echt?? ik heb me kappot gelachequote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Afterparty was leuker..Dan de tv uitzending.![]()
Hij trekt zich nergens van aan om zijn broek naar beneden te zakken.quote:Op zondag 11 september 2005 14:28 schreef Alsgeenander het volgende:
Gister een van de leukste uitzendingen tot nu toe![]()
Ik lag echt in een deuk, met dat tongen, en dat ie zn broek liet zakken voor die schilders![]()
ingetrapt?quote:Op zondag 11 september 2005 13:08 schreef schaap26 het volgende:
Annie was stoeeeeeerren Adje...ik was er finaal ingetrapt.. ik vind ze echt BRILJANT
![]()
deed hij toen ook met die poppenkastquote:Op zondag 11 september 2005 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij trekt zich nergens van aan om zijn broek naar beneden te zakken.![]()
Paul doet het gewoon,hahaToffe peer is het,fantastische artiest
![]()
Adje is niet echt, namelijk. Volgens mij wist Paul dat eerst ook niet...quote:
je kan anders morgen de uitzending en de afterparty ook kijken op internetquote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Adje is niet echt, namelijk. Volgens mij wist Paul dat eerst ook niet...
Anyways, ik wil de aflevering van gisteren en de Afterparty nog online kijken. Gisteren heb ik het gemist. Maar de site geeft een serverfout...![]()
Ik heb vanmorgen naar de afterparty gekeken..En ik kon nu gelijk via internet kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 18:00 schreef Razor21 het volgende:
Site ligt nog op z'n gat : http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp![]()
ben ik hem net aan het kijken, stopt tie pecies op het moment dat bob de rooi dat meisje in de tribune wil zoenenquote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik zie het nu de site ligt plat,
Dat is ook flink balenquote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ben ik hem net aan het kijken, stopt tie pecies op het moment dat bob de rooi dat meisje in de tribune wil zoenen![]()
Atjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Tafkahs het volgende:
Atje was wel geinig, hij ging helemaal los toen ie 'blijf bij mij' mocht zingen met zijn lotgenoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |