fantastische artiest
![]()
Adje is niet echt, namelijk. Volgens mij wist Paul dat eerst ook niet...quote:
je kan anders morgen de uitzending en de afterparty ook kijken op internetquote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Adje is niet echt, namelijk. Volgens mij wist Paul dat eerst ook niet...
Anyways, ik wil de aflevering van gisteren en de Afterparty nog online kijken. Gisteren heb ik het gemist. Maar de site geeft een serverfout...![]()
Ik heb vanmorgen naar de afterparty gekeken..En ik kon nu gelijk via internet kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 18:00 schreef Razor21 het volgende:
Site ligt nog op z'n gat : http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp![]()
ben ik hem net aan het kijken, stopt tie pecies op het moment dat bob de rooi dat meisje in de tribune wil zoenenquote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik zie het nu de site ligt plat,
Dat is ook flink balenquote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ben ik hem net aan het kijken, stopt tie pecies op het moment dat bob de rooi dat meisje in de tribune wil zoenen![]()
Atjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Tafkahs het volgende:
Atje was wel geinig, hij ging helemaal los toen ie 'blijf bij mij' mocht zingen met zijn lotgenoot
Ja die moeder zorgt wel voor de ondergang van de kinderen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kinderen ja!En die moder tijdens dat optreden zo strak voor zich uitkijken...
En die nep-Annie! Ik vond haar wel ad rem, door zo door dat hoepeltje te stappen!
Dat was echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kinderen ja!En die moder tijdens dat optreden zo strak voor zich uitkijken...
hun meoder speelde anniequote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ja die moeder zorgt wel voor de ondergang van de kinderen...![]()
Ik weet niet wie er minder spoorde: de moeder, de kinderen of ik, omdat ik bleef kijken naar hun geweldige 'act'![]()
in het kader van cardio bingo oid he ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef greatgonzo het volgende:
Nee! Ze gaan die jostie's bungie-en![]()
![]()
Papaul was ook dagelijks, das wel iets anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef greatgonzo het volgende:
Dit is wel de meesterlijkste serie die Paul tot nu toe gemaakt heeft, beter dan papaul en die tijd bij de NCRV
Nu weer die olifant!
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Adje, zet je bril af !
Dat was toch al bekend, die gast werkt op de Efteling.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef greatgonzo het volgende:
Die lui zijn ingehuurd, dat KAN niet anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |