Een nieuw deel openen
Vorige delen
Het is gewoon een vrouw hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef livEliveD het volgende:
Best lekkere vrouw in die foto's
Of is het stiekem een man?![]()
Hey, je bent nog wakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Godslasteraar het volgende:
nummertje 201, goden nog aan toe zeg![]()
Tuuwk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
of mag dat niet? (op fok! welteverstaan)
Zolang je ons een exclusief interview belooft wanneer de AIVD je van je bedje komt lichten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
of mag dat niet? (op fok! welteverstaan)
Ik ben de slaperigheid alweer voorbij, dus ga ik ook maar eens lekker spammenquote:
Beloofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zolang je ons een exclusief interview belooft wanneer de AIVD je van je bedje komt lichten.
De site van Akkersloot kende ik al.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Beloofd![]()
oh ja, http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl/![]()
Alicy is er ook gek opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De site van Akkersloot kende ik al.
Goed idee, ik heb het voor vandaag ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Alicy is er ook gek op![]()
En ik ga maar eens naar bed, voordat ik echt vervelend begin te worden![]()
Het is al vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb het voor vandaag ook wel weer gezien..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is al vandaagslaap lekker en droom van Marokkaanse mädchen van lichte zeden
![]()
Was jij vanochtend ook om 8 uur wakker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
onze WFL slaapmutsen liggen ook op vrijdag alweer voor 11'en in bed
hoe dan ooktruste
![]()
Moet je in het andere topic zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil AIDS. Kan ik lekker miepen hoe zielig ik ben![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga naar Coldplay....in Oberhausen
Antwerpen kwam ik niet door en is inmiddels uitverkocht!
Jaaaah! Ben helemaal blij en heb er helemaal zin inquote:
volgens mij heeft de muis Alicey opgegetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoest met de muis van Alicey trouwens?
Dat zal 'm nog slecht bekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:15 schreef qu63 het volgende:
volgens mij heeft de muis Alicey opgegeten
Tegen een woekerprijs verpatsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef miss_sly het volgende:
En ik krijg nu alsnog een bevestiging van Antwerpen dat de reservering voor Coldplay gelukt is.
zo heb je niets, zo heb je teveel
Gewoon de CIA mailen want daar zit ie al maanden vastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heeft er iemand het e-mailadres van Osama Bin Laden bij de hand?TheBin@AlQaeda.com?
Hm, en Al Zawahiri dan? Ik moet iemand hebben die vrij is en in staat om een biologische knuffelaanval op het Vrije Westen te lanceren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
Gewoon de CIA mailen want daar zit ie al maanden vast![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen een woekerprijs verpatsen.
Denk dat je daar niet over hoeft in te zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde dat schaapje ook wilde, maar vanochtend 9 uur te vroeg vond om op te staan om te reserveren. Misschien wil hij iets overnemen
Ik raak vast wel 2 kaartjes kwijt
Mja, hij gaat naar Dancevalley, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan liever fit begint en niet met te vroeg opstaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet over hoeft in te zitten.
9 uur opstaan te vroeg.
9 uur is voor mij enorm uitslapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Mja, hij gaat naar Dancevalley, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan liever fit begint en niet met te vroeg opstaan
Ik ken er nog wel een paar die plannen hebben met Londen maar dat kan veranderen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, en Al Zawahiri dan? Ik moet iemand hebben die vrij is en in staat om een biologische knuffelaanval op het Vrije Westen te lanceren.
Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
En nog een bevestigingsmail van TEleticketservice
Ik heb nu dus 2x 2 kaartjes Antwerpen en 1x 2 kaartjes Oberhausen
Oberhausen ben ik al kwijt, lijkt het
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekem
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Klopt qu, 4 voor Antwerpen en twee voro Oberhausen.
Veel plezier![]()
Oberhausen ben ik inmiddels al kwijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het je dus niet aanraden.
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.
Ik ken het dus wel
Zo doe ik het ook. Maar ik ga dus liever niet op zaterdag...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe boodschappen als ik wat nodig heb. ik kan nooit een week lang eten bij elkaar bedenken op zaterdag
't is hier op zaterdag altijd goed boodschappen doen, gewoon alle kassa's open en het kost nooit meer tijd dan op enige andere dag. Je moet alleen niet tussen 9 en 10 komen, want dan sta je wel in rij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.![]()
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL DIE SNOEPJESSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was nu belachelijk druk bij de C1000. Echt niet normaal, zo druk heb ik 't nog nooit meegemaakt. Was nog wel redelijk snel klaar, maar al die gezinnetjes met jankende koters enzo...
Zoiets jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:37 schreef Monus het volgende:
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL DIE SNOEPJESSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK MOET PLASSENNNNNNNNN WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL GEEN BLOEMKOOLLLLLLLLL WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL NAAR HUISSSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEE
kinderen...![]()
En daar mogen onschuldige medemensen van meegenieten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat het hun enige familie-uitje is Lupa
De volwassenen hier maken al zoveel lawaai dat je de kinderen niet eens opmerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets jaDie hebben ze in Spanje ook begrijp ik?
Dat doen ze speciaal om Lupje te pestenquote:Snap ook niet waarom mensen hun kinderen meenemen naar de supermarkt. Ik bedoel, vaak zijn pa en ma én de kinderen aan het boodschappen doen. Waarom blijft er niet gewoon één ouder thuis met die kleine etters?
Dat scheelt dan weer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:02 schreef Monus het volgende:
De volwassenen hier maken al zoveel lawaai dat je de kinderen niet eens opmerkt.![]()
Eerlijk gezegd vermoedde ik al zoiets...quote:Dat doen ze speciaal om Lupje te pesten![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben er weer
Het viel nogal mee hier met de drukte
Monus!quote:
runshoppen (het ~) : Snel naar meerdere winkels gaan om enige kleine boodschappen als postzegels, strippenkaarten e.d. te kopen. Al dan niet gecombineerd met een een blokje hardlopen.quote:
Ik heb de muis niet meer gesignaleerd. In het betreffende kastje staan echter ook geen etenswaren meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoest met de muis van Alicey trouwens?
Ik denk niet dat het gezond is voor die muis nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal 'm nog slecht bekomen.
Ik heb niet recent een e-mail van je ontvangen voor zover ik even snel kan zien..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Hoi Alicey
Heb je mijn email nog ontvangen?
hmmm,... ik heb het nu nog maar een keer verzonden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet recent een e-mail van je ontvangen voor zover ik even snel kan zien..
Nu heb ik de mail ontvangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:47 schreef Monus het volgende:
[..]
hmmm,... ik heb het nu nog maar een keer verzonden.
en dan lekker zo'n hoosbui op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Warme chocolademelk met anijs er in en een stroopkoek is best ok na een dag schilderen.
tyfus weer? Het is de hele dag al droog en zo nu en dan zelfs een zonnetje. Het kostte nog best wat moeite om op te staan uit de tuin en aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan lekker zo'n hoosbui op de achtergrond
Wat een tyfus weer daar in Rotterdam zeg!
hmpf. ik kom net uit Capelle en ik heb daar toch best veel regen gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
tyfus weer? Het is de hele dag al droog en zo nu en dan zelfs een zonnetje. Het kostte nog best wat moeite om op te staan uit de tuin en aan de slag te gaan.
Heeft de bui vast Zuid overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmpf. ik kom net uit Capelle en ik heb daar toch best veel regen gehad
ik hoop voor je dat ie zich niet ineens bedenktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft de bui vast Zuid overgeslagen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
Have fun!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
Je kind zijn weer herbeleven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:33 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
ik heb je ook maar een mailtje terug gestuurd.
Sneakyquote:
Dat zal ik toch voor een deel altijd blijven Monusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Ook weer helemaal een kind geworden.![]()
Ik vind je nog steeds lief hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal ik toch voor een deel altijd blijven Monus
Vind je me nu niet meer lief, of pas ik niet meer bij mijn leeftijd?
Jamjam!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Zo, en ik ben weer alleen thuis.. Helaas doet mijn kachel nog niet helemaal wat die moet doen.
Eerst maar voor eten zorgen.. Een pasta op basis van Penne, sardines, paprika, lente-ui, kaas, pesto en port gaat vast wel eetbaar worden.
quote:
Ow lekker, ik ga dadelijk ook nog iets alcoholisch nuttigen, daar heb ik echt zin inquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er in combinatie met een glas rode wijn van genoten.![]()
Een goede whisky zou er ook nog wel ingaan, maar ik heb geen whisky in huis. Aan de andere kant slaat dat wijntje er al flink in volgens mij, dus ik kan beter rustig aan doen denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow lekker, ik ga dadelijk ook nog iets alcoholisch nuttigen, daar heb ik echt zin in
Ik had bij het boodschappen doen Bacardi Bright meegenomen, naav de reclame in de bios gisteren. Ik ben niet enthousiastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goede whisky zou er ook nog wel ingaan, maar ik heb geen whisky in huis. Aan de andere kant slaat dat wijntje er al flink in volgens mij, dus ik kan beter rustig aan doen denk ik.
Ik ken het zelf niet, maar smaakt niet naar wat je er van verwacht had?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had bij het boodschappen doen Bacardi Bright meegenomen, naav de reclame in de bios gisteren. Ik ben niet enthousiast
Ja joh, als je straks slaapt zie je er toch niets meer vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken het zelf niet, maar smaakt niet naar wat je er van verwacht had?
* Alicey neemt toch nog maar een wijntje..
Gang is helemaal geverfd, overal kranten met verfvlekken en is dus echt een secuur werk om daar door te komen zonder kleding en/of vloer onder de verfvlekken te krijgen. Er ligt nog allerlei gereedschap van de poging de kachel aan de praat te krijgen, en er staat een flinke afwas. Ik kijk morgen daar wel allemaal naar.
Dan moet ik naar Amsterdam, en het heerlijkste van dit moment vind ik nog dat ik zit en mijn lichaam tot rust komt.quote:
Inderdaad. En morgen is er nog een dag waarop troep kan worden opgeruimd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, als je straks slaapt zie je er toch niets meer van
Hij krijgt die 25 flessen vast niet meer vanavond opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Amsterdam, en het heerlijkste van dit moment vind ik nog dat ik zit en mijn lichaam tot rust komt.
Ik hoop niet dat hij ze op krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij krijgt die 25 flessen vast niet meer vanavond op
Ander keertje dan
Waarom heb je eigenlijk zoveel flessen in huis?quote:
Dan is er nog iets te kiezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Waarom heb je eigenlijk zoveel flessen in huis?
Nee hoor, dat denk jij maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Doffy, 25 is wel veel voor een beetje keus
Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Monus, rook je ook, of alleen joints?
Nee, van blowen word ik tegenwoordig 9 van de 10 keer ziek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef Monus het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet drinken en gewoon een blowtje roken?
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al jaren geen blowtje meer op! Ik denk wel 10 jaar niet ofzo.
Doffy, 25 is wel veel voor een beetje keus
Dat had ik wel weer van je verwacht, je lijkt me niet zo'n blow type..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef Doffy het volgende:
Ik woon in A'dam maar joints gebruik ik vrijwel nooit.
Ziek worden van het blowenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, van blowen word ik tegenwoordig 9 van de 10 keer ziek.
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.quote:
Bij mij voelde het alsof alle bloed uit mn lichaam wegstroomde... ook leuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.
Ik ook een keer hoor. Misschien door de combinatie van te veel rode wijn en een stevige jointquote:
Nee, op die manier ben ik er niet ziek van geweest. Wel misselijk, duizelig, donker/licht beeld en hartkloppingen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij voelde het alsof alle bloed uit mn lichaam wegstroomde... ook leuk.
Sommige mensen schijnen er inderdaad paniekaanvallen er van te krijgen. Heb ik ook wel eens gehad in lichte vorm toen ik nog jong was. Maar wat gebeurt er dan in de andere gevallen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.
Mijn eerste vriendin werd altijd geil van het blowen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
Blij dat ik daar niet bij was... kan je d'r steeds met een dweil achter aan ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Dat heb ik met blowen nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Die paniekaanvallen was na een beetje te veel joints waar bovendien iets sterker spul in zat dan verwacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen er inderdaad paniekaanvallen er van te krijgen. Heb ik ook wel eens gehad in lichte vorm toen ik nog jong was. Maar wat gebeurt er dan in de andere gevallen.
Alcohol word ik niet snel ziek van. Alleen van vodka raak ik de weg kwijt. Tequila vind ik overigens ook best drinkbaar.quote:Ik word vaak ziek van alcohol, behalve van tequila.![]()
Altijd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin werd altijd geil van het blowen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was... kan je d'r steeds met een dweil achter aan ...
Lachkicks heb ik wel vaak gehad.. Behoorlijke buikpijn aan meegemaakt doordat ik besloot wat Garfield strips te lezen terwijl ik knetterstoned was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Altijd?
Neuh, dat had ik niet, ik reageerde altijd anders.
het enige dat ik nooit heb gehad is een lachkick. Wel reuze irritant als de anderen in je gezelschap dat wel hebben
Buikpijn van het lachen en de slappe lach ken ik welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lachkicks heb ik wel vaak gehad.. Behoorlijke buikpijn aan meegemaakt doordat ik besloot wat Garfield strips te lezen terwijl ik knetterstoned was.
Ik ook niet maar ik hoor er meer vrouwen over dat ze snel geil worden van blowen. Een heleboel vrouwen (ik ook) schijnen ook behoorlijk snel geil teworden met drank op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik met blowen nog nooit gehad.
Drank heb ik het soms wel bij. Ook daar ontbreekt echter vaak de mogelijkheid tot praktische uitvoering.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoor er meer vrouwen over dat ze snel geil worden van blowen. Een heleboel vrouwen (ik ook) schijnen ook behoorlijk snel geil teworden met drank op.
Ergens is het wel leuk, maar ergens ook niet.. Ongecontroleerd een slappe lach is niet altijd handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Buikpijn van het lachen en de slappe lach ken ik wel
Maar niet van een joint...was behoorlijk teleurgesteld in eerste instantie, want dat leek me wel leuk
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Drank heb ik het soms wel bij. Ook daar ontbreekt echter vaak de mogelijkheid tot praktische uitvoering.
Ze hebben een vriendin en zijn erg monogaam, of ze zijn homo. Ze hebben in ieder geval altijd een excuus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebben
Als ze teveel op hebben, doen ze helemaal niets meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebben
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:19 schreef miss_sly het volgende:
Van drank word ik niet geil. Daar is dan toch echt iets meer voor nodig
Van die joint kwam het echt uit het niets opzettenWel handig inderdaad dat ik mijn vriendje bij de hand had
Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
Ik niet hoor, ik slaap dan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef Monus het volgende:
[..]
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.![]()
Niet voor iedereen waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
Als ze teveel op hebben, doen ze helemaal niets meer![]()
True. Toen ik die paniekaanvallen kreeg voelde ik me al niet erg lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef Monus het volgende:
[..]
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.![]()
En alweer komt het nadelige gevolg van teveel soesjes eten naar voren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hebben een vriendin en zijn erg monogaam, of ze zijn homo. Ze hebben in ieder geval altijd een excuus.
Dan ontmoet ik de verkeerdequote:
Als ik ze duidelijk maken dat het evolutionair een voordeel is om je zaad zoveel mogelijk te verspreiden, en dat het dus nogal useless is om monogaam of homo te zijn, zullen ze dat inderdaad wel weer als excuus gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:36 schreef Monus het volgende:
[..]
En alweer komt het nadelige gevolg van teveel soesjes eten naar voren.![]()
Jij? Niets. Maar ik wilde het toch even meldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:35 schreef Alicey het volgende:
Maar jij bent homo! Wat heb ik daar nou aan?
Met het enige doel afgunst te wekken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij? Niets. Maar ik wilde het toch even melden
Ik doe toch echt mijn best om op mijn allergeloofwaardigst te klinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd al moeite heb om vrouwen te geloven.![]()
Schrale troost.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben momenteel hartstikke nuchter
Daar heb je wel wat aan, inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Alicey het volgende:
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Euhm...doe iedereen, just in case
Dan weet jij dus ook hoe mannen zich elke keer voelen als ze weer eens afgewezen zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik ze duidelijk maken dat het evolutionair een voordeel is om je zaad zoveel mogelijk te verspreiden, en dat het dus nogal useless is om monogaam of homo te zijn, zullen ze dat inderdaad wel weer als excuus gaan gebruiken.
Speciaal die vrouwen geloof ik nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe toch echt mijn best om op mijn allergeloofwaardigst te klinken![]()
Mannen wijs ik af met een duidelijke, legitieme reden. Niet de goede genen, evolutionair gezien die ik daarmee wat ik moet doen : Selecteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:53 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan weet jij dus ook hoe mannen zich elke keer voelen als ze weer eens afgewezen zijn.
Veel, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.
Je hoeft het niet allemaal te betalen, maar zelf goed doordrinken doet anderen ook drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.
Je laat toch kansen voorbij gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:55 schreef Doffy het volgende:
Je kan ook homo zijn en je zaad zoveel mogelijk verspreiden hoor...
Dat werkt niet is mijn ervaring. Ik ben geloof ik best een aardige doordrinker soms.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hoeft het niet allemaal te betalen, maar zelf goed doordrinken doet anderen ook drinken
Ik ben zo'n lief, onschuldig, klein meisjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Speciaal die vrouwen geloof ik nooit.![]()
Ik doe alles behalve vechten wanneer ik dronken ben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Alicey het volgende:
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
Tuuwkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben zo'n lief, onschuldig, klein meisje
Ik weet wie mijn volgende target wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve vechten wanneer ik dronken ben.
Ja, en liv ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt niet is mijn ervaring. Ik ben geloof ik best een aardige doordrinker soms.
Je bent wel klein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is er nu niemand die dat wil bevestigen?quote:
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?quote:
liv zuipt inderdaad whisky alsof het water is.quote:
Doe maar rustig aan hoor.quote:Ik heb me al voorgenomen dat als ik op een volgende meet meedrink, ik toch echt mijn eigen tempo ga bepalen
Ik trek dat tempo van jullie dus echt niet, dan kun je me binnen een paar uur afvoeren
Sex, liv!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?![]()
Je bent best lief hoor. En je hebt volgens mij de potentie om nog liever te zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is er nu niemand die dat wil bevestigen?
Zo'n slecht eeerste indruk heb ik toch niet gemaakt?
De dames helpen met hun geilheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?![]()
Ik blijf gewoon je glas vullen en als het niet opschiet dan giet ik het naar binnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me al voorgenomen dat als ik op een volgende meet meedrink, ik toch echt mijn eigen tempo ga bepalen
Dan moet je wel weten wanneer je moet stoppen met drinkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef miss_sly het volgende:
Sex, liv!
Ik heb een nieuwe PR manager nodigquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:00 schreef Alicey het volgende:
liv zuipt inderdaad whisky alsof het water is.
Tsss, wie wil je daarvoor meenemen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon je glas vullen en als het niet opschiet dan giet ik het naar binnen![]()
Eentje die iedereen wijs maakt dat je geen whisky zuipt alsof het water is, maar dat er gewoon water in die fles zatquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe PR manager nodig![]()
Ik weet dat welquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten wanneer je moet stoppen met drinken![]()
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groterquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tsss, wie wil je daarvoor meenemen?
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wie mijn volgende target wordt.
Kan ik vast wel een flesje van scoren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.![]()
Wat wil 2 koppen nou helemaal zeggen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groter
Niets, daarom meldde ik het ook slechts terzijde.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat wil 2 koppen nou helemaal zeggen?![]()
Je moet eerst eens deze kant op komen, lieverd!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.![]()
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef Alicey het volgende:
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groter
ow ja liv! Hoe zit het daarmee?quote:
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet eerst eens deze kant op komen, lieverd!
Op afstand dronken voeren is zo zinloos
Helemaal vergeten.quote:
Hoe ga je het dan doen met Syl? Syl is volgens mij niet haske slap.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwens![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Helemaal vergeten.![]()
Morgen even naar kijken![]()
Ik had nog makkelijk auto kunnen rijden, echt waarquote:
Hoezo lastig?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.
Alle mensen wat ben jij aan het springenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwens![]()
Mjah, doe er eens wat aan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alle mensen wat ben jij aan het springen![]()
Charisma, een stuk touw en een trechterquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef Alicey het volgende:
Hoe ga je het dan doen met Syl? Syl is volgens mij niet haske slap.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had nog makkelijk auto kunnen rijden, echt waar![]()
Ja, maar dat is dan weer meer jouw dingquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak het hem gewoon zo lastig dat hij wel hard zal moeten ingrijpen.
Hmmm.. 50/50.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Charisma, een stuk touw en een trechter![]()
Was in me handen, zeg ik je!quote:
En waarop vertrouw je het meeste dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Charisma, een stuk touw en een trechter![]()
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer meer jouw ding
In deze buurt sta ik nergens meer raar van te kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken
Ik daag je uit!quote:
Je bedoelt dat je het stiekem wel leuk zou vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef Alicey het volgende:
In deze buurt sta ik nergens meer raar van te kijken.
Ik wil hier wel getuige van zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik daag je uit!
Ik als was in iemands handen? Daar doe ik niet aan![]()
De laatste keer dat ik je vast bond was ik vergeten om je weer los te makenquote:
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal benquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook vooral de reden dat ik lastig ben.
Het is weer eens iets anders dan slingervreesquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het stiekem wel leuk zou vinden?![]()
Volgende meet ben je dronken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik daag je uit!
Ik als was in iemands handen? Daar doe ik niet aan![]()
Dat is de onderliggende laag. Maar die laag los je niet op met kracht of overwicht. Daar heb je mentale kracht voor nodig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.quote:
Ok, we'll seequote:
Ik ben dat helemaal vergeten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je vast bond was ik vergeten om je weer los te maken![]()
Een kaart ondersteboven houden ookquote:Terugrijden naar een huis dat je niet kunt vinden is kut trouwens![]()
Wanneer is die?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:18 schreef miss_sly het volgende:
volgende meet ben je er niet eens bij!
Slaap zequote:
Inclusief die verfpot die per ongeluk omviel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:18 schreef Alicey het volgende:
Ik ben dat helemaal vergeten.Doe de volgende keer maar over.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.
Dat zou de 24-marathon zijn in het weekend van 20-21 augustus, over 2 weken dus.quote:
Hou je van parasoldrankjes? Zo ja, zal ik een cocktail voor je maken op de meet?quote:
Ook daar kan ik me niets van herinneren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Inclusief die verfpot die per ongeluk omviel?
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hou je van parasoldrankjes? Zo ja, zal ik een cocktail voor je maken op de meet?![]()
Ik denk dat ik de volgende keer maar wat enger tegen je ga doen. Misschien vertrouw je mij dan ook meer m.b.v. touw.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.
Wanneer is de gin-tonic meet eik?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzo
Compleet kansloos idd. Sowieso ben ik geen enorme 24 liefhebber. Prima serie hoor maar na 5 afleveringen vergat ik er 2 en was de lol eraf.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:
Dat zou de 24-marathon zijn in het weekend van 20-21 augustus, over 2 weken dus.
Dat ligt althans in de bedoeling
Heej, in dit geval staat er natuurlijk wel geweldig gezelschap tegenoverquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Compleet kansloos idd. Sowieso ben ik geen enorme 24 liefhebber. Prima serie hoor maar na 5 afleveringen vergat ik er 2 en was de lol eraf.
En daar ga je alquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzo
Ja, wanneer? Roep eens watquote:
Geloof me, ik ga naar een leuke andere meetquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:25 schreef miss_sly het volgende:
Heej, in dit geval staat er natuurlijk wel geweldig gezelschap tegenover
Van 1 parasoldrankje? Dacht het nietquote:
Een parasoldrankje dat voor 80% uit Absinth bestaat ben je best weg van hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van 1 parasoldrankje? Dacht het niet
Jammer schat, goed geprobeerd
Wist je wat erin zat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
Van 1 parasoldrankje? Dacht het niet
Jammer schat, goed geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |