Nee hoor, dat denk jij maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Doffy, 25 is wel veel voor een beetje keus
Ik rook, ik blow, en soms drink ik tequila. Maar ik rook voornamelijk alleen joints. Andere drugs heb ik al tien jaar lang niet meer tot mij genomen (ook heel weinig gedaan).quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Monus, rook je ook, of alleen joints?
Nee, van blowen word ik tegenwoordig 9 van de 10 keer ziek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef Monus het volgende:
Zijn er hier ook nog mensen die niet drinken en gewoon een blowtje roken?
Beter te veel dan te weinig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al jaren geen blowtje meer op! Ik denk wel 10 jaar niet ofzo.
Doffy, 25 is wel veel voor een beetje keus
Dat had ik wel weer van je verwacht, je lijkt me niet zo'n blow type..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef Doffy het volgende:
Ik woon in A'dam maar joints gebruik ik vrijwel nooit.
Ziek worden van het blowenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, van blowen word ik tegenwoordig 9 van de 10 keer ziek.
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.quote:
Bij mij voelde het alsof alle bloed uit mn lichaam wegstroomde... ook leuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.
Ik ook een keer hoor. Misschien door de combinatie van te veel rode wijn en een stevige jointquote:
Nee, op die manier ben ik er niet ziek van geweest. Wel misselijk, duizelig, donker/licht beeld en hartkloppingen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij voelde het alsof alle bloed uit mn lichaam wegstroomde... ook leuk.
Sommige mensen schijnen er inderdaad paniekaanvallen er van te krijgen. Heb ik ook wel eens gehad in lichte vorm toen ik nog jong was. Maar wat gebeurt er dan in de andere gevallen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziek word ik er dus te vaak van om ongestraft te kunnen blowen. Een keer heb ik ook paniekaanvallen gehad er door, da's helemaal niet fijn.
Mijn eerste vriendin werd altijd geil van het blowen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ook een keer supergeil
Dat was dan weer wel erg leuk
Blij dat ik daar niet bij was... kan je d'r steeds met een dweil achter aan ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Dat heb ik met blowen nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Die paniekaanvallen was na een beetje te veel joints waar bovendien iets sterker spul in zat dan verwacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen er inderdaad paniekaanvallen er van te krijgen. Heb ik ook wel eens gehad in lichte vorm toen ik nog jong was. Maar wat gebeurt er dan in de andere gevallen.
Alcohol word ik niet snel ziek van. Alleen van vodka raak ik de weg kwijt. Tequila vind ik overigens ook best drinkbaar.quote:Ik word vaak ziek van alcohol, behalve van tequila.![]()
Altijd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin werd altijd geil van het blowen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was... kan je d'r steeds met een dweil achter aan ...
Lachkicks heb ik wel vaak gehad.. Behoorlijke buikpijn aan meegemaakt doordat ik besloot wat Garfield strips te lezen terwijl ik knetterstoned was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Altijd?
Neuh, dat had ik niet, ik reageerde altijd anders.
het enige dat ik nooit heb gehad is een lachkick. Wel reuze irritant als de anderen in je gezelschap dat wel hebben
Buikpijn van het lachen en de slappe lach ken ik welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lachkicks heb ik wel vaak gehad.. Behoorlijke buikpijn aan meegemaakt doordat ik besloot wat Garfield strips te lezen terwijl ik knetterstoned was.
Ik ook niet maar ik hoor er meer vrouwen over dat ze snel geil worden van blowen. Een heleboel vrouwen (ik ook) schijnen ook behoorlijk snel geil teworden met drank op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik met blowen nog nooit gehad.
Drank heb ik het soms wel bij. Ook daar ontbreekt echter vaak de mogelijkheid tot praktische uitvoering.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoor er meer vrouwen over dat ze snel geil worden van blowen. Een heleboel vrouwen (ik ook) schijnen ook behoorlijk snel geil teworden met drank op.
Ergens is het wel leuk, maar ergens ook niet.. Ongecontroleerd een slappe lach is niet altijd handig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Buikpijn van het lachen en de slappe lach ken ik wel
Maar niet van een joint...was behoorlijk teleurgesteld in eerste instantie, want dat leek me wel leuk
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Drank heb ik het soms wel bij. Ook daar ontbreekt echter vaak de mogelijkheid tot praktische uitvoering.
Ze hebben een vriendin en zijn erg monogaam, of ze zijn homo. Ze hebben in ieder geval altijd een excuus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebben
Als ze teveel op hebben, doen ze helemaal niets meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen mannen moeilijk wanneer ze drank op hebben
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:19 schreef miss_sly het volgende:
Van drank word ik niet geil. Daar is dan toch echt iets meer voor nodig
Van die joint kwam het echt uit het niets opzettenWel handig inderdaad dat ik mijn vriendje bij de hand had
Maar je weet wat ze zeggen: een zatte vrouw is een engel in bed.
Ik niet hoor, ik slaap dan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef Monus het volgende:
[..]
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.![]()
Niet voor iedereen waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
Als ze teveel op hebben, doen ze helemaal niets meer![]()
True. Toen ik die paniekaanvallen kreeg voelde ik me al niet erg lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef Monus het volgende:
[..]
jaja,... een joint versterkt heel vaak je gevoelens. Het komt niet zomaar uit het niets opzetten.![]()
En alweer komt het nadelige gevolg van teveel soesjes eten naar voren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hebben een vriendin en zijn erg monogaam, of ze zijn homo. Ze hebben in ieder geval altijd een excuus.
Dan ontmoet ik de verkeerdequote:
Als ik ze duidelijk maken dat het evolutionair een voordeel is om je zaad zoveel mogelijk te verspreiden, en dat het dus nogal useless is om monogaam of homo te zijn, zullen ze dat inderdaad wel weer als excuus gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:36 schreef Monus het volgende:
[..]
En alweer komt het nadelige gevolg van teveel soesjes eten naar voren.![]()
Jij? Niets. Maar ik wilde het toch even meldenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:35 schreef Alicey het volgende:
Maar jij bent homo! Wat heb ik daar nou aan?
Met het enige doel afgunst te wekken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij? Niets. Maar ik wilde het toch even melden
Ik doe toch echt mijn best om op mijn allergeloofwaardigst te klinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd al moeite heb om vrouwen te geloven.![]()
Schrale troost.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben momenteel hartstikke nuchter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |