Je zal maar met de trein zijn, maar niet in de studio geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Troeta het volgende:
haha je zal maar met de trein zijn
dan heb je geen vlakleren en is dat geen probleem denk ik...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zal maar met de trein zijn, maar niet in de studio geweest zijn.
Haha idd, die denken ook, we houden het op geen geld. Maar toen de man zei we hebben geen geld, tikte die vrouw die man aan volgens mij. Zo van "Dat zeg je toch niet"quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:12 schreef Symer het volgende:
"De trouwfoto's heb je al gemaakt, maar das toch raar?"
- "Dat is helemaal niet raar, is pre-wedding reportage en nu heb ik van jou ook pre-wedding huwelijksreis, toch?"
OMG hoe brutaal kun je zijn![]()
Ja, maar dan ook nog om een pre-huwelijksreis te bedelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat stel wil een grote bruiloft geven die moeder van haar woont in indonesie.
Dat waren ze aan het sparen...Om haar moeder laten overkomen naar nederland.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind dat ze dr moeder erbij wilt hebben op die bruiloft.
En dus ga je als een kansarme stakker zitten bedelen op tvquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat stel wil een grote bruiloft geven die moeder van haar woont in indonesie.
Dat waren ze aan het sparen...Om haar moeder laten overkomen naar nederland.
Wat ik ook wel begrijpelijk vind dat ze dr moeder erbij wilt hebben op die bruiloft.
Ik zal dat nooit doen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
En dus ga je als een kansarme stakker zitten bedelen op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |