Daar heb je wel wat aan, inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Alicey het volgende:
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Euhm...doe iedereen, just in case
Dan weet jij dus ook hoe mannen zich elke keer voelen als ze weer eens afgewezen zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik ze duidelijk maken dat het evolutionair een voordeel is om je zaad zoveel mogelijk te verspreiden, en dat het dus nogal useless is om monogaam of homo te zijn, zullen ze dat inderdaad wel weer als excuus gaan gebruiken.
Speciaal die vrouwen geloof ik nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe toch echt mijn best om op mijn allergeloofwaardigst te klinken![]()
Mannen wijs ik af met een duidelijke, legitieme reden. Niet de goede genen, evolutionair gezien die ik daarmee wat ik moet doen : Selecteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:53 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan weet jij dus ook hoe mannen zich elke keer voelen als ze weer eens afgewezen zijn.
Veel, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.
Je hoeft het niet allemaal te betalen, maar zelf goed doordrinken doet anderen ook drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel drank dat kost? Vooral die studenten drinken het alsof het water is.
Je laat toch kansen voorbij gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:55 schreef Doffy het volgende:
Je kan ook homo zijn en je zaad zoveel mogelijk verspreiden hoor...
Dat werkt niet is mijn ervaring. Ik ben geloof ik best een aardige doordrinker soms.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hoeft het niet allemaal te betalen, maar zelf goed doordrinken doet anderen ook drinken
Ik ben zo'n lief, onschuldig, klein meisjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Speciaal die vrouwen geloof ik nooit.![]()
Ik doe alles behalve vechten wanneer ik dronken ben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:47 schreef Alicey het volgende:
De vraag die hierbij opkomt is natuurlijk wie ik op de volgende WFL-meet dronken moet voeren.
Tuuwkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben zo'n lief, onschuldig, klein meisje
Ik weet wie mijn volgende target wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve vechten wanneer ik dronken ben.
Ja, en liv ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt niet is mijn ervaring. Ik ben geloof ik best een aardige doordrinker soms.
Je bent wel klein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is er nu niemand die dat wil bevestigen?quote:
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?quote:
liv zuipt inderdaad whisky alsof het water is.quote:
Doe maar rustig aan hoor.quote:Ik heb me al voorgenomen dat als ik op een volgende meet meedrink, ik toch echt mijn eigen tempo ga bepalen
Ik trek dat tempo van jullie dus echt niet, dan kun je me binnen een paar uur afvoeren
Sex, liv!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?![]()
Je bent best lief hoor. En je hebt volgens mij de potentie om nog liever te zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is er nu niemand die dat wil bevestigen?
Zo'n slecht eeerste indruk heb ik toch niet gemaakt?
De dames helpen met hun geilheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb even niet terug gelezen. Wat is de bedoeling i.p.v. in slaap vallen?![]()
Ik blijf gewoon je glas vullen en als het niet opschiet dan giet ik het naar binnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me al voorgenomen dat als ik op een volgende meet meedrink, ik toch echt mijn eigen tempo ga bepalen
Dan moet je wel weten wanneer je moet stoppen met drinkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef miss_sly het volgende:
Sex, liv!
Ik heb een nieuwe PR manager nodigquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:00 schreef Alicey het volgende:
liv zuipt inderdaad whisky alsof het water is.
Tsss, wie wil je daarvoor meenemen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon je glas vullen en als het niet opschiet dan giet ik het naar binnen![]()
Eentje die iedereen wijs maakt dat je geen whisky zuipt alsof het water is, maar dat er gewoon water in die fles zatquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe PR manager nodig![]()
Ik weet dat welquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten wanneer je moet stoppen met drinken![]()
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groterquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tsss, wie wil je daarvoor meenemen?
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wie mijn volgende target wordt.
Kan ik vast wel een flesje van scoren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.![]()
Wat wil 2 koppen nou helemaal zeggen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groter
Niets, daarom meldde ik het ook slechts terzijde.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat wil 2 koppen nou helemaal zeggen?![]()
Je moet eerst eens deze kant op komen, lieverd!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik drink wel alleen Jose Cuervo Tequila, dus die drank moet dan wel ergens aanwezig zijn.![]()
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:04 schreef Alicey het volgende:
liv is volgens mij sterk genoeg daarvoor hoor, ook al is hij maar 2 koppen groter
ow ja liv! Hoe zit het daarmee?quote:
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet eerst eens deze kant op komen, lieverd!
Op afstand dronken voeren is zo zinloos
Helemaal vergeten.quote:
Hoe ga je het dan doen met Syl? Syl is volgens mij niet haske slap.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwens![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Helemaal vergeten.![]()
Morgen even naar kijken![]()
Ik had nog makkelijk auto kunnen rijden, echt waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |