link??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:56 schreef StephanL het volgende:
Weer ouderwetd gezelligNu ook op internet
was op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/index2.jsp maar is alweer vorbij, was maar een half uurtjequote:
Ik zou er een beetje olie bij doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef starbuck het volgende:
Het was weer lachen...
Vooral die travo met z'n/haar zware stem![]()
en die oudere vrouw met d'r gekke lachje...![]()
Net of Talpa met zoveel soeps komtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Toot het volgende:
Ik vond het niet echt leuk. Had alles al een keer gezien, geen vernieuwing. Vara moet wel met iets beters komen om tegen talpa in te gaan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:49 schreef Dementor het volgende:
Vernieuwend is het in ieder geval niet.
ik vond het maar matig, het miste een strakke regie zoals een Christopher Nolan dat kan en tja misschien had Christian Bale het beter kunen presenterenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef 7eVeNL het volgende:
Papaul in een nieuw jasje![]()
ik ga dit wel weer volgen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Patrick Bateman?
Nee, dat zou niet goed aflopen.
Wees blij dat je het hebt gemist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Dacht dat het volgende week pas zou beginnen
JA!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu de herhaling op NED3.
Die oudere vrouw met dat lachje
daarom moeten programma's als de tandenborstel show, wedden dat weet ik 't wat we vroeger allemaal weer hadden weer terug op TV komen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:35 schreef justme_Jur het volgende:
ja haha die was echt geweldig...
al dat soort shows vind ik leuk, lekker gezellig
iedereen denk ik wel trouwens..
Weinig vernieuwende TV, het programma heeft een beetje een ander jasje gekregen maar de knopen en zakken zitten nog precies op dezelfde plaats.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Toot het volgende:
Ik vond het niet echt leuk. Had alles al een keer gezien, geen vernieuwing. Vara moet wel met iets beters komen om tegen talpa in te gaan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef starbuck het volgende:
Het was weer lachen...
Vooral die travo met z'n/haar zware stem![]()
en die oudere vrouw met d'r gekke lachje...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |