dan is ze nog lekkerderquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind die BMX-chick eigenlijk zo ook wel lekker, waarom moet ze vermagert in het bushokje
ja, logisch. Kom op, als je geen verhaal hebt, dan moet je ook niet om hulp vragen. De Leeuw moet er wel iets mee kunnen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Die gasten in oranjeheerlijk afgemaakt ..
En nog een keerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
ja, hij moest wel even relativeren natuurlijk, de volgende gasten waren net zo sufquote:
Vrouwelijke Jack Spijkerman bedoel je?quote:
www.dezingendedecoupeerzaag.nl...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Die doet het hier niet, deze wel: www.zingendedecoupeerzaag.nl maar die ligt eruit
hier doetie het weer vlekkeloos maar net idd paar minuten lukte het ff nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef Symer het volgende:
de server heeft het loodje gelegd?
ja ik wist niet dat je die afterparty ook nog later kon kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik kijk die afterparty morgen wel even, denk ik.
Ja natuurlijk. Ik heb ze allemaal de volgende dag bekeken...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat je die afterparty ook nog later kon kijken![]()
![]()
Idd één van de mindere...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Niet echt geweldig, deze uitzending.
Hey, Spuit Elf!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef surferr het volgende:
het wordt ook steeds meer van hetzelfde, Adje is toch wel geacteerd denk ik hoor..
k snap niet wat die man in haar ziet , hij ziet er 10 x knapper uitquote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef Proper_fucked het volgende:
"Lieve liefe lieve liefe lieve liefe lieve BOB".. etc etc etc... Die dikke bruid zit er nu wel al 4 weken ofzo
(ze heeft wel grote bek voor zo'n klein vrouwtje
)
Ja, die durft wel te schooien voor haar bruiloft..Ik liet me niet kennen om elke keer te komen in de hoop dat ze alles voor elkaar krijgt !quote:"Lieve liefe lieve liefe lieve liefe lieve BOB".. etc etc etc ... Die dikke bruid zit er nu wel al 4 weken ofzo (ze heeft wel grote bek voor zo'n klein vrouwtje )
"Soooooo, jij bent een brutaaltjeh"quote:Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze was wel gebekt tegen Paul/Bob de Rooy.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |