Ja die moeder zorgt wel voor de ondergang van de kinderen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kinderen ja!En die moder tijdens dat optreden zo strak voor zich uitkijken...
En die nep-Annie! Ik vond haar wel ad rem, door zo door dat hoepeltje te stappen!
Dat was echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:54 schreef MadGuy het volgende:
Die kinderen ja!En die moder tijdens dat optreden zo strak voor zich uitkijken...
hun meoder speelde anniequote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ja die moeder zorgt wel voor de ondergang van de kinderen...![]()
Ik weet niet wie er minder spoorde: de moeder, de kinderen of ik, omdat ik bleef kijken naar hun geweldige 'act'![]()
in het kader van cardio bingo oid he ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef greatgonzo het volgende:
Nee! Ze gaan die jostie's bungie-en![]()
![]()
Papaul was ook dagelijks, das wel iets anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef greatgonzo het volgende:
Dit is wel de meesterlijkste serie die Paul tot nu toe gemaakt heeft, beter dan papaul en die tijd bij de NCRV
Nu weer die olifant!
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Adje, zet je bril af !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |